WYDARR: '18 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Originally posted by Taz View Post
    240 iarna? Unde? ai curaj Din cate stiu indicele de viteza nu e o problema, dimensiunea e

    Eu ti-am zis 235/40/18, dar tu nu

    La faza cu wifi-ul, se pare ca facea figuri aplicatia, dar da nu aveam iconita de Wifi in timp ce vorbeam. Am instalat YT full, o sa incerc iar.

    PS ET 60 e la USDM, in EU e 55
    Berbec incapatanat. Vinovat!
    Chiar sunt curios de rezultatul retestarii cu WiFi-ul

    Leave a comment:

  • Taz
    Senior Member

  • Taz
    replied
    240 iarna? Unde? ai curaj Din cate stiu indicele de viteza nu e o problema, dimensiunea e

    Eu ti-am zis 235/40/18, dar tu nu

    La faza cu wifi-ul, se pare ca facea figuri aplicatia, dar da nu aveam iconita de Wifi in timp ce vorbeam. Am instalat YT full, o sa incerc iar.

    PS ET 60 e la USDM, in EU e 55

    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Exact asta voiam sa editez postul de mai sus.
    245 pica pentru mine, pentru ca, adunandu-mi lenea, am scos cartea de identitate si singura dimensiune alternativa acceptata este 235/40R18 Y.
    Issue solved. Nu in sensul in care voiam, dar solved.
    (In alta ordine de idei, nu prea gasesti anvelope de iarna la dimensiunea asta cu indice de viteza mai mare de V.. Deci tehnic, tot nu respecti specificatiile din carte. Si daca imi iau cu indice V... ce fac intre 240 si 270 km/h????)

    P.S. Vad pe multe site-uri, acelasi model de anvelopa, aceleasi caracteristici, 2, 3, 4 articole identice, la preturi diferite.... Oare de ce e atat de greu sa rezolvi (BINE) un lucru atat de important si teoretic simplu ca... roti de iarna
    Wydarr
    Senior Member
    Last edited by Wydarr; 14-10-18, 01:13.

    Leave a comment:

  • Jozsi
    Senior Member

  • Jozsi
    replied
    Si eu sunt in dilema de a folosi 235/60R18 in loc de 225/60R18 pe iarna, masina ar fi ma inalta cu 6mm, eroarea de la vitezometru intr-o marja ok, si cu 20% mai ieftin. Dar mi-a spus un prieten sa nu cumva am probleme la CASCO in caz de un eveniment, si sa folosesc doar marimile trecute in CIV

    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    So... am ajuns in punctul in care... trebuie sa cumpar jantele si anvelopele de iarna. And I'm going bananas
    De citit am tot citit, dar mai am una - doua nelamuriri si am rugamintea sa ma ajutati cu un sfat.
    In primul rand, legat de dimensiuni. Am vazut CTR-uri incaltate cu 235/40R20
    Pe de alta parte, am vazut ca cea mai apropiata varianta fata de stoc ar fi 245/40R20.

    Sursa, aici: https://tiresize.com/tires/Honda/Civic/2018/Type-R/
    (Trebuie doar sa selectezi Alternate wheel size si varianta 18").
    Pe de alta parte, lumea spune ca daca ai anvelopa mai subtire "taie" mai bine zapada. Pe de alta parte, in 4 din cele 5 luni cat masina e incaltata de iarna, la noi este uscat plus zapada batatorita, plus polei, gheata cand, la cat ma pricep eu, un pneu mai lat ar fi mai eficient, pentru ca are o pata de contact mai mare (exceptie facand acvaplanarea evident).
    So... imi scapa mie ceva? Ce parere aveti.

    A doua intrebare este referitoare la offset pentru jante. Din cate am inteles, problema mare e... offset-ul prea mic.
    Stiu ca la 8Jx18 ET 43 e OK, si ca jantele originale au ET-ul 60, dar este OK sa fac shopping pentru orice janta cu ET 43+, indiferent de cat este acel + (din ce am vazut, majoritatea au ET pana in 50.

