Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ar trebui pus topic sticky, mi se pare ciudat daca dealerii nu au sunat toti cumparatorii sa se prezinte la service.

    Comment


    • Revin cu un mic/mare update la aproape 25.000 km, 24.500 mai exact, sau 18 luni de când am ridicat mașină din showroom (civic x sedan cvt). Tocmai am efectuat al treilea service la autoklass, am schimbat uleiul, filtrul de ulei, polen și aer, preț 780 lei aprox(zic că e decent). Calculul pentru oil life încă nu s-au făcut, abia am vreo 50 km rulați, din exp se va face după vreo 700 km rulați.
      Referitor la mașină nu am multe de comentat, îmi place mult ce oferă, de bucuria pe care o am de fiecare data când mă sui la volan, când mă dau jos din ea și întorc capul întotdeauna după ea și de ce precis de conduce.

      Dpdv al dotărilor este mai mult decât mi-aș fi dorit, cele mai folositoare dotări pentru mine sunt android auto, front collision assist, care e un safety net f bun, l-am pus pe modul cel mai sensibil și m-a ajutat de multe ori la tot felul de aiuriți to say at least ce taie calea sau frânează aiurea. Din păcate nu m-a putut ajuta când am fost lovit ușor în spate când stăteam la semafor. Mai amintesc ecranul bordului central care arata bine și are și funcționalitate buna, acc la drum lung e perfect iar lane assist a fost foarte odihnitor la mers pe autostrada pentru 1000 km, m-am dat jos relaxat.

      Cu scaunul șoferului m-am mai împrietenit, nu este perfect dar după ce i-am găsit cat de cat pozitia nici rău nu este. Am 182, stau maxim jos cu el, și poate o idee mai în spate decât aș sta la manuala. Partea de șezut putea fi o idee mai lunga și mai inclinata in fata, dar în pozitia maxim jos este și în pozitia cea mai ridicată în fața. Partea de spătar mi se pare f ok, lombarul face treabă f buna pt mine, iar suportul lateral este acceptabil la mers normal, eu fiind mai lat îmi este la fix, dar la condus mai sport este insuficient. Scaunul de la pasager îl țin maxim spate și o idee înclinat, este funny de fiecare dată când plimb pe cineva care nu a mai fost cu mașina, cat de joasa e, zic că în mașină asta nu se așează ci pica in ea. Chiar un prieten a complimentat spunând că stă ca pe șezlong și că e o exp faina. Chiar și în pozitia asta ar putea sta in spatele pasagerului, o persoana de până în 180.

      Legat de consum este ok, aș compara consumul aproape cu consumul de la fostul Mondeo 3 2.0 tdci manual, dar pe oras poate ia un litru mai mult. Cea ce e f ok, ținând cont că e si auto. La mers regulamentar pe autostrada a luat 6.2-6.3 pe 3 k km. In oraș ia cam 9-10% acum că a mai revenit traficul, dar inca nu sunt blocajele din iarna trecuta. Pe DN la mers normal cam 5.5-5.8%, cu record de 4.9%.

      Acum ce nu îmi place atât. In primul rand stabilitatea și precizia direcției vin cu un downside, si anume că e cam tare pe suspensie pt drumurile noastre. Aici nu este mașină de vina cat starea jalnică a drumurilor, pline de cârpeli, canale cu capacul adânc la o palmă, sine de tramvai cu asfalt spart, gropi și alte capcane. Astfel se evapora din placerea condusului și este înlocuita de un stres, de faptul că trebuie să fiu mai încordat, să fac jaloane, să fiu f atent sa nu incomodez pe alții și să fiu f atent la tot felul de șoferi imbecili și nesimțiți. Hyundai i30 din 2014 ce îl avem are jante pe 15 de tablă și o suspensie mult mai adecvată în Romania. După 6 ani și 50.000 km merge perfect, iar când merg din honda in ea, filtrează mult mai bine de denivelarile. Și honda după 25.000 km, parca s-a mai lăsat marginal, nu mai este chiar așa tapana ca la început. Imediat trec pe jantele de 16 pe iarna, o sa fie mai ok.

      Fiind elegance, non facelift, a venit cu halogene slabe, am pus un kit de led de la led it up si au schimbat total confortul noaptea. Chiar face zi, și nu mi-a reproșat nimeni cu farurile cum că aș deranja. Chiar l-am rugat pe un amic sa meargă în fața a zis că e ok.

