Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bobescu25
    replied
    Salut, ai dreptate, le-am spus celor de la reprezentanta, au desfăcut pe acolo, dar nu știu ce au făcut că nu au rezolvat. Ai dreptate pentru că dacă țin în mână acel furtun transparent de sub volan, dintre accelerație și genunchi se oprește rezonanta. Înainte de concediu chiar m-am enervat și am încercat să îi găsesc alta poziție să îl fac să tacă și am rămas cu el în mână. Am fost la reprezentanta să îl punem la loc. Ideea este că face cam 30% din timp, in intervalul de rpm 1600-1800, și la anumite temperaturi. Foarte ciudat. Am sa desfac odată in bord cum zici, timp sa am. Mulțumesc de sfat

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Cred ca ti-am mai spus ce vibreaza. Modulul de amestec al aerului de clima. Trage cu mana de condicta de aer de la picioarele soferului in timp ce vibreaza la 1800 rpm sa vezi ca tace. Desfa torpedoul de tot si schimba-ti singur filtrul de habitaclu de 50 de lei si asa vezi si modulul acela care vibreaza. Daca o rezolvi sa-mi spui si mie cum ai facut ca eu n-am avut timp si rabdare.

    Leave a comment:


  • bobescu25
    replied
    Revin cu un mic/mare update la aproape 25.000 km, 24.500 mai exact, sau 18 luni de când am ridicat mașină din showroom (civic x sedan cvt). Tocmai am efectuat al treilea service la autoklass, am schimbat uleiul, filtrul de ulei, polen și aer, preț 780 lei aprox(zic că e decent). Calculul pentru oil life încă nu s-au făcut, abia am vreo 50 km rulați, din exp se va face după vreo 700 km rulați.
    Referitor la mașină nu am multe de comentat, îmi place mult ce oferă, de bucuria pe care o am de fiecare data când mă sui la volan, când mă dau jos din ea și întorc capul întotdeauna după ea și de ce precis de conduce.

    Dpdv al dotărilor este mai mult decât mi-aș fi dorit, cele mai folositoare dotări pentru mine sunt android auto, front collision assist, care e un safety net f bun, l-am pus pe modul cel mai sensibil și m-a ajutat de multe ori la tot felul de aiuriți to say at least ce taie calea sau frânează aiurea. Din păcate nu m-a putut ajuta când am fost lovit ușor în spate când stăteam la semafor. Mai amintesc ecranul bordului central care arata bine și are și funcționalitate buna, acc la drum lung e perfect iar lane assist a fost foarte odihnitor la mers pe autostrada pentru 1000 km, m-am dat jos relaxat.

    Cu scaunul șoferului m-am mai împrietenit, nu este perfect dar după ce i-am găsit cat de cat pozitia nici rău nu este. Am 182, stau maxim jos cu el, și poate o idee mai în spate decât aș sta la manuala. Partea de șezut putea fi o idee mai lunga și mai inclinata in fata, dar în pozitia maxim jos este și în pozitia cea mai ridicată în fața. Partea de spătar mi se pare f ok, lombarul face treabă f buna pt mine, iar suportul lateral este acceptabil la mers normal, eu fiind mai lat îmi este la fix, dar la condus mai sport este insuficient. Scaunul de la pasager îl țin maxim spate și o idee înclinat, este funny de fiecare dată când plimb pe cineva care nu a mai fost cu mașina, cat de joasa e, zic că în mașină asta nu se așează ci pica in ea. Chiar un prieten a complimentat spunând că stă ca pe șezlong și că e o exp faina. Chiar și în pozitia asta ar putea sta in spatele pasagerului, o persoana de până în 180.

    Legat de consum este ok, aș compara consumul aproape cu consumul de la fostul Mondeo 3 2.0 tdci manual, dar pe oras poate ia un litru mai mult. Cea ce e f ok, ținând cont că e si auto. La mers regulamentar pe autostrada a luat 6.2-6.3 pe 3 k km. In oraș ia cam 9-10% acum că a mai revenit traficul, dar inca nu sunt blocajele din iarna trecuta. Pe DN la mers normal cam 5.5-5.8%, cu record de 4.9%.

