AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by laiud9 View Post



    Am tot ezitat sa fac asemena comentarii ,dar trebuie sa o fac deoarece banuiesc ca asta e scopul oricarui forum normal ....sa se dezbata si sa se accepte ca sunt oameni diferiti cu ganduri si pareri diferite ....

    Daca ati fi posesor de CR-V 2018 nu ati mai "taia" cu vorbele asa radical pe oricine ce spune ceva "poate ofensator " din punctul dvs de vedere la marca Honda .
    E posesor de Civic X si la fel vorbeste si pe topicurile respective, desi suntem f multi cu diverse probleme, pentru ca el a nimerit o masina ok, are impresia ca asa sunt toate.
    Si ca tot s-a adus vorba de 'ia-ti vag si repara cu piese SH', imi pare rau ca n-am facut poza la un brat OEM Honda de CL7 dupa aproximativ 1 an in care masina a mers doar pe drumuri bune.

    Comment


    • Originally posted by Danielsportivu View Post
      closchkutza se refera in general la costul pieselor masinilor din clasa premium si in special la fiabilitatea Honda, dar as completa eu ca pot fi si masini de clasa premium cu piese scumpe si nefiabile care nu isi justifica costul.
      closchkutza are acelasi motor ca al tau dar inteleg ca a fost mai norocos si nu prezinta probleme cu dilutia.
      Nu este acelasi motor. Sunt diferente intre ce este pe civic si ce este pe crv

      Comment


      • Originally posted by closchkutza View Post
        E vorba de cerere si oferta, nimeni nu tine cu lunile pe stoc piese in speranta ca vine cineva sa le ia. De ce nu se vand? Poate din acelasi motiv care nu le face populare prin parcurile de dezmembrari. Aici te las pe tine sa tragi concluziile, eu le-am tras pentru mine dupa 8 ani de masini japoneze, cu piese scumpe.
        are legatura cu cerere si oferta dar nu neaparat cum pari sa atribui tu numai fiabilitatii

        are mai degraba leg cu dimensiunile pietei auto si cu distributia cotelor de piata - Honda e MARE dar nu în EU, în vreme ce VW e MARE în EU și mai mic în US - sunt convins că în US se plând pe acolo că găsesc greu piese de Golf și sunt scumpe

        in rest cred ca marcile sunt perfect comparabile ca pozitionare în piața auto
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • Dragilor, imi pare rau ca am postat la voi pe topic, pe subiecte total paralele cu problemele pe care le aveti voi (legat de prezenta carora nu v-a contrazis nimeni). Promit sa nu mai fac aceasta greseala!

          Comment


          • Si suntem la ora de baita. Pentru cei care aveti modelul acesta de crv am urmatoare intrebare: daca stati la relantiu cu masina pe loc si aeroterma merge la minim se aude un zgomot in torpedou? La mine se aude ceva de la sistemul de climatizare. Si este exact de la sistemul de climatizare.Este ceva gen pierdere presiune .......

            Comment


            • Am ajuns la 19500 km. Am 2000 km cu noul ulei. Am 140 zile pana la schimb. Nivelul a crescut.
              De unde pot achizitiona un senzor pentru fata? am avut experiaenta neplacuta ca oglinda unui participant la trafic sa o iau in plin in masca fata, ducand la ruperea unui senzor de parcare.

              Comment


              • Comment


                • Salut
                  N am mai scris de mult si asta pentru ca masina a stat in garaj 2 saptmani, fiind inlocuita de cealalta masina care o am -vw golf v.

                  A aparut si prima problema azi- dupa ce am mers 70 km, am ajuns in Bucuresti cu un zgomot suspect la motor. Cand accelerez in orice dreapta in apropriere de 3000 rpm am o vibratie care se aude in masina. Si cu masina pe loc scoasa din viteza a facut de cateva ori.
                  Suspectez ceva conducta care atinge de ceva sau AC.
                  Singura diferenta este acum ca am venit cu AC pornit -foarte rece in masina.
                  Daca maine face iar ........la HN mergem sa o doctoriceasca.

                  Comment


                  • Salut,
                    Intrebare, ai ochelarii de soare in suportul din masina?

                    Comment


                    • Nu. Nu am ochelari de soare. Si sigur nu face de acolo pentru ca se aude sub masina.

