Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De acolo ti-am scris si eu. 2.0 155 cp parca si 2.2 140 cp...

    Cum vine asta ???
    Honda S2000 - a car built around its engine http://4ss.curse.ro/

    Comment


    • #17
      bah !
      ia repede 'napoi la topic si nu mai aberatzi
      Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

      '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

      Comment


      • #18
        Originally posted by Spoon
        bah !
        ia repede 'napoi la topic si nu mai aberatzi
        Corect!
        "Forget about Boxster, SLK, Z4. They are cars for ladies. Honda S2000 is a car for real men..." Jeremy Clarkson, TopGear guru.

        Comment


        • #19
          Bogdan_16V, Spoon si mrS2000 dati-mi voie sa va spun "Welcome to the club"!!
          Bogdane, felicitari pt. alegerea ta!
          Nu cred ca, ai ce regreta, mai ales daca ti-e clar pe ce fel de masina ai pus mana!Avantaje&dezavantaje o fi avand ca si orice alta masina pe lumea asta, dar pe mine unul m-a incantat enorm de mult chiar daca la designul exterior inca nu e ceea ce as vrea eu.Nu vreau sa ma dau de gol din moment ce chiar posed aceasta masina in varianta "civilizata", dar parca-i lipseste ceva.De gustibus!
          Minusul cel mai mare din cate am inteles eu, ar fi asigurarea!Asta in Europa de vest.Consumul o ok, ca orice masina sport de gen, galagioasa n-as crede sa fie mai nasoala ca un GTA sau vreun Seat R,etc.
          Scaunele sport nu-s deloc rele, dar si aici ca si la orice masina sport, a se evita drumurile lungi!Sa nu uitam si noul M5 bavarez a fost putin criticat la capitolul asta, deci...............
          Lista optionalelor nu e asa lunga fiindca cam are ceea ce-ti trebuie, acu depinde si de pretentiile tale.Unii au A/C in masini sport si nici macar nu le folosesc pt. a nu le scadea din randament, asa ca si aici e numai decizia ta!
          In fond si la urma urmei, trebuie sa fii constient de la inceput ce vrei, de ce vrei si mai ales daca ai cu adevarat nevoie.
          Solutia ideala ar fi ca asta sa o ai ca si a doua masina, ai avea mai putin stres iarna.Deja mi se face mila de a lui Spoon cand ma gandesc ce va indura iarna asta,nu-i asa Spoon?Sper sa ma insel!

          hondarule:
          de motorizarile I-TR-ului eu stiu asa:
          -Europa 190CP
          -SUA 195CP
          -Japonia 200CP.
          Trebuie sa crezi ca, S2000 JDM are 250CP!La ei ca si la noi nu exista versiunea de 2.2L dar pt. aia ei au un Type-V!E adevarat, ei masoara puterea dupa normele JIS, dar peste tot vei gasi 250CP.Am fost asigurat ca, intr-adevar sant 10CP diferenta intre cele doua versiuni, fiindca al lor are ceva modificari serioase.

          mrS2000:
          cum adica S2000 model 1998 cand el a fost lansat in 1999? :roll:
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • #20
            Originally posted by hondatu
            mrS2000:
            cum adica S2000 model 1998 cand el a fost lansat in 1999? :roll:
            inseamna ca ce`i de pe internet sunt niste mincinosi eu m`am documentat din link`u asta :arrow: http://www.carfolio.com/specificatio...s/id/?id=31416 ,i`m a newbie

            Comment


            • #21
              Stai linistit si tu si de fapt si ei mai aveti voie sa gresiti, e omeneste.
              Modelul a fost lansat la Geneva unde a si castigat premiul "Cabrio of the year 1999".
              Si acu sa-i mai dam ceva sfaturi lui Bogdan!!
              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

