AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Co5min View Post
    Deci are legatura acel senzor cu nivel prea mare ulei ? Ca de prea putin nu poate fi vorba la aceste motoare.

    Si la mine la Civic X sedan s-a aprins o data, prin Mai, tot dupa un drum de 80km pe autostrada.
    Nu se stie de ce apare, majoritatea celor care l-au vazut pana acum nu au observat si un nivel scazut de ulei. Posibil sa fie doar o eroare de software, o alerta care este declansata in alte conditii decat cele corecte.
    De ce sa nu poata fi vorba de un nivel scazut? Un motor turbo, in anumite conditii, papa ulei si e normal sa se intample asta.

    Comment


    • Istoric pana acum acest 1.5T nu consuma ulei. Ma intrebam daca nu apare si cand este nivel peste limita maxima. La mine au scos un surplus cand am ajuns in service a doua zi.

      Comment


      • Aceeasi eroare am avut- o la 2500 km cand am schimbat prima data uleiul. Eram pe A3. Atunci uleiul era peste nivelul maxim cu mult.

        Singura diferenta este ca atunci fiind in rodaj, nu trageam de masina, acum am cam abuzat de ea.

        Tocmai si de aceea am zis, ca la un drum sustinut de xxx viteza, s-ar putea sa dea non stop aceasta eroare/ avertizare.

        Pot sa fie 2 cauze :
        - dilutie mare la ulei( desi acum nivelul nu este crescut , asta in conditiile in care sa zicem ca nu mananca ulei)
        - la viteze de rulare ridicate, sa nu si faca ungerea cum trebuie si nivelul in baie nu este acolo unde trebuie.


        NU sunt un foarte bun mecanic, dar feeling-ul imi zice ca ceva nu e ok.

        Este prima masina la care mi se aprinde becul de ulei.

        Comment


        • Ai primit de la service vreun raspuns referitor la aprinderea senzorului ?

          Comment


          • Nu. N am primit nimic. Si nici update soft nu s a facut. Softul din USA nu merge pt Europa.Mai mult in USA se scoate motorul de 2.4 benzina. Va ramane doar 1.5 t.

            Comment


            • Originally posted by Co5min View Post
              Istoric pana acum acest 1.5T nu consuma ulei. Ma intrebam daca nu apare si cand este nivel peste limita maxima. La mine au scos un surplus cand am ajuns in service a doua zi.
              Salut. Am mai citit pe forumurile de afara (USA/Canada) despre scoaterea surplusului. Problema este acel surplus poate fi ulei+benzina .....si atunci cand se scoate surplusul se scoate din acest amestec (adica si din uleiul initial ca nu au cum sa le separe)

              Comment


              • pai nu e vorba de surplus ci de dilutie a uleiului
                e atat cantitate mai mare de ulei dar mai ales o scadere in calitate a acestuia ptr ca e diluat cu benzina
                deci nu cred ca se pune problema scos surplusul
                "Ethics. That's always so inconvenient."
                Cal Lightman

                Comment


                • Ieri masina mi a dat inca de 2 ori eroarea pe A3 desi mergeam doar cu 120. Azi e in service. Inca n am ajuns la ei sa vad ce si cum. Oricum pentru mine e ultima masina Honda.
                  Imi place masina, dar mi se pare absolut anormal sa am aceste probleme. Importatorul doarme pe el si mai e si nesimtit.
                  O sa fac un email mai spurcat putin pentru ca altfel nu se poate.
                  Ma pune sa i fac poza cu eroarea in mers.......

                  Comment


                  • E vorba de senzor ulei aprins ? Si nu se pune problema de dilutie (ulei peste maxim) din ce spui ? Ciudat.

                    Comment


                    • Ca si nivel ,uleiul este putin peste maxim. Nu pot sa zic de dilutie pentru ca nu e crescut ca si nivel, dar daca mananca ulei ....??????? Atunci dilutia este mare.....
                      In locul uleiului papat e benzina.

                      Ori uleiul si a pierdut proprietatile.....
                      ori pompa nu mai face presiune....
                      Ori.....ori....ori

                      Comment


                      • Originally posted by Turkish View Post
                        pai nu e vorba de surplus ci de dilutie a uleiului
                        e atat cantitate mai mare de ulei dar mai ales o scadere in calitate a acestuia ptr ca e diluat cu benzina
                        deci nu cred ca se pune problema scos surplusul
                        Senzorul care determina aparitia martorului de "check oil level" este un senzor de nivel, nu unul de vascozitate. Personal, nu mi-e clar cum ar putea masina sa-si dea seama de calitatea uleiului si mai mult, de ce ar cere o verificare a nivelului si nu schimbarea uleiului? Asta in conditiile in care are un senzor de nivel si..atat.
                        Cred ca unele chestiuni se amesteca rau de tot.

                        Originally posted by Co5min View Post
                        Istoric pana acum acest 1.5T nu consuma ulei. Ma intrebam daca nu apare si cand este nivel peste limita maxima. La mine au scos un surplus cand am ajuns in service a doua zi.
                        Al meu a consumat in ~10.000 km cateva sute de ml de ulei (2-300 - aproximare pe joja, astazi vreau sa completez sa vad cat intra). Deci consuma, putin dar consuma, lucru normal pentru un motor turbo calcat din cand in cand pe coada.

                        Comment


                        • Ca sa fie treaba treaba si Honda ...... problema este uleiul si nu senzorul. M au sunat cei de la honda si uleiul este plin de benzina. Incearca se se schimbe pe garantie.

                          Un lucru e sigur.
                          Daca merg normal cu ea nu i nicio problema, daca merg foarte alert cu viteze spre limita se duce naibii uleiul. Dilutia este la greu.
                          hondatu
                          Administrator
                          Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:53.

                          Comment


                          • Eu sincer sunt curios cum mergi tu masina si ce inseamna vitezele alea spre limita (si care limita..ca pot fi mai multe). Asta pentru ca nici eu nu dorm pe mine pe drumuri insa dupa 10.000km uleiul este negru insa nu miroase a nimic altceva decat a ulei.
                            Si, for the fun of it, ai putea sa-i rogi sa-ti explice de ce se aprinde martorul de nivel de ulei in conditiile astea. Sunt curios pentru ca suspectez ca orice pb pe care nu si-o pot explica este automat de la celebra, inconfundabila dilutie

                            Comment


                            • 190-200 ca mai mult de 205 nu se duce.

                              Comment


                              • La mine de cate ori am verificat joja, se simtea miros de benzina destul de puternic.

                                Ma intriga de ce la tine au decis sa schimbe uleiul iar la mine doar au scos surplus. Am sa merg sa cer lamuriri.

                                Comment

                                Working...
                                X