WYDARR: '18 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wydarr
    replied
    FK8 are rezervor comun pentru frnă și ambreiaj, deci presupun că a fost schimbat integral lichidul din ambele circuite cnd l-am nlocuit.
    Oricum problema cu vitezele precede schimbarea de lichide și am avut-o un an și ceva cnd mașina făcea doar București și autostradă...

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    De curiozitate lichidul de la ambreiaj l-ai schimbat?

    Leave a comment:


  • Wydarr
    replied
    Salutare,

    Incepem cu partea simpla:

    Sergiu Nicolae de la Willi Motorsport, a scos cu varianta de facelift 01:57.1 (Later Edit, scuze de incurcatura) cu masina 100% stock. Dimineata pe racoare, dar 01:57.1 (Eram acolo)

    In mod cert recomand discurile OEM noi. Nu mai au perforatii si deci nu se mai crapa de la utilizare pe circuit, nu mai aduna material sa ai pusatii in frana cand bagi pedala la fund, plus mai usoare, etc.

    Merg in continuare cu uleiul OEM 0W20, dar evident ca il schimb mult mai des. Anul asta am avut trei schimburi de ulei pana acum (declansate de sistemul ala de monitorizare al uzurii), dar consider cheltuiala o investitie in a tine motorul in parametri, asa ca nu ma deranjeaza (CUUUUUUUUUUUUUUUUUUM nu ai mers 20000 de km intre schimburi? Ce masina de rahat!)

    Partea mai complicata este in felul urmator:

    Indubitabil si fara nici un fel de exagerare, CEL mai important factor in aceasta ecuatie (Care ecuatie? Aia in care un om intre 40 si 45 de ani se apuca sa mearga pe circuit in mod consecvent pentru prima data in viata lui si isi doreste sa isi atinga cat mai rapid limitele de indemanare si curaj) este sa ai un om de persoana care sa te ghideze in aceasta calatorie, care nu e simpla.
    N-am cuvinte sa va descriu cat de important este acest "buddy" sa te tina cu toate rotile pe sosea, atat la propriu, cat si la figurat, mai ales cand il bati la cap la ora 1 noapte cu cea mai recenta comparatie intre Conti SportContact 6, PS4S sau SC2, sa te incurajeze cand ai stat toata ziua pe circuit si stai mai prost decat cu doua track-day-uri in urma, sau sa te ghideze in ceea ce trebuie sa prioritizezi ca sa iti imbunatatesti stilul si tehnica.

    Acum cateva zile, vorbeam cu EL, care mersese cu mine in masina acum vreo luna si imi spunea ca la intrarea in viraj las prea repede frana, nu fac trail-braking si din cauza asta, spre apex pentru ca am viteza mica dau un spritz de pedala ca sa cresc viteza in viraj.

    Il las sa vorbeasca, in sinea mea spunand... e nebuuuuuuuuuunnnnn... dupa care, ma duc pe sest, verific telemetria si ma apuc sa injur singur in punga pentru ca... avea dreptate.

    Click image for larger version  Name:	CT 1.jpeg Views:	0 Size:	26.7 KB ID:	872992


    Lectia invatata cu aceasta ocazie este ca deocamdata, nu am ajuns la nivelul la care a conduce la limita nu imi ocupa "procesorul" la 105% ca sa am timp sa vad ca nu fac bine X, sau ca mai am de imbunatatit la Y.
    Iar aici intervine experienta, intervin multe, multe zile de track day ca sa ajungi la nivelul la care sa ai suficiente "cicluri de procesor" ca sa procesezi si cum se intampla transferul de mase, cum variaza "the circle of grip" si alte chestii.. (Or so I'm being told)

    Probabil ca pentru unii dintre voi astea sunt triviale, dar poate pe forum sunt si oameni care se gandesc sa se apuce de o astfel de pasiune si poate le foloseste ce scriu eu pe aici.
    Mesajul meu pentru acestia din urma este ca, indiferent de varsta, puteti sa va deschideti chakra condusului aproape de limitele tehnice ale masinii pe care o aveti, si daca puneti efort, pasiune, bani (realist vorbind... gumele alea nu vin din cer), efort, mai mult efort, si dupa, inca niste efort, plus un ghid spiritual si pilotational, veti ajunge sa va bucurati de rotile voastre intr-un fel care cel putin mie mi se pare de departe cea mai tare activitate de petrecut in timpul liber.

