Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by skakiur View Post
    iarna trecuta am schimbat varta cu o varta blue dynamic 45.
    masina a stat de sambata sub zapada, iar aseara a pornit, un pic mai greu dar a pornit din prima.
    in weekend o duc in brasov, sunt curios ce se va intampla.

    Nu vei avea probleme. Orice drum lung ii face bine bateriei, mai ales in conditiile astea meteorologice. A mea este nepornita din 3 ian si sunt la a 6-a iarna, bateria originala. Insa eu fac drumuri mai lungi (mers extraurban). Si in 2012 a stat 2 luni nemiscata cand au fost zapezile alea mari, dar tot a pornit dupa. Deci eu cred ca alternatoarele sunt bune, doar ca in oras, pe drumuri scurte, nu are timp sa se incarce. In plus, sunt si multi consumatori iarna si nu ajuta deloc. Cel mai bine este sa le puneti pe redresor cand mai dau semne de oboseala. Sa le tot schimbi mereu, nu e o solutie, la un moment dat orice baterie cedeaza in astfel de conditii, indiferent cat de buna este.

    Comment


    • Am schimbat si eu bateria originala de pe masina, cu alta baterie, luata de la Asko la oferta de inceput de an, adica 435 RON. De mentionat ca bateria este alt model, adica 77Ah cu 780 curent pornire, fata de 74 Ah si 540 curent pornire ca cea de fabrica. Bateria noua are logo Honda si toate specificatiile sunt la vedere, comparativ cu cea veche care era cam "fantoma"
      2009 New Honda Accord "Pearl White" 2.2 i-DTEC Executive - 150 HP + Metal Sport Interior Pack

      Comment


      • Eu am avut o problema in vara trecuta (CL 7, 2.0, M/T, Executive) rezolvata imediat de Asko. Bateria (Varta Blue, 45 Ah, 2 ani, drumuri lungi, rareori o duc prin oras ca-i pacat de masina) descarcata. Aveam un consum de 0.2 A aparut dintr-o data. Alex a spus-o clar, pot fi 3 probleme, prima sistemul bluetooth. El era, asa incit l-au deconectat, a durat poate 5' (si-acum port chestia aia in ureche). Ca sa ajung la Asko am pus cu inima indoita singura baterie disponibila la acel magazin, o Caranda 45 Ah. Deocamdata merge, pe frigul asta imi porneste in 2-3 secunde, desi invirte destul de greu. As schimba-o si n-as schimba-o. Un 61 Ah si un curent mai mare? Varta Silver sau altceva ce intra acolo cu modificari minime sau deloc?
        "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

        Comment


        • Mie la intrarea in a 3-a iarna (actuala) Varta Blue de 60Ah imi dadea semne de oboseala. Am pus-o pe un redresor cu incarcare inteligenta si deocamdata e ok, si-a revenit, dar nu as recomanda altor persoane sa-si mai cumpere.
          Poate alte alternative - Banner, Exide, Rombat, Moll.

          Consumul de 0.2A in standby cred ca e specific tuturor CL-urilor echipate cu BT. Explicatia ar fi ca BT-ul intra mai tarziu in standby fata de restul echipamentelor, dupa oprirea motorului. Si de obicei consumul in standby se masoara imediat dupa oprirea motorului.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • BlackMagic, multumesc dar scuza-ma, cred ca nu-i cum spui. Imi cer iertare pentru ignoranta (desi inginer fiind eu) insa opinez ca daca ar fi fost un consum in stand by de 0.2 A mi-ar fi facut zob si celelalte baterii. Or n-a fost deloc cazul. Electricianul auto pe care l-am chemat inainte de-a o duce la Asko vorbea si el despre un consum normal in stand by dar mult mai mic decit era al meu.
            Evident, daca bluetooth se dezactiveaza mai tirziu sau (naiba!) deloc, atunci ai dreptate. Din ce am citit pe-aici chiar n-ar fi pentru prima oara
            "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

            Comment


            • Corect ca nu e prima oara. Ce-am observat in practica la mine: ramanand in masina cu motorul oprit, BT ramanea inca conectat la telefon, deconectandu-se cateva minute mai tarziu. Asta m-a facut sa presupun ceea ce am expus mai devreme.
              Cea mai corecta procedura de masurare a consumului cred ca ar trebui sa implice un shunt. Poate am sa o fac la mine cand va veni vremea calda, acum nu-mi vine sa stau prin frig. Ar trebui sa lamureasca "misterul" celor 0.2A care ar trebui sa fie 0.03-0.05A de fapt.
              -------------------
              There is no point of having if you can't share.

