BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-au stricat amortizoarele de la haion. Nu stiu daca au rol doar in sustinerea haionului odata ridicat, sau si in operatiunea efectiva de ridicare dar in momentul de fata e foarte greu de deschis. Din cate am vazut am urmatoarele variante:
    - nou si original de pe net la 140 RON bucata + 50 ron transport
    - nou de pe net la 75 RON bucata + 50 ron transport (nou dar nu piesa de origine)
    - din dezmembrarea unui Civic din 2014 la 50 ron bucata + transport
    Cele noi au 2 ani garantie asa ca probabil le voi comanda pe cele la 75 RON bucata. Nu de alta dar cele de origine de la mine de pe masina au inceput saa curga cam acum 2 ani, deci nu au fost cine stie ce calitate. Nu merita sa iau din alea.

    Comment


    • Odata cu venirea frigului am observat ca motorul are la rece un fel de bataie. Nu ma pricep, am doar o ureche muzicala bine dezvoltata si imi dau seama foarte bine ca la rece a inceput sa sune diferit. Nu imi dau seama daca e bataie de la tacheti sau altceva stiu ca parca pe la 80-100k se regleaza tachetii, operatie pe care nu am facut-o. O sa incerc sa fac un film.

      Comment


      • 4.5 litri ulei consumati in 11.000km. Azi mi-a aparut mesajul "check oli level" si luni sunt programat la revizie. Nu mai am cu ce sa completez pana atunci. De-a lungul timpului am tot adunat ramasitele de la diverse revizii. Mai bine zis la primele 3 revizii ca dupa aia nu s-a mai prea pus problema sa imi ramana )) Am un bidon de 1L cu 0w20 + 0w30 Honda + probabil ceva 0w30 Liqui Molly. Il pastram ca sa dau pe gard in spate la gaini da cred ca as putea linistit sa bag juma de litru poate ii sta in gat pana luni.
        Glumesc, sunt putin cam dezamagit. Nu prea stiu ce sa fac. O sa cresc vascozitatea la 5w30, apoi la 5w40 si daca tot nu se stablizeaza consumul asta, probabil o sa iau un motor de la dezmembrari. Consider ca al meu a avut ceva de nou si am fost doar ghinionist. Sansele ca unul de pe o dauna totala sub 120.000km sa fie mai rau ca al meu sunt foarte mici. Nu o sa il repar.

        Comment


        • 10.000 km de cand am trecut pe 5w30 consumul de ulei s-a redus destul de mult (undeva pe la 2.5litri in intervalul asta). Daca ramane asa pana la 150.000 km ii ok. Motorul trage incredibil, nu scoate gram de fum sus in ture si toata masina se misca intr-un mare fel . Luna viitoare ii fac revizia, am luat deja uleiul, o sa trec de pe Liqui Molly pe un original Honda 5w30. Sunt tare curios cum se comporta cu asta. Poate de la canicula de afara bataia de pe dreapta fata pe care o am de la 500km nu se mai simte deloc. In rest, am ajuns la 116.000 km si in afara de consumul asta de ulei, nu am absolut nimic sa ii reprosez. La primavara o sa schimb cauciucurile, astea sunt pe final de cariera.

          Comment


          • Cred ca ajuta mai mult indicele 5W la ce temperaturi avem, in special vara...0W si la motorul tau care e cam "insetat" il soarbe repede.Sunt curios cum se va comporta uleiul Honda vs Liqui Moly

            Comment


            • Amsoil 0w30 o sa faca minuni

              Comment


              • Originally posted by unixro View Post
                Amsoil 0w30 o sa faca minuni
                bazat pe ce zici asta?

                Comment


                • Pe ce am testat cu fk2. Dupa ce Honda a schimbat uleiul a inceput sa mai pape putin din el, am mai incercat Mobil 1 0w40 long life si la fel, Amsoil 0w30 (signature series) se auzea si mai bine( gen fara tacanit) si nici nu l-a papat.

                  Comment


                  • 120.000 km si in momentul de fata motorul meu se intelege de minune cu uleiul Honda 5w30. Adica il mananca intr-un mare fel. 1L la 2000km.
                    Cautand pe net am gasit pe civinfo useri care se plang exact de ceea ce patesc eu acum.
                    Iar unul din ei a desoperit recent ca pistoanele pe care le are in motor au alt cod decat ce da in programul de piese.
                    "I also struggled with excessive oil consumption in my Civic. Five months ago I replaced the pistons and rings, which solved the problem for now. A surprising discovery was the non-standard pistons marked "R3A" with very thin rings (1.0x0.8x1.5 mm). According to the catalog, there should be "R1A" pistons in my engine, while the rings should be 1.2x1.2x2.0 mm thick."

                    Click image for larger version

Name:	R18Z4 pistons.JPG
Views:	0
Size:	46.6 KB
ID:	864127
                    Asta e ce a facut tipul respectiv:
                    "I have replaced faulty R3A pistons with used R1A (from the Civic produced in 2016). Instead of original rings for R1A I have used TPR 32402 replacements. After the repair, the engine stopped consuming oil. By now I have traveled almost 15,000 km with new pistons."

                    Nu mi se pare normal sa se intample asta la un motor care era considerat foarte fiabil. Unul din considerentele pentru care am luat Honda asta si nu un 320d second a fost fiabilitatea. Si faptul ca masina noua e masina noua. Acum dupa 6 ani de utilizare, ma vad in situatia de a baga o groaza de bani in ceva ce pare sa fie defect de proiectare. Experienta mea pana acum cu reprezentantele Honda a fost dezastruoasa. Inca am aceleasi batai si troncaneli si tremurat de ambreiaj pe care le-am semnalat de nu stiu cate ori. Si nu au facut absolut nimic. Cata incredere sa am acum sa imi desfac motorul la ei? Si sa vin pana la Bucuresti la marele Asko, cine imi plateste timpul pierdut? Si deranjul? Pana acum pot saa zic ca in mare masina a fost impecabila. Mai are mici troncaneli dar nimic grav. Am intrebat la o reprezentanta si costa 25 de ore de manopera a 200 ron fara TVA doar ca sa desfaca motorul si sa vada ce are. Dupa care incepe distractia. Hai sa zicem ca am banii astia. Dar de ce sa nu fac altceva cu ei? De ce sa acopar o greseala de proiectare a japonezilor? Pur si simplu nu mi se pare corect. Si lucrez cu japonezii (softul meu este in Nissan GTR) de multi ani. Si am un mare respect pentru ei. De-aia ma simt atat de dezamagit.

                    Comment


                    • poti incerca si la coasta de est o parere. Vali cel putin de acolo, e mult mai capabil decat orice mecanic din reprezentantele honda din tara.

                      Comment


                      • Da,dar tot īn București e.

                        Comment


                        • De ce nu scrii tu direct la producător? Mail peste tot, la toți...Īn Japonia! Are 6 ani... poate fi considerată īn garanție extinsă.

                          Comment


                          • Nu este o problema de proiectare, mai degraba este o problema la asamblarea motorului, pistoane care nu aveau ce sa caute intr-un anume motor. Pe garantie nu cred ca mai poti rezolva ceva.

                            PS: daca era facuta in Japonia, o asemenea eroare nu avea cum sa apara.

                            Comment


                            • Eu știam că motoarele astea de 1.8 sunt făcute și asamblate in Japonia.Sau nu?

                              Comment


                              • Nu, in UK.
                                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                                Comment

                                Working...
                                X