Salutare frati masoni,
In incercarea de a fi util acestei comunitati sau pur si simplu oamenilor in cautare de informatii
despre viitorul lor prieten de nadejde sau locul de refugiu in care se pot regasi, am hotarat sa scriu
acest review al jazz-ului meu dupa parcurgerea a mai bine de 100 de mii km.
Atentie, multe litere!
Totul a inceput prin 2006 cand am vazut prima data intr-un ziar publicitatea care imi spunea ca pot
cumpara Fiesta cu avans 500E in leasing la TiriacAuto, sincer sa fiu pana sa vad publicitatea aia nu m-au
vizitat gandurile sa-mi cumpar masina. Fiesta m-a dezamagit mult la toate capitolele, in special calitatea
de asamblare si am inteles ca ea se poate inmatricula, dar mai putin a se si circula cu ea, insa mintea mea
era deja gravida cu ideea ca imi permit si eu sa platesc rate, idee ce crestea cu viteza lui Alien
din burta lu’ Sigourney Weaver si eram gata s-o avortez chiar si intr-un Fiat Punto. Insa imi placea
foarte mult civicul 2006, inca de cand era concept, m-am mirat ca s-a materializat cu minimul
de schimbari, stiam ca nu am banii necesari de Civic dar mi-am luat tupeul in dinti si m-am dus la
Carpati motors, acolo am salivat mult in jurul lui pana mi s-a facut cunostinta cu “a mea“ sincer
sa fiu n-a fost deloc dragoste la prima vedere, dimpotriva chiar am ignorat-o la inceput, fiind
neexperimentat cautam masina dupa criteriul frumusete/design. La CarpatiMotors am avut
ocazia sa-l cunosc pe dl. Cristian Dumitrescu. Nu stiu daca dansul citeste oamenii ca vrajitoarele
in palma determinandu-le nevoile sau pur si simplu are o pasiune pentru masini pe care o transmite
clientilor, totusi tind sa cred ca e varianta a 2-a, in doua cuvinte totul se rezuma la faptul ca in urma discutiei purtate ,
“travaliul “ a avut loc chiar pe magic seats-urile tapitate cu velur, prezentate de dl. Dumitrescu.
Desigur mi-am dorit un jazz baiat (culoare cerului, M/T) in final din cauza viitorului import peste 3 luni,
al legii leasingului ce imediat urma sa se modifice si nu in ultimul rand adin cauza paradei planetelor,
s-a nascut o fata (Milano red, A/T) “-important e sa fie sanatoasa” am zis eu in acel moment privind
rezultatele clasamentului J.D.Power din 2005 care plasa jazz-ul pe primul loc in clasa sa. Acum dupa
ce suntem impreuna 7 ani si am parcurs mai bine de 110mii km presupun ca am dreptul sa spun ca
asa si a fost. Masinuta este un monstru al curselor, pur si simplu rupe orice masina germana stationata
la semafor, mai ales alea care nu banuiesc ca participa la intrecere, toti cei 83 de cai, pana acum i-am
folosit doar de 2 ori ca sa ma conving ca poate atinge viteza maxima promisa de 160km/h, mai mult
nu i-am folosit deoarece nu-mi permite instictul meu de autoconservare, caci in acele rare clipe am
observat ca nu ma misc, nu clipesc si aproape nu respir. Personal imi sunt suficienti 45 de cai care
imi garanteaza confortul la 120km/h si rareori 60 de cai cand vreau sa ma teleportez in fata coloanei din 3 tir-uri.
