Acumulatorul masinii - probleme?
Collapse
X
-
Mie imi arata check sistem la fiecare pornire sub -5, -10grade... cu baterie de 45Ah. Dar macar porneste
-
Dupa 6 zile de stat in parcare mi-a dat "Check system", bateria (Rombat Premier de 75 Ah) avea 11.97 V insa a invartit cu spor si-am pornit masina; am parcurs vreo 7 km cu doua opriri intermediare dupa care acasa am bagat-o in garaj si avea 12.24 V, am cuplat noul charger CTEK MXS 5.0 iar dimineata avea 12.22 V . Seara am pus vechiul charger BATTMAX 8 pe baterie, dimineata aveam 12.97 V. In week-end am fost la schi in Vatra Dornei, masina a stat nepornita de vineri pana duminica dupa amiaza in ger, n-am stat sa mai masor voltajul insa a pornit fara probleme.
Leave a comment:
-
Am varta de 2 ani si n-am avut probleme cu ea chiar daca a stat mai multe zile in frig. Ce-i drept, nu am drumuri sub 10-15km.
Leave a comment:
-
Weekendul asta am ramas in drum cu masina, pentru prima data in viata A pornit fara probleme de acasa, dar m-am oprit la un ATM... apoi surpriza....am sunat un prieten, cabluri and stuff si am plecat. Pana la Predeal nu am oprit, iar la intoarcere acasa a pornit fara probleme. Experienta a fost insa neplacuta prin urmare acum fac un research sa vad ce cumpar. Orice sugestie este binevenita Masina este Accrod 2009 2.0 AT.
LE - cineva recomanda Banner Power Bull... ar fi de preferat fata de Varta?Last edited by Bazilide; 14-01-13, 10:55.
Leave a comment:
-
Originally posted by balaurul View PostConcluzie : o bateria mai mare de 60-75 Ah la benzinar rezolva problemele cu pornirea pe vreme geroasa ?
"Strategia" japonezilor cu baterii mici ( si deci mult mai usoare ca kg), intra in "schema" de economie de combustibil in care au inclus si uleiul 0W 20(super low-friction), pentru a obtine reduceri infime de consum la flote, pe marci, care insa le aduc multe milioane de dolari scutiri de taxe la guvernul american.
Leave a comment:
-
Concluzie : o bateria mai mare de 60-75 Ah la benzinar rezolva problemele cu pornirea pe vreme geroasa ?
Leave a comment:
-
Nu reincarcatul e problema, si la diesel alternatorul tot 90A debiteaza. Problema ar fi ca diesel-ul are nevoie de un curent de pornire mult mai mare decat benzina. De aia e nevoie de baterii mari.
Leave a comment:
-
La diesel, se folosesc ( dupa carte) baterii de 74 Ah. Mai putin de atat ( ex:60 Ah) nu rezista nici un an de zile, caci nu se va reincarca complet niciodata.
Leave a comment:
-
Eu sunt la a 3-a baterie de 45 Ah, fiecare din cele 2 schimbate a tinut fix 4 ani in conditii de mers mai mult prin oras. Daca si asta tine tot 4 ani eu ma declar multumit.
Leave a comment:
-
Am mai scris, nu-s de vina bateriile ci consumul mare in stand-by, mult peste 50 mA (valoare luata in calcul pt. acordarea garantiei la orice baterie noua). Solutia este o baterie cat mai potenta (eventual deep-cycle); eu am pe masina un Rombat Premier de 75 A/h si 750 A la pornire, o baterie de rezerva in portbagaj (vechea Varta de 45 A/h pe care o incarc lunar) si saptamana viitoare imi vine un charger CTEK MXS 5.0. Solutia este mai ieftina ca un acumulator deep-cicle care e in jur de 1000 de lei... Sau, daca circulati zilnic cu masina minim 50 km fara oprire, uitati de baterie, merge orice.
Leave a comment:
-
Ahaa ... deci si-au dat seama ca 45Ah e putin. Tot e bine.
Incep eu:
In prezent a mea e Varta tip B32 de 45Ah. De noua dupa 10-15 zile de frig intens a dat CHECK in bord.
Asta e a doua iarna, merge normal, dar cred ca va da CHECK din nou daca o da in frig intens (-15 -> -20) mai mult de 10 zile.
Leave a comment:
-
mersi de ponturi.trecem la treaba
poate bagam un tabel cu pret/feedback pe fiecare brand inlocuit de noi pe aici.ar fi util
Leave a comment:
Leave a comment: