yobit.net yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
AURELIAN.PARATU: 18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl - Hondafan

AURELIAN.PARATU: 18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E vorba de senzor ulei aprins ? Si nu se pune problema de dilutie (ulei peste maxim) din ce spui ? Ciudat.

    Comment


    • Ca si nivel ,uleiul este putin peste maxim. Nu pot sa zic de dilutie pentru ca nu e crescut ca si nivel, dar daca mananca ulei ....??????? Atunci dilutia este mare.....
      In locul uleiului papat e benzina.

      Ori uleiul si a pierdut proprietatile.....
      ori pompa nu mai face presiune....
      Ori.....ori....ori

      Comment


      • Originally posted by Turkish View Post
        pai nu e vorba de surplus ci de dilutie a uleiului
        e atat cantitate mai mare de ulei dar mai ales o scadere in calitate a acestuia ptr ca e diluat cu benzina
        deci nu cred ca se pune problema scos surplusul
        Senzorul care determina aparitia martorului de "check oil level" este un senzor de nivel, nu unul de vascozitate. Personal, nu mi-e clar cum ar putea masina sa-si dea seama de calitatea uleiului si mai mult, de ce ar cere o verificare a nivelului si nu schimbarea uleiului? Asta in conditiile in care are un senzor de nivel si..atat.
        Cred ca unele chestiuni se amesteca rau de tot.

        Originally posted by Co5min View Post
        Istoric pana acum acest 1.5T nu consuma ulei. Ma intrebam daca nu apare si cand este nivel peste limita maxima. La mine au scos un surplus cand am ajuns in service a doua zi.
        Al meu a consumat in ~10.000 km cateva sute de ml de ulei (2-300 - aproximare pe joja, astazi vreau sa completez sa vad cat intra). Deci consuma, putin dar consuma, lucru normal pentru un motor turbo calcat din cand in cand pe coada.

        Comment


        • Ca sa fie treaba treaba si Honda ...... problema este uleiul si nu senzorul. M au sunat cei de la honda si uleiul este plin de benzina. Incearca se se schimbe pe garantie.

          Un lucru e sigur.
          Daca merg normal cu ea nu i nicio problema, daca merg foarte alert cu viteze spre limita se duce pe ...pl.. uleiul. Dilutia este la greu.

          Comment


          • Eu sincer sunt curios cum mergi tu masina si ce inseamna vitezele alea spre limita (si care limita..ca pot fi mai multe). Asta pentru ca nici eu nu dorm pe mine pe drumuri insa dupa 10.000km uleiul este negru insa nu miroase a nimic altceva decat a ulei.
            Si, for the fun of it, ai putea sa-i rogi sa-ti explice de ce se aprinde martorul de nivel de ulei in conditiile astea. Sunt curios pentru ca suspectez ca orice pb pe care nu si-o pot explica este automat de la celebra, inconfundabila dilutie

            Comment


            • 190-200 ca mai mult de 205 nu se duce.

              Comment


              • La mine de cate ori am verificat joja, se simtea miros de benzina destul de puternic.

                Ma intriga de ce la tine au decis sa schimbe uleiul iar la mine doar au scos surplus. Am sa merg sa cer lamuriri.

                Comment


                • La mine mereu au schimbat uleiul. Nici nu accept altfel. Un ulei diluat si a pierdut din proprietati

                  Comment


                  • aurelian, spui ca au fost situatii cand uleiul pe joja era mai mare decat acum si cu toate astea acel senzor nu s-a aprins ? Incerc sa aflu de ce drac se aprinde.

                    Comment


                    • La benzina turbo mereu o sa existe o cantitate mica de benzina in ulei. Problema e sa nu existe o cantitate mare..

                      Comment


                      • la motoarele astea pe CRV
                        la mine nu exista cred asa ceva. uleiul nu miroase absolut de loc a benzina si in 10k km a ramas fix in acelasi loc pe joja. si masina vede zilnic ture, si viteze peste 150km
                        closchkutza oare e posibil ca senzorul sa masoare si excedentul de ulei si nu doar lipsa? si deci se aprinde si cand este nivelul peste cel maxim (unde ajunge de la dilutie)?
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • Originally posted by Co5min View Post
                          aurelian, spui ca au fost situatii cand uleiul pe joja era mai mare decat acum si cu toate astea acel senzor nu s-a aprins ? Incerc sa aflu de ce drac se aprinde.
                          Prima data am avut aceasta avertizare la 2500 km cand masina era noua da uleiul era peste joja cu un deget. Acum a doua si a treia oara (2 zile la rand) cand am avut aceeasi eroare dar uleiul era 1 mm peste semnul de maxim.

                          Comment


                          • ma bag si eu in discutie despre diluatie si o bujie care nu mergea in parametrii, din cauza careia nu se facea arderea ok si pe langa segmenti se scurgea benzina in baie incat sa l dilueze si era crescut f putin. vedeti si bujiile daca si fac treaba. acum de ar fi doar bujiile singura problema.

                            Comment


                            • Gata. Am ridicat masina de la HN. Facut revizia. Am achitat doar 302 ron. Uleiul si filtrul de ulei au intrat pe garantie. Am platit doar filtrul de polen si de aer.

                              Raspunsul : toate CRV au aceasta problema. Pe importator si pe Honda Japan ii doare la bascheti( ca sa folosesc un cuvant mai cizelat). Ati fost creduli si ati platit o carca de bani pe masini, acum spalati-va cu ele pe cap.

                              Resetat calculatorul = imi arata 150 zile pana la revizie. O sa atasez si poza.
                              Peste 3000 de km tb sa duc iar masina la teste.

                              Am cerut sa mi se schimbe mortorul. Nici nu vor sa auda.


                              Deci, scuzati -mi nervozitatea, dar n-am nimic cu Honda, dar au facut un motor de tot CACATUL.

                              PS - jos palaria de cei de la Honda Nord, saracii incearca sa rezolve , dar HONDA ( fie Japan sau UK sau SUA) au dat-o rau in bara.

                              Sa vina la mine acum CEO de la Honda, ca motor il fac, I-o pun guler la camasa .

                              Comment


                              • Si poza promisa

                                Comment

                                Working...
                                X