Diverse despre motoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Un sistem hibrid are cel mai mult sens la un motor mare, reduce emisii si consum cat 2-3 sisteme hibrid la 2-3 masini mici. Sa pui un hibrid pe un motor deja economic mi se pare inutil. Spre ex, cat de interesant ar fi un Accord de 2.4 cu cutie manuala, o putere a motorului redusa pe la 170-180cp pt o economie proprie mai buna si un motor electric de 40-50cp? Am avea asa: cuplul enorm, perfromante mai bune decat motorul clasic de 201cp, consum mai bun, emisii mai mici. Si asta intr-o proportie mult mai mare decat in cazul unui 1.3 deja economic. Am condus RX400h si e dovada suprema ca teoria asta functioneaza.
    Asta e si motivul pt care Ito a anuntat ca urmasul lui RL va fi hibrid cu V6. Si-au dat si ei seama, finalmente.

    Comment


    • #62
      Cand am devenit proprietar de Honda Accord CL7 am ridicat pe aici pe forum cateva probleme, unele mai serioase, altele mai putin serioase. Raspunsurile pe care le-am primit au fost maxime, majoritatea:
      - ca in anii 88 Honda avea cei mai multi cai la 1.6
      - ca acura nsx e mai buna pe circuit decat lambo sau ferarri
      - filme de pe youtube cu crx-uri turbo versus masini exotice

      Multe total pe langa subiect, dar asta nu conteaza, ideea pe care vreau sa o subliniez: TOATE exemplele din TRECUT.

      Acest fapt mi-a intarit teoriile, si mi-a ridicat noi semne de intrebare. Din discutiile contradictorii cu mai fanii forumului am observat un mare fenomen: toate argumentele pozitive la adresa Honda provin din trecut, din anii de glorie.

      Eu admir Honda pt ce a realizat in trecut, si ii recunosc toate meritele si realizarile in domeniul auto. Dar ajung in fata unei noi probleme:

      Anul asta sau cel tarziu anul viitor vreau sa schimb Accordul, cu ceva mai nou, mai evoluat tehnologic, mai performant, ceva net superior celui actual. Ce imi ofera Honda? Pai nu mare lucru. Si nici CRX din 1989 nu vreau .... nu pt ca nu ar fi o masina f buna pentru anul ei, ci pentru ca nu asta caut.

      Am vazut in timp pe hondafan 2 statusuri care chiar mi-au atras atentia:

      1. razvanp.: "Nostalgic blocat in trecut" (cam devreme la 34 de ani)
      2. xxxx: "Am renuntat la Honda, am Subaru, dar prietenii raman prieteni" - e adaptat pt ca nu il tin minte cuvant cu cuvant.

      Indiferent ce ne rezerva viitorul, eu nu voi alege varianta 1. , poate pe la 60 de ani in sus.

      Comment


      • #63
        @andreicsa
        Din pacate ... ai dreptate.
        Uite inca un motto pt Honda :

        "S-a stins viata falnicei Venetii,/ n-auzi cantari, nu vezi lumini de baluri"

        Recunosc si eu, desi un mare fan al motoarelor honda, ca ei nu prea mai tin pasul cu concurenta si ca lexus si mai nou chiar infiniti le-au cam luat fata in USA.
        Hondafan forever

        Comment


        • #64
          Andreicsa inteleg punctul tau de vedere

          YouTube - Wagon Attack 2


          cam pe aici ne invartim si noi

          PS : dar de ce sa vreau altceva , daca ceea ce am ma multumeste din toate punctele de vedere ¿?

          Comment


          • #65
            http://stirileprotv.ro/stiri/social/...rformante.html
            Asta e EBD-ul nostru, nu?
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • #66
              Originally posted by Toyboy View Post
              Andreicsa inteleg punctul tau de vedere


              cam pe aici ne invartim si noi

              PS : dar de ce sa vreau altceva , daca ceea ce am ma multumeste din toate punctele de vedere ¿?
              Da , eu am un mare respect pt aceste tigai (asa le zic eu, nu in mod ironic). Si pe multe le-am apreciat pt felul in care merg si in care se comporta ....

              In toamna la KOE, am admirat multe CRX-uri si civic-uri f potente, tunate, modificate dar toate din anii 80-90. Epoca de aur pt Honda. Pot afirma ca aveam cea mai noua Honda de acolo, si totodata cea mai slaba ))) Asta mai mult ca gluma, pt ca a mea era spectatoare la show-ul dat de bunicile si stra-bunicile ei.

              Dar la noi pe forum nu e cazul, hai sa fim seriosi. Care e procentul de posesori de crx sau civic "din ala bun ca in povesti".... nu mai zic de 2-3 cu turbo in toata tara, si alea la zeci de ani lumina in urma celor de pe youtube.

              La fel ca si mine, 90% din membrii hondafan nu au apucat/simtit perioada de glorie a hondei. Stiu doar din urmatoarele surse: youtube, forum, wikipedia, povesti .... experienta reala fiind Accord/Civic 2003-2009, echipate cu vtec-uri inteligente sau cu i-ctdi.

              Ca exemple de evolutie, dpdv al performantelor:

              1. TypeR FN2 este net inferior lui EP3
              2. Civicul FN1 (R18) .... e o gluma raportat la parintii lui care au facut legenda
              3. Accord CU1 R20 e clar mai incet si mai bleg decat CL7 k20
              4. S2000 ..... bine ca nu a mai aparut nimic dupa el.

              - stiu, greutatea, noxele, normele .....

              Dar totusi:

              - M3-ul a progresat cu fiecare generatie
              - diesel-urile BMW si VAG adauga 15hp la fiecare facelift
              - VAG 2.0TFSI a progresat fata de vechiul 1.8T
              - Leon-ul cupra actual este net superior predecesorului
              - Octavia 2 RS bate la orice capitol Octavia 1 RS
              - Subaru Impreza STI e un progres

              Si ei au noxe, greutati crescute si catalizatoare Euro 10.

              Ca sunt si altii care bat pasul pe loc .... da .... dar e din gama "sa moara capra vecinului".

              De ce sa ma uit inapoi? Prefer sa ma uit inainte si sa pastrez un gand bun pt trecut.

              Comment


              • #67
                oare cei de la fiat au solutia ?

                YouTube - TecnologÃ*a Fiat Multiair

                http://www.autocarbe.com/citroen/cit...sport-version/

                pareri

                Comment


                • #68
                  Pe hartie suna extraordinar, dar pare destul de complicat, si la ce renume legat de fiabilitate are FIAT nu as prea avea incredere.
                  Oricum, e de apreciat ca oamenii muncesc si inoveaza... R&D de la Honda o fi vazut filmuletul asta?

                  Comment


                  • #69
                    Nissan isi prezinta noul motor de 1.6 litri si 190 CP:



                    http://www.automarket.ro/stiri/video...-cp-28376.html






                    YouTube - New Nissan 1.6L Engine DIRECT INJECTION GASOLINE TURBO











                    [/URL]
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by tokyodream View Post
                      Nissan isi prezinta noul motor de 1.6 litri si 190 CP:
                      Si 240 Nm ! Factor f important, parerea mea

                      Comment


                      • #71
                        Toata lumea progreseaza, numai Honda R&D doarme si viseaza la "hidrogene".
                        Nu tineam mortis turbo, dar sa vad si eu un A-VTEC, cu injectie directa si compresie marita, si cu solutii de a oferi putere si cuplu fara sa ridice musai turatiile la 9000, ca nu prea mai gusta larga majoritate dintr-astea (alte vremuri, alte asteptari). In loc de asta, o sa "gust" cu siguranta pe 2011 Civic un 1.8 cu o crestere "dramatica" de 3cp si tare amar o sa mi se para. Sau, mai rau, 1.5-ul hibrid de pe CRZ cu inca 3cp la benzina si 2 cp la electric. Avans tehnologic, nu gluma...Acum o sa asist jenat cum Hyundai vine cu motoare mai potente.

                        Comment


                        • #72
                          Ehh ar fi mers un turbo "uns" pe unele modele, ce ma frapeaza pe mine este nu doar ca nu dezvolta, ci ca ceea ce au dezvoltat deja (vezi 2.3T de pe RDX) nu il pun si pe CR-V, Accord, etc. Nu mai zic de un Civic cu 1.4, 1.6, 1.8T de aprox 180-200 de cai ca ar fi fost orgasmic
                          '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                          Fosta:
                          '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                          Javascript motherfucker in Iasi?
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by andreicsa View Post
                            Si 240 Nm ! Factor f important, parerea mea

                            "scrie" in poza
                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by tokyodream View Post
                              "scrie" in poza
                              Pai eu de unde crezi ca am citit? ))) Da m-am gandit ca poate scapa cuiva )))

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by andrei_r View Post
                                Ehh ar fi mers un turbo "uns" pe unele modele, ce ma frapeaza pe mine este nu doar ca nu dezvolta, ci ca ceea ce au dezvoltat deja (vezi 2.3T de pe RDX) nu il pun si pe CR-V, Accord, etc. Nu mai zic de un Civic cu 1.4, 1.6, 1.8T de aprox 180-200 de cai ca ar fi fost orgasmic
                                BAH IMPERTINENTULE......te pui cu "GENIU" de la honda care a facut un R20 DE 156CP!!!!!!!!!! e noul accord si care merge...NUUUU?????chiar nu pot sa cred bai andre!ia fuguta in fata la HTRO cu steguletz si urla:"GO INSIGHT,GO INSIGHT.."

                                e noul slogan HONDA....TOTUL PT PROFIT.......eu zic ca hyundai in 2-3 va prelua segmentul de piata HONDA!!!


                                turbo e pentru fraieri...poate ma vedeti cu PASSAT CC TFSI......))))))
                                ex CL7 AT 2006
                                CN1 Sport 2005
                                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                                Comment

                                Working...
                                X