Pe a mea nu o regasesc in lista. De la inceputul anului 2019
AURELIAN.PARATU: “18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl
Collapse
X
-
Am sa revin cu noutati dupa ce schimba pompa. Pana acum, masina nu a dat semne de probleme legat de aceasta pompa.
Comment
-
Originally posted by mmihai View Postnici hibrida mea nu a apare, productie pe final 2019. posibil sa fie afectate modele produse spre inceputul anului 2019, a mea e cu numar ...21.. si vad ca se opreste pe la ..20..
Comment
-
Ieri s a schimbat si la mine. Am dus masina la 8.30 si am ridicat o la 14. N am cerut detalii si nici nu prea m a interesat. Mie tb sa mi faca la masina exact ce cere Honda prin cartea de service. Daca crapa ceva, vreau sa beneficiez de garantie.
in momentul de fata masina are 73000 km, aproximativ. S au mai efectuat 2 revizii. La ultima am cerut schimbarea bujiilor. Stiu ca in carte scrie la 120.000 km dar am vrut sa le schimb special. O bujie costa 400 ron. Oricum desi aveau doar 72500 km, erau afumate rau.
La urmatoarea recizie schimb lichidul de frana. Face 2 ani masina.
S au mai schimbat intre timp pe garantie:
- cheie ( a sarit un buton-129 euro plus tva);
- nuca schimbator viteze( s a rupt pielea de pe el)
- ornament guri ventilatie spate (s a exfoliat). Aici nota 10 pt Honda Nord. S-au miscat exceptional.
S au mai schimbat la masina:
- proiector fata;
-parbriz fata. Cost total 2000 si ceva de euro.
Coafura inca rezista.....
Comment
-
Mi au zis ca tb schimbat. In noiembrie masina face doi ani. O sa verific sa vedem ce scrie in cartea service. Tot in carte uleiul la grup se schimba la 60.000 parca, eu l am schimbat din 30.000 in 30.000 pentru ca are pilitura.
Comment
-
-
Bine v-am regasit.
Masina a ajuns la 120.000 km. Coafura inca rezista, cu mentenanta aferenta desigur.
Maine este programata o alta revizie in care avem mai multe schimbat.
Pana acum problemele cel mai des intalnite sunt:
- parbrizul este foarte slab. L-am schimbat de doua ori (2000 euro de fiecare data), si deja se preconizeaza a treia oara .......
- nuca de la schimbator se duce pielea naturala de pe ea. L-am schimbat odata si deja cere iar. Rugamintea este daca cunoasteti pe cineva care se ocupa cu asa ceva;
- am din nou iar o vibratie in interior cand masina este turata ( data trecuta erau conductele de AC);
- acum cand merge AC se aud zgomote in instalatie (bolboroseli);
- ornamentul de plastic de la parbriz datorita caldurii se indeparteaza de parbriz ( cel de jos- cica ar fi o problema a CRV-ului)
- discurile si placutele fata tin cel mult 30000-35000 km. Spatele se duce spre 45000.
- momentan nu bate si nu troncane,
Comment
Comment