Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai aici vorbeam de Honda ... asa ca de aia am zis Honda, daca am fi vorbit de altceva precizam.

    Esti putin in eroare cu voltajul ala , arunca un ochi aici :

    http://opensiuc.lib.siu.edu/cgi/view...text=auto_pres

    nu e defect sa bage peste 14.4. O valoare de considerat ar fi si amperajul (citeste de la pagina 15 încoace ca sunt destule informatii de agregat).
    Honda Accord - 2006 2.0 Executive

    Comment


    • Bun documentul, Wolfy
      @Catalin - m-as ingrijora daca as avea tensiune constanta de 14.8 sau peste, o abatere de 0.2V mi se pare neglijabila. Luand in considerare si documentul postat de Wolfy cu explicatiile modului de incarcare, este perfect explicabil acel 14.6

      Tot la capitolul "ingrijorari", legat de afectarea performantelor bateriei, mai repede m-as uita la cat de fixa sta in soclul ei, atunci cand "joaca" si nu e fixa mai repede e afectata, prin scuturarea pastei de pe elementi.
      Last edited by BlackMagic; 07-04-14, 16:02.
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • Repet, tensiunea de peste 14.4V aplicată unui acumulator auto pe perioade lungi îi scurtează durata de viață.

        Comment


        • Afirmatia in sine e adevarata, pe termen foarte lung.
          In context, cred ca documentul prezentat de Wolfy explica comportamentul incarcarii in stadii diferite, in functie de incarcarea si cerintele din sistemul electric.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • Deci pe Accordul din dotare am mereu bagat in bricheta : http://www.ebay.com/itm/Digital-LED-...-/161206948125

            Deci 90% din timp sta pe 14,2 V ... rar de tot , rar de tot se duce in 14,7 V. Asa ca nu mi-as face griji daca acestea sunt ocazionale.
            Pentru linistea celor care vad 14,7 V se poate masura si confirma ca este ocazionala, daca este tot timpul pus pe 14,7V atunci e ceva neregula.

            Cei care masoara incarcarea bateriilor la montaj faca o mare greseala, pornesc si masoara. O eventula buba se manifesta dupa ce se ajunge regimul de lucru, respectiv cand se incalzesc bine diodele si alte sisteme de reglare a incarcarii. Pot pune pariu ca problemele nu se arata imediat la pornire.
            Honda Accord - 2006 2.0 Executive

            Comment


            • Ce ziceti de bateria asta de pe Cox Motor : http://www.coxmotorparts.co.uk/genui...08-p-1097.html ?
              '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

              Comment


              • Mi se pare ca e facuta de Samsung.
                O fi ea de 48Ah dar tot putin curent furnizeaza la pornire. Pe caldura nu e bai, dar la frig indelungat se va cunoaste.
                Tot pe Rombat premium de 60Ah as merge.
                Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                Comment


                • Mersi de pont !

                  Vad ca are curent de pornire 580 , la Asko imi ziceau ca trebuie sa fie undeva in jur de 420-450 . Masina merge preponderent in oras cu porniri si opriri destul de des , are timp suficient sa se incarce ?
                  Last edited by balaurul; 10-05-14, 12:13.
                  '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

                  Comment


                  • Da, are timp sa se incarce fara probleme.
                    Eu Premier detin acum. Nu regret alegerea. Mai sunt si alti colegi care au la fel.
                    Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                    Comment


                    • Şi eu, pe Civic, am pus Rombat Premier (MTR, mă rog, same thing), 55 Ah. Are 9 luni, merge brici.
                      Şi nu mai am emoţii când stau pe undeva mai mult cu motorul oprit şi ascult vreun CD...
                      '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                      Comment


                      • Salut. Eu ma intreb daca o baterie descarcata are impact asupra consumului de carburant al masinii, sa zicem ca alternatorul munceste mai din greu sa incarce bateria de aici si un consum mai mare, sau alternatorul baga constant curent in baterie, indiferent de cat de incarcata sau descarcata este ?
                        Honda Accord 2.0i 2004 M/T Gallery

                        Ofer diverse servicii IT

                        Comment


                        • Nu baga constant in baterie. Variaza in functie de sa zicem "LOAD-ul" masinii. Vezi ceva pagini in urma.
                          La cata putere are masina as putea zice ca doar incarcarea nu are o influenta majora.

                          Poti experimenta pe un traseu constant (gen autostrada) inchizi tot ce tine de parti electirce , inclusiv AC , faci o tura de 30 km sa zicem. Cu motorul cald ar trebui sa intre in low-charge mode .... din partea alternatorului. Viteza sa fie mica, 90-100 km/h ...

                          Repeti traseul identic, fara AC, dai drumu la faruri , incalzirire oglinzi, scaune eventual, radio si ce mai poti baga (ceata , proiectoare). In aceste conditii alternatorul baga in high-mode charge. Faci asta si ar trebui sa vezi diferenta la consum.

                          Asta teoretic.

                          Eu unul nu mi-as bate capul. Zic sa ne bucuram de ele asa cum sunt.
                          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                          Comment


                          • Originally posted by wolfydRg View Post
                            Deci pe Accordul din dotare am mereu bagat in bricheta : http://www.ebay.com/itm/Digital-LED-...-/161206948125

                            Deci 90% din timp sta pe 14,2 V ... rar de tot , rar de tot se duce in 14,7 V. Asa ca nu mi-as face griji daca acestea sunt ocazionale.
                            Pentru linistea celor care vad 14,7 V se poate masura si confirma ca este ocazionala, daca este tot timpul pus pe 14,7V atunci e ceva neregula.

                            Cei care masoara incarcarea bateriilor la montaj faca o mare greseala, pornesc si masoara. O eventula buba se manifesta dupa ce se ajunge regimul de lucru, respectiv cand se incalzesc bine diodele si alte sisteme de reglare a incarcarii. Pot pune pariu ca problemele nu se arata imediat la pornire.
                            Mi l-am cumparat si eu (multumesc wolfydRg) si afiseaza constant 14,3 - 14,4 deci cred ca totul e in regula.
                            '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                            Comment


                            • as vrea sa pun pe accord in loc de bateria de 45Ah una de 60Ah care este mai lata.
                              Trebuie sa caut un suport mai lat sau merge pe cel existent?
                              stiti cumva ce inseamna polaritate 0 sau 1 la acumulatori?
                              '16 BMW 520xd
                              '15 FK2
                              ex '10 CU1
                              ex '07 CL7

                              Comment


                              • eu am scos de tot tavita aia in care sta acumulatorul in mod normal\
                                am pus o bucata de pres de cauciuc sub ea
                                nu e ca in original dar
                                sta bine
                                "Ethics. That's always so inconvenient."
                                Cal Lightman

                                Comment

                                Working...
                                X