Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Executiv am si eu si stiu ca e mult de munca sa ajungi la cele de pe spate.Amplificatorul stiu ca e separat de Headunit si este montat pe stilpul de usa dreapta fata linga torpedou.
    Eu am pus tweetere si pe spate dar le-am lipit de plasticul pe unde trece centura spate si oricum intentionez sa demontez spatele pentru a le monta in locasurile de fabrica,asa ca....urmeaza !

    Comment


    • Acum că a venit vara in forta, folosesc și eu AC tot mai în forță. Se pare că se chinuie destul de tare sa sa tina cat de cat o temperatura ok, geamurile fara protecție termică fac viața grea compresorului.
      După cum am mai menționat și anterior, am un zgomot f nasol la mașina cu ac pornit în zona de turație 1800-2100 rpm. Suna chiar rău, a stricat. De multe ori când merg cu mașina în s, că în normal mi se pare leșinată, are cu răspuns de mașina de 80 de cai, iar in s tine zona de 2100 de ture exact, unde se manifesta zgomotul cu ac pornit, care mă enervează. Cu ac off nu se manifesta.
      Cu toate că a fost schimbata o țeavă conform buletinului de service va las un link din seara aceasta cu simptomele. În primul rând în zona de 1600-1700 se manifesta un greier înspre parbriz in mijlocul bordului, iar între 1800 și 2100 avem acest minunat zgomot. Las un link și va rog să îmi sugerați ce pot sa fac.
      nivelul sunetului după cum se aude și din clip, acoperă ac la nivel mediu.

      https://youtu.be/f_AIAP2mdOo

      Sunt exact simptomele descrise aici, acest ac whsitle
      https://www.civicx.com/forum/threads....35052/page-12
      Last edited by bobescu25; 06-07-20, 22:05.

      Comment


      • Am revenit cu noutati cu privire la zgomotul/vuietul produs de sistemul de AC in intervalul 1800-2100 rpm. Dupa cum se poate bine remarca in clipul din postul anterior, pe langa greierul din zona parbrizului, se aude cand turez in intervalul mentionat ca si cum ceva se chinuie, se aude ceva stricat. De multe ori merg in S in oras, fara sa bruschez (doar pentru ca in D masina e lesinata, sau ma rog raspunsul initial, e un delay de cam 2 secunde, care in anumite momente mi se pare chair periculos cand ai sa faci vreo manevra mai prompta), cutia sta undeva la 2000-2200 de ture, exact unde se manifesta problema. Am fost initial acum 2 luni la Autoklass Timisoara, pentru a semnala problema cu zgomotul, atunci reprezentantul de pe partea de servicet tot incerca sa ma convinga ca nu aude nimic, apoi ca totusi se aude ceva dar e turbo sau cutia. Atunci i-am aratat buletinul de service cu teava de ac despre care am aflat aici pe forum, buletin despre care reprezentantul nu stia, dar a comandat piese si in decurs de o luna teava cu pricina din buletin mi-a fost schimbata. Totodata cei de la service mi-au spus ca au verificat instalatia de ac si au reincarcat cu freon. De atunci zgomotul nu mai este la fel de pregnant si intervalul unde se manifesta a scazut de la 2200-2700 la 1800-2100. CU toate acestea eu cred ca am reusit sa surprind destul de bine pe filmare zgomotul despre care fac vorbire.

        Astazi am reusit sa ajung in final la service, dupa ce initial trebuia sa ajung luni, explic imediat de ce, si a venit seful de service cu un mecanic, și 2 angajati de la vanzari sa constate zgomotul. Ei sustineau ca nu se aude, pentru mie era clar, ca si pe filmare. Apoi am fost intr-o alta masina de test cu 4 k km, la care se auze ceva de genul dar pe un sfert si eu sustineau ca e la fel ca la mine si ca e normal.
        Concluzia este ca nu am avut cu cine, atitudinea lor a fost de bounceri, de a nega, si in final mi-au dat o hartie semanta de seful de service ca masina este in perfecta stare de functionare.