    Acum ce nu îmi place atât. In primul rand stabilitatea și precizia direcției vin cu un downside, si anume că e cam tare pe suspensie pt drumurile noastre. Aici nu este mașină de vina cat starea jalnică a drumurilor, pline de cârpeli, canale cu capacul adânc la o palmă, sine de tramvai cu asfalt spart, gropi și alte capcane. Astfel se evapora din placerea condusului și este înlocuita de un stres, de faptul că trebuie să fiu mai încordat, să fac jaloane, să fiu f atent sa nu incomodez pe alții și să fiu f atent la tot felul de șoferi imbecili și nesimțiți. Hyundai i30 din 2014 ce îl avem are jante pe 15 de tablă și o suspensie mult mai adecvată în Romania. După 6 ani și 50.000 km merge perfect, iar când merg din honda in ea, filtrează mult mai bine de denivelarile. Și honda după 25.000 km, parca s-a mai lăsat marginal, nu mai este chiar așa tapana ca la început. Imediat trec pe jantele de 16 pe iarna, o sa fie mai ok.

    Fiind elegance, non facelift, a venit cu halogene slabe, am pus un kit de led de la led it up si au schimbat total confortul noaptea. Chiar face zi, și nu mi-a reproșat nimeni cu farurile cum că aș deranja. Chiar l-am rugat pe un amic sa meargă în fața a zis că e ok.

    Ce mă deranjeza in continuare este atitudinea autoklass. Am sa zic in continuare 2 pb nerezolvate, pe care următorul clip le descrie cel mai bine.
    Un greier in bord, ce se aude pe filmare, care nu se manifesta tot timpul, in special când ajunge la reprezentanta, cu toate că alteori este deranjant si se manifesta între 1600-1800 rpm. Le-am tot trimis filmări, am fost de 3 ori la reprezentanta, de fiecare dată au spus că au rezolvat. Acum au spus sa revin când se manifesta.

    A doua problema ce se manifesta tot timpul, dar mai subtil este acel vuit renumit de AC între 1700-2000 rpm. Cu toate că a fost schimbată o țeavă de ac, conform buletinului de service, pb persists, a scăzut doar plaja de turație unde se manifesta. După ce am tot insistat la ei că nu s-a rezolvat, am primit o hartie de la reprezentanta cum că mașina nu are pb si ca este in stare perfecta de funcționare. Sunt f nemulțumit pentru că nu este ok abordarea, sunetul este acolo, l-au auzit și ei, dar spun că nu e on tehnica. Am înțeles că aceiași abordare este și în Usa. Am invatat să trăiesc cu el, in drive in oraș oricum sta la 1400 ture, pe accelerații ușoare sta exact in 1800 unde e vuietul.

    https://youtu.be/f_AIAP2mdOo

    Aveți sfaturi in aceasta privința? Chiar vreau sa scap de ambele pb, stiu că nu sunt grave și in rest mașină este impecabila, de acea vreau sa fie perfecta.

    Ps m-a mai deranjat faptul că înainte de programare am verificat pe honda tranding și am văzut că au oferta la schimb ulei, filtru ulei și manopera, la toți dealeri selectați, și apărea și autklass tm. Oferta era 400 lei, iar cei de la autoklass nu au zis nimic, iar după ce l-am zis eu au spus că ei nu știu, trebuie să vb cu șeful de service.. . In final au făcut reducerea, dar filtrul de polen și aer și manopera au fost separat, aprox 370 lei.

    O alta chestiune deranjanta a fost că nu au verificat plăcuțele, lichidele etc. Chiar a fost un test din partea mea. De ex lichidul de răcire a fost cam 1 cm sub mimim, iar cei de la autoklass nu au verificat, i-am sunat eu apoi, după ce mi-au zis ca mașină e gata sa ii rog sa verifice, și au completat ei fără cost suplimentar. Apropo credeți că este o pb faptul că a scăzut puțin lichidul de răcire după 18 luni?

    O alta chestiune este faptul că în continuare mi se par o idee cam dese schimburile de ulei, a 3 stampila in cartea de service in dreptul căsuței pentru rulaj in condiții severe, unde este echivalent a 30.000 km, și eu am 24.500, adică eu am mers in condiții foarte severe? Nici vorbă, chiar am un stil foarte chill de condus, nu brusechez turez la rece, las tot timpul mașină la prima pornire 1-2 min sa scadă relantiul.
    Poate 10-15% din timp o pun pe sport și padele și schimb la 3-4000, cutia tine in oraș mașină la 1300-1400 ture, regimul este aprox 50% urban 50% extra.La drum lung mai vede cate un kickdown sa o mai dezmorțesc și la nevoie și ăla.
    Last edited by bobescu25; 14-10-20, 14:40.

    Leave a comment:


  • mmihai
    replied
    ar trebui pus topic sticky, mi se pare ciudat daca dealerii nu au sunat toti cumparatorii sa se prezinte la service.

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    De la pompa de benzina poate sa nu porneasca masina, sa functioneze defectuos motorul sau chiar sa se opreasca. Rechmarea aici: https://anpc.ro/galerie/file/retrage...V_si_Civic.pdf

    Leave a comment:


  • Co5min
    replied
    Eu ma "calific" pentru rechemare. Luni sun la dealer.

    Leave a comment:


  • bobescu25
    replied
    Am intrat și am verificat, mulțumesc. Se pare că mașina mea nu face parte din nici o campanie de rechemare. Am pe civ trecut 2019, dar mai mult că sigur e produsa pe sfârșit de 2018.
    sunt curios cum se manifesta și ce potențial exact ar avea defectul acesta

    Leave a comment:


  • MPopescu
    replied
    bobescu25 Intra pe HTRo - Campanie de rechemare airbag si tasteaza seria de caroserie. Daca apare " 18-19CIVIC,CR-V,HR-V,ACCORD&NSX FUEL PUMP SWELLING " inseamna ca esti norocos. Sunt 164 unitati CRV si 232 unitati Civic produse in Turcia, Anglia si Japonia an 2018. Rechemare pt posibil defect: pompa de benzina de joasa presiune. Bafta!

    Leave a comment:


  • Bbitza
    replied
    Am eu Nokian-uri wrd4 pe 17 si pot sa zic ca Bridgestone sunt super ok pe langa cele de iarna.. dar stim cu toti ca nokian-urile le iei pt aderenta in situatii nasoale.. so...

    Leave a comment:


  • XAR
    replied
    Aceeasi "problema" o am si eu cu zgomotul cauciucurilor, e din ciclul "asa face toate". Zicea un prieten aseara ca zgomotul strica toata masina care e confortabila si silentioasa.
    Dar cand vii de pe un Bertone care nu are rama la geamuri si de la 100 km/h nu mai auzi nimic, Civic-ul e parfum. Ma mai resemnez ca Bridgestone Turanza sunt cauciucuri cu specificatii bune.
    De iarna am luat Nokian, sunt curios cum se comporta dpdv zgomot.

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Tot Bridgestone Turanza, toate sedanurile vin cu ele. Eu nu mai investesc banii in alt set de anvelope de vara.

    Leave a comment:


  • broscuta
    replied
    Originally posted by BBR91 View Post
    Felicitari pentru achizitie. Pe 30 aprilie am luat-o si eu pe a mea, identica cu a ta, tot de la Autoklass dar Constanta. Am aproape 900 km cu ea pana acum si imi place mult. Am scapat si cateva kick down-uri pana acum si dupa ce termin rodajul o sa merg putin mai infipt o vreme sa o cunosc mai bine. Si eu vin tot de la Ford, Focus 2007 1.6 TDCi.

    Anvelopele sunt execrabile, mi se par foarte zgomotoase. Nici Focus nu era atat de zgomotos cu anvelope eco. Uneori apar mici greierasi pe la torpedou si chiar la capacul volanului dar odata identificati sunt remediabili. Si inca nu mi-am gasit pozitia confortabila in scaun, la drum mai lung ma cam chinuie, dar asta e vina mea, nu a masinii. Inca ne cunoastem, nu o am nici de o saptamana.
    Am sesizat si eu aceleasi probleme. Ce fel de anvelope ai pe masina? Eu am Bridgestone. Sunt extrem de zgomotoase. Am luat masina iarna si am primit-o cu niste cauciucuri de iarna foarte silentioase. La primavara, cand le-am schimbat cu cele "originale", am avut senzatia ca mi-am schimbat masina.

    Leave a comment:


  • bobescu25
    replied
    Ai dreptate cu consumul în oraș, trebuie să îl iau că atare. Consumul afara este de 2.0 tdi, plus ai flexibilitate de benzina turbo, dar lipsește cuplul totuși. Un 10-12 în oraș e ok, de multe ori fac 30-40 min pe 8-9 km.
    Cumva cvt atenuează din cai, feelingul in oras este de maxim 100-120 cai, pe drive sau eco. Cvt tine motorul majoritatea timpului la 1300-1400 ture, că și cum ai merge cu echivalentul treptei a 7-a. Hyundai i30 de 1.4 aspirat manual, are un feeling initial in oras mult mai vivace, in primele 3-4 sec de accelerare.
    In sport e altceva.

    Leave a comment:


  • marvin42
    replied
    Iti impartasesc opinia generala. Sper sa ajungem si noi in Croatia la anul, m-am lecuit de litoralul nostru.

    Also, man, ai masina de 180 de cai, cu cutie automata. La ce consum te asteptai in oras?!


    Uite ce scriam in 2016, la fostul meu Civic Sedan (1.8 aspirat, AT):

    Consumul mediu pe ultimele trei zile este fabulos, aproximativ 5.7litri / 100km.








    PS: am mers o zi din cele trei cu masina, cu un consum mediu pe ~11km de 17l/100km. Dupa care alte doua zile am mers cu bicicleta. Deci, in medie, cam 5.7 pe zi . E horror consumul in trafic bara la bara, won't do that again .

    Leave a comment:


  • bobescu25
    replied
    Buna ziua, revin cu un update/ review la civic 10 sedan cvt, după ce am venit din concediu si depășit bariera de 20.000 de km, chiar mă apropii de 24.000 km într-un an și jumătate în honda civic 1.5 cvt elegance.

    Scriu acest post mai lung impresii despre traseu, despre mașină și facts despre consum, după ce am venit din concediu in Croația, unde am parcurs aproximativ 3.050 de km in 9 zile. Ca și paranteza, Croația a fost superbă, apa cristal de vedeam peștii și fundul apei de la geamandura, vreme perfecta, cam 30 de grade peisaje de vis, puțină lume, preturi de sub 50 euro pe cazare pe noapte la condiții de 4 stele.

    Încă de la început menționez că am un still de condus relaxat, mers preponderent cu acc, regulamentar +5-10%, 2 pers, cu bagaje.

    Încep prin a spune că acest drum a fost prima mea experiență cu honda la drum lung cu adevărat, cu șosele de clasa 1 și șoferi civilizați (am mai fost anul trecut la noi la mare, cu honda, Timișoara-Mamaia, dar experiența prin drumurile din Romania nu este cea mai plăcută, din cauza drumurilor proaste și șoferilor agresivi).
    Până acum sa zic un 50% mașina a fost condusă în oraș în Timișoara, in trafic, iar restul pe DN in Romania.

    De când am honda, am avut ups and downs cu mașina, dar dupa condusul în Croația pot spune că m-am re-indrogastit de mașina.
    Downs provin și de la experiența dupa interacțiunea cu personalul autoklass, pentru diverse mărunțișuri, un greiere in bord la rece, nerezolvat nici după 3 vizite și acel suierat la 1800-200 rpm cu ac on. Spre bucuria mea in concediu nu s-au manifestat, cel puțin greierele, iar șuieratul am mers pe autostrada la 2400-2500 ture la 130-140 unde nu se manifesta.
    Părerea mea este că în România, pentru oraș și drumuri medii exista alte opțiuni mai bune(Corolla hybrid), honda din păcate e cam rigida pentru drumurile din orașele noastre pline de capcane și consumă o idee mai mult decât mă așteptam pe oras, cam 10%, cu max 12 și min 8.5-9% pe pandemie.

    La drum lung mașina s-a comportat exemplar și pot spune ca au fost cei mai easy to drive 1000+ km(1175, sibiu zadar la dus și 1100 km , makarska Timi la retur) dintr-un foc făcuți de mine (anterior am condus un Mondeo 3 2.0 tdci manual, timp de 10 ani).
    Combinația acc cu Lane asisst și front collsion assist, waze și spotify sunt ce trebuie la drum lung pe autostrada.

    Pot spune că am mers preponderent cu acc și Lane asisst on, cu mana pe volan evident, dar efortul a fost minim, după ce am ajuns la destinație după aproximativ 13 ore(2 h am vizitat zagreb), chiar am despachetat, dus si am fost la plimbare in zadar fara pb.

    Am plecat în concediu, puțin în direcția opusă, de la Timișoara către Sibiu de unde am luat partenera de la aeroportul sibiu(venise din de), pe traseul Timișoara- Reșița(cu treaba), Sibiu, 351 km, cu 6.1%.
    Surprinzător a fost consumul Sibiu până după szeged, cu benzina Petrom 95, la mers 130-145 pe autostrada relativ libera, 6.7%. Am alimentat la mol Ungaria, iar consumul la același regim de mers a fost 6.2%, cea cea mi-a confirmat inca odată calitatea benzinei din Romania.
    Mai mult decât atât, următoarea alimentare a fost la ieșire din Ungaria către Croația, cu Shell v power 100, unde consumul a fost de 6.0 % in aceleași condiții.
    Consumul general a fost de 6.3 %, l-am resetat la plecarea din Tm.

    Merita menționat și faptul că am plecat din Timi cu oil life rămas de 2900 km. Am ajuns după 1150 km parcurși, cu oil life 2400 km.

    Prin Croația am mers apoi la split pe autostrada prin munți, unde am vizitat, merita maxim, și apoi la makarska. Drumul a fost de 1.5 h, care mi-a întrecut orice așteptări, drum de coasta, cu munte pe o parte de 1500-1700 m și marea pe cealaltă parte.

    Că și paranteza am rămas masca la ce autostrăzi au prin muntii dar și drumurile naționale și cele din sate, orașele ce am mai vizitat sunt impecabile, nu am luat nici o groapă sau canal.
    Doi la mana, șoferii sunt extrem de civilizați, daca limita este de 50 și pe coasta au multe sate ce se succed, nimeni nu depășește, se păstrează distanta, nimeni nu este agresiv.

    La retur am mers pe autostrada din makarska până la Timișoara dintr-un foc, 1.116 km, cu consum de 6.2%, din nou mers regulamentar +5-10%, că și timp am făcut aprox 11 ore, cu 3 opririi la benzinării. Una la plecare in makarska, am pus plinul, de la o benzinărie locală cu benzina 95, a doua a fost la ieșire din Croația, tot benzina 95. A 3-a la kecskemet în Ungaria (aici mai aveam range 60km, am avut ceva emoții).

