Am depasit putin 15.000 de la ultima revizie, am comandat deja acelasi ulei ca la revizia anterioara (Liqui Molly 0w30). Cred ca acest ulei va fi bagat in motor cat timp voi mai tine masina. Sper sa se produca inca mult timp. Cand am facut revizia am cumparat 5L, saptamana trecuta am completat cu ultimii 2-300ml de pe fundul bidonului, si nivelul e din nou la maxim. Mi se pare un consum de ulei rezonabil pentru 15.000km. Iar motorul merge foarte bine, e deosebit de silentios, urca bine in ture si mi se pare ca se intelege de minune cu uleiul asta.
Am spalat recent masina si am observat ca pe capota, in locurile in care a sarit vopseaua a aparut rugina. Nu ma sperie asta prea tare, o capota gasesc sa schimb peste cativa ani daca se va agrava. Ceea ce nu imi place e ca am observat cateva puncte pe usi, in partile inferioare, unde la fel sunt puncte cu vopsea sarita si rugina in interior. O sa ma trezesc oare peste 3-4 ani ca am o masina impecabila tehnic dar ruginita toata? Din punct de vedere mecanic nu am ce sa ii reprosez. Ii aproape ca noua
Am spalat recent masina si am observat ca pe capota, in locurile in care a sarit vopseaua a aparut rugina. Nu ma sperie asta prea tare, o capota gasesc sa schimb peste cativa ani daca se va agrava. Ceea ce nu imi place e ca am observat cateva puncte pe usi, in partile inferioare, unde la fel sunt puncte cu vopsea sarita si rugina in interior. O sa ma trezesc oare peste 3-4 ani ca am o masina impecabila tehnic dar ruginita toata? Din punct de vedere mecanic nu am ce sa ii reprosez. Ii aproape ca noua
Comment