    Ah, si a treia intrebare: in principiu, am nevoie si de prezoane noi?

    In alta ordine de idei, am confirmat si cu Taz faptul ca, indiferent de solutia de dat net pe WiFi (telefon vs. AP), cand vorbesti la telefon prin HU iti taie internetul.
    Cel putin in varianta fara Android Auto (care are alte dezavantaje)





    Confirmat ca nu are net accesand in timpul convorbirii browser-ul Head Unit-ului care a dat eroare de "No Internet"

    Multumesc anticipat de sprijin

    Leave a comment:

  • Taz
    Senior Member

  • Taz
    replied
    Cum a zis si Alex, un router merge brici. Eu am un router portabil cu o cartela de digi si il folosesc doar pentru HU. Astfel pot avea pus Waze-ul pe HU (hondahack) independent si sa nu rup bateria telefonului. Am luat decizia dupa un drum lung cand am pus desene (YT) piticilor folosing telefonul hotspot si s-a incins telefonul foarte tare (era si pe Qi). Asa protejez si telefonul.

    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Am sapat, am revenit.
    Treaba cu taiatul netului cand vorbesti la telefon, era foarte, foarte improbabila. Mai ales la un telefon si o retea care suporta HSPA / HSPA+ sau mai bun (ceea ce este cazul).
    Se mai intampla, in parcari subterane unde ai semnal 2G (respectiv conexiune de date pe GPRS / EDGE), dar nu in 99.5% din modul tipic de utilizare.

    Ca sa fiu eu super sigur, am facut un alt AP, cu alt telefon si cand am incercat sa initiez conexiunea de pe telefonul meu care era conectat doar la BlueTooth, a facut drop din nou la partea de WiFi.

    As avea rugamintea daca exista printre cititorii minunatului forum, posesori de auto-masini cu Head Unit-ul acesta nou, si care au reusit sa il faca sa functioneze simultan pe telefon si WiFi sa imi dea un semn.
    Thanks

    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Originally posted by closchkutza View Post
    Ti-am zis de faza cu bluetooth vs date, nu stiu care e faza, insa la mine in continuare bluetooth audio streaming omoara datele, nu stiu daca limitarea e telefonul sau HU-ul, nici nu mi-am batut capul sa aflu. Work-arround: cand folosesc Waze stau pe radio . Altfel, pe langa latenta implicita a unitatii, eu n-am patit sa mi se blockeze sau ceva, nu i-am dat restart decat atunci cand am instalat ceva. Ce-i drept nici nu stau toata ziua sa butonez la ea, 90% din timp sta pe muzica si uneori nici nu-i confirm disclaymer-ul acela de la pornire si intra screen-saver-ul (sau ce e el) cu cerul instelat. N-ar fi fost rea o tableta ceva mai potenta, insa nah, la pretul masinii, altii nu iti dau nici macar ceva similar.


    Nici eu nu folosesc start-stop-ul, mi-a intrat de mult in reflex sa-l opresc. De fapt, rutina este dezactivat S/S si activat brake hold. Doar in prima mie de km mai uitam de S/S si ma trezeam ca mi se opreste motorul si nu intelegeam pe moment de ce. Sotia se amuza, zice ca e la fel ca la avioane, are departure checklist ).
    Nu-l folosesc pentru ca la traseul meu zilnic, motorul ar porni de zeci de ori (unde zeci inseamna >50 ori per traseu), ceea ce mi se pare nejustificat si..enorm. Intr-o luna ar fi peste 1000 porniri. Folosesc insa ECON in situatiile de trafic bara la bara, am obsevat ca scade el media de consum per trip cu vreo 0.3-0.5l/100km, functie de cat mare e aglomeratia (cu cat mai mare cu atat mai mare economia). Oricum, ca sa muti masina 10-20m mai in fata la fiecare 10-15 secunde nu ai nevoie de mai mult de 10 cai frumosi .
    DADADADA! Pre-flight checklist. La mine este doar S/S mai nou, pentru ca nu o mai trec in Comfort. Si Brake Hold nu folosesc ca mi se pare ca ma lenevesc si cand trec pe cealalta masina, fac vreo boacana.
    Re la HU, mie de doua sau trei ori, vorbind la telefon pe BT, vocea interlocutorului a devenit neinteligibila, (metalica, distorsionata). Am incercat sa reinitiez apelul, nimic. Pe telefon direct, nicio problema.
    S-ar rezolvat cu un restart de HU (5 secunde butonul)