        Dupa o discutie la autoklass saptamana trecuta, trebuia sa merg luni sa mai constate odata problema(cu toate ca le-am trimis pe whatsup acelasi clip ca si mai sus), am primit numărul sefului de service sa ii scriu luni pentru a stabili o intalnire luni. Zis si facut, luni raspunsul a fost ca el nu poate azi ca e aglomerat. AM zis ca ok, eu am facut eforturi sa imi eliberez dupamasa, dar sa zica o data cand e disponibil, apoi mi=a dat seen, la mesajul de marti seen, miercuri dimineata seen, apoi l-am intrebat data prefera sa merg la director prima data, iar la 5 secunde mi-a spus ca sa merg astazi.
        AM vrut doar sa va explic putin din atitudinea celor de la Autoklass TImisoara. Nush, cred ca se cheama aroganta, acesta este doar un exemplu, au mai fost si alte momente de genul, în acelasi sens am si doi prieteni care s-au plans de aceiasi atitudine, avand masini mercedes.

        Aici sunt 12 pagini de discutii cu oameni ce au aceleasi simptome ca si mine, se pare ca nici in state nu au gasit solutie, chiar mai rau nu au buletinul de service cu schimbarea tevii de ac. Nu ma asteptam ca Autoklass Timisoara sa gaseasca o solutie, dar macar sa recunoasca problema si sa nu ma faca prost in fata.
        https://www.civicx.com/forum/threads....35052/page-12

        Au mai zis ca vara aceasta au schimbat 8 compresoare de AC, si mai au altele comandate ce trebuie sa vina in august, pentru ca aparent furnizorul nu face fata.
        Eu zic ca nu e aici nimic de comentat cu privire la fiabilitatea Honda, cel putin la AC.

        PS, după schimbarea țevii, am plecat spre casa, și imediat am revenit la ei sa raportez că zgomotul persista. A ramas că discuta cu șeful de service și că mă contactează, bineînțeles că s-au făcut că plouă, astfel am insistat zilele astea la ei, și am fost tratat cu ignore.
        Last edited by bobescu25; 15-07-20, 17:38.

        Comment


        • Pe mine la prima revizie la Autoklass Constanta m-a intrebat seful de service exact ce si cum se aude si mi-a spus ca e conducta si se schimba pe garantie. In final am schimbat-o ieri odata cu radiatorul de clima si se aude mai subtil si la turatii mai joase zgomotul dar se aude. Nu ma mai consum cu asta.

          Sper ca pana pica si compresorul meu sa-si rezolve problema cu furnizorul. Si sa pice in garantie.

          Comment


          • Buna ziua, revin cu un update/ review la civic 10 sedan cvt, după ce am venit din concediu si depășit bariera de 20.000 de km, chiar mă apropii de 24.000 km într-un an și jumătate în honda civic 1.5 cvt elegance.

            Scriu acest post mai lung impresii despre traseu, despre mașină și facts despre consum, după ce am venit din concediu in Croația, unde am parcurs aproximativ 3.050 de km in 9 zile. Ca și paranteza, Croația a fost superbă, apa cristal de vedeam peștii și fundul apei de la geamandura, vreme perfecta, cam 30 de grade peisaje de vis, puțină lume, preturi de sub 50 euro pe cazare pe noapte la condiții de 4 stele.

            Încă de la început menționez că am un still de condus relaxat, mers preponderent cu acc, regulamentar +5-10%, 2 pers, cu bagaje.

            Încep prin a spune că acest drum a fost prima mea experiență cu honda la drum lung cu adevărat, cu șosele de clasa 1 și șoferi civilizați (am mai fost anul trecut la noi la mare, cu honda, Timișoara-Mamaia, dar experiența prin drumurile din Romania nu este cea mai plăcută, din cauza drumurilor proaste și șoferilor agresivi).
            Până acum sa zic un 50% mașina a fost condusă în oraș în Timișoara, in trafic, iar restul pe DN in Romania.

