Originally posted by closchkutza
View Post
Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic
Collapse
X
-
-
Originally posted by Co5min View PostVazand ca ti-au murdarit tapiseria la rezolvare greieri stalp, incep sa imi fac griji ce vor murdari/zgaria la mine Joi, cand merg sa schimb partbrizul pe casco (piatra pe autostrada, fisura ce se intinde pe 25cm si nu puteam coabita cu ea).
Nu imi ramane decat sa ii rog sa arunce o privire in masina cand o duc si sa remarce ca arata ca in prima zi, ca mai apoi sa inspectez foarte atent masina la receptie lucrare.
Chiar as fi interesat cat ar duce un astfel de partbriz chiar si pe casco tinand cont ca este acustic. Cosmin poti sa revii cu un pret?
Cat despre oil life si la mine a pornit tot de la 9000, dar la mine masina este inca noua, nu a vazut inca primul schimb de ulei.
Comment
-
Am sa revin maine cu pret si asa aflam daca este vreo diferenta fata de hatch.
LE: 3120 RON este parbriz cu chit inlocuire.Last edited by Co5min; 21-11-19, 08:19.
Comment
-
Originally posted by closchkutza View PostSunt 90% sigur ca la tine este setat sa inceapa sa numere km de la 10.000 si nu de la 20.000 km. Ori asta ori nu au resetat tot ce trebuia (nu stiu exact cum este la sistemul in km, daca ai o lista de consumabile / operatii pe care le poti reseta ca la cel in zile). Asta pentru ca vecinul meu (tot cu km) vede 17-18k km dupa schimb, in nici un caz 10.000. Ca sa scapi de belea, cere sa se faca update la sistemul in zile, acolo vezi instant ca s-a resetat si ca incepe de la 340-360 zile.
Eu scot 11-12.000 dintr-un schimb, trafic mixt ce-i drept insa nu merg chill cand “scap din lant”.
Altfel in carte nu scrie nicaieri 15.000km, 20.000 sau 10.000 pt regim sever.
Comment
-
Luni am schimbat jantele și cauciucurile, am pus un set nou de iarna pe 16. Azi mi-a aparut senzorul in bord de presiune roti tmps parca, check tyre pressure sau low tyre please. M-am dus la primul OMV, am verificat presiunea și era identica 2.3 pe toate colturile. Am făcut reinitializare la senzorul de presiune și a fost ok. La urmatoarea cheie iar se aprinde senzorul, am dat reinitializare și a fost ok. Sunt curios mâine.
Alt bai, cred că e a 3-a sau a 4-a oară de când am mașina, stau primul sa zicem și îmi bipaie/pornesc senzorii fata fara sa am obstacol.
Cea mai bizara chestie a fost acum câteva zile când am venit la mașina și cheia - telecomanda, nu a funcționat, nu a recunoscut-o sa pot deschide mașina. Am folosit mecanic, și a deschis ușa dar a pornit alarma și avariile, se uită lumea la mine la Lidl ca și cum dădeam o spargere. Norocul meu a fost că după ce am deschis mecanic ușa, a funcționat și telecomanda și s-a oprit alarma. Nu am mai pățit de atunci. In 8 merg la ei sa schimbe mecanismul la scaun și le menționez și pb astea, și vreau să îmi arate cum au resetat oil life, eventual să îmi treacă pe zile? Ce recomandați? Cum sa pun pb?
PS sunt extrem de mulțumit de jantele pe 16 și gumele coni ts 860, nu mai simt orice crăpătură sa nu mai zic de liniile de tramvai, este mult mai adaptata la bombele de pe șoselele noastre.
surprinzător dar sunt și mai silențioase fata de cele de vara. Nu mai stau cu inima strânsă că inainte, parca am făcut upgrade la air suspension, poate exagerez, dar se simte diferența bine. Am luat jante de lățime 6.5 j fata de 7 cat au cele originale, iar balonul e baban, ochiometric as zice că e dublu față de jantele originale cu Bridgestone, chiar daca dimensiunea lor e 215 55 16, doar un 5 mm pe talon fata de cele stock
Last edited by bobescu25; 23-11-19, 23:18.
Comment
-
Cum sa ai doar 5mm in plus la talon daca jantele sunt mai mici cu 1 inch in diametru? Ai 1 cm in plus.
Senzorii de parcare piuie datorita picaturilor de apa de pe ei, problema prezenta la o gramada de masini cu senzori de parcare pe fata. Rezolvarea e sa-i dezactivezi cand nu ai nevoie de ei si deranjeaza.
Legat de initializare la TPMS, am vazut ca-i place sa fie dat si apoi imediat sa mergi cu masina. Si la mine a dat a doua zi dupa ce am schimbat rotile, l-am reinitializat acasa dupa verificare (si n-am mai plecat) insa a doua zi a revenit dupa cativa km parcursi. La primul semafor l-am reinitializat din nou si n-a mai aparut.
Despre telecomanda, ceva interferente poate? Vezi daca mai face inainte sa te panichezi.Last edited by closchkutza; 23-11-19, 23:18.
Comment
-
Sa invarti sanatos rotile iarna !
Ma bucura intr-un fel relatarea ta cu trecerea la 16" si guma "mai inalta" pt ca eram in dubiu daca merita investitia.
Pe "vara" , adica acum pe masina am roti pe "17 / 225/45 si nu doar ca simt orice scuipat de pe jos ci si ADN-ul nesimtitului care l-a proiectat pe asfalt. Am noroc ca masina e "legata" si se tine bine dar pe drum prost imi cam leagana capu asa ca am cumparat niste jante SH pe 16" (n-a venit inca curierul) pe care vreau sa pun gumele iarna din dotare 205/55 sperand sa mai "indulcesc" putin denivelarile ...si citind experienta ta se pare ca sunt pe drumul cel bun
PS
Eu mi-am calculat diferentele aici
http://www.vanzarianvelope.eu/calculator-anvelopeLast edited by Ncu; 24-11-19, 06:08.
Comment
-
@bobescu25: foarte interesant topicul, sa stapanesti sanatos masina. Eu am civic hb, diesel, 1,6 i-dtec, 9AT, executiv, inmatriculata in feb 2019. Am condus recent un sedan pe benzina, la fel ca al tau si pot spune ca m-am indragostit. Pana acum am fugit mereu de benzina, fac naveta cu masina si merg cam 70/30 (extraurban/urban), consum mediu de 5,9. Am avut masina un wk am scos consum de 5,7/8,4 ceea ce ma face serios sa ma gandesc la o trecere la sedan benzina. Daca nu avea maciulia de la schimbator si era cu buton ca la masina mea, era perfecta. Subscriu la partea legata de scaunele prea sport si dupa gustul meu dar asta este, o masina sport nu poate avea scaune de toyota avensis (asta am avut eu inainte). Una peste alta, cu toate micile nemultumirile, Honda ne scoate din multime
Comment
Comment