Sunt probleme variate, ce par sa afecteze toate componentele: 1. volanta si/sau placa presiune; 2. Daca sare din viteza - cutia, indiferent de treapta din care sare. Tinand cont ca sare din treapta 1, merita verificati si suportii motor, sa nu fie dusi si din cauza asta sa fie socul mare; 3. Placa presiune; 4. Posibil sa fie cilindrul de la pedala ambreiaj daca se aude in interior.
2 e problema mecanica nu are nicio legatura cu uleiul, desi e bine ca l-ai schimbat, ai scos asta din ecuatie.
Mergi la un service competent, de preferat dealer pentru probleme de cutie -> ASKO.
Probleme ambreiaj Honda Civic 5D
Collapse
X
-
E luata sh din germania. Uleiul a fost schimbat la dealer acum 1 an
Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
Salut. Si eu am un civic 1.8 din 2008 165k km la care am intampinat urmatoarele probleme:
1. uneori tremura cand debraiez progresiv(daca accelerez in timp ce debraiez si eliberez mai repede ambreiajul dispare );
2. de mai multe ori am incercat "sa plec cu scart" si pur si simplu a sarit din viteza
3. Cel mai enervat..la plecarea de pe loc de multe ori nu intra in treapta 1...ramane blocata intre liber si treapta 1...se rezolva cu double clutch
Uneori la calcarea ambreiajului "la podea" se aude un tacanit...in rest cutia este fara probleme fara zgomote.
Are rost sa schimb chitul de ambreiaj sau e problema in cutie? (am citit jumate din acest topic si nu m-am lamurit).
Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
Originally posted by ticker View Post
Evident ca tu ai masina noua. E in garantie si poti sa incerci sa le ceri celor de la service o solutie. In Romania am primit doar o posibila cauza (condensul in CV) dar nu o rezolvare sau o incercare de reparare pe garantie.
Leave a comment:
-
Evident ca tu ai masina noua. E in garantie si poti sa incerci sa le ceri celor de la service o solutie. In Romania am primit doar o posibila cauza (condensul in CV) dar nu o rezolvare sau o incercare de reparare pe garantie.
Leave a comment:
-
Originally posted by ticker View PostPartea buna e ca nu e o problema critica. Am aproape 200k km cu masina si problema e ocazionala. Daca anul trecut ma sacaia maxim (frecventa mare) anul asta mi-a facut doar de cateva ori si nu ma deranjeaza deloc.
N-ai zis cati km are Civicul tau si cat de tare e pedala de ambreiaj. Poate dupa o schimbare va fi mai bine...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Leave a comment:
-
Partea buna e ca nu e o problema critica. Am aproape 200k km cu masina si problema e ocazionala. Daca anul trecut ma sacaia maxim (frecventa mare) anul asta mi-a facut doar de cateva ori si nu ma deranjeaza deloc.
N-ai zis cati km are Civicul tau si cat de tare e pedala de ambreiaj. Poate dupa o schimbare va fi mai bine...
Leave a comment:
-
Am si eu de ceva vreme tremuratul asta la plecarea de pe loc in treapta I dupa ce se incalzeste motorul, se pare ca problema e mostenita si la generatia X. Pana acum am evitat tot cu patinatul ambreiajului, dar mi-e ca o sa uzez discul prematur. O sa o duc la reprezentanta sa se uite.
Leave a comment:
-
Salutare,
Sunt si eu de 3 saptamani, posesrul unui Civic VIII 1.8 iVTEC 2011.
Masina aproape impecabila, am schimbat doar placute frana fata si tot ce tine de consumabile : bujii, lichide si filtre - ulei motor, lichid de frana si ambreiaj, antigel si ulei de transmisie, filtru ulei, filtru aer, filtru polen.
Aproape impecabila pentru ca....
Am aceeasi problema cu tremuratul la plecarea de pe loc in treapta I. In toate celelalte trepte, nu trepideaza deloc. Dimineata nu face deloc, apoi dupa un timp, incepe din ce in ce mai des sa trepideze la plecarea cu viteza I, de zici ca nu mai stiu sa conduc o manuala. Ma sperie ce am citit pe acest topic, ca nici dupa schimbarea kitului de ambreiaj, nu ar disparea problema.
La firma mai conduc din cand in cand un golf 6 diesel manual , un jetta 1.2 benzina manuala si un clio benzina manual. La nici unul nu am intampinat problema cu tremuratul. Doar la Civic-ul personal.
---------------------------------
Amat Victoria Curam
Leave a comment:
-
Incepand cu luna decembrie 2018 mi-a aparut si mie problema cu tremuratul la plecarea de pe loc (doar in treapta 1) dupa ce motorul se incalzeste. Cand motorul este inca rece nu face. De cateva ori chiar a tremurat puternic. Am incercat sa patinez mai mult ambreiajul si sa plec la o turatie mai sus (2500-3000 rot) dar nu mi se pare o solutie. Uzura mai mare pentru ambreiaj, discomfort in masina de la zgomot.
In schimb am incercat si urmatoarea solutie gasita pe internet : Masina oprita pe o strada mai inclinata (cu botul la vale), schimb in R si dau inapoi max 1m plecand un pic mai fortat. Nu am gasit inca explicatia dar solutia aceasta rezolva pentru un timp tremuratul la plecarea de pe loc in treapta 1.
Leave a comment:
-
Nu este exagerat de tare... la Asko mi s-a spus că pe Civic-urile de 1.8 benzina nu au schimbat nici o volanta pānă acum. Numai kit-uri de ambreiaj... ciudat este că după gresarea pedalei de ambreiaj nu a mai făcut deloc azi (Și aprox 60-70 de opriri/porniri). Nu stiu ce sa mai zic....
Leave a comment:
-
Cat de tare e pedala de la ambreiajul tau?
Daca e foarte tare as schimba ambreiajul si volanta... nu rezolva garantat problema, dar ar fi o varianta buna
Leave a comment:
-
Mie imi face tot timpul.... Am incercat sa ma obisnuiesc cu "tremuriciul" dar iti taie orice chef de condus. Este enervant ca nu stim exact ce trebuie ĪNLOCUIT ca sa putem scăpa odată de mizeria asta.
Leave a comment:
Leave a comment: