yobit net
Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic - Hondafan

Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Cred că este un zgomot specific cvt whine, e o mica diferență în sport fata de drive. Din ce am citit este un zgomot normal, nu este deranjant, dar are o tonalitate diferita (și nu mă refer la zgomotul motorului/evacuării, unde se schimba sc acolo tonalitatea in s)

    Comment


    • #92
      Update cu niste consumuri, contorul setat sa înregistreze /sa se reseteze la fiecare alimentare. Regim de condus normal, 60-70% extraurban. Media pe ultimii 3500 km este 6.9%, din care aprox 2000 in concediu. Am și primul bai, cred că că s-au stricat levierul de la reglajul pe înălțime, când reglez în jos. Nu am fortat de el, dar spre sus merge ușor, dar în jos e blocat și pocneste

      Comment


      • #93
        Toate au problema aia cu trosnitul la coborarea scaunului... “asa face toate”. Ultima data la Asko mi au zis ca inca n au primit solutie. Ar putea face ceva dar implica demontarea scaunului si mai multe chestii si eu le am zis sa l lase asa...

        Comment


        • #94
          Pai not ok, adica nu am day 20k+ euro pe o mașină de jucărie, chiar îmi e frica să îl mai ridic, că nu vrea apoi sa coboare. Chiar la inceput am jonglat cu scaunul sa sa găsesc poziție ok, dar repet, nu am abuzat si forțat de scaun. Am sa merg săptămână viitoare la ei sa reclam, chiar am făcut eforturi să iau mașina noua cu garanție, tocmai sa evit pb de genul

          Comment


          • #95
            Cat mai faci teste, merge mai usor daca te dai jos din masina si apoi umbli la reglajul pe inaltime.
            Sau, faci ca mine (si ca altii) - maxim jos!

            Legat de consumuri, ma manca tastatura sa pun si eu o poza..insa mai bine nu

            Comment


            • #96
              Pun eu daca nu vrea closchkutza ). Benzina Omv 95, din kardzahli. Pe trip A, care s.a resetat la plin. Inca o data mi se confirma ca benzina din bulgaria e peste cea din ro. E a 4-a masina la care fac recordul in bulgaria. Am mers in limite, 90-110, pe undde de putea si mai mult, cu eco on ca ii era rau sotiei si ca sa mi limiteze viteza la A/C. Depasiri si tot tacamu. E consumul din brosura.


              https://ibb.co/chN5NmY
              https://ibb.co/xsxjkcx

              Comment


              • #97
                Cam asa arata la mine situatia pe ultimele 4 plinuri.
                Mentiuni:
                - nici unul dintre plinuri nu a fost exclusiv extra-urban ci consum mixt, in general generat de naveta zilnica;
                - La plinul Prev 3 am avut si 190km extra-urban;
                - Plinul Prev 1 a fost facut cu Mol Racing Fuel 102+ si am mers ceva mai agresiv decat de obicei;

                Scuzati calitatea, insa a trebuit s-o stric intentionat ca sa ma lase sa fac upload.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by closchkutza View Post
                  Cat mai faci teste, merge mai usor daca te dai jos din masina si apoi umbli la reglajul pe inaltime.
                  Sau, faci ca mine (si ca altii) - maxim jos!

                  Legat de consumuri, ma manca tastatura sa pun si eu o poza..insa mai bine nu
                  Ai avut dreptate, merge reglajul că nou fara mine pe scaun. Oricum nu e ok sa faca figuri după 5 luni, am vorbit cu ei la telefon și în aprox o lună când merg cu mașina la primul service mi-au spus că se rezolvă, sa vedem. La Hyundai i30 2015, merge reglajul fara pb, in condițiile in care doamna merge maxim sus, iar eu maxim jos, cel puțin săptămânal îl bâzâim de aproape 5 ani.

