BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IB
    replied
    Originally posted by BV26CAT View Post
    Sa fie nesimtire sau doar incompetenta crasa?
    Nici una, nici alta. Nu vroiau sa schimbe amortizorul pe garantie.

    KYB am eu pe Sedan. De 11 ani merg cu ele si inca sunt destul de dure. Despre celalalt producator stiu ca e destul de renumit, dar nu am idee despre amortizoarele produse de ei.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Pe cand masina avea 44.000km incepuse sa troncane ceva pe spate stanga. Am fost la doua reprezentante si nu au gasit nimic. Au confirmat troncaneala "dar domnule am tras de toate si nu bate nimic, e tare inchegata". Inclusiv test pe standul de amortizoare am facut. Azi la 123.000 km am considerat ca figurile "masina mea intra doar in service autorizat" ajung si am dus-o la un vecin care e mecanic si are garaj, si l-am rugat sa imi schimbe placutele de frana de pe fata, si sa roteasca amortizoarele spate, ca sa ma conving ca nu e de vina amortizorul. Cand a venit sotia sa ma ia de la servici, m-am urcat in spate si la prima denivelare am auzit troncaneala mea draga .... dar din partea opusa celei cu care eram obisnuit. Deci....amortizorul este de vina. Nu au fost in stare doua reprezentante sa le schimbe asa cum am facut eu. Sa fie nesimtire sau doar incompetenta crasa?

    Si acum vine intrebarea: am gasit pe un site online de piese auto ceva amortizoare Nipparts la 109 RON bucata. Ati auzit de marca asta? KYB is duble ca si pret. Iar vecinul mecanic a zis ca el pune piese Nipparts la Toyota lui si e foarte multumit.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Originally posted by IB View Post
    Nu este o problema de proiectare, mai degraba este o problema la asamblarea motorului, pistoane care nu aveau ce sa caute intr-un anume motor. Pe garantie nu cred ca mai poti rezolva ceva.

    PS: daca era facuta in Japonia, o asemenea eroare nu avea cum sa apara.
    Nu e problema de asamblare. Nu poti sa folosesti o piesa care nu a fost proiectata pentru motorul respectiv. Si Honda nu are 10 motoare diferite de 1.8 ca sa incurce piesele intre ele. De garantie etinsa nu poate fi vorba, eu cand am luat masina era cu 3 ani garantie. La vreo doua luni dupa ce am luat-o eu s-a bagat cu 5 ani si 150.000km. Si dupa ce a trecut garantia nici nu m-am mai dus la reprezentanta pentru revizii. Pentru ca daca nu au fost in stare sa schimbe un amortizor care troncane in garantie, sau sa imi inlocuiasca oglinda retrovizoare care s-a exfoliat pe margini fara ca eu sa o ating cu vreo substanta coroziva asa cum au zis ei, nu am considerat ca merita onoarea sa le dau 950 ron pe ceva ce merita maxim jumatate. Asa ca Honda e perfect acoperita sa nu faca nimic. Aici e vorba de onoare. Daca au gresit si au montat o piesa care nu a fost buna, atunci sa aiba onoarea sa recunoasca greseala. Dar din pacate in capitalism onoarea te baga in faliment. Asa ca nu ma astept la nimic. Sunt convins ca Honda nu ar fi miscat nici un deget nici daca as fi facut in continuare reviziile la ei. Asa ca o mica parte din costul reparatiilor consider ca l-am salvat in ultimii 3 ani in care nu am mai trecut pe la ei.

    Nu stiu ce o sa fac in continuare. E clar ca nu e o operatiune care sa se faca de azi pe maine. O sa raman fara masina cam o saptamana daca nu mai mult. La cat de bune sunt motoarele Honda ma gandesc ca nu sta nimeni cu pistoane si segmenti pe stoc. Asa ca motorul va trebui desfacut, vazut ce are, comandate piese si reparat. Si eu in timpul asta ce fac? Cum duc copilul la scoala si pe mine la serviciu? Sper macar ca Honda a castigat cativa centi din motorul meu la care a montat piese mai putin rezistente.

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Originally posted by dantt View Post
    Eu știam că motoarele astea de 1.8 sunt făcute și asamblate in Japonia.Sau nu?
    O parte din aceste motoare R18 sunt facute si asamblate in Japonia, cele care echipeaza doar Civic-ul Sedan 4D FD1.

    Cele care au echipat Civic-ul 5D, indiferent de generatie, au fost facute si asamblate in UK.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Nu, in UK.

    Leave a comment:


  • dantt
    replied
    Eu știam că motoarele astea de 1.8 sunt făcute și asamblate in Japonia.Sau nu?

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Nu este o problema de proiectare, mai degraba este o problema la asamblarea motorului, pistoane care nu aveau ce sa caute intr-un anume motor. Pe garantie nu cred ca mai poti rezolva ceva.

    PS: daca era facuta in Japonia, o asemenea eroare nu avea cum sa apara.

    Leave a comment:


  • RemusMihai
    replied
    De ce nu scrii tu direct la producător? Mail peste tot, la toți...Īn Japonia! Are 6 ani... poate fi considerată īn garanție extinsă.

    Leave a comment:


  • dantt
    replied
    Da,dar tot īn București e.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    poti incerca si la coasta de est o parere. Vali cel putin de acolo, e mult mai capabil decat orice mecanic din reprezentantele honda din tara.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    120.000 km si in momentul de fata motorul meu se intelege de minune cu uleiul Honda 5w30. Adica il mananca intr-un mare fel. 1L la 2000km.
    Cautand pe net am gasit pe civinfo useri care se plang exact de ceea ce patesc eu acum.
    Iar unul din ei a desoperit recent ca pistoanele pe care le are in motor au alt cod decat ce da in programul de piese.
    "I also struggled with excessive oil consumption in my Civic. Five months ago I replaced the pistons and rings, which solved the problem for now. A surprising discovery was the non-standard pistons marked "R3A" with very thin rings (1.0x0.8x1.5 mm). According to the catalog, there should be "R1A" pistons in my engine, while the rings should be 1.2x1.2x2.0 mm thick."

    Click image for larger version

Name:	R18Z4 pistons.JPG
Views:	22
Size:	46.6 KB
ID:	864127
    Asta e ce a facut tipul respectiv:
    "I have replaced faulty R3A pistons with used R1A (from the Civic produced in 2016). Instead of original rings for R1A I have used TPR 32402 replacements. After the repair, the engine stopped consuming oil. By now I have traveled almost 15,000 km with new pistons."

    Nu mi se pare normal sa se intample asta la un motor care era considerat foarte fiabil. Unul din considerentele pentru care am luat Honda asta si nu un 320d second a fost fiabilitatea. Si faptul ca masina noua e masina noua. Acum dupa 6 ani de utilizare, ma vad in situatia de a baga o groaza de bani in ceva ce pare sa fie defect de proiectare. Experienta mea pana acum cu reprezentantele Honda a fost dezastruoasa. Inca am aceleasi batai si troncaneli si tremurat de ambreiaj pe care le-am semnalat de nu stiu cate ori. Si nu au facut absolut nimic. Cata incredere sa am acum sa imi desfac motorul la ei? Si sa vin pana la Bucuresti la marele Asko, cine imi plateste timpul pierdut? Si deranjul? Pana acum pot saa zic ca in mare masina a fost impecabila. Mai are mici troncaneli dar nimic grav. Am intrebat la o reprezentanta si costa 25 de ore de manopera a 200 ron fara TVA doar ca sa desfaca motorul si sa vada ce are. Dupa care incepe distractia. Hai sa zicem ca am banii astia. Dar de ce sa nu fac altceva cu ei? De ce sa acopar o greseala de proiectare a japonezilor? Pur si simplu nu mi se pare corect. Si lucrez cu japonezii (softul meu este in Nissan GTR) de multi ani. Si am un mare respect pentru ei. De-aia ma simt atat de dezamagit.

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Pe ce am testat cu fk2. Dupa ce Honda a schimbat uleiul a inceput sa mai pape putin din el, am mai incercat Mobil 1 0w40 long life si la fel, Amsoil 0w30 (signature series) se auzea si mai bine( gen fara tacanit) si nici nu l-a papat.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Originally posted by unixro View Post
    Amsoil 0w30 o sa faca minuni
    bazat pe ce zici asta?

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Amsoil 0w30 o sa faca minuni

    Leave a comment:


  • IB23
    replied
    Cred ca ajuta mai mult indicele 5W la ce temperaturi avem, in special vara...0W si la motorul tau care e cam "insetat" il soarbe repede.Sunt curios cum se va comporta uleiul Honda vs Liqui Moly

    Leave a comment:

Working...
X