Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    6.6s...6.4 e pana la 60mph(adica 96km/h)...dar nu conteaza asta, as vrea sa o scot la 6.0 sau sub 6 sec daca se poate insa fara turbo, si ma intrebam cu ce componente. Auzisem la Spoon de chip DC Sports. Se poate comanda asa ceva in Ro?

    Comment


    • #32
      Bravo, Bogdane!
      Sa o stapanesti sanatos!!!!
      \/ \/ \/

      Comment


      • #33
        depinde cit de nebun esti.
        poti schimba si axul cu came, underdrive pulleys, injectorii di debimetrul, si culminind cu turbo sau supercharger. te uiti pe la un minim de 300 de cai.
        honda x 5
        "W" stands for Wrong
        Amerika ist Wunderbar

        Comment


        • #34
          Originally posted by dixy2k
          sincer imi place rsx-s mai mult ca orice civic hatchback. nu ma impac de loc cu designul ala englez-european. dar avind in vedere ca nus comercializate in europa (rsx) e o alegere destul de buna.

          rsx e un pic mai usor si mai rapid. acelasi motor defapt si poate aceeasi cutie. nu stiu despre platforma daca e la fel sau nu.
          platforma e aceeeasi la RSX si Civic. dealtfel RSX se asambleaza pe aceleasi linii de montaj cu Civic in Japonia.

          dpdv performante ( si chiar si pret) Civic type R si Acura RSX type S sunt f. similare ( 200 vs. 210CP), scosi din iVTEC-ul de 2.0l. in USA hatch-urile nu sunt deloc populare pt. ca perceptia generala este ca hatch-urile sunt "cheap cars", de aceea RSX este modelat coupe.

          iVTEC 2.0l de pe Civic Si si Acura RSX din USA si Canada este mai sedat la 160cp, dar cred ca se poate tuna usor la 200CP.
          ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
          ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
          Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
          Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

          Comment


          • #35
            dixy, deocamdata anul asta nu vreau sa depasesc clasicul tuning air intake-chip-exhaust, si de aia, ma intrebam cam care ar fi castigul de performante si daca se merita, sau este insuficient pt cheltuielile facute. Si in al doilea rand, ma intrebam daca se merita chip tuning, fiind motor aspirat.

            Comment


            • #36
              dixy, ax-ul cu came la honda de obicei e f. bun, ceva mai bun decat ala original costa de la 2000$ in sus, si nu se merita decat daca vrei sa duci un CTR de la 200cp la vreo 300cp fara turbo.

              bogdane, chiptuning este singura chestie care iti da cei mai multi cp la banii care ii dai, deci se merita. ptr. romania cel mai bine ar fi un chip ce se poate comuta pe stoc de la un buton, ca sa iti permita sa bagi si benzina mai proasta de 95 in caz ca nu gasesti benzina de 98+ cand mergi undeva, daca nu v-a trebui sa ai grija ce benzina bagi.

              urmatoarea chestie ce scoate destui cai din bani mai putini ar fi evacuarea, catback si daca iti permiti o galerie, cu evacuarea complet schimbata ai putea sa scoti vreo 15-20cp.

              si dupa ce pui si filtru de aer rece, eu zic ca scoti undeva pe la 5,7-5,8sec. 0-100/h

              urmatorul lucru important este sa o usurezi cat poti, asta iti poate afecta demarajul chiar mai mult decat sa-i cresti puterea. ex. capota de carbon, toba carbon, ...

              cu un vtec controller iar poti sa castigi destul de mult ca muti punctul de low->high de la 5800rpm la 3500-4000rpm

              si daca vrei sa te bagi la motor prima chestie e sa-ti pui volanta usurata, supape, arcuri mai tari la supape, si mai departe se complica treburile :roll:

              mai poti pune si un kit NOS :lol:

              dar cel mai simplu este sa pui turbo si scoti de la 100cp in sus :lol:
              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

              Comment


              • #37
                Glumesti cand spui ca este cel mai simplu... Poate un compresor, dar turbo... Te costa cel putin 5000 de euro. Un cip cat iti da frate ??? Iti da prin gura... Numai asa, ca te gandesti ca ai cip, ai impresia ca fuge masina mai tare... Daca faci celebrul FTC (filtru toba cip) nu cred sa ajungi la 6.0 s pana la suta... Eventual un consum mai bun si demaraj o idee diferit spre bine. Daca vrei performante, pui compresor si iesi si mai ieftin si cu motor de cel putin 230 cp. Parerea mea.
                Honda S2000 - a car built around its engine http://4ss.curse.ro/

                Comment


                • #38
                  intreaba-l pe spoon cum merge ca el are chip si filtru.

                  turbo incepe de la 3500$, dar dupa ce pui turbo te uiti in oglinda si dupa m3 rayer:
                  http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                  Comment


                  • #39
                    Ma indoiesc ca o evacuare complet schimbata imi va da 15-20cp, desi sper din tot sufletul. Valorile date de tuneri stim cu totii cat sunt de exagerate. Ca filtru de aer sport mi s-a recomandat unul in cutie de carbon, insa el tb sa traga in permanenta aer rece, daca trage cald de la motor, n-am facut nimic. Si oricum, putere in plus nu prea da. In comparatie la alte masini, cred ca un chip tuning imi va da cel mult 18-20cp. Sa zicem in total 20, maxim 25cp la volanta(apropos, volanta la modelul 2004 e usurata din fabrica, asa ca...). Bineinteles, chip tuning OBD, cu posibilitate de anulare, care costa cam 500E. Cred ca totul va ajunge cam la 1000E, chiar peste. Intrebarea e: se merita peste 1000 E dati pe 20-25cp? Se simt? Asta eram eu curios. Pt ca stim cu totii, cp la Honda sunt mai altfel decat la alte masini, se simt mai bine. Dar asa o fi?
                    Hondare, am fost la Pit Stop si mi-au spus, spre uimirea mea, ca turbina se monteaza mai usor, ma costa cam 3000 cu tot cu montaj si imi va ajunge puterea la 300cp+. Oricum, turbina abia cam peste 1 an jumate, 2 cel tarziu.

                    Comment


                    • #40
                      civic HB (asta nou) nu se vinde bine in state pentru simplul motiv ca e urit. inainte sau vindut foarte multe care arata foarte bine. asta nu are niciun pic de succes. din nou, un design european nu prinde in state. sint alte preferinte vizuale.

                      si da un chip merita foarte mult la honda. sint in general de dpoua feluri. unul pt putere la rpm mic si unul pt putere ridicata la rpm mare. as opta pt al doilea dat fiind faptul la motor ii plac turatiile mari de la 3500 in sus.
                      headers, chip, exhaust, filtru sint mai mult decit perfecte sa dea drumul la bestie.
                      honda x 5
                      "W" stands for Wrong
                      Amerika ist Wunderbar

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Marius -Iulian
                        Originally posted by dixy2k
                        sincer imi place rsx-s mai mult ca orice civic hatchback. nu ma impac de loc cu designul ala englez-european. dar avind in vedere ca nus comercializate in europa (rsx) e o alegere destul de buna.

                        rsx e un pic mai usor si mai rapid. acelasi motor defapt si poate aceeasi cutie. nu stiu despre platforma daca e la fel sau nu.
                        platforma e aceeeasi la RSX si Civic. dealtfel RSX se asambleaza pe aceleasi linii de montaj cu Civic in Japonia.

                        dpdv performante ( si chiar si pret) Civic type R si Acura RSX type S sunt f. similare ( 200 vs. 210CP), scosi din iVTEC-ul de 2.0l. in USA hatch-urile nu sunt deloc populare pt. ca perceptia generala este ca hatch-urile sunt "cheap cars", de aceea RSX este modelat coupe.

                        iVTEC 2.0l de pe Civic Si si Acura RSX din USA si Canada este mai sedat la 160cp, dar cred ca se poate tuna usor la 200CP.


                        ctr e mai grea decit rsx. apoi pina in 2005 rsx a avut aceeasi putere de 200 cp. dar era mai rapida. acum poate si mai rapida.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • #42
                          bogdane, evacuarea schimbata complet cu tot cu galerie iti da garantat 15-20cp la roti, dupa ce zic tunerii ar trebui sa-ti dea vreo 45.
                          catalizatorul euro 4 restrictioneaza enorm

                          daca vrei sa-ti montezi kit-ul de turbo in romania, nu ti-as recomanda. trebuie experienta in montat turbo pe honda, altfel risti sa faca boom, ai nevoie de boost controler si fuel management si setate cum trebuie, daca vrei peste 80-90cp, sau peste 0,6bar trebuie sa pui biele si pistoane de turbo.
                          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                          Comment


                          • #43
                            Compresia va fi micsorata oricum, tb neaparat sa schimb bielele si pistoanele?
                            Primul lucru pe care-l voi face e sa dau jos catalizatorul...o mare porcarie cine a inventat asa ceva, nu rezolva decat 3% din problema poluarii. As fi mai degraba de acord cu taxe mari pe masini sport decat cu obligativitatea acestui impediment.

                            Comment


                            • #44
                              daca vrei sa bagi mai mult de 0.6bari, poti cu un boost controler si cu benzina cu cifra octanica mai mica, dar peste 0.9bari nu poti merge cu pistoanele stoc, ai nevoie de biele si pistaone de turbo care scad compresia pana la 7-8:1
                              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                              Comment


                              • #45
                                Sa zicem ca pun 0,6 bar. Care ar fi castigul de putere? Pp ca si discul de ambreiaj tb schimbat. Frane intarite clar.

                                Comment

                                Working...
                                X