BV26CAT: '12 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-au stricat amortizoarele de la haion. Nu stiu daca au rol doar in sustinerea haionului odata ridicat, sau si in operatiunea efectiva de ridicare dar in momentul de fata e foarte greu de deschis. Din cate am vazut am urmatoarele variante:
    - nou si original de pe net la 140 RON bucata + 50 ron transport
    - nou de pe net la 75 RON bucata + 50 ron transport (nou dar nu piesa de origine)
    - din dezmembrarea unui Civic din 2014 la 50 ron bucata + transport
    Cele noi au 2 ani garantie asa ca probabil le voi comanda pe cele la 75 RON bucata. Nu de alta dar cele de origine de la mine de pe masina au inceput saa curga cam acum 2 ani, deci nu au fost cine stie ce calitate. Nu merita sa iau din alea.

    Comment


    • Odata cu venirea frigului am observat ca motorul are la rece un fel de bataie. Nu ma pricep, am doar o ureche muzicala bine dezvoltata si imi dau seama foarte bine ca la rece a inceput sa sune diferit. Nu imi dau seama daca e bataie de la tacheti sau altceva stiu ca parca pe la 80-100k se regleaza tachetii, operatie pe care nu am facut-o. O sa incerc sa fac un film.

      Comment


      • 4.5 litri ulei consumati in 11.000km. Azi mi-a aparut mesajul "check oli level" si luni sunt programat la revizie. Nu mai am cu ce sa completez pana atunci. De-a lungul timpului am tot adunat ramasitele de la diverse revizii. Mai bine zis la primele 3 revizii ca dupa aia nu s-a mai prea pus problema sa imi ramana )) Am un bidon de 1L cu 0w20 + 0w30 Honda + probabil ceva 0w30 Liqui Molly. Il pastram ca sa dau pe gard in spate la gaini da cred ca as putea linistit sa bag juma de litru poate ii sta in gat pana luni.
        Glumesc, sunt putin cam dezamagit. Nu prea stiu ce sa fac. O sa cresc vascozitatea la 5w30, apoi la 5w40 si daca tot nu se stablizeaza consumul asta, probabil o sa iau un motor de la dezmembrari. Consider ca al meu a avut ceva de nou si am fost doar ghinionist. Sansele ca unul de pe o dauna totala sub 120.000km sa fie mai rau ca al meu sunt foarte mici. Nu o sa il repar.

        Comment


        • 10.000 km de cand am trecut pe 5w30 consumul de ulei s-a redus destul de mult (undeva pe la 2.5litri in intervalul asta). Daca ramane asa pana la 150.000 km ii ok. Motorul trage incredibil, nu scoate gram de fum sus in ture si toata masina se misca intr-un mare fel . Luna viitoare ii fac revizia, am luat deja uleiul, o sa trec de pe Liqui Molly pe un original Honda 5w30. Sunt tare curios cum se comporta cu asta. Poate de la canicula de afara bataia de pe dreapta fata pe care o am de la 500km nu se mai simte deloc. In rest, am ajuns la 116.000 km si in afara de consumul asta de ulei, nu am absolut nimic sa ii reprosez. La primavara o sa schimb cauciucurile, astea sunt pe final de cariera.

          Comment


          • Cred ca ajuta mai mult indicele 5W la ce temperaturi avem, in special vara...0W si la motorul tau care e cam "insetat" il soarbe repede.Sunt curios cum se va comporta uleiul Honda vs Liqui Moly

            Comment


            • Amsoil 0w30 o sa faca minuni

              Comment


              • Originally posted by unixro View Post
                Amsoil 0w30 o sa faca minuni
                bazat pe ce zici asta?

                Comment

                Working...
                X