Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • victorel, citisem pr un forum din uk ca un defect in cesurile de bord se strica nu stiu tranzitor si manca bateria...dar asta in cazul in care avea probreme cu ceasurile...nu cazut tau cred

    ca idee daca iti consuma bateria dupa 30 min dupa ce ai inchis masina...si cum zicea black magic cu un consum mai mare de 20-50ma-curent necesar ptr alarma sau stand by- atunci trebuie luat la manuta sigurantele si vazut unde dispare consumu cand scoti una cate una...

    ori electrician si poate ii dai tu de cap si ii lasi pe toti masca
    binteles ca difera de la car la car dar cele standard fara modificari ar trebuii sa fie acelasi defect!

    45A-55A-65A 45A -390CCA chiar daca e benzina conteaza CCA!
    ceea de 45A intra la fel, 55-65 trebuie scos plasticu de sub bateria actuala...
    Last edited by jonyyybe; 02-12-13, 11:58.

    Comment


    • Victorel, foloseste functia edit si nu mai posta consecutiv.
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • Nu am ajuns inca la electrician... ba nu are timp ba e ocupat....am pus bateria veche la incarcat si merge acum sa vad cat o sa tina de nu cumpar una noua si la primavara ma ocup de problema ...poate intre timp descopera altcineva de unde e problema...

        Comment


        • Dupa 6ani se pare ca bateria originala incepe sa arate semne ca vrea sa-si dea demisia, 5zile de stat pe dreapta si mi-a aratat ca se apropie sfarsitul. A pornit insa cu acceleratia...

          Am cautat dimensiunile bateriei originale si dimensiunile cutiei in care intra bateria pt Accord CL7 si nu le-am gasit.... :
          - Bateria originala (+ - 1cm) 23,5cm Lungime, 12,5cm Latime
          - Dimensiunile cutiei pt inlocuire cu o noua baterie(+ - 1cm) 25,5cm Lungime, 13,5-14cm Latime


          LE: Impresii despre Rombat Premier 60Ah sau alte baterii mai mari de 55Ah ?
          Last edited by YoZ; 09-12-13, 19:30.
          I don't care about other cars , i just love my Honda

          Comment


          • Eu am avut mereu probleme cu bateria de CL7. Aparent de la prea putin mers cu masina si subdimensionarea cunoscuta, pentru ca testele aratau ca e in parametri normali. Ultima data acum cateva zile insa a fost un pic mai bizar - masina stata in garaj cateva saptamani a pornit imediat, dar dupa un drum scurt si ceva stat in frig a refuzat sa mai miste.
            O fi si la ea ca are 6 ani? Nu are vreun semn fizic de uzura si indicatorul e ok...

            Comment


            • Indicatorul poate ramane blocat pe verde, daca lichidul din baterie scade, si sa induca in eroare. Abia la completarea nivelului de electrolit, ajunge sa pluteasca din nou si sa indice corect.
              -------------------
              There is no point of having if you can't share.

              Comment


              • Multumesc de sfat! Oricum m-am mai linistit - azi am iesit din nou la un drum scurt, parcat pentru ceva vreme (tot relativ frig afara) dar nu am mai avut probleme. Cred mai curand ca data trecuta am patit-o si de la pus cheia in contact, fara a porni motorul... Se pare ca au fost suficiente cateva minute de ventilator pornit pentru a consuma bruma de curent din baterie.

                Comment


                • Stie cineva ce acumulator (amperaj, pornire la rece) vine de fabrica pe masina din semnatura? Cred ca tocmai a decedat odata cu frigul si trebuie schimbata.

                  P.S: Din cate am inteles de la Asko, au oferta la acumulatorul replacement pana la sfarsitul anului este 450 RON. Vroiam sa stiu eventual si daca am alternative mai bune pe piata sub oferta lor...

                  Va multumesc!
                  2009 New Honda Accord "Pearl White" 2.2 i-DTEC Executive - 150 HP + Metal Sport Interior Pack

                  Comment


                  • Din fabrica vine cu 74Ah. Si la mine cam facea figuri asa ca am schimbat-o cu una de 77Ah, pana sa cedeze.
                    ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                    Comment


                    • Multumesc frumos, alex!
                      2009 New Honda Accord "Pearl White" 2.2 i-DTEC Executive - 150 HP + Metal Sport Interior Pack

                      Comment


                      • Am schimbat si eu bateria Varta B32 ,parca, cu una mai musculoasa, Rombat Premier de 60AH.
                        Se cunoaste diferenta, invarte mai vioi. Asadar nu o sa ma preocupe gerurile din iarna asta. Precedenta dadea semne de oboseala si ocazional imi inebunea senzorii masini, ABS si inca unul, dandu-mi check engine.
                        Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                        Comment


                        • mie mi-a crapat azi iarasi bateria
                          nu mai pornisem masina de miercuri seara am dat la cheie azi nimineata si... nimic
                          un exemplu de bad design
                          la mine bateria care a venit din fabrica a tinut pana in a doua iarna cand am schimbat-o pe garantie
                          acum este a patra iarna si trebuie sa o schimb din nou

                          cred ca voi renunta la tavita pentru ca ma scoate din sarite rau de tot
                          "Ethics. That's always so inconvenient."
                          Cal Lightman

                          Comment


                          • iarna trecuta am schimbat varta cu o varta blue dynamic 45.
                            masina a stat de sambata sub zapada, iar aseara a pornit, un pic mai greu dar a pornit din prima.
                            in weekend o duc in brasov, sunt curios ce se va intampla.

                            Comment


                            • O sa porneasca din ce in ce mai greu daca gerul persista. Din pacate.
                              Si vad o cifra magica 2 ierni.

                              Me happy cu Rombatul de 60Ah , la -18 a luat-o din prima fara probleme. Ceea ce cu Varta nu sa intamplat iarna trecuta (45Ah).
                              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                              Comment


                              • Eu am schimbat bateria dupa aproape 3 ani, in garantie ,toamna trecuta si acum merge la prima cheie ( azi -18 C).

                                Comment

                                Working...
                                X