              Comment


              • #22
                Mersi frumos pt urari si sfaturi! Abia astept luna martie. Ar fi venit mai repede daca nu ar fi prins luna decembrie la mijloc, care am inteles ca e luna moarta pt productie.
                Designul exterior mie personal imi place destul de mult, poate mai putin spatele, dar este tot ce mi-as putea dori de la un hatch sport. La optionale multe nici nu ma asteptam si sincer nici nu vreau, A/C manual este indeajuns, am avut pana acum masina cu clima si sincer ma calca pe nervi variatia ventilatorului dupa cum i se, pardon, scula lui.
                Si, in fond, cu cat sunt mai multe gadgeturi, cu atat e mai mare greutatea, si la o masina sport greutatea e un factor important.
                Interiorul este cel care mi-a placut cel mai mult(repet, din poze ce am vazut, si cat m-am urcat putin in Civic ES 3 usi, care e oarecum asemanator). Astept cu nerabdare sa vad cum ma mulez pe scaunele alea care sunt efectiv dementiale.
                Singura data cand am vazut un Type R de aproape a fost cand era unul expus in vitrina C&C acum vreo 3 ani parca.
                Oricum, prefer mult mai repede un hatch sportiv decat o limuzina mai luxoasa, dar cu care efectiv nu am ce face(deocamdata n-am familie si nu intentionez, am doar 23 ani).
                Singurul lucru care ma ingrijoreaza este rezistenta articulatiilor la drumurile noastre de kko. Stiu ca Honda este foarte fiabila, insa am vazut multe cazuri la masini cu pretentii gen Volvo, VW sau Ford care au avut mari probleme. Acum, o s-o feresc cat o sa pot de mult, dar sper sa nu am probleme de genul asta.

                Comment


                • #23
                  In ceea ce priveste partea practica cred ca, spoon o sa-ti stea la dispozitie cu sfaturi si idei!
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #24
                    dap, coldfusion scrie pe tine Bogdane...
                    Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                    '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Hondarul
                      Pai daca a scos din 1.8 la Integra 180 de cp si la fostul Prelude Type S din 2.2 a scos Honda 220 cp de ce n-ar scoate si 200 din 2.0 ???

                      hahahaha

                      iar team prins cu greseala. nu uita de vechiul type-r cu 195 de cai din 1.8
                      honda x 5
                      "W" stands for Wrong
                      Amerika ist Wunderbar

                      Comment


                      • #26
                        sincer imi place rsx-s mai mult ca orice civic hatchback. nu ma impac de loc cu designul ala englez-european. dar avind in vedere ca nus comercializate in europa (rsx) e o alegere destul de buna.

                        rsx e un pic mai usor si mai rapid. acelasi motor defapt si poate aceeasi cutie. nu stiu despre platforma daca e la fel sau nu.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dixy2k
                          Originally posted by Hondarul
                          Pai daca a scos din 1.8 la Integra 180 de cp si la fostul Prelude Type S din 2.2 a scos Honda 220 cp de ce n-ar scoate si 200 din 2.0 ???

                          hahahaha

                          iar team prins cu greseala. nu uita de vechiul type-r cu 195 de cai din 1.8
                          Of, of, of... Numai profesori pe aici... Din 1.8 scoti de la 170 la 195 cp... Am uitat versiunea Type-R !!!!!!!!!!!!!! Uau !!! Scuze... ops:
                          Honda S2000 - a car built around its engine http://4ss.curse.ro/

                          Comment


                          • #28
                            "Numai profesori pe aici".... doar vorbim de honda, nu?
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • #29
                              Cam care ar fi componentele de tuning pt perfromanta care s-ar potrivi cel mai bine pe type r? Ma refer deocamdata la air intake, chip tuning si evacuare de la saxofoane incolo.
                              Se merita chip tuningul? Suporta calculatorul masinii asa ceva sau tb schimbat cu totul?

                              Comment


                              • #30
                                Civic Type-R nu are nevoie de nici un fel de "tunari", parerea mea.

                                Ce iti mai trebuie la ea? Ai 200 CP, ai 0 - 100 km/h in 6.4 secunde (parca) ...
                                Without racing, there is no Honda

                                Comment

                                Working...
                                X