Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by HondaCBR
    ce mai conteaza daca consuma 1-100 grame :P , ideea este ca numai trebuie sa complectez deloc de la un schimb de ulei la altul.
    spoon-ule, in principiu ai dreptate, dar vorbele ui CBR au mai mare dreptate! :wink:
    Deci ca sa zic asa, nu port bidonu cu ulei dupa mine si inca n-am dat bani in viata mea pe asa ceva.Consumul a fost in limita "bunului simt".
    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

    Comment


    • #92
      Totusi, juma' de kil la 4000km mi se pare cam exagerat. Stiu ca toate masinile mai consuma acolo cateva grame de ulei la cox, dar nici chiar asa.

      Comment


      • #93
        BMW-urile consuma de noi "juma de kil" la 3000-4000km
        http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

        Comment


        • #94
          La Accord-ul meu la 10,000 KM scazuse cu un sfert nivelul de ulei pe joja. Eu zic ca este super acceptabil....inseamna cam 100g la 1000 km. Probabil ca va scadea consumul pe masura ce fac kilometri.

          La Alfa 147 pe care o aveam inainte trebuia sa umblu cu bidonul de ulei in portbagaj...cam un litru la 2000 km. Si masina am avut-o de noua.
          Honda Accord 2.0i Sport

          Comment


          • #95
            2001 Honda Civic Type R Dangan
            -80 de kile; +15cai
            vreau si io
            daca imi zice cineva de unde s-au dat jos acele kile, acuma ma duc cu masina la garaj



            http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=88627
            Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

            '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

            Comment


            • #96
              In primul rand am impresia ca are jenti de magneziu, ca si la masinile de raliu, nu de aluminiu. Jentile de magneziu sunt in general albe.

              Apoi ... uita-te si tu la ce nu ai nevoie prin masina ... ma refer la partile care fac parte din constructia masinii in sine. Putin cate putin face mult
              Without racing, there is no Honda

              Comment


              • #97
                CTR nu are nici o legatura culoarea jantelor cu materialul din care sunt facute, toate jantele astea mai noi (inclusiv cele originale Honda) sunt din aliminiu-magneziu forjat si chiar si aliaje de titan, si alea de racing au in ele si mai mult titan, uneori chiar si alte alte metale.
                chiar azi am vb. cu cineva care indreapta jante si a spus ca a indreptat jante OZ racing si nu au fost asa de tari ca alea originale de Honda, si alea americane cromate.

                greutatea poate si fie mai mica si din cauza ca nu are acceosorii gen clima, roata de rezerva + crick, esapament mai usor,...
                numai instalatia de clima cantareste in jur de 30-40kg
                plus ca modelul japonez are alta suspensie si alte intarituri la sasiu, probabil din material mult mai usor.
                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                Comment


                • #98
                  [quote="Spoon"]2001 Honda Civic Type R Dangan
                  -80 de kile; +15cai

                  Pai nu e vorba de ala japonez ca, ala are 215???
                  Hai sa ne uitam pe siteul lor cate kg are masina.

                  http://www.honda.co.jp/auto-lineup/c...ata/index.html

                  Deci 1190-1210kg.
                  Cate are asta pt. Europa?
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by HondaCBR
                    CTR nu are nici o legatura culoarea jantelor cu materialul din care sunt facute
                    Normal. Dar in general jentile de magneziu sunt albe, prin traditie.
                    Without racing, there is no Honda

                    Comment


                    • Originally posted by hondatu
                      Deci 1190-1210kg.
                      Cate are asta pt. Europa?
                      1270
                      Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                      '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                      Comment


                      • deci ala cu jante albe este modelul japonez.
                        dar cel mai sigur este ca aia de la carfolio au gresit. Si apoi sunt doua feluri de date tehnice, unii spun dry weight (fara lichidele din masina, radiator,ulei,benzina) si greutatea cu rezervorul plin, ulei si toate alea. Asa este si la motociclete.
                        http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                        Comment


                        • lots of carbon fiber
                          honda x 5
                          "W" stands for Wrong
                          Amerika ist Wunderbar

                          Comment


                          • Da, CBR, modelul japonez are jenti albe din standard, dar totusi oricine isi poate pune dupa aia nu?
                            Without racing, there is no Honda

                            Comment


                            • Hmm, alea si le poate vopsi oricine. Treaba cu CT-R asta din Japonia e ca a eliminat o gramada de componente de pe el, cum ar fi power locks sau electirc mirrors, si chiar materialul izolant de sub mocheta. Plus tetiere spate, panouri usi light, din cate am inteles si capota carbon fiber(nu stiu sigur asta).

                              Comment


                              • CT-R-ul de Japan este o masina care se apropie de preferintele mele: FIER CURAT fara electronic driver-aids, fara magarii de genul oglinzi electrice, scaune incalzite etc.
                                Without racing, there is no Honda

                                Comment

                                Working...
                                X