                  Comment


                  • #99
                    Chestia aia merge asa din fabrica, eu de la o masina din showroom am observat asta. Avand in vedere ca l-am folosit doar 1 data, la preluarea masinii pentru a cobora scaunul la minim, nu-mi bat capul sa pierd vremea pe la service sau sa-si bage astia manutele peste tot.

                    Comment


                    • Eu nu am problema asta, dar masina mea a fost folosita doar o luna. Si probabil sunt si mai usor decat majoritatea Si la masina precedenta (Ford Focus) se stricase mecanismul si scaunul cobora usor singur in cateva ore fara sa realizez. E una din chestiile care trebuie acceptate la o masina de duzina, ca plasticele care zdrangane si ACul care se pare ca e punctul slab. 20k euro nu sunt multi bani pentru o masina in ziua de azi.

                      Comment


                      • Originally posted by BBR91 View Post
                        Eu nu am problema asta, dar masina mea a fost folosita doar o luna. Si probabil sunt si mai usor decat majoritatea Si la masina precedenta (Ford Focus) se stricase mecanismul si scaunul cobora usor singur in cateva ore fara sa realizez. E una din chestiile care trebuie acceptate la o masina de duzina, ca plasticele care zdrangane si ACul care se pare ca e punctul slab. 20k euro nu sunt multi bani pentru o masina in ziua de azi.
                        stai ca nu inteleg, cum adica chestii care trebuie acceptate? Nu trebuie acceptat nimic. E un lucru nou, nu e o masina low cost. Am vazut/coondus masini multt mai ieftine si noi si nu aveau zdranganituri sau AC ca pct slab. La fel de bn putem sa zicem, e o masina de 20k, cat sa tina, daca in 2-3 ani cedeaza, aia e.

                        Comment


                        • Vei intalni astfel de probleme minore si la masini de lux mult mai scumpe. La banii 20k euro masina este un compromis si cred ca nu este realistic sa ai pretentii de perfectiune. Nu am zis ca cedeaza sau ca nu tine masina, si stii asta. Este o diferenta intre niste plastice care zdrangane si ambreiaje care se consuma dupa 30.000 km de exemplu, cum se intampla la alte marci.

                          Tocmai pentru ca e un lucru nou, ai garantie si poti rezolva problemele.

                          Chestia cu pretul este complet relativa. Pentru tine si pentru mine 20k euro poate sunt multi bani si nu ne convine sa avem inconveniente. Pentru altul care strange 10 ani banii de masina probabil ca e dezastru daca se strica ceva. Iar pentru cineva care schimba masina la 2-3 ani nu conteaza.

                          Ai perfecta dreptate sa fii deranjat. Daca nu aveai probleme cu masina de cand ai luat-o mai erai atat de deranjat de scaunul de la sofer?

                          Comment


                          • O sa spun sincer: da , as fi fost la fel de deranjat. Pt ca de cum am luat-o , inainte sa am orice problema, deja auzeam greieri, pe care de altfel i-am si reclamat de nu stiu cate ori. (cei din stalpii A, pe care toata lumea i-a avut sau ma rog, aproape toata lumea). Eu personal, nu am probleme la scaun, inca.Ce-i drept nu am avut nici la cel de la civicul vechi si aia era tot masina de duzina si era un scaun frecat zi de zi de mn si sotie. Dar da, noroc ca avem garantie si reusim sa rezolvam pe parcurs problemele, dar vine itnrebare, cand expira garantia ce naiba faci)?

                            Comment


                            • Asta cu AC-ul este crunta.

                              Mai merg si cu golful 5 al sotiei din 2006 si ala face rece la 24c habitaclu pe cand in Honda e doar racoare. Este de departe lucrul ce ma deranjeaza cel mai mult.

                              Comment


                              • Da tot citind am ajuns sa cred ca voi avea si eu probleme cu AC... In conditiile in care la masina veche de 12 ani nici macar freon nu am completat vreodata. Ai crede ca in zeci de ani ar fi in stare sa faca un sistem de AC functional.

                                Comment

                                Working...
                                X