Masina merita fiecare euro, bl-bla… daca ati ajuns pana aici cu cititul presupun ca va intereseaza
ce probleme a avut masina : In primii 3 ani de garantie am reusit sa schimb cu amabilitate bateria
si a mai fost un clancanit in coloana volanului in timp ce semnalizam stanga si viram dar s-a remediat si ala
la cerere. Dupa garantie am schimbat de 2 ori bucsa/rulmentul ce se afla de asupra amortizorului fata
stanga si o data pe partea dreapta, desigur au fost neplacute pentru mine procedurele astea post garantie
pentru ca le-am facut pana in 100 de mii km dar intr-un fel meritate deoarece masina a mers si pe drumuri
proaste si cand nu am ochelarii la mine mai dau in gropi, mai ales pe drumurile necunoscute, apropo mi-am
amintit acuma ca am schimbat jantele de tabla care imi zgaraiau retina cu jante de aliaj, dar tot de 14”
care sunt un pic mai largi, asta insemnand ca gumele de dimensiune originala stau altfel pe ele, mai frumos
dar probabil nu atat de sanatos pentru bucse/rulmenti de care va spuneam. Becurile de faza lunga am reusit
sa le schimb dupa 80 de mii, la fel si un bec de pe plafon si de la placuta de inmatriculare, altfel pana acum
la 110mii de km n-am schimbat nici un bec de semnalizare st/dr si nici un bec de stop, va remintesc ca am
cutie automata(chiar cu CVT), adica merge singura si in oras de exemplu eu mai mult tin piciorul pe frana
decat pe acceleratie, cu alte cuvinte stopurile la o masina cu A/T sunt foarte solicitate daca cineva considera
plictisitor discursul cu becurile va invit sa cumparati orice masina europeana…… deoarece totul se cunoaste prin comparatie.
Cam atat cu defectiunile in rest doar bucurie si senzatia de siguranta ca vei ajunge la destinatie .
Imi cer scuze fata de inginerii japonezi ca mi-am permis sa intervin in creatia lor tehnologica cu un
implant de gpl de la firma: ”am pus si am uitat de probleme” despre care am scris aici dar sunt
constient de riscuri si n-o conduc pe gaz la fel ca si pe benzina. Si fara sa ma laud as putea spune ca
este cel mai bun Jazz produs dela 1984 incoace, este atat de bun incat am impresia ca cu timpul aceasta masina
devine doar mai buna,… la fel ca mine. Deoarece si eu sunt un concept al anilor "80, consider
ca ne potrivim de minune la fel ca parmezanul si salata iceberg , ca rozmarinul in inghetata de zmeura
….sau…sau… de ce nu, ca pepenele de Dabuleni si contul de facebook. {proof link}
Va pot spune ca am condus multe masini , a prietenilor sau de la servici si de fiecare
data cand de exemplu fac switch-ul Passat--Jazz, sau Octavia--Jazz si urc la bordul jazzului,
am o senzatie de liniste, confort, simplitate si usurinta in manevrare, de fiecare data imi amintesc
de devotamentul samurailor pana la ultima respiratie pentru stapanul lor si de katana (sabia samurailor)
de eficienta ei. Cum spunea Hattori Hanzo cedand katana catre Black Mamba(aka Uma Thurman):
“Cu ea, insasi Buddha va fi invis daca iti iese in cale!” eficienta ce se manifesta in consum,
cuplu mare la turatii mici gratie celor 2 bujii pe cilindru, usurinta de a parca, strecurare in trafic,
Fiabilitate, volumul sau diversitatea obiectelor ce incap in ea
“Daca ceva nu incape in jazz, inseamna ca este mai mare decat jazz-ul” J. Clarkson.
Cuiva poate sa para neimportant dar in torpedou incap acte in format A4!!!, putine masini
chiar si din clasa business se pot lauda cu asa ceva, pentru mine asta demonstreaza ca acesta
masina a fost proiectata de la zero dar cel mai important e ca a fost gandita in jurul nevoilor
soferului matur si nu in jurul dorintelor unui scolar cu cosuri.
Da, are si dezavantaje: NU e limuzina! si deloc nu poate fi folosita pe post de ***** extender, insa culoare rosie
speciala Honda (Milano Red), atrage privirile femeilor, le ademeneste in capcana interiorului masinii
unde ele inca o buna perioda nu se vor putea concentra.
Dar pana la urma ar trebui sa intelegeti cel mai mare avantaj a acestei masini, este ca prietenii, partenerii de afaceri
sau chiar si femeile te plac/te iubesc/te respecta asa cum esti, si nu din cauza invidiei pentru ce masina ai!!!