    Originally posted by alexme24 View Post
    Baieti, este foarte normal atunci cand vorbiti la telefon sa va taie netul, in special daca aveti doar H sau H+ pe telefon. Intotdeauna apelul in orice retea/telefon va avea prioritate si datele vor fi coborate la un nivel mai jos(de exemplu daca ai mereu 4g, cand initiezi un apel, datele vor cobor la H/H+ si tot asa). Implicit in timpul apelului datele nu vor mai avea viteza initiala si probabil hotspotul telefonului se opreste sau tableta masinii simte semnal prea slab si automat se deconecteaza. Daca vreti sa aveti net permanent, fara sa mai faceti hotspot, cred ca se poate lua un router mic cu o cartela sim, pe care sa il lasati mereu in masina. Asa Routerul va asigura datele pentru tableta, iar bluetoothul va putea fi folosit pt telefon/streaming.

    Eu personal dupa ce am facut rootarea aseara, am mers cu wazeul si muzica de pe bluetooth si nu am avut nicio problema. Nu s-a intrerup netul.
    Alex, mai sap si revin.

    Leave a comment:

  • alexme24
    Senior Member

  • alexme24
    replied
    Baieti, este foarte normal atunci cand vorbiti la telefon sa va taie netul, in special daca aveti doar H sau H+ pe telefon. Intotdeauna apelul in orice retea/telefon va avea prioritate si datele vor fi coborate la un nivel mai jos(de exemplu daca ai mereu 4g, cand initiezi un apel, datele vor cobor la H/H+ si tot asa). Implicit in timpul apelului datele nu vor mai avea viteza initiala si probabil hotspotul telefonului se opreste sau tableta masinii simte semnal prea slab si automat se deconecteaza. Daca vreti sa aveti net permanent, fara sa mai faceti hotspot, cred ca se poate lua un router mic cu o cartela sim, pe care sa il lasati mereu in masina. Asa Routerul va asigura datele pentru tableta, iar bluetoothul va putea fi folosit pt telefon/streaming.

    Eu personal dupa ce am facut rootarea aseara, am mers cu wazeul si muzica de pe bluetooth si nu am avut nicio problema. Nu s-a intrerup netul.

    Leave a comment:

  • closchkutza
    Senior Member

  • closchkutza
    replied
    Originally posted by Wydarr View Post

    Ce nu imi place:[LIST][*]HeadUnit-ul. Care are o latenta geologica si care, atunci cand vorbesc la telefonul conectat pe Bluetooth, imi taie WiFi-ul si pierd conexiunea de date si implicit actualizarile Waze-ului. Au fost cateva situatii in care a trebuit sa dau reboot la HU ca sa faca... orice. Pe cuvant ca as plati un upgrade la o tableta mai performanta pentru unitate. In limite rezonabile, evident. Partea buna, acum pot sa ascult muzica si sa am si Waze. Doar la telefon nu pot vorbi.
    Ti-am zis de faza cu bluetooth vs date, nu stiu care e faza, insa la mine in continuare bluetooth audio streaming omoara datele, nu stiu daca limitarea e telefonul sau HU-ul, nici nu mi-am batut capul sa aflu. Work-arround: cand folosesc Waze stau pe radio . Altfel, pe langa latenta implicita a unitatii, eu n-am patit sa mi se blockeze sau ceva, nu i-am dat restart decat atunci cand am instalat ceva. Ce-i drept nici nu stau toata ziua sa butonez la ea, 90% din timp sta pe muzica si uneori nici nu-i confirm disclaymer-ul acela de la pornire si intra screen-saver-ul (sau ce e el) cu cerul instelat. N-ar fi fost rea o tableta ceva mai potenta, insa nah, la pretul masinii, altii nu iti dau nici macar ceva similar.

