WYDARR: '18 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    phoe9x
    Junior Member

  • phoe9x
    replied
    Salutare! Cred ca te-am vazut astazi pe la AFI! Arata demential masina! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Problema de trecere din treapta a 5-a in a 4-a o am si eu. Am crezut initial ca este o problema a mea de coordonare (folosesc mai mult cutie AT), apoi m-am gandit ca este de la un tampon cutie sau motor. Am verificat si nu s-au confirmat probleme la tampoane. Se intampla sa nu intre in tr. a 4-a la viteze mari, cand incerc sa retrogradez pentru a ma inscrie intr-un viraj. Nu am avut timp sa studiez acest lucru pe forumuri, dar vad deja ca este o problema care se intampla si la altii.

    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Salve tuturor si multumesc de comentarii:

    Originally posted by crsN View Post
    Probleme la cutia de viteze au existat si la generatii mai vechi. Nu are legatura cu puterea dezvoltata de noul Type R.
    Asta stiam si eu. Savagegeese a facut chiar un "Fine Print" cu problemele de la cutiile Honda acum ceva timp:
    https://www.youtube.com/watch?v=5v_j9Ct2jrQ


    Originally posted by DarthMaul40 View Post
    @Wydarr - Nu stiu daca-l urmaresti pe FlyingGato pe Youtube. Zice si-a rezolvat problema cu rontaitul in treapta a doua, dupa multa umblatura: https://youtu.be/oVHK8rd0QPA
    Poate acelasi fix se aplica si la tine.
    Pana prin martie cand a venit masina, am vazut cam tot ce scosese FlyingGato. Stiu ca a rezolvat-o si ca era multumit, dar nu am vazut si daca pe termen mai lung nu a mai aparut problema la el.
    Oricum FG are o masina din primele (are Badge #177) asa ca riscul sa apara "chestii" este mai mare decat la #13277 cat am eu)

    Originally posted by dantt View Post
    Cred ca s-a creat o confuzie aici in urma unor discutii generale despre model.Din cate stiu,initiatorul nu s-a plans de astfel de probleme.
    Ca sa clarific referitor la problema cutiei de viteze.
    La toti cei care s-au plans, problema era la trecerea din treapta I in a II-a. La mine, "problema" (cu tot cu ghilimele) este la introducerea in treapta I.
    Mai mult, la mine, nu am idee daca problema este la cutia de viteze, sau este o problema de genul PEBKAC din IT (Problem Existing Between Keyboard And Chair). Adica babuinul subsemnat.
    Ma gandesc de exemplu daca nu cumva nu dau suficient de mult in stanga maneta cand bag in treapta I si de acolo problema. Sau altceva...
    Una peste alta, mai trebuie testata problema pana sa ajung sa bat la Asko in poarta ca Stefan cel Mare in balada cu pricina.

    O seara buna tuturor

    Leave a comment:

  • Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Originally posted by Wydarr View Post
    În primul rând, istoric vorbind, toleranțele sunt din ce in ce mai reduse, sistemele din ce in ce mai complexe ca să poată să ajungă la aceste performanțe.
    Cu același generator de putere (a.k.a. benzina) am la o mașină aproape obișnuită caracteristici de un Lamborghini mai sărăcăcios de acum 40 de ani. Cu un motor de 2.5 ori mai mare.
    Magia asta vine din proiectare din ce in ce mai avansată, inginerie din ce in ce mai precisă și electronică din ce in ce mai puternică.
    .
    Ca un Lamborghini top-end de fapt de acum 40 de ani, in speta Countach LP400. Un Lambo mai saracacios, mai exact Uracco P250 avea 220 cai... Ma refer aici la puterea dezvoltata, pe circuit niciuna dintre masinile astea vechi nu se apropie de performantele CTR-ului, oricat de legendare ar fi!

    Iar legat de probleme de fiabilitate, altii se confrunta cu chestii mult mai grave, eu am avut probleme ce ma impiedicau sa folosesc masina (Mercedesul) si nu doar o data desi masina era aproape noua, iar apropo de 2.0 turbo, BMW a reusit "performanta" de a vinde un propulsor de acest fel pe 328i al carui lant de distributie ceda din senin la km foarte putini (50-100K) si facea praf motorul... A patit un amic, la o masina cumparata din reprezentanta din Ro. Deci, chestii minore la Honda, nicidecum ca stau mai slab ca altii.

    LE: Pacat totusi ca exista acest trend general al industriei, fiindca masinile sunt din ce in ce mai scumpe si implicit frustrarea care te curpinde cand vezi ca nu merg OK din ce in ce mai pronuntata...

    Leave a comment:

  • dantt
    Senior Member

  • dantt
    replied
    Cred ca s-a creat o confuzie aici in urma unor discutii generale despre model.Din cate stiu,initiatorul nu s-a plans de astfel de probleme.

