Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mhh39 View Post
    238 x 129 x 227 (mm)

    (varta blue b32/etc, de dimensiuni reduse... parca)
    Intr-adevar, acestea sunt dimensiunile. Merci!

    @Blackmagic...daca as fi putut sa masor bateria in momentul postarii...nu mai postam

    Comment


    • Ziceam că e o rezolvare mai rapidă, doar. Șansele să ştie cineva dimensiunile erau mici...
      Se pare că m-am înșelat .
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • Am luat si eu azi o Varta B32. A venit la fix!!

        Comment


        • ... am acceasi baterie de care ati luat si voi, azi dupa plierea oglinzilor deviceul meu de voltaj arata 11.1V si nu in jur de 12 cum arata de obicei.
          Nasol moment dupa 2 ierni, aproape 3 ani. Minima inregistrata 9 grd. Cum spuneam in multe posturi in urma, nu vreau sa ma gandesc dupa 2 saptamani de -15grd. Probabil o sa repet istoria de a o porni cu cablurile de la vre-un matiz. El poate si eu nu .

          De seara o sa ma uit pe fisele de verificare-reparatie a bateriei de la Honda. Sa trag o concluzie cand se poate considera o baterie KO.

          PS:nu am probleme de consum curent "vagabond" , incarcarea este in parametri. Toate sistemele lucreaza in parametri stabiliti de fabrica.

          Concluzia : atat poate micuta baterie, si la schimb voi face upgrade catre una mai potenta. Vedem noi cum "largim" cuibusorul ei.
          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

          Comment


          • Dupa 6 ani s-a predat bateria originala fara avertismente. Am pus una ZAP de 45 Ah si 340 la pornire, se potriveste la fix in locas. Au venit cu ea la domiciliu si numai asta se potrivea asa ca n-am avut de ales , trebuia sa plec urgent, desi nu stiu cata incredere sa am in marca asta poloneza.
            Accord 2.0i i-VTEC 2007
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ant76/

            Comment


            • Cica testul bateriei ar fi asta de mai jos , si cica 9,6V ar fi limita, considerati ca o incarcare de 40A o face chiar alternatorul , asa ca se poate reproduce chiar pe masina.
              In caz ca e nevoie ar fi utila o incarcare de 5A pt 24h.

              <<
              Test battery load capacity by connecting a battery tester, and applying a load of three times the battery ampere hour rating.
              When the load has been applied for exactly 15 seconds, the battery voltage reading should stay above 9.6 V.
              •If the reading stays above 9.6 V, the battery is OK; clean its terminals and case, and reinstall it.

              •If the reading is between 6.5 and 9.6 V, connect a battery charger and charge the battery for 3 minutes at an initial rate of 40 amps.


              Amperage will drop as voltage increases; do not increase the amperage to compensate or you may damage the battery.

              •Watch the battery voltage during the entire 3 minutes; the highest reading should stay below 15.5 V.


              ◦If the reading stays below 15.5 V, the battery is OK; clean its terminals and case, and reinstall it.

              ◦If the reading exceeds 15.5 V any time during the 3 minutes of fast charge, the battery is not good; replace it.



              •If the reading drops below 6.5 V, slow-charge the battery by connecting a battery, and charge at 5 amps for no more than 24 hours (or until the indicator shows full charge, or the specific gravity of the electrolyte is at least 1.270).
              Then test load capacity again.


              ◦If the voltage stays above 9.6 V, the battery is OK; clean its terminals and case, and reinstall it.

              ◦If the voltage still drops below 6.5 V, the battery is not good; replace it.

              >>
              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

              Comment


              • ptr un accord k20a6...ce baterie?

                dintre

                1. http://www.ebay.co.uk/itm/2811456503...84.m1438.l2649 bosh last one...cel mai mic curent
                2. http://www.ebay.co.uk/itm/2810701849...84.m1438.l2649 exide ar fi prima alegere-cel mai bun curent
                3. http://www.ebay.co.uk/itm/2811456503...84.m1438.l2649 varta a doua alegere
                4. http://www.coxmotorparts.co.uk/genui...44d2c83b3.html originala, only 3 years warranty; ultima alegere - £65

                ce parere aveti de ce zic cei de aicii... http://www.civinfo.com/forum/general...sch-varta.html
                sa merg pe 5. http://www.ebay.co.uk/itm/Yuasa-057-...item5d35da7a72 yuasa 53-57...

                bateria care o am acum este Exide de 45A-300CCA iar ce este ciudat e ca scrie pe ea 07/02/2013 posibil sa fie schimbata la acesta data....
                bateria e de vina...azi nici becu din portiera nu se mai aprindea...scaunele electrice pauza si ele...iar inchiderea centralizata e dead
                Last edited by jonyyybe; 07-10-13, 17:54.

