If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut, niste intrebari( a mea vine prin octombrie!)
cu ce anvelope de vara , model, vine echipata ?
ce anvelope de iarna se recomanda(235/60/18), michelin, conti...fff scumpe?
Ce puncte negative au mai aparut/ ce puncte pozitive????
Ms mult
am uitat ceva, eu o sa am modelul ieftin, deh, fara folie pe spate si luneta, ce recomandare ar fi si unde?
Salut, la mine dupa ce inchid masina din telecomanda, apas inca o data pe inchis si tin apasat o perioada si astfel se pliaza oglinzile si se inchid geamurile
Acum.am vazut, unde s.au pus foliile, inclusiv pt faruri, pret si daca sunt ok
Salut
Masina a venit cu bridgestone, iar de iarna am luat la fel. Nu sunt foarte stralucite, dar sunt ok. Cu cele de vara am in jur de 25000 si iarna 11.000.
Ce sa zic de masina : este ok. La schimbul asta am 8500 km si uleiul este ok. Vedem la iarna.
Folia este lumar . Cost total inclusiv faruri 1250 ron . Am montat la cineva pe Ritmului. Imi scapa acum denumirea.
Este foarte ok cu folie si mai ales ca este atermica este mult mai rece in masina.
Eu sunt multumit de masina.
Lucruri negative:
- vopseaua si lacul sunt foarte sensibile
-rezervorul f mic. Mai mult de 650 km nu fac cu un plin.
Ok, ms
de iarna merg si un picut mai slabe, dar cele de top depasesc 700 ron!!! cred ca sunt 235/60/18 cele bridgestone?!!
asa este vopseaua la honda, eu am si un civic din 2011!!!
Nu fac drumuri lungi, asa ca pt mn nu cred ca o sa fie pbl rezervorului
Sper sa nu stau, ziua noaptea cu pbl uleiului!!!!
Poate in sept 2019, din fabrica au rezolvat aceasta pbl.
Multumesc mult, dupa ce vine, cred ca o sa mai deranjez cu ceva intrebari.
Balonul mare al cauciucului are si plusuri si minusuri 235/60/18
-PLUSURI
amortizeaza mult mai bine gropile;
loviturile nu afecteaza geanta
loviturile nu se descarca in articulatii
pot sa intru fara frica pe diverse drumuri off road mai domol
-MINUSURI
sunt zgomotoase
instabilitate in curbe la viteze mari
lateralul anvelopei se simte la schimbari bruste de directie
Se pot pune si anvelope cu inaltimea mai mica unde poti castiga stabilitate dar se pierde din confortul rulajului.
Plus ca o anvelopa mai mica in inaltime este mult mai usor de stricat in gropitele de pe drumurile tari.
Colegii sigur vor vedea si alte plusuri sau minusuri
instabilitate in curbe la viteze mari
lateralul anvelopei se simte la schimbari bruste de directie
Nu sunt intarite pe lateral, am vazut una pe Jeep Renegade cum a atins o margine de ciment (pe o rampa, deci in treapta 1, viteza mica) si s-a spart in 2 locuri, zicei ca a bagat cineva cutitul in ea. Janta era efectiv pe cauciuc. Si e mai usoara ca un CR-V, unde un Mitchelin all season cu 0 presiune nu era asa, se vedea ca-i pe pana, dar mergea fara probleme. M-am mirat cand am vazut ca sunt si pe Honda din astea, din fabrica.
Comment