Probleme ambreiaj Honda Civic 5D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Sunt probleme variate, ce par sa afecteze toate componentele: 1. volanta si/sau placa presiune; 2. Daca sare din viteza - cutia, indiferent de treapta din care sare. Tinand cont ca sare din treapta 1, merita verificati si suportii motor, sa nu fie dusi si din cauza asta sa fie socul mare; 3. Placa presiune; 4. Posibil sa fie cilindrul de la pedala ambreiaj daca se aude in interior.

    2 e problema mecanica nu are nicio legatura cu uleiul, desi e bine ca l-ai schimbat, ai scos asta din ecuatie.

    Mergi la un service competent, de preferat dealer pentru probleme de cutie -> ASKO.

    Leave a comment:

  • Paul_alex
    Junior Member

  • Paul_alex
    replied
    E luata sh din germania. Uleiul a fost schimbat la dealer acum 1 an


    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

    Leave a comment:

  • harris
    Senior Member

  • harris
    replied
    2 - cind ai schimbat uleiul la cutie ultima data ?.

    Leave a comment:

  • Paul_alex
    Junior Member

  • Paul_alex
    replied
    Salut. Si eu am un civic 1.8 din 2008 165k km la care am intampinat urmatoarele probleme:
    1. uneori tremura cand debraiez progresiv(daca accelerez in timp ce debraiez si eliberez mai repede ambreiajul dispare );
    2. de mai multe ori am incercat "sa plec cu scart" si pur si simplu a sarit din viteza
    3. Cel mai enervat..la plecarea de pe loc de multe ori nu intra in treapta 1...ramane blocata intre liber si treapta 1...se rezolva cu double clutch
    Uneori la calcarea ambreiajului "la podea" se aude un tacanit...in rest cutia este fara probleme fara zgomote.
    Are rost sa schimb chitul de ambreiaj sau e problema in cutie? (am citit jumate din acest topic si nu m-am lamurit).

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

    Leave a comment:

  • DarthMaul40
    Senior Member

  • DarthMaul40
    replied
    Originally posted by ticker View Post
    DarthMaul40
    Senior Member
    DarthMaul40, intrebarea mea era pentru
    ronin13
    Junior Member
    ronin13.

    Evident ca tu ai masina noua. E in garantie si poti sa incerci sa le ceri celor de la service o solutie. In Romania am primit doar o posibila cauza (condensul in CV) dar nu o rezolvare sau o incercare de reparare pe garantie.
    Nu mi-am dat seama cui te adresai in ultimul post... Fiind imediat dupa al meu, am crezut ca mie

    Leave a comment:

  • ticker
    Administrator

  • ticker
    replied
    DarthMaul40
    Senior Member
    DarthMaul40, intrebarea mea era pentru
    ronin13
    Junior Member
    ronin13.

    Evident ca tu ai masina noua. E in garantie si poti sa incerci sa le ceri celor de la service o solutie. In Romania am primit doar o posibila cauza (condensul in CV) dar nu o rezolvare sau o incercare de reparare pe garantie.

    Leave a comment:

  • DarthMaul40
    Senior Member

  • DarthMaul40
    replied
    Originally posted by ticker View Post
    Partea buna e ca nu e o problema critica. Am aproape 200k km cu masina si problema e ocazionala. Daca anul trecut ma sacaia maxim (frecventa mare) anul asta mi-a facut doar de cateva ori si nu ma deranjeaza deloc.

    N-ai zis cati km are Civicul tau si cat de tare e pedala de ambreiaj. Poate dupa o schimbare va fi mai bine...
    Are 30000 Km, dar pedala de ambreiaj e la fel de moale ca in prima zi.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk


    Leave a comment:

  • ticker
    Administrator

  • ticker
    replied
    Partea buna e ca nu e o problema critica. Am aproape 200k km cu masina si problema e ocazionala. Daca anul trecut ma sacaia maxim (frecventa mare) anul asta mi-a facut doar de cateva ori si nu ma deranjeaza deloc.

    N-ai zis cati km are Civicul tau si cat de tare e pedala de ambreiaj. Poate dupa o schimbare va fi mai bine...

    Leave a comment:

  • DarthMaul40
    Senior Member

  • DarthMaul40
    replied
    Am si eu de ceva vreme tremuratul asta la plecarea de pe loc in treapta I dupa ce se incalzeste motorul, se pare ca problema e mostenita si la generatia X. Pana acum am evitat tot cu patinatul ambreiajului, dar mi-e ca o sa uzez discul prematur. O sa o duc la reprezentanta sa se uite.

    Leave a comment:

  • ronin13
    Junior Member

  • ronin13
    replied
    Salutare,

    Sunt si eu de 3 saptamani, posesrul unui Civic VIII 1.8 iVTEC 2011.
    Masina aproape impecabila, am schimbat doar placute frana fata si tot ce tine de consumabile : bujii, lichide si filtre - ulei motor, lichid de frana si ambreiaj, antigel si ulei de transmisie, filtru ulei, filtru aer, filtru polen.
    Aproape impecabila pentru ca....
    Am aceeasi problema cu tremuratul la plecarea de pe loc in treapta I. In toate celelalte trepte, nu trepideaza deloc. Dimineata nu face deloc, apoi dupa un timp, incepe din ce in ce mai des sa trepideze la plecarea cu viteza I, de zici ca nu mai stiu sa conduc o manuala. Ma sperie ce am citit pe acest topic, ca nici dupa schimbarea kitului de ambreiaj, nu ar disparea problema.
    La firma mai conduc din cand in cand un golf 6 diesel manual , un jetta 1.2 benzina manuala si un clio benzina manual. La nici unul nu am intampinat problema cu tremuratul. Doar la Civic-ul personal.

    ---------------------------------
    Amat Victoria Curam

    Leave a comment:

  • dracones
    Junior Member

  • dracones
    replied
    Incepand cu luna decembrie 2018 mi-a aparut si mie problema cu tremuratul la plecarea de pe loc (doar in treapta 1) dupa ce motorul se incalzeste. Cand motorul este inca rece nu face. De cateva ori chiar a tremurat puternic. Am incercat sa patinez mai mult ambreiajul si sa plec la o turatie mai sus (2500-3000 rot) dar nu mi se pare o solutie. Uzura mai mare pentru ambreiaj, discomfort in masina de la zgomot.

    In schimb am incercat si urmatoarea solutie gasita pe internet : Masina oprita pe o strada mai inclinata (cu botul la vale), schimb in R si dau inapoi max 1m plecand un pic mai fortat. Nu am gasit inca explicatia dar solutia aceasta rezolva pentru un timp tremuratul la plecarea de pe loc in treapta 1.

    Leave a comment:

  • Ciuciumax25
    Member

  • Ciuciumax25
    replied
    Scuze nu opriri/porniri ci opriri/plecări de pe loc....

    Leave a comment:

  • Ciuciumax25
    Member

  • Ciuciumax25
    replied
    Nu este exagerat de tare... la Asko mi s-a spus că pe Civic-urile de 1.8 benzina nu au schimbat nici o volanta pānă acum. Numai kit-uri de ambreiaj... ciudat este că după gresarea pedalei de ambreiaj nu a mai făcut deloc azi (Și aprox 60-70 de opriri/porniri). Nu stiu ce sa mai zic....

    Leave a comment:

  • ticker
    Administrator

  • ticker
    replied
    Cat de tare e pedala de la ambreiajul tau?

    Daca e foarte tare as schimba ambreiajul si volanta... nu rezolva garantat problema, dar ar fi o varianta buna

    Leave a comment:

  • Ciuciumax25
    Member

  • Ciuciumax25
    replied
    Mie imi face tot timpul.... Am incercat sa ma obisnuiesc cu "tremuriciul" dar iti taie orice chef de condus. Este enervant ca nu stim exact ce trebuie ĪNLOCUIT ca sa putem scăpa odată de mizeria asta.

    Leave a comment:

Working...
X