Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumim , plus ca la -15 -20 nu mai are aceasi capacitate. Si dupa 1-2 saptamani de -15 si drumuri scurte o sa ai suriza de a da in nas, eventual de a nu porni.
    Honda Accord - 2006 2.0 Executive

    Comment


    • salut...
      sunt pe cale de a plati bateria asta http://www.ebay.co.uk/itm/4003354691...84.m1438.l2649 cu 47 de lire pretu...sa o iau sau sa merg pe o varta mai mare de 63a?
      take it or leave it, urgent...now...to late
      am platit-o...
      Last edited by jonyyybe; 08-10-13, 13:59.

      Comment


      • NOTICE : unu lucru citit pe forumurile de afara in legatura cu bateria este cica daca curea de accesorii-drive belt este slaba, adica idicatorul de pe intinzator nu e in centru atunci ar fi afectat comportamentul motorului la rpm, alternatorul pentru baterie si compresorul care ar incepe prin vibratii punerea lui in functiune...

        si today a ajuns, acum 2 min...de abea astept sa o pun...sper sa nu fie probleme...oricum livarare f rapida, multumit de livrare.

        da, si nu sunt multumit de calitatea produsului - carcasa exterioara... gurile de refill nu era bine stanse, una chiar avea garnitura de cauciuc mai mare si a trebuit sa o tai sa se potrivesca si sa le strang pe toate;

        al doilea lucru ar fi ca pe eticheta zice ca in 02/2014 trebuie reincarcata...banuiesc daca bateria ramane inca pe stock la vanzator?

        poze....ultima urmariti cerculetele...

        ca idee cam cand sau cand trebuie pus acid in ea? thanks

        anyway vanzatorul a zis ca are 4 ani warranty back to base!
        Attached Files
        Last edited by jonyyybe; 10-10-13, 19:03.

        Comment


        • era o chestie ca trebuie sa inveti motorul la idle, power window...stiti unde e sa urmez si eu pasii? bateria a fost instalata cu succes..
          da, ok, nici 5 min n-a durat...am dat jos pe aia veche si pus pe aia noua... dat jos 1.negativ 2.pozitiv pus back 1.pozitiv 2.negativ
          acum sa vad cum se comporta asta noua...yuasaaaaa
          Last edited by jonyyybe; 11-10-13, 09:37.

          Comment


          • Pasii ii gasesti in aria tehnica dar daca ai schimbat bateria mai repede de 15 min nu ai motiv sa faci procedura de reinvatare.
            La mine a mers totul ca inainte cand am schimbat bateria.
            EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
            Del Sol '94 ESI
            CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
            BMW Z4 '03 Titan Silver

            Comment


            • Confirm , daca nu a luat mult timp schimbul bateriei nu trebuie sa faci nimic.
              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

              Comment


              • azi am pornit masina de 2 ori si s-a cam chinuit sa o pornesca, nu a invartit de mai mult ori ci doar are un delay de 3-6 sec...recunosc ca am umblat la cureaua de accesorii incercand sa o scot...in mers totu e ok, doar la pornire, plus ca nu am lumina la plafoniera... lumina la plafoniera rezolvata, trebuie 2 becuri noi, asta nu sunt arse dar contact din interiorul capatului de aliaj nu mai face contact bine de la caldura degajata de becuri...

                nu imi place deloc cu porneste...nu inteleg de ce...o ia mai greu decat cu ceea veche dar o ia....o sa astept sa ii schimb drive beltu sa vad daca face la fel.....
                Last edited by jonyyybe; 12-10-13, 01:22.

                Comment


                • Sa fie curentul de pornire mai slab ca la precedenta ? Cat furniza cealalta ?
                  Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                  Comment


                  • nu...
                    exide 300cca 45A-ceea veche - am masurat U de pe borne si este 11.15V, deci o reincarcare si e buna bateria...
                    yuasa 380cca destul de mare... 45A-ceea noua
                    astept sa pot da jos cureaua sa o pot comanda, sa vina ceea noua si sa merg cu masina vreo 2 drumuri de 20 mile...
                    Wolfy oricum de abea astept sa schimb cureaua asta dar nu stiu de care sa iau ContiTech 7PK1760(pe ebay listata ptr accord) sau 7PK1775(pe ebay listata ptr alte marci) si nimeni nu zice nik, nimeni nu a schimbat-o...
                    Last edited by jonyyybe; 13-10-13, 18:06.