    Originally posted by Wydarr View Post
    [*]Start / Stop. Cine a inventat functia asta, trebuie sa raspunda in fata legii. Cine a activat-o implicit la fiecare pornire, propun extradarea intr-o republica bananiera. Cine a facut-o obligatorie.... intelegeti voi incotro ma indrept.
    Ca fiu cinstit, am vrut sa vad diferenta de consum in oras, pe traseul meu. Cu S/S - 13.5, fara S/S - 15.5. Pentru 2l / 100 km in oras, pentru mine nu merita. Creierii mei stau mai bine in cap auzind motorul la relanti la semafor.
    Nici eu nu folosesc start-stop-ul, mi-a intrat de mult in reflex sa-l opresc. De fapt, rutina este dezactivat S/S si activat brake hold. Doar in prima mie de km mai uitam de S/S si ma trezeam ca mi se opreste motorul si nu intelegeam pe moment de ce. Sotia se amuza, zice ca e la fel ca la avioane, are departure checklist ).
    Nu-l folosesc pentru ca la traseul meu zilnic, motorul ar porni de zeci de ori (unde zeci inseamna >50 ori per traseu), ceea ce mi se pare nejustificat si..enorm. Intr-o luna ar fi peste 1000 porniri. Folosesc insa ECON in situatiile de trafic bara la bara, am obsevat ca scade el media de consum per trip cu vreo 0.3-0.5l/100km, functie de cat mare e aglomeratia (cu cat mai mare cu atat mai mare economia). Oricum, ca sa muti masina 10-20m mai in fata la fiecare 10-15 secunde nu ai nevoie de mai mult de 10 cai frumosi .

    Leave a comment:

  • botz
    Senior Member

  • botz
    replied
    Salut,

    Inclusiv la a mea HeadUnit-ul face fix la fel .Asta ma duce cu gandul ca nu e de la unitatea masinii ci a telefonului. Nu sunt foarte deranjat pe chestia asta. Waze oricum "tine minte " traseul iar in momentul cand inchizi telefonul si waze-ul si spotify-ul revin la viata cum ar trebui .Ok nu mai vad politie/radare cat timp vorbesc dar e un risc acceptabil.
    Start-stopul il folosesc de vreo 2.5 ani pe asta si inca vreo 3.5 ani inainte. Eu zic ca e ok. Doar ca exemplu sa iti imaginezi ca toate masinile care vin la noi(la copii evident) la scoala ar avea motorul oprit pana ies in bulevard . Nu o data m-am trezit tusind la modul super nasol . Evident cel mai rau resimt diesel ala nou gen E5/6 dar chiar si asa.Eu/tu fiind aproape la scoala la copii vin pe jos dar cand e aglomerat pe straduta e groaznic deja.Apoi incearca sa extrapolezi la vreo cateva milioane de masini .Oricum daca vrei sa il opresti o faci la fiecare pornire.Indiferent de una alta iti doresc sa o folosesti cat mai mult timp in continuare cu bucurie si fara alte probleme.
    PS. Aproape zilnic trec ca langa civicania ta si tot nu inteleg cum au reusit bivolii sa ti-o buseasca in parcare la tine.....

    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Pe serpentine, nu le place extraordinar de tare. Inlocuind scaunele full cu boostere nu au sustinere laterala si li se face rau. Tocmai de asta, cat sunt cu ele, sunt cuminte pe curbe.

    Nu am incercat ceva de genul acesta...

    Dar cred ca mi-as lua bataie rau si mult.

    Pe autostrada, "Tati baga turbo!" este lozinca la putere. Daca nu ma conformez.. pur si simplu adorm de plictiseala.

    Leave a comment:

  • Io si Ea
    Senior Member

  • Io si Ea
    replied
    De curiozitate, ce zic "soarecii" (auzi la el, "soarecii" ) cind mergi tare cu Yume in viraje si pe serpentine?

