Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    LSD la megane ?, asta n-am vazut, zicea doar de ESP/traction control care chiar nu foloseste la o masina sport cu tractiune pe fata.

    tu ai vazut cum arata meganul ala ?, dupa ce ca arata mai rau decat o masina de familie nici aerodinamica nu are, CTR-ul in schimb arata ca o jumatate de glontz taiat pe la mijloc, ceea ce ii si da o apasare aerodinamica maxima pe rotile din fata si are si un aero drag mult mai mic, sa nu mai vorbim de performante ca CTR-ul fara turbo si cu 24cp mai putin are performante mai bune decat megan-ul. :twisted:
    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

    Comment


    • #77
      Performantele sunt identice, http://www.autoindex.org/model.plt?no=1613&ass= , si asta cu toate ca Megane-ul mai are si turbo, dar nu asta conteaza, cel putin pt mine. Exteriorul hai sa zicem ca e o chestiune de gust, Renoul ala ori ti se pare oribil ori iti place f mult(sunt pe prima varianta clar), dar fratilor, cand faci o masina cu pretentii sportive, nu-i trantesti un interior de stock si 2 spoilere ceva mai sportive, si-l mai pui si la pretul ala nesimtit. Adica ce feeling va provoaca asa ceva:




      Si ce feeling asa ceva:


      Comment


      • #78
        E exact ceea ce spuneam si despre noul GTI!Aia masina sport, nu e, e cel mult o masina comfortabilo- sportiva, ca sa-i spun asa, sau comfort sportiv (izat).Asa arata adevaratul sport, prin masini puriste precum CT-R, etc, etc, nu prin masini pline de 60000 de sisteme electronice care prevad deja totul si cum ma dau putin mai sportiv ca de obicei, imi intra si-mi restrictioneaza toata manevra, s.a.m.d.
        Imi pare rau pt. traducerile inexacte, dar asta o fac ei nu eu, de aia pun si linkul in original!
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • #79
          lasa ca nici CT-R nu-i mai prejos cu electric steering-ul ala

          Comment


          • #80
            electric power steering nu prea are legatura cu stability control de pe renault, care iti franeaza masina in viraje, plus ca nu se poate dezactiva complet sau daca il dezactivezi, se re-activeaza in conditii de derapaj lateral continuu.
            http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

            Comment


            • #81
              nu are legatura dar esti cam degajat de roti, nu "le simti"

              am auzit ca papa ulei mult CTR-ul, asa e Spoon?

              Comment


              • #82
                Originally posted by arun
                nu are legatura dar esti cam degajat de roti, nu "le simti"

                am auzit ca papa ulei mult CTR-ul, asa e Spoon?
                Asa ceva n-am auzit niciodata. Stiu un civic 1.6 SOHC Vtec si nu papa 1 gr de ulei.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by arun
                  nu are legatura dar esti cam degajat de roti, nu "le simti"

                  am auzit ca papa ulei mult CTR-ul, asa e Spoon?
                  cam juma de kil la 4000km
                  Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                  '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                  Comment


                  • #84
                    Eu stiam ca mananca f putin ulei doar la motoare noi, pana trec de o anumita borna kilometrica. Inseamna ca n-o ierti deloc.

                    Comment


                    • #85
                      bogdane, juma de kil la 4000 inseamna extrem de putin :wink: gandeste-te ca merge 8500 rpm
                      iar chestia cu "nu papa gram de ulei"....sa fim seriosi :!:
                      Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                      '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                      Comment


                      • #86
                        nici a mea nu consuma ulei, si am 7400rpm :?
                        dupa fiecare 10.000km nivelul este tot la maxim.

                        la CTR nu stiu care este situatia, are 200cp/2000cc, alta compresie, si multe altele.
                        http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                        Comment


                        • #87
                          Apropo ulei:
                          Ma jur pe mama ca-n viata mea am controlt uleiul de 4 CEL MULT 5 ori.Si am si doua maine sanatoase, deci am cu ce si am si par pe cap, deci nu mi-a luat vantu creierii sa uit, dar pur si simplu n-a fost nevoie. Ce face dealerul odata/an la inspectie, aia ramane si tutti palare!Ca-i noua, ca-i veche, duca-se cu ce are! :wink:
                          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                          Comment


                          • #88
                            Hona Accord 2.4, iar nu consuma ulei ops:
                            http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                            Comment


                            • #89
                              orice masina consuma ulei, egal ca e vorba de 1 gram, 10, 100 sau un kil...dar nu se poate sa nu consume DELOC
                              iar din punctul meu de vedere, indiferent de anotimp sau de masina, uleiul care-l pun incepe intotdeauna cu 0W, iar treapta superioara de viteza urmeaza numai daca turometrul ajunge in zona rosie...
                              Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                              '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                              Comment


                              • #90
                                nu esti singurul care baga 0W30, si de schimbat viteze la fel.
                                ce mai conteaza daca consuma 1-100 grame :P , ideea este ca numai trebuie sa complectez deloc de la un schimb de ulei la altul.

                                si pe omu' cu civic il cred ca nu trebuie sa completeze ulei niciodata, ptr. ca si eu am D16
                                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                                Comment

                                Working...
                                X