Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Sindrom View Post
    Merc=negru.
    sunt de acord doar daca vorbim de un sedan mare si lung.
    dar si atunci "culoare cerului" sau alb perlat sunt de mare efect.
    de ex: A class pe negru...e despre nimic....este o ocazie ratata!
    ...e foarte greu cu gusturile astea
    InjectoR
    Senior Member
    Last edited by InjectoR; 22-03-17, 12:42.
    Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

    … Jazz do it ...

    Comment


    • E de fete asa, nah. :P

      Si eu sunt mai clasic in alegeri de genul asta, si din motivul asta mi se pare al meu (cel negru - W204) mai Merc decat cel nou - ma refer la cum arata, cum se simt materialele, forma clasica de coupe cu plafon jos, bot lat etc. Sigur ca cel nou e mai bun la cam toate capitolele (dar exista anumite exceptii - farurile LED, scaunele, sasiul e mai stabil, dar mai putin tail happy etc.), dar pana la urma e vorba de ce iti place.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • M-a intrebat cineva de Shift Light. Produsul este asta:

        http://www.caraddiction.co.uk/sld5.htm

        Arata extrem de bine in realitate, se vede ca e lucrat cu grija, e flawless la capitolul detalii. L-am comandat cu becuri 4xAmber + 1x Red (cel mare), sa se potriveasca cu bordul. Va fi setat sa inceapa sa se aprinda cand intra VTEC-ul (5600 rpm) si sa aprinda rosu si apoi sa clipeasca toate fix inainte de limitare. Este micut, o sa ma ocup sa il instalez astfel incat sa nu afecteze design-ul masinii foarte mult - cel mai probabil pe masca din spatele volanului, in fata vitezometrului, pe centru.

        Are o serie de functii foarte destepte, inclusiv un mic display pentru a-l seta cu usurinta. Foarte multumit de alegere, sper sa si mearga bine si sa se intaleze usor (semnalul il iei fie de la delcou, fie de la ECU, fie de la ceasuri, in ordinea simplitatii instalarii).
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • Originally posted by InjectoR View Post
          sunt de acord doar daca vorbim de un sedan mare si lung.
          dar si atunci "culoare cerului" sau alb perlat sunt de mare efect.
          de ex: A class pe negru...e despre nimic....este o ocazie ratata!
          ...e foarte greu cu gusturile astea
          A-classe, e o chestie, la fel ca seria1, audi a1 si altele, facute sa acopere o nisa, parerea mea. E ca si cum Honda s-ar baga peste audi A6, A8, Q7 sau ceva de genul. Probabil ar iesi un rahat. Ceva in genul noului HR-V. Nu zic ca civic-ul sau crv-ul sunt mari minunatii, dar dupa mine se bat de la egal la egal pe clasa lor.

          Eu terminai pe subiectul asta, numai poluez.
          Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
          Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

          Comment


          • Jantele OEM au ajuns azi la PAK Racing, urmand a fi sablate, reparate (daca este cazul in urma sablarii) si vopsite in camp electrostatic in culoarea OEM. Nu se va da lac suplimentar si se va folosi un luciu de aprox. 60% pentru cel standard, sa iasa cat mai aproape de ce inseamna culoare OEM.

            Mi-a lasat o impresie foarte placuta omul, se vedea ca stie ce zice, profi. Are si un S2000, deci e "de-al nostru". Abia astept sa vad rezultatul final.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • Si a mai avut un Accord si un EP2. Ar trebui sa iasa fix ce trebuie, ale mele cel putin asa au iesit.
              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

              Comment


              • Da, multumesc de recomandare man. Asta sper si eu! Daca e totul ok, la el voi sabla si revopsi si toate bratele suspensiei, franele, cadrele fata-spate etc. E lung drumul si anevoios si am nevoie de profesionisti.
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • N-ai pentru ce! Bafta!
                  Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                  Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                  ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                  Comment


                  • Vreau sa schimb pivotii de pe fata (si superior si inferior). Vreau sa pastrez bratele OEM si pe OEM nu vin separat pivotii... Ce firme imi recomandati? Pe afara lumea e setata pe Blueprint, ca fiind singurii care asigura OEM Quality. Am mai gasit la noi si Febi Bilstein, Lemforder (doar pe cei de jos pe epiesa.ro), Ruville, Moog (doar cel superior), Meyle (doar jos, scrie ceva de Japonia), Nipparts, Yamato etc.

                    LE: Masina va primi un upgrade general la partea de bucse, pivoti etc, probabil la anul, voi desface tot, voi revopsi bratele, voi schimba suruburile, voi monta brate reglabile pentru Camber si voi inlocui bucsele cu Hardrace cel mai probabil. Momentan vreau sa schimb pivotii ca am un mic zgomot care cred ca e de la ei si mi-e frica fiindca am vazut chestii horror gen roata desprinsa in mers etc.
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Parca de la rulmeni dusi zburau rotile nu de la pivoti.
                      Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                      Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                      Comment


                      • De la pivoti zboara ca se desprinde hub-ul de bratul inferior si rupe planetara, directie, bara, aripa, tot ce prinde. De la rulmenti nu prea vad cum s-ar desprinde si oricum aia fac foarte urat cand sunt dusi, nu prea poti sa mai circui cu ei asa. Rulmentii in schimb blocheaza roata cand se duc de tot, deci tot e nasol rau...
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • Mă uitam la device-ul shift light; interesant, dar parcă mașina asta merită să rămână cât mai stock looking. Device-ul în sine e mișto, dar își are locul într-o mașină mai high-tech degrabă decât într-o clasică, old-style, precum ATR-ul.
                          My 2 cents, e mașina ta și procedezi cum crezi de cuviință.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Este foarte mic si putin vizibil. In plus il voi instala total neintrusiv, sa il pot scoate ulterior fara sa ramana gauri, semne etc. Imi este util, este foarte dificil sa tii ATR-ul in zona de VTEC, crede-ma...

                            La intrebarea asta are cineva o recomandare din experienta: "Vreau sa schimb pivotii de pe fata (si superior si inferior). Vreau sa pastrez bratele OEM si pe OEM nu vin separat pivotii... Ce firme imi recomandati? Pe afara lumea e setata pe Blueprint, ca fiind singurii care asigura OEM Quality. Am mai gasit la noi si Febi Bilstein, Lemforder (doar pe cei de jos pe epiesa.ro), Ruville, Moog (doar cel superior), Meyle (doar jos, scrie ceva de Japonia), Nipparts, Yamato etc" ?

                            As fi pus Lemforder, dar nu au decat de jos.
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • Lemforder am pus eu anul trecut pe 5D, sub forma unor noi bielete anti-ruliu (deci te pot ajuta doar dpdv feedback producator). Pana acum, isi fac treaba absolut normal, avand in vedere halul in care sunt soselele din Bucuresti (cu toata atentia mea sporita). Despre Meyle am auzit de bine, cu conditia sa fie fie piese din gama HD (Heavy Duty, nu High Definition, sigur se gaseste cineva sa-mi sara-n cap). Despre Yamato am intrebat la un magazin de piese si vanzatorul mi-a recomandat sa caut altceva, fara vreo explicatie.
                              Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                              Comment


                              • Multumesc pentru feedback!

                                Cu greu am reusit sa gasesc pivoti inferiori Lemforder si pivoti superiori MOOG (Japan). Nu am avut alte optiuni, dar cred ca am ales bine. FEBI Bilstein nu sunt atat de bine vazuti, Blueprint fac doar teoretic pivoti inferior, dar fara garantia ca s-ar potrivi.

                                Sper sa ajunga intr-o saptamana (vin din afara) si sa asamblez si eu masina ca deja nu mai rezist.

                                Dupa cum ati vazut, colegul Teodor vinde ATR-ul gri. E pacat ca nu se ocupa nimeni de masina aia, in definitiv cu cateva mii de EUR in plus se poate pune pe picioare, inclusiv partea de consum ulei (in cel mai rau caz se aduce alt motor). Poate se gandeste cineva serios la asta, acum ca taxa de prima inmatriculare nu mai exista si piese SH din dezmembrari inca se gasesc la greu pe UK. In maxim 2 ani nu vei mai avea unde sa gasesti piese decat la Honda si nu isi va mai permite nimeni sa refaca un ATR...
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X