            De când am honda, am avut ups and downs cu mașina, dar dupa condusul în Croația pot spune că m-am re-indrogastit de mașina.
            Downs provin și de la experiența dupa interacțiunea cu personalul autoklass, pentru diverse mărunțișuri, un greiere in bord la rece, nerezolvat nici după 3 vizite și acel suierat la 1800-200 rpm cu ac on. Spre bucuria mea in concediu nu s-au manifestat, cel puțin greierele, iar șuieratul am mers pe autostrada la 2400-2500 ture la 130-140 unde nu se manifesta.
            Părerea mea este că în România, pentru oraș și drumuri medii exista alte opțiuni mai bune(Corolla hybrid), honda din păcate e cam rigida pentru drumurile din orașele noastre pline de capcane și consumă o idee mai mult decât mă așteptam pe oras, cam 10%, cu max 12 și min 8.5-9% pe pandemie.

            La drum lung mașina s-a comportat exemplar și pot spune ca au fost cei mai easy to drive 1000+ km(1175, sibiu zadar la dus și 1100 km , makarska Timi la retur) dintr-un foc făcuți de mine (anterior am condus un Mondeo 3 2.0 tdci manual, timp de 10 ani).
            Combinația acc cu Lane asisst și front collsion assist, waze și spotify sunt ce trebuie la drum lung pe autostrada.

            Pot spune că am mers preponderent cu acc și Lane asisst on, cu mana pe volan evident, dar efortul a fost minim, după ce am ajuns la destinație după aproximativ 13 ore(2 h am vizitat zagreb), chiar am despachetat, dus si am fost la plimbare in zadar fara pb.

            Am plecat în concediu, puțin în direcția opusă, de la Timișoara către Sibiu de unde am luat partenera de la aeroportul sibiu(venise din de), pe traseul Timișoara- Reșița(cu treaba), Sibiu, 351 km, cu 6.1%.
            Surprinzător a fost consumul Sibiu până după szeged, cu benzina Petrom 95, la mers 130-145 pe autostrada relativ libera, 6.7%. Am alimentat la mol Ungaria, iar consumul la același regim de mers a fost 6.2%, cea cea mi-a confirmat inca odată calitatea benzinei din Romania.
            Mai mult decât atât, următoarea alimentare a fost la ieșire din Ungaria către Croația, cu Shell v power 100, unde consumul a fost de 6.0 % in aceleași condiții.
            Consumul general a fost de 6.3 %, l-am resetat la plecarea din Tm.

            Merita menționat și faptul că am plecat din Timi cu oil life rămas de 2900 km. Am ajuns după 1150 km parcurși, cu oil life 2400 km.

            Prin Croația am mers apoi la split pe autostrada prin munți, unde am vizitat, merita maxim, și apoi la makarska. Drumul a fost de 1.5 h, care mi-a întrecut orice așteptări, drum de coasta, cu munte pe o parte de 1500-1700 m și marea pe cealaltă parte.

            Că și paranteza am rămas masca la ce autostrăzi au prin muntii dar și drumurile naționale și cele din sate, orașele ce am mai vizitat sunt impecabile, nu am luat nici o groapă sau canal.
            Doi la mana, șoferii sunt extrem de civilizați, daca limita este de 50 și pe coasta au multe sate ce se succed, nimeni nu depășește, se păstrează distanta, nimeni nu este agresiv.

            La retur am mers pe autostrada din makarska până la Timișoara dintr-un foc, 1.116 km, cu consum de 6.2%, din nou mers regulamentar +5-10%, că și timp am făcut aprox 11 ore, cu 3 opririi la benzinării. Una la plecare in makarska, am pus plinul, de la o benzinărie locală cu benzina 95, a doua a fost la ieșire din Croația, tot benzina 95. A 3-a la kecskemet în Ungaria (aici mai aveam range 60km, am avut ceva emoții).

            De menționat este că la dus, conform site mae, pentru Croația nu a fost nevoie de test, fara restricții de carantină. In schimb Ungaria se poate doar tranzita, pe site mae au spus că trebuie prezentata dovada unei cazării in tara de destinație. La granița la dus, nici românii nici ungurii nu au solicitat acest lucru (nu au purtat masca nici care).
            Doar la Croați am avut completat un formular de pe site al lor, unde ne-am înregistrat, iar la granița au știut deja în ce oraș mergem.

