If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bogdan_16V, Spoon si mrS2000 dati-mi voie sa va spun "Welcome to the club"!!
Bogdane, felicitari pt. alegerea ta!
Nu cred ca, ai ce regreta, mai ales daca ti-e clar pe ce fel de masina ai pus mana!Avantaje&dezavantaje o fi avand ca si orice alta masina pe lumea asta, dar pe mine unul m-a incantat enorm de mult chiar daca la designul exterior inca nu e ceea ce as vrea eu.Nu vreau sa ma dau de gol din moment ce chiar posed aceasta masina in varianta "civilizata", dar parca-i lipseste ceva.De gustibus!
Minusul cel mai mare din cate am inteles eu, ar fi asigurarea!Asta in Europa de vest.Consumul o ok, ca orice masina sport de gen, galagioasa n-as crede sa fie mai nasoala ca un GTA sau vreun Seat R,etc.
Scaunele sport nu-s deloc rele, dar si aici ca si la orice masina sport, a se evita drumurile lungi!Sa nu uitam si noul M5 bavarez a fost putin criticat la capitolul asta, deci...............
Lista optionalelor nu e asa lunga fiindca cam are ceea ce-ti trebuie, acu depinde si de pretentiile tale.Unii au A/C in masini sport si nici macar nu le folosesc pt. a nu le scadea din randament, asa ca si aici e numai decizia ta!
In fond si la urma urmei, trebuie sa fii constient de la inceput ce vrei, de ce vrei si mai ales daca ai cu adevarat nevoie.
Solutia ideala ar fi ca asta sa o ai ca si a doua masina, ai avea mai putin stres iarna.Deja mi se face mila de a lui Spoon cand ma gandesc ce va indura iarna asta,nu-i asa Spoon?Sper sa ma insel!
hondarule:
de motorizarile I-TR-ului eu stiu asa:
-Europa 190CP
-SUA 195CP
-Japonia 200CP.
Trebuie sa crezi ca, S2000 JDM are 250CP!La ei ca si la noi nu exista versiunea de 2.2L dar pt. aia ei au un Type-V!E adevarat, ei masoara puterea dupa normele JIS, dar peste tot vei gasi 250CP.Am fost asigurat ca, intr-adevar sant 10CP diferenta intre cele doua versiuni, fiindca al lor are ceva modificari serioase.
mrS2000:
cum adica S2000 model 1998 cand el a fost lansat in 1999? :roll:
Stai linistit si tu si de fapt si ei mai aveti voie sa gresiti, e omeneste.
Modelul a fost lansat la Geneva unde a si castigat premiul "Cabrio of the year 1999".
Si acu sa-i mai dam ceva sfaturi lui Bogdan!!
Mersi frumos pt urari si sfaturi! Abia astept luna martie. Ar fi venit mai repede daca nu ar fi prins luna decembrie la mijloc, care am inteles ca e luna moarta pt productie.
Designul exterior mie personal imi place destul de mult, poate mai putin spatele, dar este tot ce mi-as putea dori de la un hatch sport. La optionale multe nici nu ma asteptam si sincer nici nu vreau, A/C manual este indeajuns, am avut pana acum masina cu clima si sincer ma calca pe nervi variatia ventilatorului dupa cum i se, pardon, scula lui.
Si, in fond, cu cat sunt mai multe gadgeturi, cu atat e mai mare greutatea, si la o masina sport greutatea e un factor important.
Interiorul este cel care mi-a placut cel mai mult(repet, din poze ce am vazut, si cat m-am urcat putin in Civic ES 3 usi, care e oarecum asemanator). Astept cu nerabdare sa vad cum ma mulez pe scaunele alea care sunt efectiv dementiale.
Singura data cand am vazut un Type R de aproape a fost cand era unul expus in vitrina C&C acum vreo 3 ani parca.
Oricum, prefer mult mai repede un hatch sportiv decat o limuzina mai luxoasa, dar cu care efectiv nu am ce face(deocamdata n-am familie si nu intentionez, am doar 23 ani).
Singurul lucru care ma ingrijoreaza este rezistenta articulatiilor la drumurile noastre de kko. Stiu ca Honda este foarte fiabila, insa am vazut multe cazuri la masini cu pretentii gen Volvo, VW sau Ford care au avut mari probleme. Acum, o s-o feresc cat o sa pot de mult, dar sper sa nu am probleme de genul asta.
sincer imi place rsx-s mai mult ca orice civic hatchback. nu ma impac de loc cu designul ala englez-european. dar avind in vedere ca nus comercializate in europa (rsx) e o alegere destul de buna.
rsx e un pic mai usor si mai rapid. acelasi motor defapt si poate aceeasi cutie. nu stiu despre platforma daca e la fel sau nu.
honda x 5
"W" stands for Wrong
Amerika ist Wunderbar
Cam care ar fi componentele de tuning pt perfromanta care s-ar potrivi cel mai bine pe type r? Ma refer deocamdata la air intake, chip tuning si evacuare de la saxofoane incolo.
Se merita chip tuningul? Suporta calculatorul masinii asa ceva sau tb schimbat cu totul?
Comment