    Leave a comment:

  • DarthMaul40
    Senior Member

  • DarthMaul40
    replied
    @Wydarr - Nu stiu daca-l urmaresti pe FlyingGato pe Youtube. Zice si-a rezolvat problema cu rontaitul in treapta a doua, dupa multa umblatura: https://youtu.be/oVHK8rd0QPA
    Poate acelasi fix se aplica si la tine.

    Leave a comment:

  • Sindrom
    Senior Member

  • Sindrom
    replied
    Acuma, lasand pretentiile la o parte, e totusi automotive nu aerospace. Masinile se vand 80% cu numele si pretul si dupa cum si ce pot face.
    E normal sa mai dai un chix fie ca te numesti Honda, Toyota sau VW.

    Leave a comment:

  • crsN
    Senior Member

  • crsN
    replied
    Probleme la cutia de viteze au existat si la generatii mai vechi. Nu are legatura cu puterea dezvoltata de noul Type R.

    Leave a comment:

  • mike2005
    Senior Member

  • mike2005
    replied
    Originally posted by Wydarr View Post
    Fair enough, iti inteleg si respect punctul de vedere.
    Referitor la punctul 1, trebuie sa recunosc ca m-ai pus un pic pe ganduri sa fiu sincer...
    In gama < 40K EUR (sau pe acolo), cu 250CP+, patru usi, un portbagaj decent si utilizabila in frumoasa noastra urbe (gropi, etc) eu am gasit doar CTR-ul si Golf-ul R.
    La un nivel de echipare similar. (Vorba anunturilor de publicitate, exclus provincia em... pardon, SUV-urile).
    330i este 42K pana sa pui ceva pe el, S3-ul era in jur de 42K tot chel, la Mercedes nici nu am vrut sa ma mai uit sa nu ma ia capul.
    Sau tu te refereai ca este la mijlocul plutonului luand in considerare absolut tot ce se gaseste pe piata, nu numai gama hot-hatch?
    Nu ma refeream la gama hothatch neaparat. Vorbeam strict de partea mecanica. Vroiam sa spun ca deja masini de 300 cp sunt obisnuite oarecum, nu mai e technologie de ultima ora ca acum 30 de ani.
    Pe langa cele amintite mai sus ar mai fi: Megane RS, Golf GTI, Audi TT, Audi S3, Bmw 135M, Mustang, Camaro. Mai sunt si altele care pot costa mai mult deoarece vin cu alte materiale, finisaje, dotari. Sunt atatea cutii manuale care duc 300 cp 400nm fara probleme.

    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Originally posted by mike2005 View Post
    Interesante aspectele la care faci referire. Totusi:
    1 - sunt destule masini in prezent cu puterea/cuplul respectiv care n-au astfel de probleme(sau macar nu cu asemenea incidenta). Ca si performante se situeaza undeva in mijlocul plutonului. Nu mai poti spune ca sunt la limita tehnologiei. De asta ma astept sa nu dea rateuri aici.
    2 - sa nu poti selecta treapta 4-a poate afecta siguranta: daca se intampla in timpul unei depasiri?
    3 - e 2018 si nivelul tehnologiei e altul te astepti ca lucrurile sa fie conforme

    Fiecare ia decizia in functie de propriul context, situatia lui. Nu am vrut niciodata nici macar sa sugerez ca ar fi bine/rau. Chiar ma bucur ca pasionatii mai aleg si astfel de masini in locul eternelor Pasat,Mertan,Bemve.
    Eu personal nu caut masina perfecta, sunt gata sa trec cu vederea mici chestii care nu sunt functionale sau pot fi remediate usor - elemente de caroserie nu chiar perfect aliniate, greieri prin interior, plastice nu chiar de calitate, mici pb cu infotainment, instalatie sunet, vopsea cu imperfectiuni. Totusi probleme la motor/transmisie/tren de rulare mi se par deja prea mult. Ca neplaceri ce le pot cauza pana la complexitatea reparatiilor pe care o necesita.
    Fair enough, iti inteleg si respect punctul de vedere.
    Referitor la punctul 1, trebuie sa recunosc ca m-ai pus un pic pe ganduri sa fiu sincer...
    In gama < 40K EUR (sau pe acolo), cu 250CP+, patru usi, un portbagaj decent si utilizabila in frumoasa noastra urbe (gropi, etc) eu am gasit doar CTR-ul si Golf-ul R.
    La un nivel de echipare similar. (Vorba anunturilor de publicitate, exclus provincia em... pardon, SUV-urile).
    330i este 42K pana sa pui ceva pe el, S3-ul era in jur de 42K tot chel, la Mercedes nici nu am vrut sa ma mai uit sa nu ma ia capul.
    Sau tu te refereai ca este la mijlocul plutonului luand in considerare absolut tot ce se gaseste pe piata, nu numai gama hot-hatch?

    Leave a comment:

  • mike2005
    Senior Member

  • mike2005
    replied
    Originally posted by Wydarr View Post
    Știu că e normal. (Acum )
    V-am povestit pentru că... post-factum a fost funny as hell. Nu și la momentul respectiv.

    Referitor la cutie și în general la bug-uri de genul acesta, sunt trei aspecte din punctul meu de vedere:

    În primul rând, istoric vorbind, toleranțele sunt din ce in ce mai reduse, sistemele din ce in ce mai complexe ca să poată să ajungă la aceste performanțe.
    Cu același generator de putere (a.k.a. benzina) am la o mașină aproape obișnuită caracteristici de un Lamborghini mai sărăcăcios de acum 40 de ani. Cu un motor de 2.5 ori mai mare.
    Magia asta vine din proiectare din ce in ce mai avansată, inginerie din ce in ce mai precisă și electronică din ce in ce mai puternică.
    Ori cu cât toleranțele scad, cu atât cele mai mici defecte devin evidente (Dorel de la fabrica de cutii de viteze a strănutat în timp ce turna metalul în formă).
    Nu în ultimul rând, și ZF (Honda folosește la unele modele) și Getrag au "lămâile" lor (de exemplu:
    https://www.ferrarichat.com/forum/th...anyone.304545/
    http://www.lemonlaw.com/wordpress/zf...acura-drivers/)

    În al doilea rând, este o diferență foarte mare din punctul meu de vedere între o problemă de genul acesta care afectează siguranța (aici nu e cazul la CTR) și una de hai sa spunem utilizare a mașini, precum și de cât de des apare (Dacă la fiecare semafor aveam problema aceasta, va dați seama că pichetam sediul Asko

    În al treilea rând dpdv industrie, cred ca față de perioada "sălbatică" cu probleme de genul rezervorul de combustibil care exploda și ardea de vii ocupanții dacă mașina era lovită din spate, sau a pneului care se auto-distruge dacă mergi cu peste 110km/h, probleme majore de genul acesta apar mult mai rar și sunt tratate mult rapid.

    Cam asta ar fi ideea din punctul meu de vedere. Așa cum mai spuneam, când am luat decizia să mergem pe mașina asta, cunoscând și eventualele probleme care pot să apară, ne-am gândit că dacă așteptăm să apară mașina perfectă, trece oportunitatea aceasta și următoarele 100 și noi tot vom sta pe gânduri.
    Și dacă în 99.999% din timpul petrecut în Yume am un zâmbet larg pe față când merg cu a doua la 68 la oră pe Calea 13 Septembrie atunci... eu dorm liniștit.
    Am mai patit si eu asta cu inchiderea. La Laguna 3 chiar nu mi se inchidea odata chiar dupa ce am verificat usile. Pb era bruiat semnalul in zona(langa o sectie de politie)?
    Ce-i mai grav ca la un seria3 F30 n-am inchis bine o usa spate dar sistemul s-a armat fara nici o problema + martori vizuali din faruri cand am apasat lock din telecomanda. Verificarea manuala e cea mai buna solutie, am constatat ca se deschidea f usor usa cu pricina.

    Interesante aspectele la care faci referire. Totusi:
    1 - sunt destule masini in prezent cu puterea/cuplul respectiv care n-au astfel de probleme(sau macar nu cu asemenea incidenta). Ca si performante se situeaza undeva in mijlocul plutonului. Nu mai poti spune ca sunt la limita tehnologiei. De asta ma astept sa nu dea rateuri aici.
    2 - sa nu poti selecta treapta 4-a poate afecta siguranta: daca se intampla in timpul unei depasiri?
    3 - e 2018 si nivelul tehnologiei e altul te astepti ca lucrurile sa fie conforme

    Fiecare ia decizia in functie de propriul context, situatia lui. Nu am vrut niciodata nici macar sa sugerez ca ar fi bine/rau. Chiar ma bucur ca pasionatii mai aleg si astfel de masini in locul eternelor Pasat,Mertan,Bemve.
    Eu personal nu caut masina perfecta, sunt gata sa trec cu vederea mici chestii care nu sunt functionale sau pot fi remediate usor - elemente de caroserie nu chiar perfect aliniate, greieri prin interior, plastice nu chiar de calitate, mici pb cu infotainment, instalatie sunet, vopsea cu imperfectiuni. Totusi probleme la motor/transmisie/tren de rulare mi se par deja prea mult. Ca neplaceri ce le pot cauza pana la complexitatea reparatiilor pe care o necesita.
    mike2005
    Senior Member
    Last edited by mike2005; 24-06-18, 20:08.

