AURELIAN.PARATU: 18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by laiud9 View Post
    Oare la o posibila vanzare cam cat e devalorizarea ? La modelul nostru ma refer nu in general.
    Devalorizarea este de regula o curba exponentiala, sunt multe site-uri pe aceasta tema, insa pretul depinde mult si de modul in care a fost ingrijita, etc. Alti factori decat cei standard.

    Dar ca sa iti faci o idee: https://usedfirst.com/cars/honda/cr-v/

    Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk

    I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

    Comment


    • O mica exacapada

      Comment


      • Si azi pentru prima data mi a mirosit ambreiajul, dar asta pt ca am fortat pe drum cu plecarea in panta prea mare ca sa pot trece de niste pietroaie.

        Comment


        • Frumoasa tara avem. Pacat nu avem si drumuri

          Comment


          • Originally posted by aurelian.paratu View Post
            Frumoasa tara avem. Pacat nu avem si drumuri
            frumoase imagini, minunate amintiri!
            CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

            Comment


            • Super imagini!

              Comment


              • Am suit cu masina pe unde m ai urcase un range rover. Am mers incet. E ok dar nu e facuta sa o fortezi. Daca avea buton pentru diferential era super bine.

                Comment


                • Super imagini! Iar masina se incadreaza perfect in peisaj.

                  Comment


                  • Stiu. Tocmai de aceea inca tin masina. Imi place foarte mult. Este sa zicem o pata de culoare intr o mare VAG.

                    Comment


                    • Salut,
                      N-am mai scris de ceva vreme. Am ajuns la 43500 km cu masina si 5500 cu uleiul.
                      Am avut o intalnire cu reprezentantii Honda Traiding si cu cei de la Honda Nord.
                      Concluzia : toate CRV- urile au aceasta problema, se stie de ea si ei asteapta rezolvarea de la Honda Japonia.
                      Incearca sa explice procesul de injectie, ca masina la drum lung evapora benzina intrata in baie ......bla bla bla ......si marmota bea bere si........ insa cu rabdare ( pentru ca m-am dus foarte documentat) am reusit sa le demontez toate ineptiile si explicatiile lor.
                      Ca idee principala : odata uleiul intrat in baie ACOLO RAMANE. Nu exista nici o evaporare. Dovada - masina mea.
                      Apropo ..legat de eroarea data de masina ...fratilor exista si o pierdere de putere, ca si cum masina nu mai are viata, intra un fel de protective a motorului.

                      Va dau un sfat celor care aveti CRV - orice probleme aveti dati le scris si asteptati raspunsuri tot scris. Aveti OIL DILUTION - NU ACCEPTATI sa va extraga din ulei ( gen cum fac cei de pe centura ca si curvele) ci doar SA VA SCHIMBE ULEIUL CU ALTUL NOU.
                      Au vandut masini cu probleme pe care s-au platit mii de euro, sa suporte ei probleme aparute.

                      Eu am fost dispus si sunt dispus sa pun masina la dispozitia oricarui japonez venit in Romania si sa I arat problemele mele. Sincer- Japonezul pleaca cu gatul rupt.

                      PS. ACEEASI PROBLEMA CU OIL DILUTION O ARE SI CRV- hybrid.Poate chiar mult mai accentuat decat la CRV 1.5 t. Mergeti in reprezentante si mirositi joja la Hidrid, insa exista si dovada.

                      Seara faina.

                      Comment


                      • exista ceva plangeri / comentarii privind oil dilution si la hibrid? nu am vazut nimic in acest sens.

                        Comment


                        • Cate CRV 1.5 t s au vandut si cati au recunoscut si au scris despre problema asta?
                          Eu am informatia despre CRV hibrid 100%.....deci ....no coment

                          Comment


                          • informatia privind oil dilution exista - in US mai ales, China etc. In Europa mai putin.


                            Ar fi interesant de stiut daca sunt ceva indicii credibile privind hibridul, ar putea fi de folos viitorilor cumparatori.
                            Last edited by mmihai; 06-11-19, 22:39.

                            Comment


                            • Daca citesti mai in spate, tot aici informatia despre oil dilution este si in Irlanda(dovedit) si eu cunosc o ruda de a mea din Belgia aceeasi problem. Deci exista si in Europa oil dilution pe 1.5 t. Despre Hibrid spun ca exista si acolo aceasta problema. Nu pot afirma ca exista la toate, dar un caz exista si e si demonstrat cu schimbat ulei la 5000 km si care la aproximativ 10.000 cere sa fie schimbat iar.

                              Comment


                              • da, sunt sigur ca exista oil dilution si in europa, mai ales la modele 2017 - 2018, doar ca aici cei de la honda nu sunt asa speriati sa o repare.

                                e interesanta treaba cu hibridul. E caz cunoscut direct (Romania) sau e de pe forum? Ma intereseaza pentru ca si eu ma uit de un hibrid, dar poate ca nu e timpul pierdut sa renunt.

                                Stiam ca hibridul are un motor aspirat, deci ar trebui ca dilutia sa fie mai putina sau deloc. Oricum, schimb de ulei la 5000 km e inacceptabil.

                                Comment

                                Working...
                                X