Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

    Comment


    • am dat o geana pe site-ul celor de la Rombat si am gasit un model dedicat pt. auto asiatice cu o capacitate de 50 Ah. cred ca va fi urmatoarea, cand va fi... http://www.rombat.ro/ro/product/tornada-asia-12-v-50-ah

      Comment


      • Foarte bun pontul, e de luat in seama daca va avea si un pret bun, vad ca se apropie foarte mult de specificațiile celei oem, pana acum cel mai mare cca dintre cele aftermarket stiute de mine era una Exide cu 390, asta a depășit-o. N-am gasit informatii despre dimensiunile celei oem ca sa le compar cu asta dar presupun ca se potrivesc.

        Comment


        • Dimensiunile celei Exide 456 sint aproape aceleasi ca si ale celei OEM (+/- 1mm), nu mai stiu de cite ori m-am uitat la ele si de cite ori le-am notat. Am aceeasi alegere de facut, Exide vs Rombat.
          Last edited by Io si Ea; 15-03-16, 11:09.
          "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

          Comment


          • Dimensiunile OEM sunt:
            Lungime [mm]: 238
            Latime [mm]: 129
            Inaltime [mm]: 227
            Fixare: B00

            Rombatul pare un picut mai mica pe toate dimensiunile. Eu as lua Rombat, are si capacitate mai mare, si curent de pornire mai mare decat Exide. In plus, Exide are vreo 7 mm in plus la latime (http://www.exide.info/spec/ea456.html).
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • Ai dreptate, Delphi, Rombatul e de luat: e si mai puternica si e si mai usoara cu 800g.
              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

              Comment


              • Salut.
                Am pus azi pe mașină un rombat premier 75AH. E suficient pentru accord 2.2 icdti din 2007 ?
                De asemenea, nu mai stiu exact ce anume trebuie făcut după schimbarea bateriei, erau niste pași de urmat. Doar de faza cu geamul de la șofer mi-am amintit, cursa completă sus-jos. Ce mai e de făcut ?

                Sent from my SM-G930F using Tapatalk
                '08 Honda Accord Sport SE, 2.2L i-CTDi, White Pearl
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/KoRoZIV/

                Comment


                • Super, e baterie de tractoraș, dar asta și ai. Clar ca e suficientă.
                  Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                  Comment


                  • Vechea baterie, varta, a fost cumpărată cam la repezeală dintr-un magazin gen auchan în Spania, în 2012. Acum am aflat că era fabricată în 2009...
                    Nu am stat atunci sa citesc codul de pe ea si să văd ce înseamnă.
                    Mă așteptam să pornească mai ușor cu baterie nouă dar tot atât țin de cheie până pornește.
                    Aia veche o pusesem pe redresor vreo 4 ore înainte să plec, am oprit la spălătorie (1km) și acolo a rămas. Am pornit-o împinsă în treapta de mers înapoi, sper că nu am belit ceva, stiu ca nu e indicat. Aveam cabluri la mine dar m-au grăbit aia ca mai aveau clienți...
                    Azi am scos borna - pentru 15 minute, apoi am pornit si lăsat motorul la ralanti alte 15 minute, oprit după care plecat cu ea dar tot drumuri scurte si azi. Oricum nu-mi mai fac probleme ca moare bateria, e nouă dă-o'n spanac

                    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
                    '08 Honda Accord Sport SE, 2.2L i-CTDi, White Pearl
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/KoRoZIV/

                    Comment


                    • Originally posted by atomic.rabbit View Post
                      Am rezolvat cu niste baieti simpatici care au venit la 1h dupa comanda direct acasa si mi-au schimbat bateria. Am mers pe un Rombat Premier de 65Ah, garantie 3 ani.
                      Alternatorul este in regula, totul ok.
                      Sunt curios cum va tine bateria asta pe termen lung. Baietii se aratau foarte mirati ca imi pica Varta dupa aproape 3 ani, cica ar trebui sa tina peste 5, e baterie de top, tra-la-la. Bosch cica ar fi facuta in prezent de catre acelasi fabricant ca si Varta.
                      Si ca tot eram curios cum tine Premier-ul de 65Ah > la nici 4 luni de la achizitie, utilizare normala, alternator ok azi de dimineata MORT. Dar MORT cum n-am mai avut niciodata un acumulator, nici macar inchiderea centralizata nu mai mergea, nici macar un bec nu se aprindea. Cand au venit cu tester-ul ... 0. "Ochiul magic" se facuse alb.

                      Am schimbat cu Varta silver de 63Ah care m-a tinut de fiecare data cam 3 ani. Experienta mea cu Rombat a fost de *****. Spuneau baietii ca au mai patit la fel cu un alt Premier de 75Ah. Asa ca... daca e dupa noroc, inseamna ca tot lucru romanesc e.

                      Comment


                      • Eu am patit exact la fel cu Varta B32, sub 6 luni vechime. Deci nu-ti face iluzii, cu toate poti sa patesti ceva similar. Eu am rombat premier de 65ah pe CL7 de 2 ani deja, totul ok.
                        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                        Comment


                        • Pai a mea face 3 ani si nu are nimic.
                          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                          Comment


                          • Rombat de 2 ani şi 9 luni şi la mine, no problem so far.
                            '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                            Comment


                            • Am si eu o problema care sper sa fie doar de la baterie... aseara dupa un drum judetean de vreo 35 de minute, cu clima pornita, mi-am asteptat sotia 10-15 minute doar cu contactul pus si radio (si ecranul de navigatie pornit, pt ca nu-l pot stinge). Dupa acel sfert de ora, contact si ... alerta, nu`s ce, numai pornea. Ochiul la baterie verde, opresc un taximetrist, conectez cablurile, o ia in a doua secunda.
                              Sa-i fac o proba zic... daca ar fi de la alternator luminile din habitaclu ar oscila f putin cand ambalez motorul pe loc, dar la mine nimic. Nu-i problema, ca inlocuiesc bateria, dar sa fie ea buba, in plus ma induce in eroare ochiul ala verde. Nu am avut timp sa verific cu exactitate tipul de baterie, ca mi-e`mi pare cam micuta, si ma gandeam sa pun una de 95-100 mh daca incape. Ma uitam la unele Honda, dar desi par ca sunt dedicate pt versiunea diesel 2.2 nu am vazut nici un amperaj scris pe nicaieri.

                              Idei? sugestii?

                              Comment


                              • am patit si eu la fel pe cu2, am aseptat cu radio pornit 15 min si am ramas fara baterie.
                                ecranul se paote stinge, e un buton de luminozitate pe bord pe acolo, cel putin la cu2.

                                dar eu am avut nevoie de cabluri, am asteptat 10-15 min si am re-incercat, bateria si-a revenit suficient incat sa porneasca motorul.
                                eram pe bateria originala, cam dupa 4 ani de functionare atunci.
                                Accord Sedan '09 2.4 M/T Buran Silver
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/cata02
                                Jazz '05 M/T

                                Comment

                                Working...
                                X