                      Comment


                      • Salut,

                        N-am mai scris de mult. Masina a ajuns la 24.000 km. Este o masina care imi place, insa din pacate probleme se inmultesc :
                        - oil dilution care se manifesta atunci cand temperaturile sunt scazute. Am observant ca odata cu incalzirea vremii , nivelul nu a mai crescut. Am deja 5000 km cu uleiul;

                        - a aparut un zornait care se aude cand motorul este la 3000 de ture. Am fost cu ea la HN , s-au uitat si a ramas ca pe 11.06.2019 sa fie dusa in service pentru demontare bord si ceva la motor ( fata). Am filmarea cu zornaitul. Din pacate nu l pot incarca.

                        - sistemul multimedia ( tablet) a inceput sa se blocheze. Este nevoie sa opresc mereu motorul pentru ai da restart. Inca nu am apucat sa filmez cum face, dar cu prima ocazie…….


                        Momentan cam atat. Masina in rest merge f bine.

                        Comment


                        • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                          Salut,

                          - sistemul multimedia ( tablet) a inceput sa se blocheze. Este nevoie sa opresc mereu motorul pentru ai da restart. Inca nu am apucat sa filmez cum face, dar cu prima ocazie…….


                          Momentan cam atat. Masina in rest merge f bine.
                          Incercati un reboot al sistemului multimedia. La mine, dupa un an, ii lua 1 minut pana se incarca la pornirea masinii, lag f mare intre meniuri, blocare sunet cand bagam in marsarier, nu mai revenea in meniul unde era anterior etc. Asta fara sa il rootez sau sa ii instalez alte aplicatii. Am rezolvat cu reboot. Tinut butonul de on/off apasat pana apare mesajul de reboot, cred ca e acelasi tip de unitate la baza.

                          Comment


                          • Salut
                            masina a fost dusa la HN ieri 11.06.2019 si lasata acolo. Am luat ca si masina la schimb un civic sedan negru cu 5300 km la bord.
                            Ce pot sa spun este ca mi a placut enorm. Daca nu imi tb o masina 4x4 sigur ca civicul era aleasa. Este o diferenta intre civic si crv . Desi acelasi motor diferenta de greutate a crv isi spune cuvantul asupra demarajului.
                            Civicul nu bate,nu troncane si se aseaza super bine la drum. Mi -a placut. Poate daca o sa vand vw sigur voi lua civic.
                            La CRV s a gasit problema legata de vibratii - conductele de AC care intra in spatele bordului. A fost remediata problema. Momentan e liniste in masina
                            Se apropie revizia a doua la 10.000. Pe langa revizia obisnuita as schimba si uleiul de la grup spate. Este ok?
                            Am vazut pe forumurile din afara si youtube ca face pilutura in grup. As prefera sa schimb si pe spate la 20.000 mai ales ca masina este folosita pe teren accidentat.

                            Comment


                            • Daca te referi la lichidul diferentialului spate, la generatia anterioara se schimba prima data la 20,000 km (probabil ca din acelasi motiv cu cel mentionat de tine) si apoi la 100,000km, s-ar putea sa fie si la generatia ta la fel, ai verificat in manual?
                              2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                              Ex:
                              2014 Honda Civic Executive
                              2011 Honda Civic GT

                              Comment


                              • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                                Salut,

                                N-am mai scris de mult. Masina a ajuns la 24.000 km. Este o masina care imi place, insa din pacate probleme se inmultesc :
                                - oil dilution care se manifesta atunci cand temperaturile sunt scazute. Am observant ca odata cu incalzirea vremii , nivelul nu a mai crescut. Am deja 5000 km cu uleiul;

                                - a aparut un zornait care se aude cand motorul este la 3000 de ture. Am fost cu ea la HN , s-au uitat si a ramas ca pe 11.06.2019 sa fie dusa in service pentru demontare bord si ceva la motor ( fata). Am filmarea cu zornaitul. Din pacate nu l pot incarca.

                                - sistemul multimedia ( tablet) a inceput sa se blocheze. Este nevoie sa opresc mereu motorul pentru ai da restart. Inca nu am apucat sa filmez cum face, dar cu prima ocazie…….


                                Momentan cam atat. Masina in rest merge f bine.
                                Salut,

                                pana la urma au demontat bordul pentru acel zgomot? sau au prins cu o clema cele doua conducte de AC din spatele bordului? Intreb deoarece in America exista un TSB pentru acest tip de defect si ma gandeam ca la modelul nou poate nu se mai manifesta.

                                Comment

                                Working...
                                X