Antifonare/insonorizare/termoizolare. Partea a 2-a
....continuare
Cum stateam eu in masina dezasamblata si ma gandeam ce se mai poate face pentru a maximiza efectele insonorizarii si termoizolarii,
brusc mi-am dat seama ca nicaieri, dar nicaieri si absolut nimeni n-a pomenit nimic despre o foarte mare suprafata interioara si anume stalpii.
Suprafata ce disipa caldura iarna, pierde racoarea vara si prin care se infiltreaza o groaza de zgomote cum ar fi cele de la vant, etc
In ajutor mi-a venit Biplastul de 10mm cu efecte pronuntate in ce priveste antifonarea si termoizolarea, producatorul promite ca are si efecte de absorbtie a vibratiilor
Mai jos aveti stalpii din fata: in stanga asa cum a iesit el din fabrica, in dreapta: InjectoR© copyright ™trademark /®registered/ True original
In poze puteti observa ca am ales sa captusesc fetele interioare ale stalpilor cu STP Biplast de 10mm
La fel si cu stalpii centrali partea de sus:
Stalpii centrali partea de jos:
Care asa arata pe interior din fabrica:
si asa InjectoR© copyright ™trademark /®registered/ True original
La Honda pretensionarea centurilor este reprezentata de urmatorul dispozitiv, situat langa stalpul central despre care am mai scris aici : http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post518906
La fel am procedat si cu partea din spate, care e foarte mare si la fel de sofisticata pe interior unde s-a consumat "ceva" din Biplast, din pacate nu mi-au ramas pozele cum arata pe interior asa ca va trebui sa va folositi imaginatia:
Pasajele rotilor au fost tratate partial cu STP Anticor S, iar plasticele ce le acopera au suferit si ele o captusire pe interior cu Biplast de 10mm
Am antifonat inclusiv capacele prin care se umbla cand se schimba amortizoarele sau becurile pe spate
La fel s-a procedat si cu o multime de plastice mai mici ce acopera pragurile interioare:
va urma...
....continuare
Cum stateam eu in masina dezasamblata si ma gandeam ce se mai poate face pentru a maximiza efectele insonorizarii si termoizolarii,
brusc mi-am dat seama ca nicaieri, dar nicaieri si absolut nimeni n-a pomenit nimic despre o foarte mare suprafata interioara si anume stalpii.
Suprafata ce disipa caldura iarna, pierde racoarea vara si prin care se infiltreaza o groaza de zgomote cum ar fi cele de la vant, etc
In ajutor mi-a venit Biplastul de 10mm cu efecte pronuntate in ce priveste antifonarea si termoizolarea, producatorul promite ca are si efecte de absorbtie a vibratiilor
Mai jos aveti stalpii din fata: in stanga asa cum a iesit el din fabrica, in dreapta: InjectoR© copyright ™trademark /®registered/ True original
In poze puteti observa ca am ales sa captusesc fetele interioare ale stalpilor cu STP Biplast de 10mm
La fel si cu stalpii centrali partea de sus:
Stalpii centrali partea de jos:
Care asa arata pe interior din fabrica:
si asa InjectoR© copyright ™trademark /®registered/ True original
La Honda pretensionarea centurilor este reprezentata de urmatorul dispozitiv, situat langa stalpul central despre care am mai scris aici : http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post518906
La fel am procedat si cu partea din spate, care e foarte mare si la fel de sofisticata pe interior unde s-a consumat "ceva" din Biplast, din pacate nu mi-au ramas pozele cum arata pe interior asa ca va trebui sa va folositi imaginatia:
Pasajele rotilor au fost tratate partial cu STP Anticor S, iar plasticele ce le acopera au suferit si ele o captusire pe interior cu Biplast de 10mm
Am antifonat inclusiv capacele prin care se umbla cand se schimba amortizoarele sau becurile pe spate
La fel s-a procedat si cu o multime de plastice mai mici ce acopera pragurile interioare:
va urma...
Comment