Un sistem hibrid are cel mai mult sens la un motor mare, reduce emisii si consum cat 2-3 sisteme hibrid la 2-3 masini mici. Sa pui un hibrid pe un motor deja economic mi se pare inutil. Spre ex, cat de interesant ar fi un Accord de 2.4 cu cutie manuala, o putere a motorului redusa pe la 170-180cp pt o economie proprie mai buna si un motor electric de 40-50cp? Am avea asa: cuplul enorm, perfromante mai bune decat motorul clasic de 201cp, consum mai bun, emisii mai mici. Si asta intr-o proportie mult mai mare decat in cazul unui 1.3 deja economic. Am condus RX400h si e dovada suprema ca teoria asta functioneaza.
Asta e si motivul pt care Ito a anuntat ca urmasul lui RL va fi hibrid cu V6. Si-au dat si ei seama, finalmente.
Asta e si motivul pt care Ito a anuntat ca urmasul lui RL va fi hibrid cu V6. Si-au dat si ei seama, finalmente.
Comment