            La retur, la intrarea în Ungaria, de aceasta data ne-au pus un sticker cu transit pe parbriz și ne-au dat o hartă cu benzinăriile unde am putut oprii, erau aprox 40% disponibile din cele de la dus. Erau și semnalizări pe autostrada că urmează benzinărie cu tranzit unde puteam opri. De aceea au fost cam 100 km de la Budapesta la kecskemet unde nu au mai fost benzinării cu transit și am avut emoții puțin.

            După 3000 și puțin de km, oil life a fost de 1700 km left, după ce am plecat cu 2900 left. Cu acest schimb se pare că voi parcurge cam 11 k km, cel anterior a fost făcut la sfârșitul lui martie, la 14000 km.

            Ca și concluzie, recomand maxim Croația prin apa cristalina și peisajele de vis, iar drumul a fost o experiență foarte plăcuta, cireașa de pe tort fiind drumul de coasta pe serpentine de la split la makarska, pe sport și padele, in treptele 3-4-5, cutia răspunde bine(1-2 e cam slow), feelul la pedala nu mai este elastic că și în drive, și sunetul între 2000-4500 este superb. Honda a mers superb, acc și Lane asisst au făcut o treabă excelentă.

            Mașina are o ținută de drum excelenta, spatiu mai mult decât suficient, un feel al direcției f bun, scaunele fata okish, după 1 an și ceva am găsit cat de cat pozitia, maxim jos, partea fata a scaunului aste in pozitia de mai ridicata și oferă cat de cat suport la coapse, suportul este lateral este slab insa, Suportul spătarului este bun și lombar.

            Că și părți ce mi le-ar fi plăcut să fie mai bune la mașină ar fi o Insonorizare mai buna, un sistem audio mai bun și folii pe geamuri. Dar aceste aspecte vor fi corectate in cel mai scurt timp, deja am o oferta pentru Insonorizare pasaj roti, portbagaj și fete uși, plus schimbat boxe și twitere fata alpine. Foliile urmează în primăvara.

            Că și paranteza am mers in Croația și cu noul e class, ca și pasager, ne-am combinat cu niste români pentru a merge la o plaja, o mașină la superlativ, dar nici honda civic 10 sedan nu este prea departe, fara sa fiu arogant, îi lipsește rafinamentul și calitatea materialelor și ergonomia scaunelor. La spatiu este surprinzător de aproape, iar că și opțiuni, look și putere stam f bine și cu honda. Pentru banii plătiți este un pachet f bun, daca ii îmbunătățesc și antifonarea și îmbunătățesc sistemul audio este excelenta.
            Este adevarat că la banii de honda noua, poți lua un e class cu aprox 120.000-150.000 km, mașină care la km astia daca e luată de afara și întreținuta corespunzător, probabil nu are nici un bai încă 200.000 km.

            PS legat de antifonarea, în concediu a fost f ok, in principiu datorita faptului că drumurile din Ungaria și Croația sunt mult mai smooth, iar la 130-140 km zgomotul de la pasajul roțiilor a fost foarte decent. Ce este drept că o mare vina o au drumurile zgronturoase de la noi și gumele Bridgstone cam dure. Zgomotul de la aer la 140 este foarte decent, masina are o aerodinamica buna.

            PS 2 Consumurile mentionate nu sunt la pompă, ci după cb, care după experiența tinde sa arate cu aprox 0.5 l mai puțin.
            Last edited by bobescu25; 21-09-20, 10:13.

            Comment


            • Iti impartasesc opinia generala. Sper sa ajungem si noi in Croatia la anul, m-am lecuit de litoralul nostru.

              Also, man, ai masina de 180 de cai, cu cutie automata. La ce consum te asteptai in oras?!


              Uite ce scriam in 2016, la fostul meu Civic Sedan (1.8 aspirat, AT):

              Consumul mediu pe ultimele trei zile este fabulos, aproximativ 5.7litri / 100km.








              PS: am mers o zi din cele trei cu masina, cu un consum mediu pe ~11km de 17l/100km. Dupa care alte doua zile am mers cu bicicleta. Deci, in medie, cam 5.7 pe zi . E horror consumul in trafic bara la bara, won't do that again .