    De menționat este că la dus, conform site mae, pentru Croația nu a fost nevoie de test, fara restricții de carantină. In schimb Ungaria se poate doar tranzita, pe site mae au spus că trebuie prezentata dovada unei cazării in tara de destinație. La granița la dus, nici românii nici ungurii nu au solicitat acest lucru (nu au purtat masca nici care).
    Doar la Croați am avut completat un formular de pe site al lor, unde ne-am înregistrat, iar la granița au știut deja în ce oraș mergem.

    La retur, la intrarea în Ungaria, de aceasta data ne-au pus un sticker cu transit pe parbriz și ne-au dat o hartă cu benzinăriile unde am putut oprii, erau aprox 40% disponibile din cele de la dus. Erau și semnalizări pe autostrada că urmează benzinărie cu tranzit unde puteam opri. De aceea au fost cam 100 km de la Budapesta la kecskemet unde nu au mai fost benzinării cu transit și am avut emoții puțin.

    După 3000 și puțin de km, oil life a fost de 1700 km left, după ce am plecat cu 2900 left. Cu acest schimb se pare că voi parcurge cam 11 k km, cel anterior a fost făcut la sfârșitul lui martie, la 14000 km.

    Ca și concluzie, recomand maxim Croația prin apa cristalina și peisajele de vis, iar drumul a fost o experiență foarte plăcuta, cireașa de pe tort fiind drumul de coasta pe serpentine de la split la makarska, pe sport și padele, in treptele 3-4-5, cutia răspunde bine(1-2 e cam slow), feelul la pedala nu mai este elastic că și în drive, și sunetul între 2000-4500 este superb. Honda a mers superb, acc și Lane asisst au făcut o treabă excelentă.

    Mașina are o ținută de drum excelenta, spatiu mai mult decât suficient, un feel al direcției f bun, scaunele fata okish, după 1 an și ceva am găsit cat de cat pozitia, maxim jos, partea fata a scaunului aste in pozitia de mai ridicata și oferă cat de cat suport la coapse, suportul este lateral este slab insa, Suportul spătarului este bun și lombar.

    Că și părți ce mi le-ar fi plăcut să fie mai bune la mașină ar fi o Insonorizare mai buna, un sistem audio mai bun și folii pe geamuri. Dar aceste aspecte vor fi corectate in cel mai scurt timp, deja am o oferta pentru Insonorizare pasaj roti, portbagaj și fete uși, plus schimbat boxe și twitere fata alpine. Foliile urmează în primăvara.

    Că și paranteza am mers in Croația și cu noul e class, ca și pasager, ne-am combinat cu niste români pentru a merge la o plaja, o mașină la superlativ, dar nici honda civic 10 sedan nu este prea departe, fara sa fiu arogant, îi lipsește rafinamentul și calitatea materialelor și ergonomia scaunelor. La spatiu este surprinzător de aproape, iar că și opțiuni, look și putere stam f bine și cu honda. Pentru banii plătiți este un pachet f bun, daca ii îmbunătățesc și antifonarea și îmbunătățesc sistemul audio este excelenta.
    Este adevarat că la banii de honda noua, poți lua un e class cu aprox 120.000-150.000 km, mașină care la km astia daca e luată de afara și întreținuta corespunzător, probabil nu are nici un bai încă 200.000 km.

    PS legat de antifonarea, în concediu a fost f ok, in principiu datorita faptului că drumurile din Ungaria și Croația sunt mult mai smooth, iar la 130-140 km zgomotul de la pasajul roțiilor a fost foarte decent. Ce este drept că o mare vina o au drumurile zgronturoase de la noi și gumele Bridgstone cam dure. Zgomotul de la aer la 140 este foarte decent, masina are o aerodinamica buna.

    PS 2 Consumurile mentionate nu sunt la pompă, ci după cb, care după experiența tinde sa arate cu aprox 0.5 l mai puțin.
    Last edited by bobescu25; 21-09-20, 11:13.

    Leave a comment:

Working...
X