    Multumesc inca o data pe aceasta cale si imi cer scuze pentru toti neuronii distrusi pilotului roman cu nume finlandez
    Last edited by Wydarr; 16-11-20, 19:31.

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Te salut si ma bucur sa vad ca ai mai dat putin praful de pe topicul tau. Eu sunt inca lenes si nu am apucat sa-l creez si nu stiu daca o voi face (nu e caz pierdut). Asa cum zici si tu, masina este incredibila, zambesc de fiecare data cand o conduc si ma bucur ca e a mea. Parca sunt copil. Ma amuz foarte tare uneori cand conduce sotia, eu fiind in spate cu bebelusa si vazand privirile celor din jur. Chiar zambesc asa prosteste.

    Exact pe acolo sunt si eu cu kilometrajul, in martie facand 3 ani. Probleme cu treptele de viteze nu prea am avut, cred ca ti-am zis si atunci cand ne-am intalnit pe circuit. In schimb, am probleme cu acel gajait (intuiti voi diacriticele) la schimbatul vitezelor peste 5.5k RPM. Am vazut ca problema apare si la alte FK8-uri si se pare ca momentan nu-i da nimeni de cap. Nici inlocuitul pompei de ambreiaj nu o rezolva. Nu am timp sa ajung in Bucuresti si sper sa fiu acasa inainte sa iasa din garantie, poate se rezolva ceva. Voi ajunge in CT, dar nu stiu daca ii dau de cap. Alte probleme minore, cum ai zis si tu, nu iau absolut nimic din farmecul acestei bestii (HU lent, lipsa buton volum, pistonasele de la hayon si... cam atat). Cred ca daca vreodata schimb Honda, o schimb cu Mercedes, ceva AMG si asta doar "din cauza" F1. Chiar am ramas dezamagit ca se retrag. Poate continua Mugen totusi, dar asta e alta discutie.

    Am fost si eu la un Type-R experience prin 2016 cred, cu acel FK2 rosu, dar prea putin ca sa ma bucur de masina. Cred ca am facut 2 sesiuni de vreo 4 ture, nu-mi mai amintesc exact. M-a batut si ma bate gandul in continuare sa merg si la un curs de condus sportiv pt cultura mea generala. Sunt atat de multe de invatat de nu iti ajunge o viata. Inca de prima data cand am fost pe circuit, am inteles un pic ce super oameni sunt pilotii de F1. Incredibil!

    Sunt tare curios ce timp scoate un pilot cu masina asta. Cel mai bun timp al meu a fost un 02:04.5, un timp ciudat de bun avand in vedere ca mai aveam o persoana in masina, usurica ce-i drept. Era in Oct 2019 (stock, anvelope Falken Azenis FK510). Anul asta am fost de 3 ori, Aug-Oct si cel mai bun timp a fost in Oct, 02:06.0 (tot stock, tot Falken). Confirm, prea mic rezervorul (nu e timp sa te duci in satul ala se realimentezi, sa te intorci, sa te incadrezi in sesiunea de juma' de zi si canistre nu aveam :P).

    Momentan nu cred ca voi schimba prea multe la ea, voi merge in continuare pe circuit, e o pasiune descoperita recent, scumpa, dar a naibii de placuta. Ma trage in jos faptul ca nu sunt f bun dpdv tehnic, dar ramane o pasiune pt un conducator auto amator . Dar, clar voi schimba intercooler-ul, mai ales ca iese din garantie in Mar 2021 si nu as mai avea probleme de anulare a ei (sunt sanse prea mici ca noul intercooler sa provoace stricaciuni). Chiar si la sesiunea din Oct am avut probleme cu incalzirea lichidului de racire. Nu mi s-a aprins niciun martor in bord, caci daca ajungea la 2/3, deja o lasam moale si-si revenea. Mai departe, daca zici ca-s mai ok discurile de la modelul facelift, probabil le voi schimba si eu, dar doar cand se vor uza. Cum se comporta placutele Ferodo la mers zilnic? Uleiul l-ai schimbat sau ai ramas pe Honda 0W20?

    Momentan am investit intr-o casca ca cele pe care le au acolo de inchiriat, manusi (clar!) si poate imi voi lua si eu niste sosoni de condus.

    Multa bafta in continuare, continua sa scrii, caci o faci frumos si poate ne mai vedem pe circuit sau cu alte ocazii !

    Leave a comment:


  • Wydarr
    replied
    Salutare tuturor,

    Hai ca a trecut o gramada de timp de cand nu am mai scris nimic pe forum si se impune cu necesitate un update mai.... consistent.
    Asa ca... puneti centurile si hai la drum.

    Yume, cum probabil nu va amintiti ca o cheama, a trecut de 36000 de km facuti in cei 2 ani si jumatate de cand suntem impreuna si este in continuare la fel de minunata ca in prima zi cand am luat-o, ba chiar si mai si.
    Ca sa terminam cu treburile negative repede, am probleme de 2-3 ori pe luna cu intratul in treapta I (am si un filmulet facut in masina daca va intereseaza). Am schimbat treapta I si a II-a pe garantie, ASKO sunt cei mai tari ca de obicei, dar din pacate, problema nu s-a rezolvat si trebuie sa mai merg o data la ei.
    Alte chestiuni negative la utilizarea pe termen lung... am mai zgariat jantele pe la niste borduri, am lovit destul de rau o janta la calea ferata de langa Ploiesti (hint: nu mergeti pe banda I spre Bucuresti )
    Senzorii de parcare tot fac probleme dupa ce spal masina, iar HU tot varza este dar... pana la urma.. cui ii pasa.
    Ah, si am remarcat ca daca tin hayonul mai mult timp deschis, se intareste destul de tare amortizorul ala si se inchide mai greu. Mai ales vara.
    Altceva... nu imi aduc aminte acum, deci e neimportant, deci sa trecem la lucrurile bune. (Deci... ce de "deci")

    Cum am spus de multe ori, cred ca in momentul in care cineva cumpara (primeste, inchiriaza, imprumuta, whatever) o astfel de masina, are practic o datorie sa investeasca in propria lui sau ei persoana ca sa invete sa exploreze limitele masinii cat mai aproape de maxim. Si nu, liniute la semafor cu un Golf IV fara tobe nu se pune.
    In acest sens, anul trecut am primit cadou de ziua mea de la jumatea mea mai buna un voucher de curs individual de conducere sportiva pe care l-am facut pe un FK2... moment in care s-a nascut un monstru.

    Asa ca anul acesta a fost pentru mine anul in care am inceput in mod constant sa merg la circuit de ori de cate ori am avut posibilitatea si cu ajutorul unui minunat prieten pe care l-am dobandit cu aceasta ocazie am inceput sa invat cat de multe se poate in asa fel incat sa ma bucur de masina in siguranta pe pista.
    Experienta este senzationala, curba de invatare un cosmar, cea mai dificila parte este sa te fortezi sa nu sari pasi (am "adunat" cred ca 3 sau 4 situatii in care am confirmat renumele de masina de tuns iarba :P din fericire fara urmari mecanice sau cosmetice de vreun fel).
    Probabil a doua cea mai dificila parte este sa te abtii sa faci modificari doar ca sa scazi timpii pe circuit, pentru ca tentatia este foarte mare.

    NU este un hobby ieftin, si masina stock NU este pregatita sa faca fata unei utilizari... hai sa spunem consecvente, dar all-in-all, modificarile au fost relativ minore fata de ce se poate face daca o iei razna.

    Probabil ca daca ma apuc sa descriu toata experienta, ar iesi asa de o nuvela, dar o sa incerc sa fiu foarte scurt si daca sunt intrebari de la voi, le luam pe rand.

    Dupa cum spuneam, cursul individual l-am facut in vara lui 2019, dupa care am mai ajuns o singura data la circuit, dar am facut doar cateva ture irelevante.

    In primavara, mi-am luat o sesiune privata cu un pilot cu experienta si am inceput de la un 02:24-ish (toti timpii se refera la Circuitul MotorPark Romania, sensul normal - orar) iar la sfarsitul acestei zile am ajuns in jurul a 02:07.
    Ulterior, pe parcusul anului am mai fost la inca 10 track-day-uri (9 pe sensul normal, 1 anti-orar) si timpii au scazut greu, dar constant, ajungand in acest moment la 02:00.xxx pe care in principiu il scot daca pista e libera.

    Investitiile pe care le-am facut de-a lungul anului, au fost cam asa:
    • Masina:
      • Gume noi (Michelin Pilot Sport 4S) - 5 bucati, pentru ca una am facut-o varza din prostia subsemnatului (Hint: PS4S au sidewall-ul foarte moale, asa ca merg la 2.45 pe fata la cald. Altfel, te urci pe sidewall si ajunge sa arate asa)
    Click image for larger version

Name:	PS4S.jpeg
Views:	215
Size:	37.9 KB
ID:	872948
      • Discuri OEM FK8 model 2020 (cele flotante)
      • Doua seturi de placute de racing pe fata (prima data Project Mu HC800+ si acum am Ferodo DS 3.12),
      • Lichid de frana (initial Motul RBF660, iar acum sunt pe Castrol SRF)
      • Braided brake lines (Dream Automotive)
    Pentru toate modificarile facute la masina, scopul a fost exclusiv sa ma pot da mai mult, cu bani cat mai putini, in conditii de siguranta, acoperind niste puncte slabe ale masinii (franele, franele si... din nou franele. Plus SC6 alea care s-au delaminat dupa 2 TD-uri)

    Click image for larger version

Name:	SC6 2.jpeg
Views:	178
Size:	26.3 KB
ID:	872949
    • Telemetrie - e important cand ajungi sa speri ca scazi poate o secunda la o zi de track sa ai cum sa masori si sa te uiti (si sa ai si un prieten care sa aiba rabdare sa iti explice unde si de ce esti prost)
      • GPS 10 Hz (real cam 7-8) Garmin Glo - 400 de RON (n-am avut bani de sute sau mii de euro pentru VBOX, am preferat sa bag banii sa ma dau pe circuit)
      • Aplicatia RaceChrono Pro cu toate modulele
      • OBD Link+
    • Echipament:
      • Casca - Sparco Club X1
      • Manusi - Sparco LAP RG-5
      • Cagule (Mai ales pe covidenie... de ce sa riscam) - Sparco (you'll start to see the pattern here)
      • Pantofi (de abia au venit, nu am apucat inca sa ii folosesc) - Sparco Skid FIA
    • Scule si diverse
      • 2 (doua) canistre de 20l (rezervorul este penibil de mic)
      • Cheie dinamometrica - Yato
      • Cheie in cruce - Yato
      • set de tubulare - .... Yato
      • Cric hidraulic - ... nu Yato
      • Capre
    (trebuie sa incep sa rotesc mai agresiv gumele ca sa nu se intample ce s-a intamplat)

    Cam asta mi-am planificat pentru primul episod din spectaculoasa revenire pe forum si astept cu interes intrebarile voastre (daca exista)

    Click image for larger version

Name:	Track 2.jpeg
Views:	173
Size:	46.4 KB
ID:	872950


    Click image for larger version

Name:	Track 1.jpeg
Views:	170
Size:	73.2 KB
ID:	872951

    Leave a comment:


  • andreiD
    replied
    M-am intalnit cu Wydarr la circuitul AMCKart. M-am minunat cand am ajuns inapoi la masina si dadeam sa intru intr-a lui si apoi am observat ca sunt de fapt doua identice

    Wydarr, sper ca nu e problema ca nu am cenzurat numerele de inmatriculare... am postat poza si mi-am dat seama apoi, acum nu mai pot sterge post-ul (wtf).
    Last edited by andreiD; 04-05-19, 11:51.

    Leave a comment:


  • Wydarr
    replied
    Originally posted by Wydarr View Post
    Alte chestii naspa:
    Pe ploaie (mai putin) sau daca spal masina (pana se usuca, chiar si cateva ore) senzorii de parcare de pe fata fac ca toti dracii. I-am sters cu servetele, le-am adus ofrande, sacrificii, nimic. Treaba naspa: daca opresc senzorii de la buton, cand repornesc motorul, raman dezactivati. Pe cand prostia aia de start-stop, cum opresc motorul, cum se reseteaza.
    Am cam o data pe luna (poate de doua ori) probleme cu intratul in viteza I (am mai spus-o, dar era bilantul de 1 an).