In incercarea de a fi util acestei comunitati sau pur si simplu oamenilor in cautare de informatii
despre viitorul lor prieten de nadejde sau locul de refugiu in care se pot regasi, am hotarat sa scriu
acest review al jazz-ului meu dupa parcurgerea a mai bine de 100 de mii km.
Atentie, multe litere!
Totul a inceput prin 2006 cand am vazut prima data intr-un ziar publicitatea care imi spunea ca pot
cumpara Fiesta cu avans 500E in leasing la TiriacAuto, sincer sa fiu pana sa vad publicitatea aia nu m-au
vizitat gandurile sa-mi cumpar masina. Fiesta m-a dezamagit mult la toate capitolele, in special calitatea
de asamblare si am inteles ca ea se poate inmatricula, dar mai putin a se si circula cu ea, insa mintea mea
era deja gravida cu ideea ca imi permit si eu sa platesc rate, idee ce crestea cu viteza lui Alien
din burta lu’ Sigourney Weaver si eram gata s-o avortez chiar si intr-un Fiat Punto. Insa imi placea
foarte mult civicul 2006, inca de cand era concept, m-am mirat ca s-a materializat cu minimul
de schimbari, stiam ca nu am banii necesari de Civic dar mi-am luat tupeul in dinti si m-am dus la
Carpati motors, acolo am salivat mult in jurul lui pana mi s-a facut cunostinta cu “a mea“ sincer
sa fiu n-a fost deloc dragoste la prima vedere, dimpotriva chiar am ignorat-o la inceput, fiind
neexperimentat cautam masina dupa criteriul frumusete/design. La CarpatiMotors am avut
ocazia sa-l cunosc pe dl. Cristian Dumitrescu. Nu stiu daca dansul citeste oamenii ca vrajitoarele
in palma determinandu-le nevoile sau pur si simplu are o pasiune pentru masini pe care o transmite
clientilor, totusi tind sa cred ca e varianta a 2-a, in doua cuvinte totul se rezuma la faptul ca in urma discutiei purtate ,
“travaliul “ a avut loc chiar pe magic seats-urile tapitate cu velur, prezentate de dl. Dumitrescu.
Desigur mi-am dorit un jazz baiat (culoare cerului, M/T) in final din cauza viitorului import peste 3 luni,
al legii leasingului ce imediat urma sa se modifice si nu in ultimul rand adin cauza paradei planetelor,
s-a nascut o fata (Milano red, A/T) “-important e sa fie sanatoasa” am zis eu in acel moment privind
rezultatele clasamentului J.D.Power din 2005 care plasa jazz-ul pe primul loc in clasa sa. Acum dupa
ce suntem impreuna 7 ani si am parcurs mai bine de 110mii km presupun ca am dreptul sa spun ca
asa si a fost. Masinuta este un monstru al curselor, pur si simplu rupe orice masina germana stationata
la semafor, mai ales alea care nu banuiesc ca participa la intrecere, toti cei 83 de cai, pana acum i-am
folosit doar de 2 ori ca sa ma conving ca poate atinge viteza maxima promisa de 160km/h, mai mult
nu i-am folosit deoarece nu-mi permite instictul meu de autoconservare, caci in acele rare clipe am
observat ca nu ma misc, nu clipesc si aproape nu respir. Personal imi sunt suficienti 45 de cai care
imi garanteaza confortul la 120km/h si rareori 60 de cai cand vreau sa ma teleportez in fata coloanei din 3 tir-uri.
