BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dantt View Post
    Eu știam că motoarele astea de 1.8 sunt făcute și asamblate in Japonia.Sau nu?
    O parte din aceste motoare R18 sunt facute si asamblate in Japonia, cele care echipeaza doar Civic-ul Sedan 4D FD1.

    Cele care au echipat Civic-ul 5D, indiferent de generatie, au fost facute si asamblate in UK.

    Comment


    • Originally posted by IB View Post
      Nu este o problema de proiectare, mai degraba este o problema la asamblarea motorului, pistoane care nu aveau ce sa caute intr-un anume motor. Pe garantie nu cred ca mai poti rezolva ceva.

      PS: daca era facuta in Japonia, o asemenea eroare nu avea cum sa apara.
      Nu e problema de asamblare. Nu poti sa folosesti o piesa care nu a fost proiectata pentru motorul respectiv. Si Honda nu are 10 motoare diferite de 1.8 ca sa incurce piesele intre ele. De garantie etinsa nu poate fi vorba, eu cand am luat masina era cu 3 ani garantie. La vreo doua luni dupa ce am luat-o eu s-a bagat cu 5 ani si 150.000km. Si dupa ce a trecut garantia nici nu m-am mai dus la reprezentanta pentru revizii. Pentru ca daca nu au fost in stare sa schimbe un amortizor care troncane in garantie, sau sa imi inlocuiasca oglinda retrovizoare care s-a exfoliat pe margini fara ca eu sa o ating cu vreo substanta coroziva asa cum au zis ei, nu am considerat ca merita onoarea sa le dau 950 ron pe ceva ce merita maxim jumatate. Asa ca Honda e perfect acoperita sa nu faca nimic. Aici e vorba de onoare. Daca au gresit si au montat o piesa care nu a fost buna, atunci sa aiba onoarea sa recunoasca greseala. Dar din pacate in capitalism onoarea te baga in faliment. Asa ca nu ma astept la nimic. Sunt convins ca Honda nu ar fi miscat nici un deget nici daca as fi facut in continuare reviziile la ei. Asa ca o mica parte din costul reparatiilor consider ca l-am salvat in ultimii 3 ani in care nu am mai trecut pe la ei.

      Nu stiu ce o sa fac in continuare. E clar ca nu e o operatiune care sa se faca de azi pe maine. O sa raman fara masina cam o saptamana daca nu mai mult. La cat de bune sunt motoarele Honda ma gandesc ca nu sta nimeni cu pistoane si segmenti pe stoc. Asa ca motorul va trebui desfacut, vazut ce are, comandate piese si reparat. Si eu in timpul asta ce fac? Cum duc copilul la scoala si pe mine la serviciu? Sper macar ca Honda a castigat cativa centi din motorul meu la care a montat piese mai putin rezistente.

      Comment


      • Pe cand masina avea 44.000km incepuse sa troncane ceva pe spate stanga. Am fost la doua reprezentante si nu au gasit nimic. Au confirmat troncaneala "dar domnule am tras de toate si nu bate nimic, e tare inchegata". Inclusiv test pe standul de amortizoare am facut. Azi la 123.000 km am considerat ca figurile "masina mea intra doar in service autorizat" ajung si am dus-o la un vecin care e mecanic si are garaj, si l-am rugat sa imi schimbe placutele de frana de pe fata, si sa roteasca amortizoarele spate, ca sa ma conving ca nu e de vina amortizorul. Cand a venit sotia sa ma ia de la servici, m-am urcat in spate si la prima denivelare am auzit troncaneala mea draga .... dar din partea opusa celei cu care eram obisnuit. Deci....amortizorul este de vina. Nu au fost in stare doua reprezentante sa le schimbe asa cum am facut eu. Sa fie nesimtire sau doar incompetenta crasa?

        Si acum vine intrebarea: am gasit pe un site online de piese auto ceva amortizoare Nipparts la 109 RON bucata. Ati auzit de marca asta? KYB is duble ca si pret. Iar vecinul mecanic a zis ca el pune piese Nipparts la Toyota lui si e foarte multumit.

        Comment


        • Originally posted by BV26CAT View Post
          Sa fie nesimtire sau doar incompetenta crasa?
          Nici una, nici alta. Nu vroiau sa schimbe amortizorul pe garantie.

          KYB am eu pe Sedan. De 11 ani merg cu ele si inca sunt destul de dure. Despre celalalt producator stiu ca e destul de renumit, dar nu am idee despre amortizoarele produse de ei.

          Comment


          • Nu s-a mai intamplat mare lucru pe aici. Am undeva la 140k km, nimic schimbat la masina de cand am luat- o, in afara de consumabilele obisnuite. Anul asta trebuia sa schimb discurile de frana dar de cand cu pandemia am facut mai putini km si or sa tina pana la anul. Nu bate nimic in afara de un amortizor de pe spate pe care nu il mai aud de pe locul soferului. Bataia este foarte fina si nu deranjeaza pe nimeni in afara de mine.
            Merg de ceva vreme cu ulei Ravenol 5w30 si am un consum de 1L/3500 km. Se pare ca e destul de stabil consumul, nu a mai crescut in ultima perioada, ceea ce ma linisteste cumva. Adevarul e ca nu i-am mai dat ture inalte deloc. Nu cred ca am mai depasit 5000 de ture anul asta. De cand am luat TypeRul placerea s-a mutat in partea cealalta
            Una peste alta, masina merge impecabil. Si va mai ramane in familie inca mult timp.

            Comment


            • Ieri am fost la o tura de ski pe Muntele Mic. La intoarcere pe coborare am observat ca scot foarte mult fum albastru de fiecare data cand reluam acceleratia dupa o frana de motor. Eu cand cobor munti/dealuri de regula folosesc foarte mult frana de motor. Nu am observat insa aspectul asta cu fumul pana ieri. Adevarul e curea nici nu am mai coborat nimic de multa vreme. Odata ajuns la drum drept s-a terminat cu fumul. Nu mai scotea deloc, nici chiar la 6000 de ture. Probabil problema semeringurilor de la pistoane se agraveaza si ar cam trebui sa ma gandesc la reparatie. Sincer sa fiu as fi preferat sa bag banii astia intr-un diferential la TypeR, dar daca trebuie...nu cred ca mai merita sa aman prea mult.

              Comment


              • Ai mai investigat problema sau ai rezolvat-o?
                Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                Comment


                • Originally posted by enopul View Post
                  Ai mai investigat problema sau ai rezolvat-o?
                  Salut,
                  Nu, tot asa merg. Nu am mai observat sa scoata fum, adevarul e ca nici nu mai folosesc frana de motor in coborari. Completez in continuare cam 1L/1000km. Consumul e mai ales la pornire/oprire sau la rece. Altfel nu imi explic cum daca merg in afara (autostrada sau national) nu consuma aproape deloc ulei. In rest masina merge impecabil. 150k km si nu am schimbat nimic la ea. Am o bataie foarte fina la un amortizor pe spate, si una pe dreapta fata care banuiesc ca este tot de la un amortizor. Dar atat de putin incat nu merita sa fac ceva. Probabil mi-au mai trecut si mie piticii pe creier si nu ma mai deranjeaza chiar totul.

                  Comment


                  • E si firesc sa fie consum de ulei la pornirile la rece si, eventual pe perioada de incalzire pana la temp normala de functionare. In aceste situatii tolerantele din cuplele cinematice sunt mari si se reduc pe masura ce se atinge temperatura normala de lucru.

                    Comment


                    • 160.000km. Am schimbat ambreiajul, discurile de frana si placutele (la toate rotile). Si cureaua de accesorii. Discurile mai mergeau cica un schimb de placute, dar am zis ca ajung 160k km si le-am schimbat toate. ATE ca cele din fabrica. Ambreiajul e LUK, ales la recomandarea celor din service. Aici cred ca puteam sa aleg unul putin mai scump. Vorba ceea, ieftin si bun nu exista. Vedem cat tine. Odata cu schimbarea ambreiajului a disparut ca prin minune tremuratul pe care il aveam uneori la plecare de pe loc, de cand masina era aproape noua. In schimb m-am trezit cu un tremurat la ralanti. Chiar si fara clima, turatia oscileaza la ralanti, scade pana pe la 700 ture si acolo incepe sa se simta vibratia. Si nu e doar piticul meu de pe creier, a observat si sotia. Ma gandesc ca poate nu au strans un tampon bine la motor cand au schimbat discul de ambreiaj. Sau poate e de la cureaua de accesorii. Cea veche parca parea mai de calitate.
                      Consumul de ulei ramane la fel, 1 litru la 1000 km. Am trecut de curiozitate pe Amsoil, tot 5w30 dar nu pare sa conteze.
                      Ce pot sa zic, in afara de consumul asta cu care m-am obisnuit, masina merge impecabil. Nu vad nici un motiv sa o schimb. Pana ajung cu ea la 200k poate scad si preturile la electrice si ma bag la un Ioniq 6. Ca bani de Porsche nu am Macar sa iau ceva ce seamana.

                      Comment


                      • 168.000km - discul LUK schimbat acum 8000km a inceput deja sa trepideze la plecare de pe loc. Mai deranjanta e vibratia la ralanti, aparuta odata cu schimbarea discului. Probabil anul viitor o sa schimb inca o data discul, de data asta impreuna cu volanta. Si o sa pun piesele de origine. Trebuia sa imi ascult instinctul si sa nu pun cel mai ieftin disc. Asta e, am ascultat recomandarea celor de la service.
                        Cutia parca nu mai schimba nici ea la fel de frumos, desi m-am purtat cu mare grija cu ea de la inceput. A fost unul din motivele pentru care am schimbat discul, imi amintesc ca la prima masina detinuta, la un moment dat discul se uzase atata de tare incat intra tot mai greu in viteza. Acceasi senzatie am avut-o si la Honda. Se pare ca nu discul a fost de vina, de multe ori am senzatia ca intra greu in viteza. Imi pare tare rau, modul de functionare al cutiei era unul din punctele preferate la masina asta. Cea mai buna cutie manuala din cate am vazut.
                        Discurile de frana sunt o alta dezamagire, cel putin unul din ele s-a ovalizat, si se simte in ultima parte a franarii. Nu e sesizabil la viteza, dar cand e aproape sa ma opresc pe loc se simte cum franeaza neuniform. Se pare ca fiabilitatea legendara Honda se pastreaza atata timp cat ramane in starea originala Avand in vedere experientele recente, sunt tot mai retinut la ideea de a repara motorul. O sa il las asa, avand in vedere ca s-a stabilizat la 1litru de ulei la 1000km. Deja are 9 ani...urmatoarea cred ca o sa fie electrica. Ma cam bate gandul sa repar motorul, sa o vand, sa mai pun diferenta si sa iau un Opel Ampera.

                        Comment


                        • da, piesele de origine clar la honda sunt cele recomandate. si eu orice am pus in afara de honda, mi-a dar batai de cap ulterior.
                          Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                          Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                          Comment


                          • Cred că la problemele majore de la statiile de incarcare tot hibridă e mai bine īn Romānia... Au īnceput și nervi la incărcat, īn scurt timp o să fie și mai mari probleme.
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • Originally posted by cerevelu View Post
                              Cred că la problemele majore de la statiile de incarcare tot hibridă e mai bine īn Romānia... Au īnceput și nervi la incărcat, īn scurt timp o să fie și mai mari probleme.
                              Opel Ampera are un motor de 1.6 benzina pe langa cel electric. Motorul asta pe benzina actioneaza doar ca un generator si furnizeaza curent pentru motoarele electrice atunci cand bateria e descarcata. In plus capacitatea utilizabila a bateriei e sensibil mai mica decat capacitatea totala, si nu se degradeaza in timp. Masinile merg si in ziua de azi, la 10 de la iesirea din productie, 80km in mod electric. La fel ca atunci cand erau noi. In plus se incarca doar de la priza normala, nu sunt supuse degradarii cauzate de incarcare rapida. E o masina geniala. Pacat ca nu se mai produce din 2013. Si nici nu au scos un urmas.

                              Comment


                              • Originally posted by BV26CAT View Post
                                160.000km. Am schimbat ambreiajul, discurile de frana si placutele (la toate rotile). Si cureaua de accesorii. Discurile mai mergeau cica un schimb de placute, dar am zis ca ajung 160k km si le-am schimbat toate. ATE ca cele din fabrica. Ambreiajul e LUK, ales la recomandarea celor din service. Aici cred ca puteam sa aleg unul putin mai scump. Vorba ceea, ieftin si bun nu exista. Vedem cat tine. Odata cu schimbarea ambreiajului a disparut ca prin minune tremuratul pe care il aveam uneori la plecare de pe loc, de cand masina era aproape noua. In schimb m-am trezit cu un tremurat la ralanti. Chiar si fara clima, turatia oscileaza la ralanti, scade pana pe la 700 ture si acolo incepe sa se simta vibratia. Si nu e doar piticul meu de pe creier, a observat si sotia. Ma gandesc ca poate nu au strans un tampon bine la motor cand au schimbat discul de ambreiaj. Sau poate e de la cureaua de accesorii. Cea veche parca parea mai de calitate.
                                Consumul de ulei ramane la fel, 1 litru la 1000 km. Am trecut de curiozitate pe Amsoil, tot 5w30 dar nu pare sa conteze.
                                Ce pot sa zic, in afara de consumul asta cu care m-am obisnuit, masina merge impecabil. Nu vad nici un motiv sa o schimb. Pana ajung cu ea la 200k poate scad si preturile la electrice si ma bag la un Ioniq 6. Ca bani de Porsche nu am Macar sa iau ceva ce seamana.
                                Salut, cāt te-au ajuns piesele pt kit-ul de accesorii ?

                                Comment

                                Working...
                                X