If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ce mai conteaza daca consuma 1-100 grame :P , ideea este ca numai trebuie sa complectez deloc de la un schimb de ulei la altul.
spoon-ule, in principiu ai dreptate, dar vorbele ui CBR au mai mare dreptate! :wink:
Deci ca sa zic asa, nu port bidonu cu ulei dupa mine si inca n-am dat bani in viata mea pe asa ceva.Consumul a fost in limita "bunului simt".
La Accord-ul meu la 10,000 KM scazuse cu un sfert nivelul de ulei pe joja. Eu zic ca este super acceptabil....inseamna cam 100g la 1000 km. Probabil ca va scadea consumul pe masura ce fac kilometri.
La Alfa 147 pe care o aveam inainte trebuia sa umblu cu bidonul de ulei in portbagaj...cam un litru la 2000 km. Si masina am avut-o de noua.
In primul rand am impresia ca are jenti de magneziu, ca si la masinile de raliu, nu de aluminiu. Jentile de magneziu sunt in general albe.
Apoi ... uita-te si tu la ce nu ai nevoie prin masina ... ma refer la partile care fac parte din constructia masinii in sine. Putin cate putin face mult
CTR nu are nici o legatura culoarea jantelor cu materialul din care sunt facute, toate jantele astea mai noi (inclusiv cele originale Honda) sunt din aliminiu-magneziu forjat si chiar si aliaje de titan, si alea de racing au in ele si mai mult titan, uneori chiar si alte alte metale.
chiar azi am vb. cu cineva care indreapta jante si a spus ca a indreptat jante OZ racing si nu au fost asa de tari ca alea originale de Honda, si alea americane cromate.
greutatea poate si fie mai mica si din cauza ca nu are acceosorii gen clima, roata de rezerva + crick, esapament mai usor,...
numai instalatia de clima cantareste in jur de 30-40kg
plus ca modelul japonez are alta suspensie si alte intarituri la sasiu, probabil din material mult mai usor.
deci ala cu jante albe este modelul japonez.
dar cel mai sigur este ca aia de la carfolio au gresit. Si apoi sunt doua feluri de date tehnice, unii spun dry weight (fara lichidele din masina, radiator,ulei,benzina) si greutatea cu rezervorul plin, ulei si toate alea. Asa este si la motociclete.
Hmm, alea si le poate vopsi oricine. Treaba cu CT-R asta din Japonia e ca a eliminat o gramada de componente de pe el, cum ar fi power locks sau electirc mirrors, si chiar materialul izolant de sub mocheta. Plus tetiere spate, panouri usi light, din cate am inteles si capota carbon fiber(nu stiu sigur asta).
CT-R-ul de Japan este o masina care se apropie de preferintele mele: FIER CURAT fara electronic driver-aids, fara magarii de genul oglinzi electrice, scaune incalzite etc.
Comment