      Ce mă deranjeza in continuare este atitudinea autoklass. Am sa zic in continuare 2 pb nerezolvate, pe care următorul clip le descrie cel mai bine.
      Un greier in bord, ce se aude pe filmare, care nu se manifesta tot timpul, in special când ajunge la reprezentanta, cu toate că alteori este deranjant si se manifesta între 1600-1800 rpm. Le-am tot trimis filmări, am fost de 3 ori la reprezentanta, de fiecare dată au spus că au rezolvat. Acum au spus sa revin când se manifesta.

      A doua problema ce se manifesta tot timpul, dar mai subtil este acel vuit renumit de AC între 1700-2000 rpm. Cu toate că a fost schimbată o țeavă de ac, conform buletinului de service, pb persists, a scăzut doar plaja de turație unde se manifesta. După ce am tot insistat la ei că nu s-a rezolvat, am primit o hartie de la reprezentanta cum că mașina nu are pb si ca este in stare perfecta de funcționare. Sunt f nemulțumit pentru că nu este ok abordarea, sunetul este acolo, l-au auzit și ei, dar spun că nu e on tehnica. Am înțeles că aceiași abordare este și în Usa. Am invatat să trăiesc cu el, in drive in oraș oricum sta la 1400 ture, pe accelerații ușoare sta exact in 1800 unde e vuietul.

      https://youtu.be/f_AIAP2mdOo

      Aveți sfaturi in aceasta privința? Chiar vreau sa scap de ambele pb, stiu că nu sunt grave și in rest mașină este impecabila, de acea vreau sa fie perfecta.

      Ps m-a mai deranjat faptul că înainte de programare am verificat pe honda tranding și am văzut că au oferta la schimb ulei, filtru ulei și manopera, la toți dealeri selectați, și apărea și autklass tm. Oferta era 400 lei, iar cei de la autoklass nu au zis nimic, iar după ce l-am zis eu au spus că ei nu știu, trebuie să vb cu șeful de service.. . In final au făcut reducerea, dar filtrul de polen și aer și manopera au fost separat, aprox 370 lei.

      O alta chestiune deranjanta a fost că nu au verificat plăcuțele, lichidele etc. Chiar a fost un test din partea mea. De ex lichidul de răcire a fost cam 1 cm sub mimim, iar cei de la autoklass nu au verificat, i-am sunat eu apoi, după ce mi-au zis ca mașină e gata sa ii rog sa verifice, și au completat ei fără cost suplimentar. Apropo credeți că este o pb faptul că a scăzut puțin lichidul de răcire după 18 luni?

      O alta chestiune este faptul că în continuare mi se par o idee cam dese schimburile de ulei, a 3 stampila in cartea de service in dreptul căsuței pentru rulaj in condiții severe, unde este echivalent a 30.000 km, și eu am 24.500, adică eu am mers in condiții foarte severe? Nici vorbă, chiar am un stil foarte chill de condus, nu brusechez turez la rece, las tot timpul mașină la prima pornire 1-2 min sa scadă relantiul.
      Poate 10-15% din timp o pun pe sport și padele și schimb la 3-4000, cutia tine in oraș mașină la 1300-1400 ture, regimul este aprox 50% urban 50% extra.La drum lung mai vede cate un kickdown sa o mai dezmorțesc și la nevoie și ăla.
      Last edited by bobescu25; 14-10-20, 14:40.

      Comment


      • Cred ca ti-am mai spus ce vibreaza. Modulul de amestec al aerului de clima. Trage cu mana de condicta de aer de la picioarele soferului in timp ce vibreaza la 1800 rpm sa vezi ca tace. Desfa torpedoul de tot si schimba-ti singur filtrul de habitaclu de 50 de lei si asa vezi si modulul acela care vibreaza. Daca o rezolvi sa-mi spui si mie cum ai facut ca eu n-am avut timp si rabdare.

        Comment


        • Salut, ai dreptate, le-am spus celor de la reprezentanta, au desfăcut pe acolo, dar nu știu ce au făcut că nu au rezolvat. Ai dreptate pentru că dacă țin în mână acel furtun transparent de sub volan, dintre accelerație și genunchi se oprește rezonanta. Înainte de concediu chiar m-am enervat și am încercat să îi găsesc alta poziție să îl fac să tacă și am rămas cu el în mână. Am fost la reprezentanta să îl punem la loc. Ideea este că face cam 30% din timp, in intervalul de rpm 1600-1800, și la anumite temperaturi. Foarte ciudat. Am sa desfac odată in bord cum zici, timp sa am. Mulțumesc de sfat

          Comment

          Working...
          X