Exista o folie protectoare foarte buna, si care nici macar nu se vede a fi aplicata. O gasiti in magazinele de accesorii moto, si este folosita in general in lateralele rezervorului de benzina pt a proteja vopseaua care se matuieste de la pantalonii de piele.
Civic FK / FD 2006-2012 : Particularitati/Probleme/Bug-uri
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
referitor la tremuratul la relanti .... aceeasi "problema" o am si eu la un civic din 2001 benzina ... insa m-am obisnuit ... cred ca este din cauza benzinei de la noi , folosesc numai omv de 95 si degeaba ... am fost in germania si am pus de 93 sau 91 , nu mai stiu ... acel tremurat a disparut iar masina mergea altfel ... eu unul m-am convins ca masina nu are nimic , in rest totul este super in regula cu ea ...civic EM2
Comment
-
Noi probleme: pedala de la ambreiaj trancane. Pe ambele curse.
Si ... nu stiu daca se pot numi greieri, dar am un zgomot in dreapta spate in momentul in care iau o groapa sau e vreo denivelare. Suna de parca s-ar lipi si s-ar dezlipi ceva. Pe un drum normal (cum nu prea sunt pe la noi) n-am probleme ci doar la denivelari.
Oricum ar fi ... am 1200KM ... nu cred ca e nici normal nici posibil asa ceva.'07 Civic 1.8 M/T Sport Roºu
Comment
-
nu sunt eu mare specialist , dar cu o suspensie sport / rigida simti orice groapa/denivelare.
eu simteam la c4 de parca se rupea puntea spate
PS : ma ingrijoreaza noua ta semnatura :?'18 BMW X1 18xd
'15 BMW i3 range extender
ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe
Comment
-
Nu ma deranjeaza ca le simt, nu asta era problema mea. Ci faptul ca se aude un zgomot la fiecare denivelare.
Si mai am una: geamul stanga spate ºuierã cand il cobor, dar nu si cand il urc.
Semnatura ... e urmarea problemelor aparute la masina, care e aproape noua!'07 Civic 1.8 M/T Sport Roºu
Comment
-
@trynitro: daca vrei sa auzi un concert de greieri, hai sa te fac o tura cu masinutza mea, prin Sibiu...sa vezi aici cum dragalasii cantareti sunt pusi in valoare... :lol:
daca suntem tot la capitolul "mici" probleme, mie-mi scartaie putin ventilatorul la A/C...ce sa fac...ma plang si eu...sunt cusurgiu...
...dar in rest....masina este fiabila... :lol: ...nu stiu de ce rad... :lol:'04 CIVIC 5D 1.6 VTEC (EU8), alabaster silver
ex '08 FR-V 2.2 Executive, sparkle grey
ex '07 Civic 5D 1.8 M/T Executive, neagra
CONVERSE pe http://www.frogs.ro
Comment
-
Originally posted by Ciobotaru Mihai@primuldak: da si tu niste poze dupa ce-ti montezi eleronul...masina este neagra?Honda Civic 2.2 i-CTDI Ex - NEGRU MAT; 170CP; ambient blue light; praguri x-treme; capota "carbon"; eleron sport; etriere sport rosii; spoiler si praguri TSS Tuning.
Comment
-
Din pacate nu am cum sa ajung la gratar...mi-ar fi facut mare placere....eu stau in Sibiu...
in ceea ce priveste numarul....
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Cio...fata1.JPG.html
'04 CIVIC 5D 1.6 VTEC (EU8), alabaster silver
ex '08 FR-V 2.2 Executive, sparkle grey
ex '07 Civic 5D 1.8 M/T Executive, neagra
CONVERSE pe http://www.frogs.ro
Comment
-
Ce parcare ilegala ai facut...Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Originally posted by DelphiVariatia turatiei la ralenti se poate datora si benzinei, si poate deoarece e inca nou motorul. Incearca Efix 95.
Adica cu alte cuvinte se poate interpreta si asa.. eu iti vand o masina foarte buna... prost esti tu ca nu iti merge. Cam asa suna.
Iar cea cu tremura ca e inca nou motorul.... imi aminteste de batrana Dacie care noua fiind nu i se inchideau usile.. trebuiau sa se lase chederele. Contrar credinteio ca o masina nou ar trebui sa functioneze impecabil. Pfiu.....Jack lives here
Comment
-
Originally posted by JackreloadedOriginally posted by DelphiVariatia turatiei la ralenti se poate datora si benzinei, si poate deoarece e inca nou motorul. Incearca Efix 95.
Adica cu alte cuvinte se poate interpreta si asa.. eu iti vand o masina foarte buna... prost esti tu ca nu iti merge. Cam asa suna.
Iar cea cu tremura ca e inca nou motorul.... imi aminteste de batrana Dacie care noua fiind nu i se inchideau usile.. trebuiau sa se lase chederele. Contrar credintei ca o masina noua ar trebui sa functioneze impecabil. Pfiu.....Jack lives here
Comment
-
Jack, scuze, mi-am dat si eu cu parerea. Nu trebuie sa te superi pe mine, nu sunt nici mecanic auto, nici nu am fabricat eu masina, nu am actiuni la Honda si nici nu ti-am vandut-o eu. Nici macar nu am luat vreun comision la vanzarea ei (din pacate).
Ca si concluzie, habar nu am de ce nu sta cum trebuie la relanti. :!:"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Treaba cu instabilitatea relanti-ului este comuna si altor marci. Eu de ex conduc o fabia de 60kkm si de la inceput (day 1) relanti-ul a avut trepidatii mici de 50-100 rpm. Practic la semafor acul are mici salturi si uneori simti un sut un scaun. Cred ca provine de la logica de control a relanti-ului care este se pare un soi de fuzzy-logic. Injecteaza, apoi observa turatia si apoi urmatoarea injectie o calculeaza pt a contracara situatia, fie injectand mai putin sau mai mult.
O singura data am avut probleme cu salturi puternice dar atunci era clapeta de acceleratie murdara de depuneri de ulei (recircularea vaporilor din aerisirea carter-ului). Clapeta trebuie sa stea intre-deschisa la relanti si sa poata absorbi o cantitate de aer suficienta pt a intretine arderea. La mine datorita acelor depuneri, acei 0.7mm deschidere practic erau obturati si motorul se sufoca (scadea brusc la 500-600rpm). Pentru ca motorul sa nu moara ECU deschidea clapeta mai tare si automat ajusta si injectia => turatia sarea la 1200-1300 rpm. Poate este deplasata comparatia si un pic cinica, dar se comporta exact ca un peste pe uscat.
Poate am fost off-topic, pentru ca motorul meu nu are nici in clin nici in maneca cu motorul de honda, dar principiul este acelasi. Oricum problemele pe eu le am avut, sunt comune tuturor motoarelor de acel tip de pe fabia si aproape tuturor motoarelor pe benzina de pe fabia, si sunt convins ca si altor marci. Asa face toate .2007 CL7, Graphite Pearl
Comment
Comment