Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bradulescu View Post

    Imi cer scuze bobescu25 pentru interventia mea in topicul tau, dupa experienta kilometrilor pe care i-ai parcurs, am vrut sa intreb daca crezi ca merita sa schimb masina diesel hb, cu benzina sedan, eu fac cam 35.000 km/an, 70 % extra urman, 30% urban.
    Dupa parerea mea de fost "dizelist" si avand in vedere rulajul tau, eu zic ca esti pe varianta buna.
    Am trecut de la consum de 6 diesel la consum de 8-10 benzinar oras si crede-ma, oricat te pregatesti pentru transferul asta, tot te ia prin surprindere. Norocul meu ca eu am rulaj anual mic dar fa niste calcule...
    Si eu vb de Oradea, oras mic si aerisit cu un trafic cat de cat lejer...
    Last edited by Ncu; 24-11-19, 17:21.

    Comment


    • bradulescu, eu zic că ai fost inspirat cu diesel, cel puțin 2-3 l la % economisești, plus că la 1.5 turbo ai face cel puțin 3 service pe an. Sa faci un switch acum ai pierde mult la revânzare. Stai liniștit cu ea mai 3-4 ani, următoarea sa fie un plug in hibrid direct.

      Comment


      • La 35.000km / an matematica mea zice ca tot 3 ar face..

        Comment


        • Multumesc pentru sfaturi. Fac doua revizii pe an (merg la revizie la 15.000 km, nu apare in bord intervalul de service), cost per revizie 8-900 lei, consum mediu 5,9.
          Va felicit pentru masinile si pasiunea voastra pentru aceasta marca. Parerea mea este ca dupa multe masini germane, japoneze - Toyota Auris si Avensis, toate diesel, Honda 1,6 i-dtec, executiv, este numarul 1, ma fascineaza in fiecare zi cand o conduc. Este adevarat ca era perfect daca avea putin mai multa putere si parbriz degivrant dar compenseaza la capitolul tehnologie, dotari, farurile led fiind foarte bune si te scoate din multime prin lookul agresiv.

          Comment


          • bradulescu cu,Toyota yaris 1.0 benzina știu ca era mancatoare de ulei. Ai pățit ceva similar si la Auris si Avensis?

            Comment


            • Originally posted by bobescu25 View Post
              bradulescu, eu zic că ai fost inspirat cu diesel, cel puțin 2-3 l la % economisești, plus că la 1.5 turbo ai face cel puțin 3 service pe an. Sa faci un switch acum ai pierde mult la revânzare. Stai liniștit cu ea mai 3-4 ani, următoarea sa fie un plug in hibrid direct.
              cel mai bun post.

              Comment


              • Originally posted by Cristi1980 View Post
                bradulescu cu,Toyota yaris 1.0 benzina știu ca era mancatoare de ulei. Ai pățit ceva similar si la Auris si Avensis?
                Da, cu Toyota Avensis, ultimul model, care are motorul de bmw.

                Comment


                • Ieri am observat că în modul S pe cvt pot sa selectezi și eco? A mai mers cineva in combinația asta? Eu nu am putut sa am o părere, parca mai domolește puțin din S, totodată este peste modul D, poate e doar placebo.
                  De ceva vreme de când fac doar drumuri scurte in oraș, pentru a mai trezi turbina, mai trec în s, cvt tine cam jos motorul in D, pe la 1300-1700 ture, predominant 1400, sa mai simt puțin mașina😌. Astfel motorul sta pe la 2300+ rpm, răspunsul este mult mai promt.
                  In S mi se pare că aud și acel zgomot specific de cvt... . Voi cat de des mergeți în S?
                  Vi se întâmplă să mai sacadeze ușor cutia pe frânare, in special sub 20-30km/h? Mie da, mai rar, dar mai pățesc.

                  Comment


                  • Am fost ieri programat la Autoklass Timișoara, mi-a venit mecanismul/modulul de reglaj - scaun șofer. Încă din primii 3.000 km, momentan 11.300, reglajul pe înălțime făcea figuri, in sensul că se bloca și mergea greu cu mine pe el, la coborâre. Când stăteam în afara mașinii și actionam, mergea f bine. Am spus la reprezentanta, au desfăcut scaunul sa constate și să încerce să repare, au zis că soluția e înlocuirea integrala. A durat cam 1 luna și ceva până a venit. Acum merge ca nou, sper sa o tina tot așa.

                    Comment


                    • Originally posted by bobescu25 View Post
                      Ieri am observat că în modul S pe cvt pot sa selectezi și eco? A mai mers cineva in combinația asta? Eu nu am putut sa am o părere, parca mai domolește puțin din S, totodată este peste modul D, poate e doar placebo.
                      De ceva vreme de când fac doar drumuri scurte in oraș, pentru a mai trezi turbina, mai trec în s, cvt tine cam jos motorul in D, pe la 1300-1700 ture, predominant 1400, sa mai simt puțin mașina😌. Astfel motorul sta pe la 2300+ rpm, răspunsul este mult mai promt.
                      In S mi se pare că aud și acel zgomot specific de cvt... . Voi cat de des mergeți în S?
                      Vi se întâmplă să mai sacadeze ușor cutia pe frânare, in special sub 20-30km/h? Mie da, mai rar, dar mai pățesc.
                      oho si inca cum sacadeaza. Uneori franez si aproape cand ajung la 0, smuceste odata super brusc ca si cum cineva da drumu la ambreiaj brusc. Nici la I-Shift nu facea in halu asta). Am observat mai nou ca si la mers lin, simt ca si cum tremura pe acolo ceva, o trepdiatie din cutie si o simt si in schimbator. Dar pana nu pica de tot cutia nu ma mai duc la ei, ca ma duc degeaba.

                      Comment


                      • Îmi pare RAU să aud și mă îngrijorează cu fiabilitatea cutiei in timp. La mine se mai manifesta o sacadare pe franare, dar mai rar, in poate 10% din timp, nu e violent, dar o simt uneori. Am observat că cvt ului de pe honda nu ii place pedala, bruscarile, oricum se manifestă cu efect întârziat, amortizează mult din puterea motorului, sau cel puțin răspunsul imediat, puterea vine ulterior, gradual.
                        uneori daca ma dau puțin la ea, in D, ai impresia că strici cutia, e ciudat feelingul. In schimb pe oraș, la accelerări ușoare-medii, se duce ca un electric, fara întrerupere. Și face partea de comfort cu brio. Daca vreau sa simt ceva, trec pe s si padele, treptele 2-3-4 sunt ce trebe.
                        Last edited by bobescu25; 12-12-19, 23:51.

                        Comment


                        • da, asa este, ii place doar lent sa fie tratata, dar uneori mai e nevoie si de ceva mai brutal, nu poti sa mergi mereu lin. Legat de fiabilitate, nu stiu ce sa zic, nu stiu daca e aceasi cutie ca pe insight, unde nu prea am auzit sa fie asa multe probleme. Acu daca or fi , sa fie macar in aia 5 ani si se rezolva pe garantie.

                          Comment


                          • Originally posted by closchkutza View Post
                            Sunt 90% sigur ca la tine este setat sa inceapa sa numere km de la 10.000 si nu de la 20.000 km. Ori asta ori nu au resetat tot ce trebuia (nu stiu exact cum este la sistemul in km, daca ai o lista de consumabile / operatii pe care le poti reseta ca la cel in zile). Asta pentru ca vecinul meu (tot cu km) vede 17-18k km dupa schimb, in nici un caz 10.000. Ca sa scapi de belea, cere sa se faca update la sistemul in zile, acolo vezi instant ca s-a resetat si ca incepe de la 340-360 zile.
                            Eu scot 11-12.000 dintr-un schimb, trafic mixt ce-i drept insa nu merg chill cand “scap din lant”.
                            Altfel in carte nu scrie nicaieri 15.000km, 20.000 sau 10.000 pt regim sever.
                            Vecinul de care povesteam mai sus (Civic Sport 2017, MT) a facut revizia zilele astea (Honda Nord). L-am rugat sa-mi spuna ce vede in bord dupa revizie. Mi-a zis ca avea 20.000km Oil Life in bord, imediat dupa revizie si ca asa s-a intamplat mereu de cand are masina.

                            Comment


                            • Pai este frauda ce fac ei în acest caz... . Sper sa mai confirme și alți proprietari. Data viitoare când merg la revizie am sa cer sa fiu de fata cand se face resetarea. Am făcut la începutul lui noiembrie schimbul de ulei, am avut oil life 7800 km, am parcurs aprox 2500 km, majoritatea in regim urban și acum am 5800. In ritmul asta iar fac la 6 luni revizia...

                              Comment


                              • 2 revizii pe an și la mine, la cei 21k km parcurși. M-am împăcat cu gândul. La mine pleacă de la 12k km contorul, nici vorba de 20k km.

                                Comment

                                Working...
                                X