    Altfel foarte de accord cu ce-ar trebui sa pateasca autorii functiei start-stop. Aaa, i-as adauga si pe cei care au avut "mareata" idee de a nu permite dezactivarea ACC la CU2.

    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Seara buna stimati forumisti,
    Pentru ca nu am mai scris de mult, m-am gandit sa compensez, mai ales ca astazi am ajuns la 8000 km cu Yume.
    In primul rand, ceea ce va intereseaza (probabil) cel mai mult, bunele si relele masinii ajunsa la 6 luni de detinere. Asa ca, sa purcedem:

    Ce nu imi place:
    • HeadUnit-ul. Care are o latenta geologica si care, atunci cand vorbesc la telefonul conectat pe Bluetooth, imi taie WiFi-ul si pierd conexiunea de date si implicit actualizarile Waze-ului. Au fost cateva situatii in care a trebuit sa dau reboot la HU ca sa faca... orice. Pe cuvant ca as plati un upgrade la o tableta mai performanta pentru unitate. In limite rezonabile, evident. Partea buna, acum pot sa ascult muzica si sa am si Waze. Doar la telefon nu pot vorbi.
    • Start / Stop. Cine a inventat functia asta, trebuie sa raspunda in fata legii. Cine a activat-o implicit la fiecare pornire, propun extradarea intr-o republica bananiera. Cine a facut-o obligatorie.... intelegeti voi incotro ma indrept.
      Ca fiu cinstit, am vrut sa vad diferenta de consum in oras, pe traseul meu. Cu S/S - 13.5, fara S/S - 15.5. Pentru 2l / 100 km in oras, pentru mine nu merita. Creierii mei stau mai bine in cap auzind motorul la relanti la semafor.

    Ce imi place
    • In rest.. totul. Am fost la munte fara copii si am putut sa ma joc un pic pe curbe. Si pe autostrada. . In ambele situatii, este pur si simplu incredibila, in conditiile in care eu probabil o exploatez la 5/10 fata de ce poate. E stabila, comfortabila, arata de pici jos, este spatioasa, se aude bine, fara a fi obositoare la drum lung.
      Chiar nu ma intereseaza ca ar trebui sa faca suta in x.y secunde si o face in y.z. Nu este, nu a fost si nu va fi masina de liniutza. Ah, si consumul.. ma intreaba lumea cat consuma. Pai.. cam cat ii dai. Si... numai fara Start / Stop
    • Alta chestie: cred ca s-a mai asezat suspensia. Pana cam acum 1000 km, nu am prea mers in Bucuresti pe modul "Sport". Acum, cu exceptia anumitor intersectii cu linii de tramvai, sau mega-gropi, merg numai in modul Sport. Ceea ce este mult mai fun.

    Ce ii lipseste
    • Aici e simplu, camere perimetrale ca uneori mai parchez stramb si ma enervez. Si un Head Unit nou. Dar cred ca am mai spus asta.
    Una peste alta, intr-adevar "A car to fall in love with and want to drive forever"

    Asa ca, daca aveti intrebari, curiozitati, nelamuriri, nu ezitati.

    Toate cele bune.




    Leave a comment:

  • Wydarr
    Senior Member

  • Wydarr
    replied
    Originally posted by closchkutza View Post
    De pe ce pui muzica? Eu pun muzica de pe telefon si pleaca direct muzica, cum porneste unitatea si se conecteaza bluetooth-ul, adica la vreo 10 secunde de cand am pornit motorul.
    Tot de pe telefon... dar folosesc Tidal ca si aplicatie de muzica.

    Anyways,... din categoria "Lucruri frumoase care te fac sa zambesti cand esti in trafic cu Yume":
    Ieri eram prin zona Timpuri Noi si pe contrasens vine o "Sakura" (a.k.a. CTR Rosu). El a dat flash-uri, eu i-am facut cu mana, si pana la birou am condus cu un MARE zambet pe fatza.
    Pentru ca... Honda

    Leave a comment:

Working...
X