cum iti e filtrul de aer?
Probleme ambreiaj Honda Civic 5D
Collapse
X
-
Originally posted by mad_wob View Postcum iti e filtrul de aer?Honda Civic 5D, 1,8 Sport Alabaster Silver
Comment
-
Mie, si in incercarea de a scapa de tremuratul puternic de la relanti, mi-au schimbat, dupa ce s-a constat "miss-fire" la unul din cilindri, filtrul de benzina. Am scapat de miss-fire (cica zic cei din service, fiindca doar pe tester poti observa asa ceva) si parca nu mai da in nas asa usor (da in continuare daca incerc sa plec mai sportiv). In schimb nu am scapat de tremuratul de la relanti.
In schimb am observat ceva: daca atunci cand schimb treptele de viteza (in 1 si 2) nu ridic complet piciorul de pe acceleratie (dar nu-l las suficient de mult astfel in cat sa se tureze in gol, ci doar cat sa nu las turatia sa ajunga aproape de cea de la relanti), nu mai da in nas. Repet, mie mi se pare si anormal ca atunci cand turatia scade, sa aiba o ezitare in jurul 1100RPM, adica acul de la turometru se opreste si chiar urca cateva RPM apoi isi continua scaderea pana la 600-700 RPM."Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
-
Se pare ca nu numai la noi se intampla fenomenul asta. Pe civinfo se dezbate aceeasi problema si tot fara nici un rezultat. Cred ca ar fi momentul ca Honda sa recunoasca aceasta problema si sa o rezolve.
http://www.civinfo.com/forum/bugs-fa...tml#post841220Honda Civic 5D, 1,8 Sport Alabaster Silver
Comment
-
da, ai dreptate, sunt exact aceleasi discutii, chiar si explicatiile coincid cu ale unora dinter noi. ce sa recunoasca honda? ca e cuplu mic si volanta f usoara? patinati fratiolor ambreiajul ala putin...HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
KAWASAKI ZX-6 RR Ninja
Comment
-
Din ce stiu eu, este undeva la rezervor si se schimba (optional desigur) la aproximativ 200.000km'09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
Fosta: '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
Javascript motherfucker in Iasi?
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/
Comment
-
Este in rezervor si in carte scrie de schimbat la 100.000 (sau 80.000, nu mai stiu bine). Oricum, mie nu-mi place ideea asta, din cate am mai gasit eu prin poze, pare mai degraba un fel de sita, nu un filtru de benzina in adevaratul inteles al cuvantului. Mai toate Hondele care le stiu eu, au un fel de sita inainte de sorbul de la pompa de benzina din rezervor, dar au si filtru de benzina in motor."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Nu stiu de ce eu am avut impresia ca se schimba numai piesa marcata cu 'A', si am asociat tot ansamblul asta cu pompa de benzina.LE: De fapt, "tot ansablul" (marcat cu 2 in link) chiar este pompa de benzina.
Deci, zici ca au schimbat tot ansamblul? LE: cred ca de fapt au schimbat numai partea care in linkul meu e marcata cu 5.Last edited by Delphi; 25-03-11, 16:23."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Daca prin 'A' tu intelegi subansamblul format din doi cilindri (unul la baza, unul la varf) legati prin doi stalpisori, atunci asta este echivalent cu ceea ce este marcat ca '5' in link (adica, subansamblul delimitat de linia intrerupta care este marcata cu 5, si care delimiteaza ansamblul filtrului). Eu intelesesem ca 'A' este doar o sita, amplasata la baza sagetii unde scrie 'A' in poza ta.
Parerea mea este insa ca nu de aici este buba. Daca mi se permite sa-mi dau cu parerea (eu neavand astfel de manifestari), asta este din cauza unei volante prost echilibrate / defecte / uzate / prea usoara, combinata cu un cuplu relativ mic al motorului (raportat la masa masinii). Cred ca daca va obisnuiti sa sincronizati mai bine ridicarea piciorului stang de pe ambreiaj cu apasarea celui drept pe acceleratie, sau daca alunecati usor ambreiajul (cum spunea mad_wob), s-ar putea sa dispara chestia asta. Sau, pe cat posibil, faceti intotdeauna "rev-matching". Inca o data, nu stiu sigur, mie nu imi face, deci nu vorbesc in cunostinta de cauza, doar imi dau cu parerea."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Iata ce spune un user de pe civinfo:
"had this 1st gear judder on the last two civics ive owned i did find disconnecting the battery for 10 minutes worked for me it just means the ecu will have to learn your driving style again."
O sa incerc cu prima ocazie si daca e asa, inseamna ca o rescriere de soft s-ar putea sa rezolve problema...Honda Civic 5D, 1,8 Sport Alabaster Silver
Comment
Comment