    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Originally posted by M4R1U5 View Post
    asta cu usa deschisa o face si ep3 ul meu din 2005 e normal
    Știu că e normal. (Acum )
    V-am povestit pentru că... post-factum a fost funny as hell. Nu și la momentul respectiv.

    Referitor la cutie și în general la bug-uri de genul acesta, sunt trei aspecte din punctul meu de vedere:

    În primul rând, istoric vorbind, toleranțele sunt din ce in ce mai reduse, sistemele din ce in ce mai complexe ca să poată să ajungă la aceste performanțe.
    Cu același generator de putere (a.k.a. benzina) am la o mașină aproape obișnuită caracteristici de un Lamborghini mai sărăcăcios de acum 40 de ani. Cu un motor de 2.5 ori mai mare.
    Magia asta vine din proiectare din ce in ce mai avansată, inginerie din ce in ce mai precisă și electronică din ce in ce mai puternică.
    Ori cu cât toleranțele scad, cu atât cele mai mici defecte devin evidente (Dorel de la fabrica de cutii de viteze a strănutat în timp ce turna metalul în formă).
    Nu în ultimul rând, și ZF (Honda folosește la unele modele) și Getrag au "lămâile" lor (de exemplu:
    https://www.ferrarichat.com/forum/th...anyone.304545/
    http://www.lemonlaw.com/wordpress/zf...acura-drivers/)

    În al doilea rând, este o diferență foarte mare din punctul meu de vedere între o problemă de genul acesta care afectează siguranța (aici nu e cazul la CTR) și una de hai sa spunem utilizare a mașini, precum și de cât de des apare (Dacă la fiecare semafor aveam problema aceasta, va dați seama că pichetam sediul Asko

    În al treilea rând dpdv industrie, cred ca față de perioada "sălbatică" cu probleme de genul rezervorul de combustibil care exploda și ardea de vii ocupanții dacă mașina era lovită din spate, sau a pneului care se auto-distruge dacă mergi cu peste 110km/h, probleme majore de genul acesta apar mult mai rar și sunt tratate mult rapid.

    Cam asta ar fi ideea din punctul meu de vedere. Așa cum mai spuneam, când am luat decizia să mergem pe mașina asta, cunoscând și eventualele probleme care pot să apară, ne-am gândit că dacă așteptăm să apară mașina perfectă, trece oportunitatea aceasta și următoarele 100 și noi tot vom sta pe gânduri.
    Și dacă în 99.999% din timpul petrecut în Yume am un zâmbet larg pe față când merg cu a doua la 68 la oră pe Calea 13 Septembrie atunci... eu dorm liniștit.

    Leave a comment:

  • M4R1U5
    Senior Member

  • M4R1U5
    replied
    asta cu usa deschisa o face si ep3 ul meu din 2005 e normal

    Leave a comment:

  • mike2005
    Senior Member

  • mike2005
    replied
    Corect fiabilitatea e ceva rar de vreo 10 ani incoace. Cum spunea si colegul @dantt e vorba de reducere de costuri.
    La o asemenea masina as fi preferat sa dau 1-2k in plus dar sa fie fiabila, s-au faultat singuri
    La faza cu facutul pe garantie citeste thread-ul 2'nd gear grind de pe civicx.com si vei vedea ca cei cu asemenea au parte de:
    - negare din partea dealerilor dand vina pe greseala de exploatare (ajutati fiind de faptul ca problema e greu de reprodus intr-un timp limitat).
    - mai toti dealerii + Honda o dau ca n-au mai vazut/auzit... de asa ceva. Asa mi-au spus si mie si le-am indicat cateva forumuri sa se uite de curiozitate.
    - putini dealeri incearca sa faca ceva fara prea mult succes nefiind nici un TSB Honda pe tema asta. Cazul din UK a fost cu noroc data fiind proximitatea de headquarters/uzina.

    Sincer la o masina noua nu as accepta sa fie dezmembrata in asemenea hal. La cat de putin e cunoscut e modelul f probabil nu va mai fi pusa la loc precum din fabrica.
    Dealerului meu local din Belgia i-am raspuns raspict la intrebarea daca comand(dupa drive test): ca imi place masina, o vreau. Dar voi veni sa cumpar una in momentul in care-si vor fi corectat aceste probleme.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 23-06-18, 18:51.

    Leave a comment:

  • ivladbogdan
    Senior Member

  • ivladbogdan
    replied
    Uitati de fiabilitate si de lucruri bine facute la masinile din generatia "leduri si facebook". Sunt toate o apa si-un pamant, indiferent de marca, care mai de care cu tot felul de probleme inca de cand sunt noi. Eu unul nu as concepe sa dau 40.000 pe o masina si sa nu imi intre calumea in viteza. E o problema clara, un viciu de fabricatie, problema care trebuie facuta in garantie! Dar na, fiecare cum considera.

    Leave a comment:

Working...
X