Diverse despre motoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar ca o sa aplice tractiunea fata pentru modelele din clasa mica, nu ati auzit?
    http://www.capital.ro/articol/premie...ta-133053.html
    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

    Comment


    • Originally posted by razvan p. View Post
      3 cil la BMW?)))))soud de matiz?
      Mai acopera un segment de piata cu varianta asta de motorizare

      PS: La BMW si motocicletele erau in 4 )))

      Comment


      • Audi Enhances A3 Cabriolet's Range with 1.2-liter Turbo TFSI


        http://carscoop.blogspot.com/2010/03...ange-with.html

        1.2 TFSI cu 105 CP
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • 1.2 benzinarul VAG,e 3CIL.asta in varianta HTP pe skoda e prapastie frateee.muult mai slab decat motorul matizoidului.oare acum are TURBO???
          ex CL7 AT 2006
          CN1 Sport 2005
          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

          Comment


          • Motor comun pentru viitorul Seria 3, Citroen C5 si noul Peugeot 508

            BMW si PSA Peugeot-Citroen vor continua colaborarea lor la nivelul motoarelor, urmand sa scoata pe piata in scurt timp un motor de 2.0 litri pe benzina care va echipa atat Seria 3, cat si Peugeot 508 si Citroen C5.








            Legatura la nivelul motorizarilor dintre Grupul BMW si PSA Peugeot-Citroen va continua cu succes si in viitorul apropiat, atunci cand francezii vor scoate pe piata noul 508, modelul care le va inlocui in gama pe deja invechitele 407 si 607.

            Conform informatiilor venite dinspre presa franceza, colaborarea actuala care cuprinde unitatea de 1.6 litri disponibila pe modelele Citroen, Peugeot si Mini va lua amploare, urmand sa treasca la nivel mai inalt. Astfel, cele doua grupuri vor dezvolta in comun un motor turbo pe benzina de 2.0 litri care va putea sa dezvolte intre 200 si 250 de cai putere. Cunoscut sub denumirea interna B48, noua unitate pe benzina va dispune de sistemul Valvetronic de comanda a supapelor, de injectie directa, de pachetul Stop&Start si va fi dispusa transversal.

            Motorul pe benzina va echipa atat noul 508, cat si Citroen C5 si viitoarea generatie a lui BMW Seria 3, urmand ca Seria 5 sa primeasca si el aportul de putere al noii unitati turbo pe benzina.

            via | Autombile Magazine



            http://www.automarket.ro/stiri/motor...508-29384.html
            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • Peugeot si Citroen vor produce noi motoare cu trei cilindri din 2012

              PSA Peugeot Citroen a declarat ca incepand cu 2012 gama sa de motorizari se va imbogati cu trei noi propulsoare cu trei cilindri. Acestea ar urma sa inlocuiasca actualele unitati cu patru cilindri, de capacitate
              mica.










              Esential

              320.000de unitati 1.2 THP vor fi produse
              de uzina din Douvrin pe an, incepand cu 2012.









              Alianta PSA Peugeot-Citroen a anuntat oficial investirea a peste 175 de milioane de euro in dezvoltarea unei noi generatii de motoare eficiente , cu trei cilindri. Grupul francez va incepe sa produca noile unitati incepand cu 2012, data la care se spera intr-o reducere substantiala a emisiilor de CO2.
              Planul elaborat de inginerii PSA presupune lansarea a trei noi motorizari, gata sa inlocuiasca unitatile cu patru cilindri de capacitate mica, existente pe piata. Gama se va imbogati cu doua unitati aspirate normal de 1.0 VTi si 1.2 VTi. Acesta din urma va beneficia si de o versiune supraalimentata, 1.2 THP, capabila sa produca mai multa putere cu pretul unui consum la fel de redus.

              Propulsoarele aspirate normal vor fi asamblate la uzina din Tremery, cu o rata de productie de 640.000 de unitati pe an. Celalalt motor, de 1.2 litri THP, va fi produs in 320.000 de unitati pe an la Douvrin.
              Philippe Varin, presedintele grupului francez, a declarat ca "noile motoare vor putea demonstra competentele tehnologice ale PSA in ceea ce priveste protectia mediului. In plus, propulsoarele vor asigura pozitia de lider a grupului pe segmentul vehiculelor cu emisii reduse", a incheiat Varin.
              via | autoblog

              http://www.automarket.ro/stiri/peuge...012-29691.html
              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

              Comment


              • Yulon Motor Luxgen MPV’s new 2.2 liter turbo engine

                2.2 turbo, 175 CP, cuplu 255 Nm

                http://paultan.org/2010/05/13/yulon-...-turbo-engine/
                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                Comment


                • Ce stiti de motorul de VAG, de 2L si 265/270 CP care se regaseste pe versiunile R de Scirocco, respectiv Golf?
                  "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                  '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                  Comment


                  • Originally posted by octi_b View Post
                    Ce stiti de motorul de VAG, de 2L si 265/270 CP care se regaseste pe versiunile R de Scirocco, respectiv Golf?
                    Pot sa iti spun ca nu prea e fiabil.
                    Nu e ceva oficial ce am spus eu mai sus,e doar ceea ce cred eu.

                    Comment


                    • http://www.automarket.ro/stiri/noul-...nia-36021.html

                      am surprins esentialul stirii:MOTOARE TURBO pt variantele 630i,650i

                      630i-3.0 twin turbo 320cp
                      650i-4.4 twin turbo 408cp

                      suntem in noua era turbo!ce fac cei de la honda?
                      ex CL7 AT 2006
                      CN1 Sport 2005
                      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                      Comment


                      • Tu lasi de inteles cum ca tot ce fac altii trebuie sa faca si Honda automat.
                        Dar chiar trebuie sa faca Honda imediat si la comanda tot ce face Hyundai, BMW si altii? Chiar nu e voie sa mearga linistiti pe calea dorita de ei? Eu asta nu inteleg de la unii, cand aduci pe piata un ZDX care seamana izbitor cu un X6 iti iei cu firma-n cap ca ai copiat, cand nu aduci, pai de ce nu aduci?
                        Acum vreau sa vad si eu CE SE INTAMPLA daca Honda nu va aduce in urmatorii 5 ani niciun motor turbo!!!
                        Iar referitor la BMW, spune-ne te rog cati din fanii marcii sunt bucurosi de o astfel de stire si cati dezamagiti! nu cumva categoria ultimilor predomina? Ca prea ii auzeam pana mai ieri cum ca marca lor mult iubita nu va face niciodata motoare turbo fiindca cine stie sa faca motoare aspirate bune, n-are nevoie de asa ceva. Sau sa inteleg ca acum s-au inclinat cum bate vantul?
                        Lumineaza.ma ca ma bagasi in ceata!
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • udo,am vrut sa subliniez altceva.dupa cum bine stii si in F1 va aparea "celebra" cilindree de 1.6 T.f multi producatori,de traditie sau nu,se orienteaza catre motorizari turbo pe criterii de cost,performanta,economie sau ecologie!
                          nu vb de acel versus aspirat-turbo,nu isi are sensul aici si cred ca stii asta!dupa cum tu ai spus mai sus,unii fani BMW sunt dezamagiti de acest trend,dar s-ar parea ca este singurul trend viabil din piata!si cred ca BMW are un turbo performant,la fel cum si honda il are,acel K23.nu de idiologie conservatoare ii suspectez eu ci de "dezvoltarea" unor buzunare groase la varf!dar asta o stii!
                          totusi,mai sper sa nu ajunga undeva f jos in cota de interes a pietii auto!cand spui HONDA spui multe,de cele mai multe ori traditia obliga!

                          L.E.:ZDX de care tu pomenesti,este......."un nefericit"?la fel ca si accordul american care seamana cu ALLROAD -ul(imi scapa denumirea lui)

                          RDX-ul,este in schimb un SUV impresionant!tot zaresc unul prin oras,l-am vazut langa un Q7 si dupa parerea mea este de 10x peste "german" ca look!
                          razvan p.
                          Senior Member
                          Last edited by razvan p.; 04-02-11, 08:56.
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • Am mari dubii ca un motor turbo are la baza criteriile costurilor si al ecologiei... Dar daca argumentele sunt clar doveditoare, ma las convins.

                            Ceea ce se intampla in F1 nu e un exemplu concludent pentru mine fiindca daca ne aruncam o privire peste istoria acestei competitii, ne dam seama ca cilindreea asta a mai existat (ma rog, nu 1.6 ci 1.5) si chiar nu inteleg ce sa fie nou in faptul ca din cativa ani in cativa ani se tot schimba regulamentul privitor la cilindree. Rog explicatii!
                            Nou cu adevarat la capitolul motorizari in F1 e doar KERS, in rest nu mi se aprinde nimic.

                            Vesnicele tale reprosuri, ieftine le-as spune eu, la adresa conducerii isi au izvorul in faptul ca momentan nu mai exista niciun model sport pe piata europeana, dar mie mi se pare ca exagerezi de mult fiindca tu iti doresti doar in teorie asa ceva dar in practica n-ai dovedit nimic niciodata, adica nici cand erau nici acum cand nu mai sunt (si ai putea sa iei ceva sh), iar timp ai avut, de la Revolutie si pana in 2011 ai avut 20 de ani la dispozitie sa-ti iese VTEC.ul pe nas dar n-ai facut-o. Si atunci de ce tot atata mascarada ca nu mai avem modele sport?
                            Iarta-ma dar asta e adevarul si asta il stii si tu. Asta daca-mi dai voie sa fiu sincer si deschis cu tine, fara a avea intentia de a te ataca sau jigni.
                            Un alt izvor la nemultumirilor tale e si tipul de motorizare hibrida, cand tu ai vrea sa existe numai F20C.uri. Nu ca ti-ai lua asa ceva, dar asa de dragul de a fi acolo.
                            Ei uite, eu nu cred ca acea conducere odioasa a Honda taie din program modelele sport ca sa bage ei in buzunar, asa cum nu cred ca sunt ei mai bine platiti decat colegii lor de breasla.
                            Eu ca fan al marcii mi-as bate capul cu alte chestii nu cu cat fura si castiga unul si altul dar asta cred ca e unul din punctele "forte" ale balcanismului si anume acela de a nu vedea chestia aia din propriu ochi dar a vedea foarte usor buturuga din ochiul celuilalt. E sau nu e asa?

                            Pentru Honda motorizarea turbo nu e singura viabila cum spui tu, pentru ei mai exista si hibrid sa zicem. Interesant ca si BMW face hibride, la multi ani dupa Honda dar le face. Oooo, stai sa vezi si Porsche face hibride si pana mai ieri strigau toti sus si tare ca ziua in care Porsche o sa aibe diesel si hibrid pe masinile lor, o sa fie sfarsitul lumii auto. Uite ca le are si n-a picat cerul!!!
                            Concluzia: mai usor cu ideile astea asa sigure (si preconcepute)!!

                            Sunt sigur ca acel motor de care ne spui mai sus e unul foarte performant!

                            Traditia obliga dar traditia poate fi uneori atat o binecuvantare cat si un blestem. In conceptia tehnologica japoneza termenul de traditie e ca si inexistent, acolo se pune accentul pe VIITOR nu pe ce-a fost!!
                            Si pe vremea lui Honda s-a incetat la un moment dat productia de motoare performante (S600, S800) si motorsportul pentru a se dedica tehnologiilor eco (CVCC). Asta ca sa nu mai tot ai impresia ca altadata era totul poleit cu aur si acu se manca doar cascaval cu furca.

                            Referitor la ZDX, eu am punctat designul lui, tu ai inteles ce-ai vrut tu. Si asta o stii si tu!

                            Iti mai raspund cand ma scol, ma duc sa visez la Insight Turbo (2.0L DOHC VTEC Turbo)!
                            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                            Comment


                            • no comment.THE END!
                              razvan p.
                              Senior Member
                              Last edited by razvan p.; 05-02-11, 10:56.
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment


                              • Razvan, in noua generatie de Civic, ma refer la noua si nu versiunea GT care se lanseaza acum, honda a investit cea mai mare suma din istoria ei pentru un model din cunostintele mele in jur de 1,5 miliarde de eur. Cam scumpa bucata de paine invechita.
                                Ca BMW-ul in momentul acesta este lider la calitatea motoarelor trebuie sa o recunoastem.
                                Diferenta fundamentala intre cultura europeana si cultura asiatica este facuta de capacitatea de a planifica si gandi pe termen lung.
                                Eu nu spun ca in acest moment sunt cel mai satisfacut fan de ceea ce imi ofera ca motorizare honda, dar nici nu trebuie hulit ceea ce in urma cu nici macar 3 ani apreciam .
                                Diferentele de opinie sunt bune nu inteleg de ce trebuie radicalizate si nu ma refer aici exclusiv la tine.
                                In anul lipsa in care nu am mai postat am citit totusi forumul zilnic si am observat o radicalizare a opiniilor, acest talibanism de orice parte ar veni nu ajuta nimanui.
                                Haideti oameni buni, am pornit ca o comunitate unita , care facea schimb de opinii si nu in ultimul timp era vesela.

                                Comment

                                Working...
                                X