consumatorii opriti in momentul cand dai la cheie e de la sine inteles
sa nu abuzezi de baterie avand consumatori mari fara motor pornit e de la sine inteles
restul cu ambreiajul si respectiv frana la stop nu se aplica la automata
cand merge motorul nu cred ca are importanta ce consumatori sunt in functiune
credeam ca exista vreo reteta speciala
Acumulatorul masinii - probleme?
Collapse
X
-
Originally posted by IB View PostMan, sincer, cand te ingroapa astia cu utilajele lor de deszapezire in zapada pana la oglinzi si apoi mai vine si geru si se intareste ca piatra, o lasi mai bine acolo. Acum a fost ceva mai cald si am zis sa o scot (la propriu) din zapada. Orice masina poate fi ideala pana la urma, insa nu-ti apare un suras pe chip, cand mergi cu o Honda si, mai ales, cand apreciezi ADN-ul Hondei!
Originally posted by Delphi View PostMan, pe acei posesori de honda, care nu folosim masinile zi de zi... aceste cuvinte ne doare!
nu ti se par normale cerintele mele(sau ale noastre)?
Leave a comment:
-
Originally posted by dragostan View PostNoi, ceilalti posesori de honda, folosim masinile zi de zi...si ne asteptam sa mearga bine(nu perfect, doar bine, masini fara probleme nu exista) in ritmul ASTA de utilizare.
Leave a comment:
-
Nu are importanta ce/cati consumatori ai cand motorul e pornit, insa ce ai spus cu pornirea este adevarat. De asemenea, e bine ca odata ce ai pornit motorul sa mearga 15+ minute pentru a compensa efortul de la pornire.
Also, killerul #1 la baterii e sa stea descarcate in frig. Rata de succes a distrugerii bateriei e catre 100%.
Leave a comment:
-
Sa nu ai porniti consumatori cand pornesti motorul, in special iarna, sa calci ambreiajul (tot iarna in special, ca sa usurezi efortul la pornire si implicit si efortul bateriei), sa eviti statul cu piciorul pe frana la semafor, folosit farurile si proiectoarele doar la nevoie, si de evitat consumatori pe termen lung fara reincarcare (gen ascultat muzica cu orele fara a se porni motorul).
Astea ar fi, dar evident sunt ideale, nu intotdeauna pot fi respectate
Leave a comment:
-
yep dinoc, multumesc, Furukawa este.... sa o vedem in timp ce face
@IB, ce inseamna sa exploatezi masina corect pentru baterie? vreun sfat util?
Leave a comment:
-
Man, sincer, cand te ingroapa astia cu utilajele lor de deszapezire in zapada pana la oglinzi si apoi mai vine si geru si se intareste ca piatra, o lasi mai bine acolo. Acum a fost ceva mai cald si am zis sa o scot (la propriu) din zapada. Orice masina poate fi ideala pana la urma, insa nu-ti apare un suras pe chip, cand mergi cu o Honda si, mai ales, cand apreciezi ADN-ul Hondei!
Leave a comment:
-
Man, sincer orice masina e ideala pentru tine, daca ai putut sa o lasi in parcare 5 saptamani fara s-o folosesti
Noi, ceilalti posesori de honda, folosim masinile zi de zi...si ne asteptam sa mearga bine(nu perfect, doar bine, masini fara probleme nu exista) in ritmul ASTA de utilizare.
Leave a comment:
-
Incredibil! Am deszapezit si eu masina dupa cele aproape 5 saptamani de zapezi si ger naprasnic si am incercat sa o si pornesc. Am pus contactul o singura data si dupa ce am actionat electromotorul aprox 2-3 secunde, a pornit. Speram sa mai aiba ceva putere bateria, dar totusi mi-a fost teama de lunga perioada de ger.
Insa mereu am stiut sa exploatez masina corect pentru baterie. Daca reusesti, in genere, sa intelegi problemele specifice marcii/modelelor Honda si sa incerci sa le previ, atunci situatia devine chiar favorabila utilizatorului. Pentru mine, Honda este constructorul nr 1 si va ramane mult timp in sufletul meu masina ideala pentru necesitatile si gusturile mele. Hats off!
Leave a comment:
-
este a 2-a iarna cu varta acea slim care se potriveste perfect in locul dedicat bateriei. bateria este super ok, merge brici si porneste masina fara nici un fel de probleme in conditiile in care au fost gerurile alea nasoale, iar masina avea si 4, 5 zile intre porniri. recomand bateria
Leave a comment:
-
Vezi ca e posibil sa scrie in codul bateriei anul si saptamana. Asa vei afla de cand este. Cauta stanţa pe baterie trebuie sa scrie ceva.
Leave a comment:
-
Asta-i problema ca nu stiu, masina fiind luata la 88.000km (acum 102).
Leave a comment:
Leave a comment: