Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Turkish
    Senior Member

  • Turkish
    replied
    consumatorii opriti in momentul cand dai la cheie e de la sine inteles
    sa nu abuzezi de baterie avand consumatori mari fara motor pornit e de la sine inteles

    restul cu ambreiajul si respectiv frana la stop nu se aplica la automata
    cand merge motorul nu cred ca are importanta ce consumatori sunt in functiune

    credeam ca exista vreo reteta speciala

    Leave a comment:

  • CristiZ
    Senior Member

  • CristiZ
    replied
    Varta deci sau marca japoneza?

    Leave a comment:

  • dragostan
    Senior Member

  • dragostan
    replied
    Originally posted by IB View Post
    Man, sincer, cand te ingroapa astia cu utilajele lor de deszapezire in zapada pana la oglinzi si apoi mai vine si geru si se intareste ca piatra, o lasi mai bine acolo. Acum a fost ceva mai cald si am zis sa o scot (la propriu) din zapada. Orice masina poate fi ideala pana la urma, insa nu-ti apare un suras pe chip, cand mergi cu o Honda si, mai ales, cand apreciezi ADN-ul Hondei!
    ai dreptate. de aia inca sunt inca fericit de fiecare data cand ma urc la volanul masinii mele. daca ADN-ul asta nu mai exista, nu mai aveam demult masina asta


    Originally posted by Delphi View Post
    Man, pe acei posesori de honda, care nu folosim masinile zi de zi... aceste cuvinte ne doare!
    ne doare...pentru ca?

    nu ti se par normale cerintele mele(sau ale noastre)?

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Originally posted by dragostan View Post
    Noi, ceilalti posesori de honda, folosim masinile zi de zi...si ne asteptam sa mearga bine(nu perfect, doar bine, masini fara probleme nu exista) in ritmul ASTA de utilizare.
    Man, pe acei posesori de honda, care nu folosim masinile zi de zi... aceste cuvinte ne doare!

    Leave a comment:

  • rezare
    Senior Member

  • rezare
    replied
    Nu are importanta ce/cati consumatori ai cand motorul e pornit, insa ce ai spus cu pornirea este adevarat. De asemenea, e bine ca odata ce ai pornit motorul sa mearga 15+ minute pentru a compensa efortul de la pornire.

    Also, killerul #1 la baterii e sa stea descarcate in frig. Rata de succes a distrugerii bateriei e catre 100%.

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    Sa nu ai porniti consumatori cand pornesti motorul, in special iarna, sa calci ambreiajul (tot iarna in special, ca sa usurezi efortul la pornire si implicit si efortul bateriei), sa eviti statul cu piciorul pe frana la semafor, folosit farurile si proiectoarele doar la nevoie, si de evitat consumatori pe termen lung fara reincarcare (gen ascultat muzica cu orele fara a se porni motorul).
    Astea ar fi, dar evident sunt ideale, nu intotdeauna pot fi respectate

    Leave a comment:

  • Turkish
    Senior Member

  • Turkish
    replied
    yep dinoc, multumesc, Furukawa este.... sa o vedem in timp ce face

    @IB, ce inseamna sa exploatezi masina corect pentru baterie? vreun sfat util?

    Leave a comment:

  • IB
    Senior Member

  • IB
    replied
    Man, sincer, cand te ingroapa astia cu utilajele lor de deszapezire in zapada pana la oglinzi si apoi mai vine si geru si se intareste ca piatra, o lasi mai bine acolo. Acum a fost ceva mai cald si am zis sa o scot (la propriu) din zapada. Orice masina poate fi ideala pana la urma, insa nu-ti apare un suras pe chip, cand mergi cu o Honda si, mai ales, cand apreciezi ADN-ul Hondei!

    Leave a comment:

  • dragostan
    Senior Member

  • dragostan
    replied
    Man, sincer orice masina e ideala pentru tine, daca ai putut sa o lasi in parcare 5 saptamani fara s-o folosesti

    Noi, ceilalti posesori de honda, folosim masinile zi de zi...si ne asteptam sa mearga bine(nu perfect, doar bine, masini fara probleme nu exista) in ritmul ASTA de utilizare.

    Leave a comment:

  • IB
    Senior Member

  • IB
    replied
    Incredibil! Am deszapezit si eu masina dupa cele aproape 5 saptamani de zapezi si ger naprasnic si am incercat sa o si pornesc. Am pus contactul o singura data si dupa ce am actionat electromotorul aprox 2-3 secunde, a pornit. Speram sa mai aiba ceva putere bateria, dar totusi mi-a fost teama de lunga perioada de ger.

    Insa mereu am stiut sa exploatez masina corect pentru baterie. Daca reusesti, in genere, sa intelegi problemele specifice marcii/modelelor Honda si sa incerci sa le previ, atunci situatia devine chiar favorabila utilizatorului. Pentru mine, Honda este constructorul nr 1 si va ramane mult timp in sufletul meu masina ideala pentru necesitatile si gusturile mele. Hats off!

    Leave a comment:

  • razvan p.
    Senior Member

  • razvan p.
    replied
    Originally posted by hondatu View Post
    Yuasa? Foarte multumit de ea 7ani pe EP2, acum pe BE3 am Bosch care deocamdata isi face treaba ok.
    asta am gasit si eu pe CL9 din 2005 de care pomeneam!YUASA!6 ani,no prob!

    Leave a comment:

  • sintax
    Senior Member

  • sintax
    replied
    este a 2-a iarna cu varta acea slim care se potriveste perfect in locul dedicat bateriei. bateria este super ok, merge brici si porneste masina fara nici un fel de probleme in conditiile in care au fost gerurile alea nasoale, iar masina avea si 4, 5 zile intre porniri. recomand bateria

    Leave a comment:

  • dinoc
    Senior Member

  • dinoc
    replied
    Originally posted by hondatu View Post
    Yuasa?
    Furukawa tot slim ca cea OEM dar de 55Ah

    Leave a comment:

  • wolfydRg
    Senior Member

  • wolfydRg
    replied
    Vezi ca e posibil sa scrie in codul bateriei anul si saptamana. Asa vei afla de cand este. Cauta stanţa pe baterie trebuie sa scrie ceva.

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Asta-i problema ca nu stiu, masina fiind luata la 88.000km (acum 102).

    Leave a comment:

Working...
X