Masina merita fiecare euro, bl-bla… daca ati ajuns pana aici cu cititul presupun ca va intereseaza
ce probleme a avut masina : In primii 3 ani de garantie am reusit sa schimb cu amabilitate bateria
si a mai fost un clancanit in coloana volanului in timp ce semnalizam stanga si viram dar s-a remediat si ala
la cerere. Dupa garantie am schimbat de 2 ori bucsa/rulmentul ce se afla de asupra amortizorului fata
stanga si o data pe partea dreapta, desigur au fost neplacute pentru mine procedurele astea post garantie
pentru ca le-am facut pana in 100 de mii km dar intr-un fel meritate deoarece masina a mers si pe drumuri
proaste si cand nu am ochelarii la mine mai dau in gropi, mai ales pe drumurile necunoscute, apropo mi-am
amintit acuma ca am schimbat jantele de tabla care imi zgaraiau retina cu jante de aliaj, dar tot de 14”
care sunt un pic mai largi, asta insemnand ca gumele de dimensiune originala stau altfel pe ele, mai frumos
dar probabil nu atat de sanatos pentru bucse/rulmenti de care va spuneam. Becurile de faza lunga am reusit
sa le schimb dupa 80 de mii, la fel si un bec de pe plafon si de la placuta de inmatriculare, altfel pana acum
la 110mii de km n-am schimbat nici un bec de semnalizare st/dr si nici un bec de stop, va remintesc ca am
cutie automata(chiar cu CVT), adica merge singura si in oras de exemplu eu mai mult tin piciorul pe frana
decat pe acceleratie, cu alte cuvinte stopurile la o masina cu A/T sunt foarte solicitate daca cineva considera
plictisitor discursul cu becurile va invit sa cumparati orice masina europeana…… deoarece totul se cunoaste prin comparatie.
Cam atat cu defectiunile in rest doar bucurie si senzatia de siguranta ca vei ajunge la destinatie .
Imi cer scuze fata de inginerii japonezi ca mi-am permis sa intervin in creatia lor tehnologica cu un
implant de gpl de la firma: ”am pus si am uitat de probleme” despre care am scris aici dar sunt
constient de riscuri si n-o conduc pe gaz la fel ca si pe benzina. Si fara sa ma laud as putea spune ca
este cel mai bun Jazz produs dela 1984 incoace, este atat de bun incat am impresia ca cu timpul aceasta masina
devine doar mai buna,… la fel ca mine. Deoarece si eu sunt un concept al anilor "80, consider
ca ne potrivim de minune la fel ca parmezanul si salata iceberg , ca rozmarinul in inghetata de zmeura
….sau…sau… de ce nu, ca pepenele de Dabuleni si contul de facebook. {proof link}
Va pot spune ca am condus multe masini , a prietenilor sau de la servici si de fiecare
data cand de exemplu fac switch-ul Passat--Jazz, sau Octavia--Jazz si urc la bordul jazzului,
am o senzatie de liniste, confort, simplitate si usurinta in manevrare, de fiecare data imi amintesc
de devotamentul samurailor pana la ultima respiratie pentru stapanul lor si de katana (sabia samurailor)
de eficienta ei. Cum spunea Hattori Hanzo cedand katana catre Black Mamba(aka Uma Thurman):
“Cu ea, insasi Buddha va fi invis daca iti iese in cale!” eficienta ce se manifesta in consum,
cuplu mare la turatii mici gratie celor 2 bujii pe cilindru, usurinta de a parca, strecurare in trafic,
Fiabilitate, volumul sau diversitatea obiectelor ce incap in ea
“Daca ceva nu incape in jazz, inseamna ca este mai mare decat jazz-ul” J. Clarkson.
Cuiva poate sa para neimportant dar in torpedou incap acte in format A4!!!, putine masini
chiar si din clasa business se pot lauda cu asa ceva, pentru mine asta demonstreaza ca acesta
masina a fost proiectata de la zero dar cel mai important e ca a fost gandita in jurul nevoilor
soferului matur si nu in jurul dorintelor unui scolar cu cosuri.
Da, are si dezavantaje: NU e limuzina! si deloc nu poate fi folosita pe post de ***** extender, insa culoare rosie
speciala Honda (Milano Red), atrage privirile femeilor, le ademeneste in capcana interiorului masinii
unde ele inca o buna perioda nu se vor putea concentra.
Dar pana la urma ar trebui sa intelegeti cel mai mare avantaj a acestei masini, este ca prietenii, partenerii de afaceri
sau chiar si femeile te plac/te iubesc/te respecta asa cum esti, si nu din cauza invidiei pentru ce masina ai!!!
Comment