"Intre acestea isi va face loc unul de 1,0 litru, care va produce intre 90 si 110 cai-putere, precum si un benzinar de 1,6 litri si 148 CP. Variantele diesel de 1,6 litri vor dezvolta intre 89 si 108 CP si se vor bucura de un consum si de emisii CO2 mici. Ceva mai tarziu este posibil sa fie introdusa si o versiune ecologica B-Max ECOnetic."
fiti atenti!pana si ford face motaore 1.6l 148cp FIAT face un T-JET grozav ca sa nu mai vorbim de 2.4-200cp JTD care da cu i-VTEC HONDA de pamant de numa numa...
ce face HONDA?????nimic!!!!PRASTIA AIA DE INSIGHT despre care nici nu pot posta parerea personala dupa drive test de rusine....dar ce auzim de la geniile de la honda!ca honda nu are datorii..aha!!!wow,m-am luminat!dar nici masini vandabile nu prea mai are.....ca toyota are datorii si pierderi!da,dar ce masini are toyota!redresarea va fi spectaculoasa cand isi vor reveni!!!!
eu zic ca treaba sta cam asa,o analizez de mult:
-Tinanad cont de ce a fost honda si ce a ajuns pe piata auto mondiala,in cea europeana,compania este in cadere libera prin lipsa unor proiecte viabile!nu au cu sta in fata concurentei si tehnologia prin care ei s-au facut cunoscuti este fumata si rasfumata!!!!
"geniile" din conducere au urmarit dupa moartea lui SH doar profitul!umplerea buzunarelor proprii!atat!!!!ce s-a intamplat mai departe....dupa 2006!proiectele care pareau sportive date la cos,creatia numita insigt-O ABSOLUT la orice capitol(mai putin grafica) si FCX CLARTY....nu vad vanzandu-se de leac una!
mult trambitatul proiect ECO va fi trantit de pamant de ceilalti producatori mari care demonsreaza ce se face repede un hybrid facand totusi si masini competitive si vandabile...
FORD,CHEVROLET,AUDI mai aproape toti vin in 1-2 ani cu alternativa!dar au si partea astalalta dezvoltata!honda ce are??nimic..au doar geniile impresia ca au facut ceva...APIA anunta vanzarile pe romania..se distinge clar INSGHT ul..un hybrid pt fiecare..prostii!!!
realitatea cruda va lovi napraznic si singurile reguli pe care le are tin de vanzari...nu vinzi,mori!in rest,motoare prea mari ca cilindree si prea mici deja ca putere..."aspirate" depasite usuor usor...transmisii AT aceiasiasi de fapt la toata gama..de la CIVIC pana la LEGEND...am mers cu toate si stiu ce spun!reprizele sunt identice!
inflexibilitatea si inadaptabilitatea la piata auto intr-o tranzitie/vrie necontrolata temeinic va scoate HONDA de pe piata constructorilor AUTO!
sper sa aiba noroc cu ASSIMO!
fiti atenti!pana si ford face motaore 1.6l 148cp FIAT face un T-JET grozav ca sa nu mai vorbim de 2.4-200cp JTD care da cu i-VTEC HONDA de pamant de numa numa...
ce face HONDA?????nimic!!!!PRASTIA AIA DE INSIGHT despre care nici nu pot posta parerea personala dupa drive test de rusine....dar ce auzim de la geniile de la honda!ca honda nu are datorii..aha!!!wow,m-am luminat!dar nici masini vandabile nu prea mai are.....ca toyota are datorii si pierderi!da,dar ce masini are toyota!redresarea va fi spectaculoasa cand isi vor reveni!!!!
eu zic ca treaba sta cam asa,o analizez de mult:
-Tinanad cont de ce a fost honda si ce a ajuns pe piata auto mondiala,in cea europeana,compania este in cadere libera prin lipsa unor proiecte viabile!nu au cu sta in fata concurentei si tehnologia prin care ei s-au facut cunoscuti este fumata si rasfumata!!!!
"geniile" din conducere au urmarit dupa moartea lui SH doar profitul!umplerea buzunarelor proprii!atat!!!!ce s-a intamplat mai departe....dupa 2006!proiectele care pareau sportive date la cos,creatia numita insigt-O ABSOLUT la orice capitol(mai putin grafica) si FCX CLARTY....nu vad vanzandu-se de leac una!
mult trambitatul proiect ECO va fi trantit de pamant de ceilalti producatori mari care demonsreaza ce se face repede un hybrid facand totusi si masini competitive si vandabile...
FORD,CHEVROLET,AUDI mai aproape toti vin in 1-2 ani cu alternativa!dar au si partea astalalta dezvoltata!honda ce are??nimic..au doar geniile impresia ca au facut ceva...APIA anunta vanzarile pe romania..se distinge clar INSGHT ul..un hybrid pt fiecare..prostii!!!
realitatea cruda va lovi napraznic si singurile reguli pe care le are tin de vanzari...nu vinzi,mori!in rest,motoare prea mari ca cilindree si prea mici deja ca putere..."aspirate" depasite usuor usor...transmisii AT aceiasiasi de fapt la toata gama..de la CIVIC pana la LEGEND...am mers cu toate si stiu ce spun!reprizele sunt identice!
inflexibilitatea si inadaptabilitatea la piata auto intr-o tranzitie/vrie necontrolata temeinic va scoate HONDA de pe piata constructorilor AUTO!
sper sa aiba noroc cu ASSIMO!
Comment