              Comment


              • @BlackMagic acum am vazut ca nu ti-am raspuns la o intrebare trecuta, modelul meu e executive deci are si BT.
                La masuratorile facute de mine taia destul de repede curentul inclusiv la BT.
                Parca dupa ce scot cheia la vre-o 10 secunde imi deconecteaza si telefonul conectat prin BT.
                Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                Comment


                • Mie nu-mi functioneaza BT-ul, asa ca l-am exclus din prima cand am vazut cei 220 mA consumati in stand-by, chiar si dupa 30 min. Deocamdata bateria (Rombat Premier 75 Ah si 750 A la start) inca mai duce 5 zile in stand-by, saptamana trecuta se vedea ca invarte cu ultimele puteri, de altfel am avut si o eroare scurta de VSA, masina fiind nepornita de peste 100 ore, in conditiile in care au fost temperaturi de pana la -16 grade. Probabil ca o sa iau o baterie mai desteapta in toamna, ceva cu 1500A curent la pornire...
                  ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                  Comment


                  • daca se apinde martorul VSA la pornire pt cateva secunde, este semn de baterie pe terminate?

                    Originally posted by Wolf-man View Post
                    Mie nu-mi functioneaza BT-ul, asa ca l-am exclus din prima cand am vazut cei 220 mA consumati in stand-by, chiar si dupa 30 min. Deocamdata bateria (Rombat Premier 75 Ah si 750 A la start) inca mai duce 5 zile in stand-by, saptamana trecuta se vedea ca invarte cu ultimele puteri, de altfel am avut si o eroare scurta de VSA, masina fiind nepornita de peste 100 ore, in conditiile in care au fost temperaturi de pana la -16 grade. Probabil ca o sa iau o baterie mai desteapta in toamna, ceva cu 1500A curent la pornire...

                    Comment


                    • E inceputul sfarsitului, sa zic asa
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • oki cu bateria noua am avur de 2x martorul VSA aprins pt 1-2 secunde.... cu cea veche niciodata, dar a murit de la un bec lasat aprins.

                        Originally posted by BlackMagic View Post
                        E inceputul sfarsitului, sa zic asa

                        Comment


                        • Originally posted by skakiur View Post
                          oki cu bateria noua am avur de 2x martorul VSA aprins pt 1-2 secunde.... cu cea veche niciodata, dar a murit de la un bec lasat aprins.
                          Baterie de 1 an .
                          Si la mine s-a aprins de vreo 2 ori martorul VSA pe gerurile astea, insotite de CHECK SYSTEM .
                          '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

                          Comment


                          • Stiti, ma bucur sa vad ca unii membri vechi si cu greutate pe forumul asta recomanda baterii Rombat. Cred ca acum 10 ani ar fi avut motive sa n-o faca iar azi da. Cunosc compania de multa vreme si oamenii sint chiar profi, e timpul ca si o marca romaneasca (fie ea cu actionariat sudafrican de 2 ani incoace) sa traga foloasele unor produse bune.
                            "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                            Comment


                            • pana la urma am renuntat si la tava si la carcasa. am pus la baza un pres de cauciuc de jumatate de cm si am pus o deta de 64; din cate stiu eu e marca tot a lui exide

                              sa vedem peste doi ani...

                              sent using digital smoke
                              "Ethics. That's always so inconvenient."
                              Cal Lightman

                              Comment


                              • Nu stiu cum e la CU/CW, poate nu era necesar sa renunti si la tava. La CL de ex. tava e suficient de mare si o baterie mai mare intra relax, si trebuie eliminata doar carcasa.
                                Ah, mai mult ca sigur te referi la partea de plastic si nu tava metalica de dedesubtul ei. My bad.
                                -------------------
                                There is no point of having if you can't share.

                                Comment

                                Working...
                                X