Announcement
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.4234 seconds.
Keywords
Members
Tags
-
Păcat de design-ul exterior atrăgător, căci la interior materialele lasă mult de dorit. Atāt de mult īncāt la cāt va costa mașina,...
Leave a comment:
-
Motorul R18 are o arhitectura cu totul diferita de cea a K24-ului, iar articolul evidentiaza intr-adevar asta. Eu de obicei schimb cam la 3000 rpm la...
Leave a comment:
-
Īn altă ordine de idei, vorbind despre 1.8 NA, mi se pare totuși prea devreme 2000 - 2200 rpm pentru schimbul treptelor.
Fiecare cu stilul...
Leave a comment:
-
Dacă nu ar zice toți posesorii de Civic că e normal, m-aș gāndi la suporții motorului și ai cutiei, pentru punctul 1. La...
Leave a comment:
-
Din experiența de pānă acum, folosesc 5-ul preponderent pe autostradă pentru accelerație la viteze de 200+, 6-le nu prea face față...
Leave a comment:
-
Mie imi place mult setup-ul 1-4 de EP3 cu 5-6 stock de CL9; dacă vreau să fac cruising īn liniște deplină, o pot face īn tr 4 sau...
Leave a comment:
-
Pentru cutie, poți păstra FD-ul stock și să folosești doar treptele 1-4 sau 1-5 de la EP3, și o să fie foarte OK atāt...
Leave a comment:
Leave a comment: