If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
herr hondatu, vroiam sa spun ca A/C-ul la Civic5d nu este nici macar optional Toate vin cu asa ceva (un lucru bun), mai rau e ca al lui nu functioneaza.
Speram sa i se rezolve mai repede problema, ca sa devina un happy civic5d owner.
De cateva saptamani citesc formul acesta pentru ca pana la anul vreau sa-mi schimb masina. Am fost mereu un fan al masinilor Honda (si al motoarelor ), iar Civicul in 5 usi, cu care am facut si un drive test, m-a impresionat, cel putin prin prisma look-ului si motorului.
Ca sa fiu on-topic, din ce am citit pana acum, trebuie sa va spun ca sunt multi printre voi care se auto flageleaza. Mai exact fac din tantar armasar, cum se spune. O alta concluzie ar fi ca si la Honda sunt aceleasi probleme (se le spunem) ca la orice alta marca care "activeaza" in Romania. Parerea mea este ca singura problema care merita cu adevarat catalogata astfel si studiata este cea cu ralantiul. In rest nu e nimic atat de tragic pe cat fac unii sa para.
Personal posed un Renault Megane 2 despre care pot spune ca si-a facut si isi face treaba exemplar pentru cati bani am dat pe ea si in 53 k km nu am schimbat decat consumabile la ea. Totusi daca vreti sa vedeti probleme intrati pe www.reno.ro . Dintre cele ale megane-ului 2, capul de lista il tin flansele amortizoarelor pe care unii le-au schimbat de pana la 3 ori in 30 k km si fulia defazoare. In rest probleme de grierasi sunt cu duiumul - multi duc o lupta acerba cu ei si chiar s-au creat tutoriale dspre cum sa mai "ucizi" din ei - senzori care functioneaza sau nu dupa bunul plac, lunete si/sau parbrize care crapa fara sa fie atinse, geamuri laterale care scartaie la actionare, ambreiaj care se strica dupa un nr foarte mic de km, CB care o ia razna cand ti-e lumea mai draga, bobine care cad ca mustele, directie care trage stanga si volanul care sta inclinat, zgomot de caruta la trecerea peste denivelari, xenoane care cad si lista poate continua. Toate astea garnisite cu un service de kko specific romanilor. O sa spuneti ca Renault nu se compara cu Honda - de acord si nu prea. Desi poate la unele capitole nu se compara, dar ca pret este undeva pe aproape: un megane 1.6vvt 110CP full este pe undeva pe la 17500EU, iar ca dimensuni este peste civic. Nu vreau sa fac un versus aici ci doar sa va atrag atentia ca pentru banii pe care ii dam pt aceste masini nu putem avea pretentii de premium. In plus, din ce am mai citit si pe alte forumuri (vw, pejo), honda sta cel mai bine la majoritatea capitolelor.
Recomandarea mea ar fi sa va bucurati de ele (de masini ), iar cand mai apare cate o problema nu dati cu paru', cum am vazut ca fac unii, ci incercati sa stati pe capul celor de la service pana o rezolva - daca este nevoie scandal, ANPC etc. La renault romania atitudinea multor posesori de renault a dat roade in acest sens si lucrurile au inceput sa se miste ceva mai bine.
Sper ca la anul sa intru si eu in randul posesorilor de Civic (5D sau 4D) sau, de ce nu, a unei Accord (despre care am inteles ca va fi schimbat la anul).
Bafta!
'15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
'13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
"Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
Gregory House
Sorinule, bine le-ai zis. Si eu cred ca se dramatizeaza uneori.
Da' stii ca exista si un avantaj pentru posesorii de 'reno' care au atatea probleme. :lol: Invata o multime de lucruri despre masini. Mie imi scapa intelesul a 90% din ce ai mentionat tu mai sus :? (cu exceptia termenilor "luneta", "parbriz" si "amortizoare") :wink:
"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise." "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Sunt nou pe forum si sunt fan si posesor toyota, insa noul civic m-a cam cucerit ops:
Am vorbit la Asko si pana la eventualitatea unui testdrive neplacut Civic 5d vreau sa imi iau. Ma cam sperie insa lista de buguri/probleme, stiti daca la modelele din 2007 sunt rezolvate sau ma pot astepta la aceleasi neplaceri?
....
Recomandarea mea ar fi sa va bucurati de ele (de masini ), iar cand mai apare cate o problema nu dati cu paru', cum am vazut ca fac unii, ci incercati sa stati pe capul celor de la service pana o rezolva - daca este nevoie scandal, ANPC etc. La renault romania atitudinea multor posesori de renault a dat roade in acest sens si lucrurile au inceput sa se miste ceva mai bine.
Sper ca la anul sa intru si eu in randul posesorilor de Civic (5D sau 4D) sau, de ce nu, a unei Accord (despre care am inteles ca va fi schimbat la anul).
Bafta!
sorinu ... cam asta ar fi si recomandarea mea, numai sa aveti grija sa va bucurati de ele numai noaptea ca ziua nu poti sa mergi prin oras fara A/C. Daca tu nu ai probleme cu dusul prin service atunci e OK, insa exita o vorba americaneasca cu care as vrea sa inchei: "Time is money!"
iar timpul care il pierd pentru service nu il mai recuperez nici-cum.
Eu nu am dat 14K pe masina ca sa mai merg de 3K prin service cu ea. Am dat un ban sa nu am probleme.
Sincer iti spun, Lucian, in afara de tine, nu s-a mai plans nimeni de vreun defect. Eu tot intreb lumea care si-a luat si toti imi spun acelasi lucru: no problemo! Totusi, cred ca a lucrat necuratu' la tine! :P Vreo prietena geloasa ceva, cu puteri supranaturale? Glumesc.
Sincer iti spun, Lucian, in afara de tine, nu s-a mai plans nimeni de vreun defect. Eu tot intreb lumea care si-a luat si toti imi spun acelasi lucru: no problemo! Totusi, cred ca a lucrat necuratu' la tine! :P Vreo prietena geloasa ceva, cu puteri supranaturale? Glumesc.
nu e nici o problema...chiar nu ma supar. Prefer sa iau lucrurile in gluma ca altfel cre'ca mi-as lua campii.
Dar atata timp cat vor exista oameni care sa spuna ca "pentru banii pe care ii dam pt aceste masini nu putem avea pretentii de premium" eu o sa continui sa spun ca 20K nu ii gasesti chiar in prima groapa de pe strada si ca am pretentii ca masina sa fie intreaga de la inceput nu sa o intregesc eu prin vizite le service.
Precizez totusi ca nu a fost cazul de nici un fel de scandal... problemele s-a rezolvat fara nici un fel de comentarii.
20k e si un Golf 1.9 tdi cu dotari aproape similare...sa vezi ce "calitatea" dracu gasesti acolo. :? La asta, nr de probleme e proportional crescator cu nr de km parcursi. La japoneze, cum ti-am zis, regula e ca, daca masina are ceva defect, se manifesta de la inceput, urmand ca pe parcurs sa fie toate bune si frumoase.
In alta ordine de idei, caderea aceea de turatie e prezenta la toate Civic-urile si este asociata cu mersul compresorului de A/C, fiind la intervale egale. Ia puneti A/C OFF si vedeti daca mai face. Cand am testat eu, n-a mai facut. Caderea e, oricum, nesemnificativa, cam 2-300 rpm. La A/C-ul manual de pe al meu CTR, daca il am pornit si accelerez in gol, cade cu 5-600 sub turatia de relanti, dupa care revine, si se simte ceva mai nasol.
Apropo de A/C, zilele trecute am mers cu el pornit (sa nu va aud, carcotasilor! :twisted: ), la minim si orientat spre parbriz. Rezultatul? Un guturai de toata frumusetea. O sa incep sa caut roof scoop, ca de A/C nu ma mai ating.
Comment