              Comment


              • Ai dreptate cu consumul în oraș, trebuie să îl iau că atare. Consumul afara este de 2.0 tdi, plus ai flexibilitate de benzina turbo, dar lipsește cuplul totuși. Un 10-12 în oraș e ok, de multe ori fac 30-40 min pe 8-9 km.
                Cumva cvt atenuează din cai, feelingul in oras este de maxim 100-120 cai, pe drive sau eco. Cvt tine motorul majoritatea timpului la 1300-1400 ture, că și cum ai merge cu echivalentul treptei a 7-a. Hyundai i30 de 1.4 aspirat manual, are un feeling initial in oras mult mai vivace, in primele 3-4 sec de accelerare.
                In sport e altceva.

                Comment


                • Originally posted by BBR91 View Post
                  Felicitari pentru achizitie. Pe 30 aprilie am luat-o si eu pe a mea, identica cu a ta, tot de la Autoklass dar Constanta. Am aproape 900 km cu ea pana acum si imi place mult. Am scapat si cateva kick down-uri pana acum si dupa ce termin rodajul o sa merg putin mai infipt o vreme sa o cunosc mai bine. Si eu vin tot de la Ford, Focus 2007 1.6 TDCi.

                  Anvelopele sunt execrabile, mi se par foarte zgomotoase. Nici Focus nu era atat de zgomotos cu anvelope eco. Uneori apar mici greierasi pe la torpedou si chiar la capacul volanului dar odata identificati sunt remediabili. Si inca nu mi-am gasit pozitia confortabila in scaun, la drum mai lung ma cam chinuie, dar asta e vina mea, nu a masinii. Inca ne cunoastem, nu o am nici de o saptamana.
                  Am sesizat si eu aceleasi probleme. Ce fel de anvelope ai pe masina? Eu am Bridgestone. Sunt extrem de zgomotoase. Am luat masina iarna si am primit-o cu niste cauciucuri de iarna foarte silentioase. La primavara, cand le-am schimbat cu cele "originale", am avut senzatia ca mi-am schimbat masina.

                  Comment


                  • Tot Bridgestone Turanza, toate sedanurile vin cu ele. Eu nu mai investesc banii in alt set de anvelope de vara.

                    Comment


                    • Aceeasi "problema" o am si eu cu zgomotul cauciucurilor, e din ciclul "asa face toate". Zicea un prieten aseara ca zgomotul strica toata masina care e confortabila si silentioasa.
                      Dar cand vii de pe un Bertone care nu are rama la geamuri si de la 100 km/h nu mai auzi nimic, Civic-ul e parfum. Ma mai resemnez ca Bridgestone Turanza sunt cauciucuri cu specificatii bune.
                      De iarna am luat Nokian, sunt curios cum se comporta dpdv zgomot.
                      Civic X 2020 Sedan Executive MT

                      Comment


                      • Am eu Nokian-uri wrd4 pe 17 si pot sa zic ca Bridgestone sunt super ok pe langa cele de iarna.. dar stim cu toti ca nokian-urile le iei pt aderenta in situatii nasoale.. so...

                        Comment


                        • bobescu25 Intra pe HTRo - Campanie de rechemare airbag si tasteaza seria de caroserie. Daca apare " 18-19CIVIC,CR-V,HR-V,ACCORD&NSX FUEL PUMP SWELLING " inseamna ca esti norocos. Sunt 164 unitati CRV si 232 unitati Civic produse in Turcia, Anglia si Japonia an 2018. Rechemare pt posibil defect: pompa de benzina de joasa presiune. Bafta!

                          Comment


                          • Am intrat și am verificat, mulțumesc. Se pare că mașina mea nu face parte din nici o campanie de rechemare. Am pe civ trecut 2019, dar mai mult că sigur e produsa pe sfârșit de 2018.
                            sunt curios cum se manifesta și ce potențial exact ar avea defectul acesta

                            Comment


                            • Eu ma "calific" pentru rechemare. Luni sun la dealer.

                              Comment


                              • De la pompa de benzina poate sa nu porneasca masina, sa functioneze defectuos motorul sau chiar sa se opreasca. Rechmarea aici: https://anpc.ro/galerie/file/retrage...V_si_Civic.pdf

                                Comment

                                Working...
                                X