Probleme ambreiaj Honda Civic 5D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru ca topicul a fost reactivat o sa povestesc si eu experienta mea cu ambreiajul honda civic. Masina mea este o honda civic 5d 1.8 din 2007 cu cutie manuala care acum are 130000 km. In prima si a doua iarna dupa ce masina a iesit din garantie (avea aproximativ intre 60000 si 80000 km) am experimentat exact acelasi problema descrisa de BV26CAT - vibratie la plecarea de pe loc. Ulterior problema a disparut in mod misterios. Service-ul honda mi-a spus povestea cu condensul la ambreiaj, dar acum mi se pare greu de crezut avand in vedere ca vibratia a disparut. Oricum mi se pare o problema lipsa de reactie a reprezentantelor din Romania avand in vedere ca au existat foarte multe persoane care au semnalat problema asta.

    Comment


    • Si eu am aceeasi problema dar in special in sezonul rece. Vara nu are nimic. Am vreo 55.000 la Civic. M-am obisnuit
      ....

      Comment


      • Confirm acelasi comportament.

        A mea are 34.000 km, cand temperatura e sub 0, la plecarea de pe loc pe ultima portiune a ambreiajului incepe sa smunceasca.
        Mi s-a intamplat si dupa ce am mers cu ea la drum intins vreo 200 km si in traficul din Bucuresti deci nu prea pare sa aiba legatura cu faptul ca l-as patina.

        In rest, pe temperaturi mai ridicate merge perfect nu smunceste.

        Comment


        • Face la fiecare plecare de pe loc odata ce se incalzeste motorul. Azi am incercat si plecari de la 3000 de ture si tinut ambreiajul unde incepe sa prinda, si trepideaza la fel. O sa ma duc la service macar sa existe evidenta la cati km a aparut. Senzatia mea e ca se agraveaza, dar parca nu as umbla inca la ambreiaj. Pana la revizia de 10000 o mai las asa.

          Comment


          • Si eu am avut probleme de genul acesta (fk 2, 2008, 50000km), chiar in ultimele 3-4 luni; s-a intamplat de 1-2 ori pe luna, cam 2 zile de fiecare data, trafic de Bucuresti. La fel m-am ingrijorat dupa ce am citit topicul...imi pregatisem si bani dinainte. Dar am fost la Asko si nu au gasit nimic, asa ca mai bine faci o vizita la service... Oricum ai garantie.

            Comment


            • De gasit la Generatia 8 nu cred ca o sa gaseasca nimic. N-am auzit de vreuna careia sa ii pice ambreiajul sau ceva sa se strice la motor din cauza asta. E doar chestia de discomfort si probabil o uzura un pic mai mare.
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • Am sunat la service si mi s-a sugerat sa ma duc cat mai repede, deoarece daca uzura ambreiajului se descopera a fi prea mare se poate sa nu mai fie acoperit de garantie. Asa ca saptamana viitoare ma duc la constatare.
                Daca ar fi celebra umezeala cauza problemei de ce face numai la cald? Nu are logica, stiu ca ralantiul este mai sus cu motorul rece, dar oricum trec prin plaja 1500-1600 unde la cald tremura si nu simt absolut nimic la rece. Mai am o teorie...masina asa super economica te invita sa stai cu turele undeva in zona 1500-1600, cu schimburi sub 2500. Nu am ascultat niciodata indicatorul ala, dar de multe ori am stat in 4 sau 5 la 1500 de ture mergand cu traficul deoarece era comod. Nu mai stiu cat cuplu are la 1500 de ture, trebuie sa caut o diagrama, dar nu cred ca prea mult. Sa nu fie si asta o cauza.
                Mai am o colega cu un Civic 2012 4d si la ea tremura la rece.

                Comment


                • M-am intors de la service mai linistit decat am plecat. Am o problema, dar se pare ca e la rece si nu la cald. Drumul pana la reprezentanta e cam de doua ori mai lung decat cel pe care il fac in fiecare zi pana la serviciu, si in plus traverseaza tot orasul. Asta a insemnat multe semafoare si multe plecari de pe loc. De la un moment dat am inceput sa realizez ca nu mai trepideaza absolut deloc. Am vrut chiar sa sun la ei sa zic ca nu ma mai duc, dar mi-am zis ca daca tot am plecat sa o fac pana la capat. Au facut test cu masina, am pornit si eu de cateva ori de fata cu ei si nu trepida absolut deloc. A ramas ca daca o sa fiu prin apropiere si o sa se simta vibratiile sa ma duc direct fara nici o programare, si se vor uita.
                  Astazi din nou am avut un drum mai lung prin oras si am patit la fel: trepideaza primele 10-15 minute dupa care nu se mai simte nimic. Ce am observat: atunci cand trepideaza turatia motorului scade ff mult in momentul in care prinde ambreiajul. Daca turez la 2000 si dau drumul usor la ambreiaj, in punctul in care prinde scade brusc la 1500-1600. Imi e foarte greu sa o tin sa scada usor de la 2000 la 1500 de ex. Dupa 15 minute de mers e mult mai usor de dozat acceleratia. Nu mai apare scaderea aia brusca.
                  Acum...eu am crezut ca "la cald" inseamna cand temperatura motorului a ajuns la normal. Se pare ca in cazul ambreiajului nu are legatura cu aceasta.

                  Comment


                  • La mine pare să aibă legătură mai degrabă cu temperatura exterioară şi cu umiditatea.
                    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                    Comment


                    • Anul asta am avut aceasta problema de vreo doua ori. Am ajuns la 150 000 km. Nici nu mai bag in seama aceasta problema. Da. E posibil sa fie de la temperatura si umiditate. Cert este ca nu e grav. Mai apas odata pedala sau accelerez mai mult. Problem solved.

                      Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 2
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                      Comment


                      • Originally posted by bekxy View Post
                        La mine pare să aibă legătură mai degrabă cu temperatura exterioară şi cu umiditatea.
                        Salut.

                        Si eu am avut probleme asemanatoare la Nissan Tiida (sigur nu e o problema doar la Honda). Tot cu temperatura avea legatura si cand avea putini kilometri. Toamna si primavara parca erau cele mai frecvente probleme. Uneori nici nu puteam sa plec de pe loc. Acum, la 138000 km nu mai face. Banuiesc ca nici "carne" nu prea mai are ambreiajul. Poate are legatura cu rulmentul si/sau placa de presiune, cu intarirea vaselinei de pe acolo... cine stie.

                        Bafta!

                        Comment


                        • Asa e. Temperatura si umiditatea. La mine uneori tremura chiar rau de tot. Dar atat de rar incat nu e neaparat deranjant.

                          Comment


                          • aceeasi pb o am si eu....si la ASKO au zis k la ambreaj, arculetzele acelea s-au decalit si astfel la rece tremura.....nu sti uce sa zic

                            Comment


                            • Vin si eu cu o problema. Sper sa nu fi fost dezbatuta de o mie de ori...
                              Problema FK2-ului meu e ca la cuplarea in treapta I, apoi in treapta a II-a se aude un "clanc" numai din afara masinii; altfel, masina cupleaza normal, ambreiajul nu patineaza, totul e in regula.
                              A mai patit cineva asa ceva? Stie despre ce ar fi vorba?

                              Comment


                              • Aceeasi problema am vazut-o si la audi si la opel si cauza cica ar fi ca se merge subturat. E posibil sa fie adevarat. Incercati sa schimbati peste 3000 rpm in treapta 1 si 2 si vedeti daca mai face. La audi asta a fost solutia.


                                Sent from my SM-N910F using Tapatalk 2
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                                Comment

                                Working...
                                X