AURELIAN.PARATU: 18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aurelian.paratu View Post
    Probabil. Miercuri e programata la doctor. Facem revizia. Daca ar fi sa plec cu ea in afara .......minar fi teama. Masina nu cred ca rezista la mers accelerat pentru un timp indelungat. Aici dupa 100 km mers alert pe A1 a dat eroare.
    Ai făcut vreun update de software până acum?

    Comment


    • Aia este eroare? Ca iti spune sa verifici nivelul de ulei? Cred ca ar trebui facuta o delimitare clara intre erori si mesaje de notificare. Nu orice apare in bord = eroare.
      Cat despre mersul in afara si faptul ca motorul nu ar rezista la mers timp indelungat, al meu n-a tusit la 1500km / zi.

      Comment


      • Originally posted by closchkutza View Post
        Aia este eroare? Ca iti spune sa verifici nivelul de ulei? Cred ca ar trebui facuta o delimitare clara intre erori si mesaje de notificare. Nu orice apare in bord = eroare.
        Cat despre mersul in afara si faptul ca motorul nu ar rezista la mers timp indelungat, al meu n-a tusit la 1500km / zi.
        Nu stiu daca e eroare, dar nici normal nu poate fi sa ti se aprinda aproape zilnic, cand tu verifici ueiul si e ok pe joja. Vorba unui coleg, dai mii de euro pe o masina sa ii faci joja zilnic?! E de bun simt sa faci una pe luna, pe saptamana, dar nu zilnic. Si mie mi s-a aprins zilele astea, de 2 ori, la motorol de 2L, FK8. In schimb, nu s-a aprins deloc in timpul unei vacante, 2k km, mers combinat, autostrada, drum in afara, oras etc. Toate "problemele" astea au aparut dupa primul schimb de ulei + filtru. Calculatorul de bord imi arata ca mai pot face vreo 900 km cu uleiul actual.

        Sunt curios daca mai citesc pe aici din colegii cu FK8, daca li s-a aprins, mai ales dupa primul schimb de ulei.
        '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
        '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
        Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

        "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

        Comment


        • Pai nu stim daca este acelasi caz ca la tine, nu a fost precizat nimic. Poate chiar e nivelul scazut, poate e ca la tine. Personal eu nu am vazut niciodata mesajul asta, indreptatit sau nu, dupa aproape 30k km.

          Comment


          • Uleiul este la maxim. Verificat ieri iar azi dupa viteza de pe A1 mi a dat acea eroare. Acum sunt oprit de 3 ore si am verificat iar uleiul si nivelul este la fel ca ieri.

            Comment


            • Deci are legatura acel senzor cu nivel prea mare ulei ? Ca de prea putin nu poate fi vorba la aceste motoare.

              Si la mine la Civic X sedan s-a aprins o data, prin Mai, tot dupa un drum de 80km pe autostrada.

              Comment


              • Iar la 38400 tb sa fac revizia.

                Comment


                • Originally posted by Co5min View Post
                  Deci are legatura acel senzor cu nivel prea mare ulei ? Ca de prea putin nu poate fi vorba la aceste motoare.

                  Si la mine la Civic X sedan s-a aprins o data, prin Mai, tot dupa un drum de 80km pe autostrada.
                  Nu se stie de ce apare, majoritatea celor care l-au vazut pana acum nu au observat si un nivel scazut de ulei. Posibil sa fie doar o eroare de software, o alerta care este declansata in alte conditii decat cele corecte.
                  De ce sa nu poata fi vorba de un nivel scazut? Un motor turbo, in anumite conditii, papa ulei si e normal sa se intample asta.

                  Comment


                  • Istoric pana acum acest 1.5T nu consuma ulei. Ma intrebam daca nu apare si cand este nivel peste limita maxima. La mine au scos un surplus cand am ajuns in service a doua zi.

                    Comment


                    • Aceeasi eroare am avut- o la 2500 km cand am schimbat prima data uleiul. Eram pe A3. Atunci uleiul era peste nivelul maxim cu mult.

                      Singura diferenta este ca atunci fiind in rodaj, nu trageam de masina, acum am cam abuzat de ea.

                      Tocmai si de aceea am zis, ca la un drum sustinut de xxx viteza, s-ar putea sa dea non stop aceasta eroare/ avertizare.

                      Pot sa fie 2 cauze :
                      - dilutie mare la ulei( desi acum nivelul nu este crescut , asta in conditiile in care sa zicem ca nu mananca ulei)
                      - la viteze de rulare ridicate, sa nu si faca ungerea cum trebuie si nivelul in baie nu este acolo unde trebuie.


                      NU sunt un foarte bun mecanic, dar feeling-ul imi zice ca ceva nu e ok.

                      Este prima masina la care mi se aprinde becul de ulei.

                      Comment


                      • Ai primit de la service vreun raspuns referitor la aprinderea senzorului ?

                        Comment


                        • Nu. N am primit nimic. Si nici update soft nu s a facut. Softul din USA nu merge pt Europa.Mai mult in USA se scoate motorul de 2.4 benzina. Va ramane doar 1.5 t.

                          Comment


                          • Originally posted by Co5min View Post
                            Istoric pana acum acest 1.5T nu consuma ulei. Ma intrebam daca nu apare si cand este nivel peste limita maxima. La mine au scos un surplus cand am ajuns in service a doua zi.
                            Salut. Am mai citit pe forumurile de afara (USA/Canada) despre scoaterea surplusului. Problema este acel surplus poate fi ulei+benzina .....si atunci cand se scoate surplusul se scoate din acest amestec (adica si din uleiul initial ca nu au cum sa le separe)

                            Comment


                            • pai nu e vorba de surplus ci de dilutie a uleiului
                              e atat cantitate mai mare de ulei dar mai ales o scadere in calitate a acestuia ptr ca e diluat cu benzina
                              deci nu cred ca se pune problema scos surplusul
                              "Ethics. That's always so inconvenient."
                              Cal Lightman

                              Comment


                              • Ieri masina mi a dat inca de 2 ori eroarea pe A3 desi mergeam doar cu 120. Azi e in service. Inca n am ajuns la ei sa vad ce si cum. Oricum pentru mine e ultima masina Honda.
                                Imi place masina, dar mi se pare absolut anormal sa am aceste probleme. Importatorul doarme pe el si mai e si nesimtit.
                                O sa fac un email mai spurcat putin pentru ca altfel nu se poate.
                                Ma pune sa i fac poza cu eroarea in mers.......

                                Comment

                                Working...
                                X