yobit net
Honda Civic Type R EP3 - Hondafan

Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chiar fara tetiere nu prea e recomandat, si scaunele recaro nu au tetiere care se pot da jos, sunt dintr-o bucata.
    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

    Comment


    • nici a meu n-are scaune incalzite, clima, schiebedach sau tetiere...
      sunt tare curios cate kile are defapt :?
      Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

      '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

      Comment


      • Am fost mai demult doar 10 minute intr-un taxi de pe vremea lui ... fara tetiere. E naspa rau.
        Without racing, there is no Honda

        Comment


        • Eu am vorbit de tetiere spate, sunt doar niste pernute integrate in bancheta, nicidecum, de tetierele de la pasagerii fata. :lol: Ar fi culmea sa nu le aibe pe alea.

          Comment


          • Originally posted by Spoon
            nici a meu n-are scaune incalzite, clima, schiebedach sau tetiere...
            sunt tare curios cate kile are defapt :?
            pai hai sa le cantarim odata.
            http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

            Comment


            • Originally posted by HondaCBR
              deci ala cu jante albe este modelul japonez.
              dar cel mai sigur este ca aia de la carfolio au gresit. Si apoi sunt doua feluri de date tehnice, unii spun dry weight (fara lichidele din masina, radiator,ulei,benzina) si greutatea cu rezervorul plin, ulei si toate alea. Asa este si la motociclete.

              Corect, aia la carfolio nu le stiu nici pe departe pe toate plus ca, nu descriu toate variantele de motorizare.
              Masina la prezentarea oficiala se cantareste cu tot ce benzol (numai NSX are rezervor de 70l, deci va dati seama!!!) si orice mai are ea bagata in ea gata de drum.

              Deci spoonule, am nimerit-o! E vorba de CT-Rul nippa!

              Bogdane, cine te tine sa nu-ti traduci toata lista de echipamente a CT-Rului din Japonia. Nu o gasesti sau............
              In rest ai totul la dispozitie! Eu credeam ca-l stii deja pe de rost!
              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

              Comment


              • RSX-S are 1258.64 kg deci din nou mai putin decit CTR. de aia e si un pic mai rapid.
                cbr, tot de pensionari e RSX?
                honda x 5
                "W" stands for Wrong
                Amerika ist Wunderbar

                Comment


                • stock da.
                  RSX-ul nu cred ca este mai rapid din cauza ca este cu 12kg mai usor, ci are alta aerodinamica si bineinteles alt raport la cutie si alt sasiu.
                  Si daca te referi la RSX-S de 2005 asta are mai multi CP decat CTR
                  http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                  Comment


                  • RSX este tot pe sasiul civicului, nu e nici o diferenta acolo, poate suspensiile sa fie diferite si eventual ranforsarile la sasiu sa fie dintr-un aliaj usor si ultra-rezistent. si cutia de viteze cred ca e aceeasi... RSX e insa very ugly ( parere personala), Civic hatch imi place mult mai mult ca design. Noul Si arata insa bine... il astept cu interes...
                    ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                    ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                    Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                    Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                    Comment


                    • mie mi se pare mult mai reusit decat Civicul


                      Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                      '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                      Comment


                      • nu are nici o legatura cu civic, doar platforma, este ca si cum ai spune ca sasiul la HRV sau CRV este exact civic (ca ambele sunt pe platforma civic).

                        in primul rand difera toate dimensiunile si formele, deci din start nu se potrivesc ramforsarile de pe civic. Integra/RSX a fost cotata cea mai stabila masina din lume cu tractiune pe fata.

                        mie personal imi place si daca ar fi in europa, mi-as vinde masina si l-as lua imediat.
                        http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                        Comment


                        • mie nu imi mai plac hatchbackurile de loc indiferent de marca. integra imi place fiind diferita, fastback.
                          acum a suferit si asta niste mici restilizari la exterior. dar nu pot sa spun ca imi place mai mult sau mai putin. imi plac ambele inainte si dupa restilizare.
                          dar totusi CTR e mai mic ca dimensiuni dar mai gras. nu am inteles de ce de cind a aparut. RSX are o tenta mai luxoasa deci e un compromis intre sportivitate si lux, pe cind CTR se vrea doar sportiva. aici e dilema mea, de ce CTR nu e mult mai rapida, de ce nu e mult mai usoara, de ce nu e mult mai ieftina?
                          honda x 5
                          "W" stands for Wrong
                          Amerika ist Wunderbar

                          Comment


                          • Daca s-ar fi vandut si in Europa, nici n-as fi ezitat, as fi ales RSX clar in detrimentul CT-R.
                            Dixy, in Europa sunt mult mai apreciat hatch-urile decat coupe-urile, cel putin asa am constat eu din mai multe informatii. Spre ex, uite-te la vanzarile Hyundai Coupe in Europa si ale lui Tiburon in US, unde se vinde in draci. Golf-ul a initiat un trend care cu greu se va stinge in Europa.
                            Mie personal imi plac foarte mult hatch-urile, le gasesc si practice in oras, insa cu o scara peste ele sunt coupe-urile. Imi place forma Coupe-ului, eram chiar aproape de a imi lua unul, insa cand am facut un mic test cu unul am constat, pe langa performantele nu prea grozave, o vizibilitate si o habitabilitate extrem de proaste.

                            Comment


                            • corect se zice intr-adevar platforma, sasiu e la camioane... platforma e a Civicului si, chiar daca ampatamentul si ecartamentul difera, structura de baza este identica la toata gama... rezistenta la impact si rigiditatea la torsiune ( componenta esentiala a manevrabilitatii la viteza) este data mai mult de platforma decat de ranforsari. parerea mea si nu numai...

                              Acura RSX e o masina cu design de "high school parking lot" cum zic americanii. Eu am 36 de ani, sunt medic si cred ca nu prea m-ar avantaja un astfel de design... in plus trebuie sa mai merg si la mall si sa am loc, la o adica, si de niste cutii mai voluminoase, etc... si asa sufar de lipsa usilor din spate pentru fii-mea la GTI desi locurile din fata se rabateaza f. usor la VW...

                              hatch-ul e un design mai practic din acest pdv... apoi estetic vorbind sunt adeptul masinilor sleeper/understated... nu-mi plac "fustitele", spoilerele prea entuziaste, s.cl... probabl ca daca as fi avut CTR aici l-as fi preferat GTI-ului...
                              ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                              ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                              Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                              Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                              Comment


                              • Originally posted by Bogdan_16v
                                Golf-ul a initiat un trend care cu greu se va stinge in Europa.
                                Imi place forma Coupe-ului, eram chiar aproape de a imi lua unul, insa cand am facut un mic test cu unul am constat, pe langa performantele nu prea grozave, o vizibilitate si o habitabilitate extrem de proaste.

                                hahahaha
                                fan honda dar nu sti istoria lor.

                                cine a facut primul hatchback??? hahahahahahahaha vw?????

                                europa e foarte mica. ma refer la stradute si locuri de parcare. de aia exista un compromis la lungimea masinilor. hatchul ala nu are de loc portbagaj. la coupe e foarte mare (am mai ziso...cam pt doi morti).
                                vizibilitate scazuta? prin habitabilitate nu cred ca stiu ce intelegi. cred ca e vorba de volumul interior. nu e mai mic decit la seria 3 care e mai mare decit civic coupe. o vad ca pe o rusine la seria 3.
                                honda x 5
                                "W" stands for Wrong
                                Amerika ist Wunderbar

                                Comment

                                Working...
                                X