Aici se discuta doar problema benzinarilor la diesel vei putea simti problema legata de ambreiaj mai tarziu din pacate ... sau poate vei fi tu norocos
Probleme ambreiaj Honda Civic 5D
Collapse
X
-
Originally posted by Nomercu View PostAici se discuta doar problema benzinarilor la diesel vei putea simti problema legata de ambreiaj mai tarziu din pacate ... sau poate vei fi tu norocosMy cars:
2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T
Comment
-
Dintre cei care au problema cu smucit/trepidat la Civic cu R18, cum se manifesta turometrul atunci cand, cu motorul cald fiind, apasati foarte scurt (durata scurta, amplitudine cel putin pana la jumate) pedala de acceleratie?
La mine, cand acul turometrului revine din cursa, are un moment cand urca din nou, pret de vreo cateva sute (3-4) de RPM. E normal? Eu zic ca nu. Asa facea cand mi-au schimbat ECU si pana au comandat noua unitate, am mers cu ala vechi care, probabil ca nu era setat cum trebuie, si motorul se comporta foarte neregulat la revenirea din turatii, in relanti. Efectul era ca smucea/dadea in nas foarte violent."Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
-
Mai am si eu ceva de scris pe aici. Acum vreo luna de zile, chiar inainte de anul nou a aparut si la mine fenomenul. A aparut brusc, intr-o dimineata, cand am oprit motorul iesind din parcare din cauza tremuriciului. Asa a tinut-o toata ziua, eram un car de nervi...iar timp de mers la asko sa le arat cum face n-avem de nicio culoare. Seara ma urc din nou in masina sa plec acasa...si opresc iar motorul. Ei bine...de nervi si din cauza faptului ca nu puteam pleca normal de pe loc l-am patinat de cateva ori. Surpriza: dupa 3-4 plecari de pe loc din 3500rpm cu dat drumul usor la ambreiaj, n-a mai facut, si-a revenit brusc. De atunci n-a mai reaparut problema sub nicio forma.Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red
Comment
-
Originally posted by octi_b View PostDintre cei care au problema cu smucit/trepidat la Civic cu R18, cum se manifesta turometrul atunci cand, cu motorul cald fiind, apasati foarte scurt (durata scurta, amplitudine cel putin pana la jumate) pedala de acceleratie?
La mine, cand acul turometrului revine din cursa, are un moment cand urca din nou, pret de vreo cateva sute (3-4) de RPM. E normal? Eu zic ca nu. Asa facea cand mi-au schimbat ECU si pana au comandat noua unitate, am mers cu ala vechi care, probabil ca nu era setat cum trebuie, si motorul se comporta foarte neregulat la revenirea din turatii, in relanti. Efectul era ca smucea/dadea in nas foarte violent.
Comment
-
Salut domnilor,
Ma alatur si eu acestei probleme cu trepidatul. La mine s-a intamplat pe vreme rece (-7, -8 grade). Intial am zis ca se poate sa fie de la aderenta scazuta, mai ales ca nu am pus gume de iarna pe ea. Cu ocazia unei alte probleme ( schimbatorul se intampla sa mai ramana agata intre trepte) am fost la service. Acolo mare minune desface pe dedesubt, ma cheama sa imi explice ca discul de ambreiaj a fost incins si de aici si urme de ferodon sau cum s-o chema si ca d-asta imi trepida. Ok explicatie plauzibila la un incepator si la o masina cu mai multi km. Masina am luat-o noua si are momentan 9 mii km, iar inainte am avut volvo 850, logan, supernova si masina familiei avensis. Absolut la nici una din ele nu s-a intamplat asa ceva!! Oare nu putem face nimic in privinta asta ( am vazut ca suntem mai multi cu problema asta si e clar ca ceva se intampla)? Adica am mers pe Honda ca totusi se bucura de renume, fiabilitate dom'le ce sa mai. Pai daca e la 9 mii incep problemele, mai bine lipsa Honda.
Comment
-
Si mie mi se pare ca as avea un pacanit cand apas ambreiajul si uneori chiar se aude un pic, dar masina merge perfect, ca noua, nu e nicio schimbare. Totusi, e suspect, nu stiu de ce se aude si nu e de la covoras. Ar fi totusi prea devreme, am 17k km cu ea.'18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
Comment
-
pacanitul pedalei e un bug, nu are legatura cu ambreiajul in sine. sistemul de actionare a pompei are un deficit din proiectare si...clantane. o sa faca din ce in ce mai urat. pe perioada garantiei se lubrefiaza sau schimba dupa caz. sunt topicur in care se dezbate problema asta
@lacroyx honda are un mare deficit de cuplu la ture mici, trebuie turata /patinat ambreiajul mai mult decat la alte masini. ori te adaptezi, ori cum ziceai "mai bine lipsa"HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
KAWASAKI ZX-6 RR Ninja
Comment
-
Cred ca aceasta problema de ambreiaj/ smucituri este strict legata de temperatuta sau umiditate. Simtomele sunt similare pentru toti, de aici si concluzia mea. Si la mine face cateodata dar doar in anumte conditii "atmosferice". Nu cred ca are vreo legatura cu kilometrajul sau exploatarea.Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
In cautare de altceva
Comment
-
Ati vazut aici: http://www.hondafan.ro/forum/showpos...1&postcount=70 ?"Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
-
conditiile atmosferice influenteaza parametrii ecu. ecu care modifica avansul, timpii de injectie, care are functii comandate prin dbw.....stii, the old same story : ECU + DBW (lag)HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
KAWASAKI ZX-6 RR Ninja
Comment
-
Iarna asta nu mi-a facut decat de 3 sau 4 ori. Si daca mi-a facut o data mai accentuat la urmatoarea plecare nu a mai fost la fel. De anul trecut, cand mi-a facut foarte des si accentuat, pana acum am schimbat filtrul de aer de la Honda cu "niponparts" si uleiul 5 w 40 Mobil 1 cu Castrol Edge 0 w 30. Nu zic ca e de la ele, dar vad ca nu mai face aproape de loc. Cine spune ca e de la benzina, eu am bagat numai petrom 95 de cand am luat masina pana acum si nici nu vreau sa incerc altceva.
Comment
-
pai daca "nici nu vrei sa incerci altceva" n-o sa ai niciodata o impresie obiectiva.
de la benzina sigur ca poate fi, unii pun mai multa apa inea, altii mai putina. filtrul de aer si uleiul n-au nici o treaba.HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
KAWASAKI ZX-6 RR Ninja
Comment
-
Eu ma gandesc sa ii fac o resoftare pentru ca inclin sa cred ca problema este legata de puterea motorului. Ceva a intervenit in puterea acestuia suficient ca dupa ce se incalzeste (respectiv cand incepe sa cupleze ventilatoarele) sa nu mai aiba o turatie suficienta si constanta la relanti. Pentru ca mie imi face asa doar la plecarea de pe loc. Daca era o problema de ambreiaj crapa pana acum (imi face asa de doi ani si problema nu s-a agravat). Atunci cand se incalzeste si incepe sa faca figuri, relantiul fluctueaza intre 800 si 600 aproximativ. Eu cred ca daca ii maresc relantiul in asa fel incat sa ramana la 900 - 1000 de ture atunci cand e calda, s-ar putea sa rezolv problema.Honda Civic 5D, 1,8 Sport Alabaster Silver
Comment
Comment