                    Comment


                    • Parerea mea: cureaua nu va influenta deloc pornirea, ba chiar as putea face pariu ca porneste si fara. Dupa pornire da, atunci intra in paine cu incarcarea si altele ...
                      Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                      Comment


                      • Salut
                        Dupa 4 ani si porniri tot mai grele (si asta fara consumatori) am zis ca sa nu mai stau cu un stres cand sunt plecat am renuntat la micuta japoneza de 45 si am montat o baterie moll de 56 de Ah cu 40 luni garantie. Am vrut sa iau baterie de la asko dar cea care este acum cea mai mare e de 48 Ah si eu vroiam una de 55/56. Masina porneste mult mai usor si repede chiar daca consumatorii sunt opriti sau porniti. Am scos cutia dar sta f bine, acum ramane sa vad cum se comporta in timp.

                        Numai bine.
                        Honda Accord CU2 2.4 AT
                        "Never drive faster than your angels can fly"

                        Comment


                        • Ai facut o alegere buna, nu are cum sa se comporte mai rau decat soultia de 45Ah. Alternatorul si sistemul de incarcare fac fata fara probleme la noua capacitate.
                          Partea buna e ca ai un buffer mai mare de energie.
                          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                          Comment


                          • Salut,am achizitionat de curand o honda accord (CL7),nimic de zis..super masina doar ca am ceva probleme.. una din ele ar fi bateria care a fost schimbata de proprietar si a pus o Varta de 63 ah (fab.10.2011)care a facut figuri si asta vara si acum .. am citit cam tot ce se poate citi aici pe forum si sincer...nu inteleg mai nimic ..in sensul ca nimeni nu spune scurt si la subiect care ar fi problema descarcari bateriei de un anume consumator ma refer ca cineva treb sa i fi dat de cap...iar ca baterie energizer sau altceva..

                            Comment


                            • Exista 2 situatii intalnite la CL-uri - cand in standby consuma ~20-30mA, respectiv 200mA. In cazul 2, consumul de 200mA poate termina bateria destul de repede daca nu se circula cu masina, caz in care mai bine se scoate borna bateriei. Cauza: nedepistata pana acum; poate fi un simplu contact electric imperfect intr-o mufa, care sa provoace asta, deci foarte greu de depistat.

                              In conditiile astea, doar bateriile heavy duty rezista mai bine decat media. Varta de ex la mine dupa 2 ani si un pic, a aratat ceva semne de oboseala si-am pus-o la incarcat/desulfatat. Pe Logan de ex. insa, stiu o Varta de 6 ani de zile care merge impecabil. Dar si pornirea mult mai usoara si consumul general mai mic la Logan.

                              Doi prieteni au pus pe CL-uri Moll, sa vedem in timp cum vor evolua. Gasit feedback pe net despre ele la oameni cu diesel-uri, care le aveau de 7 ani.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • Multumesc ..atunci ce mama masi sa aiba ca la cat sunt de fermecatoare ca masini au si o belea nedescoperita...am avut si vw.opel.ford.skoda nu au avut probleme ..si mi am zis gata vreau nipona si am cumparat nipona super smechera...doar ca faza asta ma termina si e urata rau....nu esti sigur ca vei pleca sau cand treb sa pleci intai iesi din casa sa vezi daca porneste si apoi iei bagajele...

                                Si la fiecare 2 ani sa cumperi baterie e nasoala...am auzit ca ar exista un aparat care il montezi pe baterie si iti intrerupe orice consum dupa oprirea masini....ca marcile nipone nu ar avea acea protectie la consumatori ci doar vw audi mercedes skoda ....e de belea ....o mare limuzina pot zice si pornita de la un pÔrci de ford sau vw....rusine mare

                                Exide Premium Asia 45 Ah EA456 - 390A
                                Banner Power Bull 45 AH P45 23 - 360A
                                Energizer Plus 45 Ah EP45J-TP - 330A
                                Daca sunt de 63Ah ar fi bine intreb ...multumesc.

                                Sa trec iarna asta si intre timp sa gasesc acel consumator sa l opresc de nu poate gasesc alta varianta de a opri acel consum de curent

                                Daca nu dau jos acidul din baterie pun altul si o formatez sa vad ce se intampla...mult pt sfaturi si sper ca nu am deranjat cu problema mea ...care nu ar fi singura....sper sa nu ajung sa mi achizitione un bmw seria 5 cu motor 2.0 diesel din 3 motive
                                La iarna am sa merg cu pejous
                                Sigur noaptea cand dorm ma leaga si ma bate a mea sotie,nu de alta dar ar dormi in ea la cat ii place
                                Cine cumpara Honda in Romania.....??
                                Last edited by ramm; 02-12-13, 12:44.

                                Comment

                                Working...
                                X