Fa ce ti-a recomandat BM.
Fiind de capacitate mica, alternatorul o incarca mai repede si nu ai cicluri de incarcare lungi. Problema este curentul de pornire. De obicei pe ger apar problemele.
Altfel, scoate suportul bateriei si monteaza una mai mare pe tavita. Sunt destui care au facut lucrul asta. Daca ai un consumator mare, poti sa pui orice baterie ca tot acolo vei ajunge.
Acumulatorul masinii - probleme?
Collapse
X
-
Sincer, cu masina oprita nu au masurat, deci nu am cum sa stiu, m-a interesat decat daca baga alternatorul sau nu, cert este ca la maxim 1an jumate maxim 2 orice baterie sa dus naiba.. Oricum niciodata nu am facut-o sa sufere, maxim 30 min de muzica la volum aproape de minim, altii tin cu orele si nu au treaba, bine sunt mai mari bateriile, dar oricat...
Leave a comment:
-
Ce consum in gol cu masina inchisa aveti? E interesant de stiut la o masina stock, fara alarma...
La mine e de aprox. 200 mAh, chiar foarte mult as zice...dar il pun si pe seama alarmei.
Leave a comment:
-
Nu, nu, are dreptate omul pt ca si la mine este aproximativ la fel, am a 3 a baterie pe masina si da semne grave pe caldurile astea de moarte... Pe la 12 cand am plecat de acasa, de abia mi a pornit ! Zilele astea imi trebuie alta cu siguranta, acum intrebarea este simpla daca sa i-au mai mare sau una la fel si peste 2 ani alta la rand... Cred ca o sa ma risc, cumpar alta mai mare si o inghesui cumva acolo, da-o in masa de baterie... Chiar e o faza de tot kk....sa nu zic mai rau..Vorba unui prieten tot cu honda si tot cu probleme cu bateria, au pus astia baterie de mobra pe ditamai masina...
Later edit, am fost la honda si mi au masurat, crezand ca tot asa am probleme cu alternatorul sau ceva de genul, de unde, ia incarca cand este in sarcina dar daca bateria este subdimensionata..
Leave a comment:
-
@speedy: ti-ai masurat curentul in gol, cu masina oprita si inchisa?
Leave a comment:
-
Ceva cu siguranta nu e ok acolo....nici chiar asa. As zice ca o fi bateria mica, subdimensionata, etc., dar totusi sunt prea multe...
Leave a comment:
-
Gata, mi-a mai halit o Varta de 9 luni vechime! Cea mai buna solutie este pornirea la manivela! In 6 ani si jumatate 4 acumulatori.
Leave a comment:
-
Salutare,
Eu am pe masina:
Marca Varta Blue Dynamic
Cod 545156033
Fabricatie Germania
Capacitate 45 Ah
CCA (EN) 330 A
Lungime 238 mm
Latime 129 mm
Inaltime 227 mm
Pret baterie 290 lei
Leave a comment:
-
Nu mai pica nici un ac, m'am tot uitat, este ok acum; am pus si bateria veche pe redresor, deja s'a inverzit
Leave a comment:
-
Nu a facut figuri pe drum, oricum nu a avut ocazia ca am condus fara sa dorm pe nicaieri . Acum frigul s-a cam dus, deci la anul o sa aflu. Nu mi-am dat seama azi dimineata sa ma uit daca mai cade acul la prima pornire, poate maine nu mai uit.
Leave a comment:
-
Pai nu ar trebui sa pice decat daca e foarte frig (-15/-20). Acorda-i o sansa totusi. Poate nu era incarcata in parametri datorita depozitarii.
Daca pica si cand sunt temperaturi pozitive nu e ok. E undeva o problema.
Leave a comment:
-
Tot pica indicatorul de combustibil la pornire, cu baterie noua cu tot, sper ca nu am dat din lac in put... De pornit porneste la fel, m-a speriat ca s-a resetat luminozitatea din bord si uitasem ca am reglaj, aprindeam luminile si se stingea bordul de tot
Oricum la bateria veche arata negru acel indicator, m-a tinut 4 ani. Nu am timp de redresor acum, dar daca mai incape in porbagaj o iau in tara sa o dopez un pic Mai ales ca nu stiu cat timp o fi stat in raft asta "noua". Am incercat 2 ateliere auto sa platesc sa schimbe bateria, nu au vrut nemernicii, numai daca luam baterie de la ei... mai proasta si mai scumpa bineinteles. M-am descurcat cu un patent cu varf mai subtire si in 10 min a fost gata. Sper sa nu ma lase pe drum, la prima noapte de stat in ger...
Leave a comment:
-
Am citit de curand un manual de bosch (era pentru un heavy duty) cand au incarcare 50% de pe la -15 grade celsius ingheata asa ca asta explica multe, cand sunt incarcate pe la -70
Leave a comment:
-
Dupa 2 zile de stat in garaj (vreo 5-9 grade cred, in nici un caz sub zero) la prima pornire cade un picul acul de la combustibil; cum maine plec la drum lung spre zone mai friguroase, mi-e cam teama sa nu ma lase balta. Am gasit Varta E11 in magazin ( http://aguabat.com/baterias/tienda-o...ria-varta-e11/) care cred ca e suficienta si incape. Treaba este ca are plusul in dreapta, la cea originala este in stanga. A mai pus cineva cu borna pozitiva pe dreapta, ajung cablurile fara probleme si artificii ? Exista si E12 cu plus in stanga, dar nu au in magazin.
Ca fapt divers, in catalogul lor aparea si un G3 pt accord diesel, la 95 A pe care ei o pun pentru mai multi consumatori, dar nu cred ca incape si mi-e teama ca nu face fata alternatorul la incarcare.
LE: de fapt cred ca o pun invers, parca cea originala are bornele mai in spate, asta le are in fata )Last edited by KoRoZIV; 08-03-12, 13:51.
Leave a comment:
-
Dupa aproximativ 40 zile de stat nepornita, astazi am scos-o la o plimbare. A pornit de parca o lasasem aseara in parcare. Este a treia iarna in care sta mai mult de o luna nepornita, in iernile anterioare a stat cate 45 de zile.
Leave a comment:
Leave a comment: