yobit.net yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic - Hondafan

Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Review Honda clarity, best plug in hybrid in America.

    https://youtu.be/duGbJ2A2170

    Comment


    • #77
      Ieri am avut parte de o pățanie cel puțin ciudată din partea hondei, mai precis a cutiei cvt. Menționez că 90% din timp merg cu mașina ca și cu un bibelou, deci frumos. 10% mai dau o clapeta sau doua sa un aud motorasul după 3000 de ture sau să ies din vreun viraj mai cu vlaga, sau pt vreo depășire cnd este nevoie. Eram ntr-o depasire, am făcut kickdown si s-a dus dupa 5500 de ture, chiar 6k. Și apoi am revenit n bandă, cnd am observat că turația e la relanti, deobicei cnd las pedala nu scade sub 1300 rpm. Am accelerat și se accelera in gol, eu aveam ncă vreo 60 km/h, senzația era ca și cum eram pe neutru, sau a picat lanțul la bicicleta. Mașina nu a scos nici un sunet ciudat, se accelera in mers dar ca și cum as accelera in neutru, in gol. Totul a durat vreo 10-15 secunde, după care am băgat mașina n sport și și-a revenit. Apoi napoi n drive și mergea de parcă nu s-au ntmplat nimic. De atunci am mai făcut aproape 100 de km și mașina cutia merge ca in prima zi.
      ps am 8100 de km și de cteva zile s-a aprins becul de oil service, oil life 1500 km left.
      Last edited by bobescu25; 09-09-19, 21:28.

      Comment


      • #78
        Ciudat. N-am mai auzit. Probabil a decuplat convertizorul de cuplu. Software glitch sa speram. Merita mentionat pe procesul verbal la revizie, sa ai dovada ca ai raportat in caz ca in viitor se intampla ceva. Dar putin probabil.

        Comment


        • #79
          Probabil a fost un glitch ceva in soft, asa cum zice si BBR91 . Eu am o impresie ca trrbuie un update la softul cutiei. Are momente in kick down cand efectiv nu reactioneaza, decat daca o ajuti din padele(ma refee in sport, ca in drive oricum zici ca mergi cu o masina de 50 de cp).

          Comment


          • #80
            Nu a mai făcut de atunci, sper sa o tina tot așa. n mers normal e ok cutia, smooth, daca te dai minimal la ea, e cam neascultătoare, parcă trebe rugata și apoi după ce ți-ai pierdut răbdarea, face ceva. Unde am văzut că este cel mai deranjant, cnd am nevoie de un demaraj scurt la viteza mica, smucește cumva și se tureaza prea tare, după ceva lag bineinteles, iar daca vrei sa retrogradezi iar durează pnă și dă echivalentul treptei a doua și se duce in 4-5000 ture. n situația asta este cel mai imprevizibila, dar mi s-au mai ntmplat să retrogradeze in a 4 sau a 3-a și n mijlocul depășirii, cnd am nevoie de șfung cel mai tare, sa intervină calculatorul și să o ducă la 1500-1700 de ture...

            Comment


            • #81
              In mijlocul depasirii o calci la podea? Daca nu, probabil de aceea schimba ea cum crede ca e bine, mai ales in D.

              Comment


              • #82
                Originally posted by BBR91 View Post
                In mijlocul depasirii o calci la podea? Daca nu, probabil de aceea schimba ea cum crede ca e bine, mai ales in D.
                Da, probabil, rămn cam la poziția ce am avut-o nainte de retrogradare, nu am calcat concomitent cu padela. Chiar am testat, o retrogradare de la 35 km/h, motorul sta la 1300 ture normal, vreau un sprint să mă strecor in oraș, dau o padela -, durează 1-2 sec, da a 2-a face gălăgie, pleacă apoi și n 2 sec se liniștește iar, se duce spre 1300 nu am rezolvat nimic

                Comment


                • #83
                  Originally posted by bobescu25 View Post

                  Da, probabil, rămn cam la poziția ce am avut-o nainte de retrogradare, nu am calcat concomitent cu padela. Chiar am testat, o retrogradare de la 35 km/h, motorul sta la 1300 ture normal, vreau un sprint să mă strecor in oraș, dau o padela -, durează 1-2 sec, da a 2-a face gălăgie, pleacă apoi și n 2 sec se liniștește iar, se duce spre 1300 nu am rezolvat nimic
                  da pt ca pe drive trece in automat la loc. Doar pe S rammane in ,,treapta" pe care o vrei.

                  Comment


                  • #84
                    Deci se comporta exact cum trebuie. Eu in depasire tin pedala la podea pana am depasit, apoi ea revine la turatia de croaziera. In D revine la turatia ei la 10 sec dupa ce folosesti padelele.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by BBR91 View Post
                      Deci se comporta exact cum trebuie. Eu in depasire tin pedala la podea pana am depasit, apoi ea revine la turatia de croaziera. In D revine la turatia ei la 10 sec dupa ce folosesti padelele.
                      Supărarea era cand retrogradează intr-a 2 că durează mult și face gălăgie, iar daca nu apăs concomitent acceleratia spre fund, retrogradarea durează doar vreo 2 sec, după care iar face ce vrea-se duce la turație joasa. Este o cutie mai naravasa, trebuie sa ne nvățăm cu ea și ea cu noi, mai mult noi cu ea)

                      Comment


                      • #86
                        Tine-o in S si aia e. Cand am favut TD cu automat am observat ca in D e buna pentru mers pensionareste insa daca o treci in S se comporta similar cu una MT condusa normal / un pic alert.

                        Comment


                        • #87
                          Mie mi se pare foarte ok cutia in D dar eu conduc mai calm. Are un mic delay dar m-am obisnuit cu ea si mi se pare ca indeamna la condus calm dar se duce si in D in functie de cat o calci, si fara sa apesi pedala la fund. In S mi se pare prea nervoasa pentru stilul meu de condus. E chestie de obisnuinta.

                          Comment


                          • #88
                            Și mie mi se pare cam nervoasa in S, și parcă există și un zgomot mai mare din partea transmisiei

                            Comment


                            • #89
                              Asa rontaie cutia CVT, e ok. Nu-ti mai face griji, enjoy.

                              Comment


                              • #90
                                Ce zgomot scoate transmisia?

                                Comment

                                Working...
                                X