                Comment


                • Da cu banul. Nici Varta nu o pot lauda, o am de 2 ierni. Nu cred ca o mai apuca pe a 3-a. Asa ca e tot una. Toate au garantie 2 ani.
                  Exide daca e din 2013 atunci a fost defecta. Sau ai tu un consumator ascuns.
                  Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                  Comment


                  • Sora-mea pe un Megane 1.6 benzina avea o baterie de....70Ah ! Am fost uimit de cat de mare era, si a tinut-o vreo 5 ani, bateria originala.
                    Am vrut sa-i pun o Varta Silver, fiind gama de top de la Varta, dar cum am gasit niste pareri nu prea favorabile despre ea, m-am reorientat spre Rombat Premier, tot 70Ah. Info gasite despre ea au fost numai de bine, plus ca era mai iefftina decat Varta (nu cu mult) si la aceiasi 70Ah, avea curentul de pornire mai mare. Interesant ca premierul avea aceleasi specificatii ca si bateria originala (dimeniuni, Ah, curent de pornire).

                    Sa vedem cat va rezista, cred ca e de luat in calcul.
                    Last edited by BlackMagic; 07-10-13, 10:51.
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • Foarte bune Rombaturile. Am 2 colegi la munca cu Logan 1.4. Unul o are pe masina de noua, de 9 ani. Altul are Logan de 7 ani. As pune si eu pe Civic cand m-o lasa asta originala, dar nu cred ca se gaseste vreuna pe dimensiuni.

                      Comment


                      • nu prea ma mai incanta exide dupa ce a murit dupa 5 ore cu lampa aprinsa, mutat scunele electrice de cateva ori, niste muzica ascultata, acum nici nu stiu cum a folosit-o vechiu proprietar, astept inca informatii de la el sa stiu despre ce este vorba...

                        adica cand am luat masina de la prop am pornit-o dimineata si a pornit prima cheie fara sa caraie...iar el a zis ca nu a mai mutat-o din loc de 1 sapt-temperaturi intre 10-18 iar inainte de asta nu stiu cum a utilizat masina...dar dupa ce am plecat de la prop am facut aprox 60 km in care bateria nu trebuia sa fie plina? si am mers 90% peste 2000rpm...si dupa 2 zile kaput...

                        daca ar fi vorba de scurgere de curent, cu un aparat de masurat de unde ar trebuii sa incep? masina e stock din fabrica
                        eu nu pot sa iau in clacul rombat din cauza locatiei...

                        cred ca o sa merg pe yuasa, adica punctul nr.5 cu 50£ or varta
                        Last edited by jonyyybe; 07-10-13, 18:59.

                        Comment


                        • Eu as merge pe Yuassa, fără îndoială. Sunt re/cunoscute ca foarte bune și durabile.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • revin cu informatii noi...

                            bateria care este acum pe masina a fost inlocuita in 07/02/2013 cica a cumparat-o de noua...si propr mi-a zis ca e posibil sa fie doar descarcata...

                            da cum sa fie doar descarcata cand eu am mers cu ea de cand am plecat de la el 60km facuti ca ploua 1.10h in care ea trebuia sa fie incarcata maxim?

                            si cand am ajuns acasa...m-am jucat la scune pe baterie, ascultat muzica pe baterie, la geamuri am umblat, la trapa, la lumini, pus, luat contact, uitat plafoniera aprinsa 5/6h, 2/3/4h portierele fata deschise...sa se fi descarcat asa de repede...

                            azi am fost la masina si bateria mai are ceva tensiune caci merge deschiderea din telecomanda...dar daca las plafoniera sau usa deschisa dupa 1/3 min intensitatea luminii scade spre 0...

                            nu ii mai dau nici o sansa, o schimb direct... ori yuasa ori varta, nu as merge pe varta ptr capacitatea prea mare un 50-55 ar fi fost deajuns.

                            fiind la cumparaturi am vrb cu cineva care avea o mazda 6 din 2003,2.0i petrol si l-am intrebat ce baterie are si de cand si de ce... si a zis ca are baterie de 65a varta de 3 ani, dar eu cred ca nu stia ca poate e de 63 sau or fi si de 65...si cica nu a avut probleme...
                            Last edited by jonyyybe; 07-10-13, 23:02.

                            Comment


                            • Luminile ambientale fac auto-dimming şi se sting singure după o vreme, ca să prevină descărcarea bateriei accidental.
                              Dacă tensiunea măsurată in gol pe baterie e sub 12V cu mult, trebuie schimbată.
                              Dacă e în jur de 12V, mai există o şansă de a fi recuperată, prin încărcarea la un redresor inteligent, cu desulfatare.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • Bateria nu tine foarte mult pentru ca nu are rezerva de energie foarte mare, daca ai facut ce ai scris mai sus ...sigur este descarcata.

                                Detalii:
                                Capacitatea acumulatorului:
                                Capacitatea acumulatorului este exprimată în Ah (amper-oră).
                                Această valoare ne arată capacitatea acumulatorului de a înmagazina electricitatea, mai precis, reprezintă sarcina transportată de un curent cu intensitatea de un amper, în timp de o oră. În condiţii de solicitare permanentă, un acumulator de 45Ah, sub sarcină permanentă de 10A se descarcă complet – fără reîncărcare – în patru ore şi jumătate.

                                Pentru cine doreste sa citeasca mai mult: http://www.baterii-auto-brasov.ro/sf...cumulatorilor/
                                Last edited by pretorian; 08-10-13, 12:36.
                                EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                                Del Sol '94 ESI
                                CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                                BMW Z4 '03 Titan Silver

                                Comment

                                Working...
                                X