Cred că este un zgomot specific cvt whine, e o mica diferență īn sport fata de drive. Din ce am citit este un zgomot normal, nu este deranjant, dar are o tonalitate diferita (și nu mă refer la zgomotul motorului/evacuării, unde se schimba sc acolo tonalitatea in s)
Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic
Collapse
X
-
Update cu niste consumuri, contorul setat sa īnregistreze /sa se reseteze la fiecare alimentare. Regim de condus normal, 60-70% extraurban. Media pe ultimii 3500 km este 6.9%, din care aprox 2000 in concediu. Am și primul bai, cred că că s-au stricat levierul de la reglajul pe īnălțime, cānd reglez īn jos. Nu am fortat de el, dar spre sus merge ușor, dar īn jos e blocat și pocneste
Comment
-
Toate au problema aia cu trosnitul la coborarea scaunului... asa face toate. Ultima data la Asko mi au zis ca inca n au primit solutie. Ar putea face ceva dar implica demontarea scaunului si mai multe chestii si eu le am zis sa l lase asa...
Comment
-
Pai not ok, adica nu am day 20k+ euro pe o mașină de jucărie, chiar īmi e frica să īl mai ridic, că nu vrea apoi sa coboare. Chiar la inceput am jonglat cu scaunul sa sa găsesc poziție ok, dar repet, nu am abuzat si forțat de scaun. Am sa merg săptămānă viitoare la ei sa reclam, chiar am făcut eforturi să iau mașina noua cu garanție, tocmai sa evit pb de genul
Comment
-
Pun eu daca nu vrea closchkutza). Benzina Omv 95, din kardzahli. Pe trip A, care s.a resetat la plin. Inca o data mi se confirma ca benzina din bulgaria e peste cea din ro. E a 4-a masina la care fac recordul in bulgaria. Am mers in limite, 90-110, pe undde de putea si mai mult, cu eco on ca ii era rau sotiei si ca sa mi limiteze viteza la A/C. Depasiri si tot tacamu. E consumul din brosura.
https://ibb.co/chN5NmY
https://ibb.co/xsxjkcx
Comment
-
Cam asa arata la mine situatia pe ultimele 4 plinuri.
Mentiuni:
- nici unul dintre plinuri nu a fost exclusiv extra-urban ci consum mixt, in general generat de naveta zilnica;
- La plinul Prev 3 am avut si 190km extra-urban;
- Plinul Prev 1 a fost facut cu Mol Racing Fuel 102+ si am mers ceva mai agresiv decat de obicei;
Scuzati calitatea, insa a trebuit s-o stric intentionat ca sa ma lase sa fac upload.
Comment
-
Originally posted by closchkutza View PostCat mai faci teste, merge mai usor daca te dai jos din masina si apoi umbli la reglajul pe inaltime.
Sau, faci ca mine (si ca altii) - maxim jos!
Legat de consumuri, ma manca tastatura sa pun si eu o poza..insa mai bine nu
Comment
-
Eu nu am problema asta, dar masina mea a fost folosita doar o luna. Si probabil sunt si mai usor decat majoritateaSi la masina precedenta (Ford Focus) se stricase mecanismul si scaunul cobora usor singur in cateva ore fara sa realizez. E una din chestiile care trebuie acceptate la o masina de duzina, ca plasticele care zdrangane si ACul care se pare ca e punctul slab. 20k euro nu sunt multi bani pentru o masina in ziua de azi.
Comment
-
Originally posted by BBR91 View PostEu nu am problema asta, dar masina mea a fost folosita doar o luna. Si probabil sunt si mai usor decat majoritateaSi la masina precedenta (Ford Focus) se stricase mecanismul si scaunul cobora usor singur in cateva ore fara sa realizez. E una din chestiile care trebuie acceptate la o masina de duzina, ca plasticele care zdrangane si ACul care se pare ca e punctul slab. 20k euro nu sunt multi bani pentru o masina in ziua de azi.
Comment
-
Vei intalni astfel de probleme minore si la masini de lux mult mai scumpe. La banii 20k euro masina este un compromis si cred ca nu este realistic sa ai pretentii de perfectiune. Nu am zis ca cedeaza sau ca nu tine masina, si stii asta. Este o diferenta intre niste plastice care zdrangane si ambreiaje care se consuma dupa 30.000 km de exemplu, cum se intampla la alte marci.
Tocmai pentru ca e un lucru nou, ai garantie si poti rezolva problemele.
Chestia cu pretul este complet relativa. Pentru tine si pentru mine 20k euro poate sunt multi bani si nu ne convine sa avem inconveniente. Pentru altul care strange 10 ani banii de masina probabil ca e dezastru daca se strica ceva. Iar pentru cineva care schimba masina la 2-3 ani nu conteaza.
Ai perfecta dreptate sa fii deranjat. Daca nu aveai probleme cu masina de cand ai luat-o mai erai atat de deranjat de scaunul de la sofer?
Comment
-
O sa spun sincer: da , as fi fost la fel de deranjat. Pt ca de cum am luat-o , inainte sa am orice problema, deja auzeam greieri, pe care de altfel i-am si reclamat de nu stiu cate ori. (cei din stalpii A, pe care toata lumea i-a avut sau ma rog, aproape toata lumea). Eu personal, nu am probleme la scaun, inca.Ce-i drept nu am avut nici la cel de la civicul vechi si aia era tot masina de duzina si era un scaun frecat zi de zi de mn si sotie. Dar da, noroc ca avem garantie si reusim sa rezolvam pe parcurs problemele, dar vine itnrebare, cand expira garantia ce naiba faci)?
Comment
-
Da tot citind am ajuns sa cred ca voi avea si eu probleme cu AC... In conditiile in care la masina veche de 12 ani nici macar freon nu am completat vreodata. Ai crede ca in zeci de ani ar fi in stare sa faca un sistem de AC functional.
Comment
Comment