Diverse despre motoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ceva interesant de la Peugeot, acum doar ca si concept:

    Asadar, conceptul este animat de un motor diesel de 2.0 litri si 163 de cai putere, ajutat de un motor electric capabil sa ofere si el 37 de cai putere.

    http://www.automarket.ro/stiri/ofici...ept-28404.html
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • #77
      Originally posted by razvan p. View Post
      BAH IMPERTINENTULE......te pui cu "GENIU" de la honda care a facut un R20 DE 156CP!!!!!!!!!! e noul accord si care merge...NUUUU?????chiar nu pot sa cred bai andre!ia fuguta in fata la HTRO cu steguletz si urla:"GO INSIGHT,GO INSIGHT.."
      Man, eu n-am nimic cu Insight, chiar imi place l-am condus si mi s-a parut foarte ok, dar nu la varsta mea! (si cu ceva discounturi cred ca s-ar vinde bine)

      Dupa cum ziceam si mai sus, nu cred ca s-ar fi suparat cineva daca pe Civic era si 2.0 de pe Si din state (daca nu ma insel), nu s-ar fi suparat nimeni si daca mai era si un 1.6 aspirat (desi 1.8 actual e genial parerea mea, pe modul eco) si un 1.8diesel si o benzina turbo, si etc, adica o gama diversificata de motorizari precum avem la multe alte marci.

      Din pacate ei au facut 2, 3 motoare f bune pe anumite segmente insa care clar nu vor satisface niciodata pe foarte multi, ba mai mult ies si in pierdere, sunt convins ca seful meu ar fi platit 1-2.000 euro in plus pentru 2.3Turbo de pe Acura

      Speranta mea e ca macar la viitoare generatie de Civic sa vina cu o oferta actualizata.
      '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
      Fosta:
      '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
      Javascript motherfucker in Iasi?
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

      Comment


      • #78
        http://www.caranddriver.com/news/car...rid-auto_shows

        Comment


        • #79
          Originally posted by andrei_r View Post
          Man, eu n-am nimic cu Insight, chiar imi place l-am condus si mi s-a parut foarte ok, dar nu la varsta mea! (si cu ceva discounturi cred ca s-ar vinde bine)

          Dupa cum ziceam si mai sus, nu cred ca s-ar fi suparat cineva daca pe Civic era si 2.0 de pe Si din state (daca nu ma insel), nu s-ar fi suparat nimeni si daca mai era si un 1.6 aspirat (desi 1.8 actual e genial parerea mea, pe modul eco) si un 1.8diesel si o benzina turbo, si etc, adica o gama diversificata de motorizari precum avem la multe alte marci.

          Din pacate ei au facut 2, 3 motoare f bune pe anumite segmente insa care clar nu vor satisface niciodata pe foarte multi, ba mai mult ies si in pierdere, sunt convins ca seful meu ar fi platit 1-2.000 euro in plus pentru 2.3Turbo de pe Acura

          Speranta mea e ca macar la viitoare generatie de Civic sa vina cu o oferta actualizata.
          Pe colegul si 'consateanul' tau, danp, posesor de Civic Hybrid, l-ai intrebat ce parere are dupa ce a condus Insight?
          Apropo de diversificare, nu stiu cum se face, dar BMW are doar 2 (doua) motoare principale, atat pe partea de diesel cat si pe cea de benzina: 2.0 4 cilindri si 3.0 6 cilindri, cu variatii intre 115 si 305 cp. Cu astea doua (ma rog, 4, 2 diesel si 2 benzina) reuseste sa satisfaca toate gusturile. Deci se poate si cu putine. Nu m-ar fi deranjat un Accord 2.0 140cp, 2.0 180cp si 2.0 T 250cp, astfel s-ar fi putut rezolva diversificarea cu un singur motor, se pastra si traditia de 4 cilindrii si se micsorau semnificaiv si costurile de R&D. La fel si la Civic, 1.6 110, 1.6 150 si 1.6 200.

          Comment


          • #80
            Eu din ce stiam BMW are si 1.6, 1.8, 2.5 etc dar chiar nu conteaza cilindrea ce ai spus tu este foarte corect, chiar daca e aceeasi cilindree sa ai mai multe optiuni de putere.

            Cu Dan de ceva vreme sunt coleg de servici si discutam destul de des, si sincer, daca as fi acum obligat sa imi iau hybrid mi-as lua.... Civic Hybrid (mai ales ca are sau avea si un pret f bun la un moment dat, unde mai pui ca are si mai multi CP )), daca as vrea mi-as lua Lexus GS450h

            De Insight ziceam ca e ok ca masina in general dar nu pt mine, si in nici un caz la pretul ala, daca ar fi sa zicem de la 15.000 euro fara TVA fata de 18.000 cred ca si-ar gasi ceva mai multi clienti (poate chiar din cei de Civic)

            Revenind on-topic eu tot nu inteleg cum au reusit sa scada asa tare, citeam acum cateva minute pe topicul lui Sakerut cu al sau 2.0 200CP (din 199X) si Accord 2009 are doar 156
            '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
            Fosta:
            '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
            Javascript motherfucker in Iasi?
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

            Comment


            • #81
              Fiat revolutioneaza motoarele mici: 0.9 litri, doi cilindri, 105 CP
              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

              Comment


              • #82
                Ce am intrebat si acolo: Arhitectura? Linie, boxer sau V2?

                Pentru o masina de oras este un motor absolut excelent: putere mare, cuplu suficient datorita turbo, taxe mici, consum mic la relanti la semafor. Un asemenea motor are toate sansele sa scoata un consum real de circa 7% intrun trafic ca cel din Bucuresti, oferind si performante foarte bune.
                sigpic

                HONDA - THE POWER OF DREAMS
                Honda Civic Type-R FN2

                Comment


                • #83
                  Am citit artcolul, foarte tare. Se lucreaza puternic la Fiat in ultima vreme. Bravo lor !

                  Comment


                  • #84
                    Excelent, incep sa regret ca nu mi-am luat Bravo.
                    Macar aveam de ce sa fiu mandru. Ma rog, si acum am CR-Z... NOT!

                    Comment


                    • #85
                      Dar tu crezi ca vor pune motorasul asta pe Bravo?
                      Pe un 500 ar da super, insa!
                      Ca idee, insa, am o cunostinta care are un 500 d'asta nou si era destul de dezamagita de finisaje. Imi spunea ca s'a indragostit de model in Germania, la un dealer. Totul era perfect finisat inauntru. A comandat'o, i'a venit, si a remarcat imediat diferente, lufturi intre plastice.. Deh, destinatia Romanica, nu Germanica...
                      sigpic

                      HONDA - THE POWER OF DREAMS
                      Honda Civic Type-R FN2

                      Comment


                      • #86
                        Nu, nu cred, si vorbeam la modul general, ca daca faceam parte din familia Fiat aveam motive sa fiu mandru.
                        Parca era doar un mit treaba asta cu masinile pt Europa de est...

                        Comment


                        • #87
                          Nici eu nu cred. Ce, au linii de productie diferite pentru vest si est?
                          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Seth View Post
                            Nu, nu cred, si vorbeam la modul general, ca daca faceam parte din familia Fiat aveam motive sa fiu mandru.
                            Parca era doar un mit treaba asta cu masinile pt Europa de est...
                            Eu is f bun prieten cu tipul care are in iasi reprezentanta Skoda, Open Service. Omul a fost de mai multe ori la fabrica mama, si mi-a spus , si garantat ca treaba asta cu masini de romanica si germanica e un mit, un basm fara acoperire. Nu sunt linii de productie diferite. Acum eu doar relatez ce mi s-a spus de o persoana in care am incredere ....

                            Singura diferenta care poate sa apara este timpul de fabricatie a unei masini, care poate fi setat in anumite intervale. Diferentele pot aparea in perioade in care fabrica este foarte aglomerata, si timpii de producere a unei masini sunt mai mici.

                            Comment


                            • #89
                              Aha.. si eu eram sigur, dupa ce mai vorbisem cu alte persoane, ca (cel putin vw) are linie diferita pentru Germania fata de Europa de Est, cum ca ar diferi foarte mult in primul rand calitatea (finisajele, plasticile de interior, partea electronica etc)

                              Comment


                              • #90
                                SIgur nici VW nu are linie separata de fabricatie, doar nu crezi ca vin masinile pe banda si robotul care face ansamblarile ii setat ca pentru cele pt romania sa aleaga piesele mai slabe, sau nu stranga suruburile la fel ca cea pentru germania. Ceea ce difera is optionale incluse in dotarile standard. De regula cele vandute in Germania is mai dotate in varianta de baza...
                                Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                                Comment

                                Working...
                                X