    .
    Inca o "intrare" pe lista chestiilor meh spre naspa: TPMS / senzorul de presiune in pneuri.
    Drum Bucuresti -> Galati, mers linistit (am scos 9% pe autostrada la 130 la ora din motive obiective, dormeau fetele si imi luam bataie daca o pingeleam), m-am salutat cu un CR-V argintiu, relaxant si economic.
    Pe la Drajna mi s-a aprins senzorul. La calea ferata l-am calibrat, la intrarea in Galati s-a aprins din nou..
    Verific presiunea in pneuri, e la fix cu diferenta de maxim 0.1 atmosfere. Chiar mai putin.

    Intr-o nota mai amuzanta, la un moment dat, am dat un pic de gaz pana pe la vreo 2** si am lasat-o sa scada singura. Pe la 150, jumatatea mea mai buna ma intreaba: auzi, dar noi ce ne miscam asa ca melcul?

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Originally posted by Wydarr View Post

    Daaar, asa cum spune Sheva_C nimic din toate astea nu iti rapesc placerea de a conduce. Iar cel mai frumos am vazut asta exprimat in cuvinte aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s
    Intr-adevar, filmuletul surprinde esenta a ceea ce conteaza cu adevarat si motivul pentru care cineva si-ar lua un Type R.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Originally posted by Wydarr View Post

    P.S. Danielsportivu - daca ai nevoie de detalii referitoare la pretul reviziilor pentru CTR sau pentru 1.5T, da-mi un semn. La CTR, majoritatea costului la revizia de 120000km sunt:
    Bujiile - 465 EUR si placutele fata - 202 EUR.
    Am inteles colegu, bujiile alea sunt scumpe dar eu sunt pe motorina, alt plan de intretinere...

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Originally posted by Sheva_C View Post



    Exact pe acolo. Parca o adiere de aer aveam anul trecut la 2 luni de la cumparare, dar nici nu se compara cu generatia Civic VIII, cu care eram obisnuit si ma intrebam ce o sa fac vara. Ramane intrebarea, chiar scapa pe acolo sau nu am avut freon din start?



    Sent from my G8341 using Tapatalk
    Pai o sa vedem. Nu cred ca e o coincidenta ca tie ti s-a zis ca pierde pe acolo si eu am vazut urme de ulei la imbinarea aia. Daca ramane si la mine fara freon sau scade considerabil inseamna ca l-a pierdut si la tine, asta pentru ca vara trecuta chiar l-am folosit zilnic, fara probleme.

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied


    Originally posted by closchkutza View Post
    Cumva pe aici scapa (imbinarea incercuita in rosu)?

    https://imgur.com/a/6AdNVUx

    Intreb pentru ca am gasit urme uleioase ultima data cand am facut curat pe la motor (ca si cumar fi transpirat un pic de ulei peste care s-a asezat praf).

    Momentan am curatat si o tin sub observatie, sa vedem daca mai apare.
    Exact pe acolo. Parca o adiere de aer aveam anul trecut la 2 luni de la cumparare, dar nici nu se compara cu generatia Civic VIII, cu care eram obisnuit si ma intrebam ce o sa fac vara. Ramane intrebarea, chiar scapa pe acolo sau nu am avut freon din start?

    Originally posted by Wydarr View Post
    Daaar, asa cum spune Sheva_C nimic din toate astea nu iti rapesc placerea de a conduce. Iar cel mai frumos am vazut asta exprimat in cuvinte aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s
    Mi s-a facut pielea de gaina doar văzând link-ul .




    Sent from my G8341 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Wydarr
    replied


    Originally posted by bogdan22 View Post
    Cum te impaci cu canalele, gropile si multele peticiri din asfaltul mioritic? Chiar si in modul Comfort.
    Salutare,
    Mă mpac cu multă, multă atenție și cu nvățat efectiv gropile de pe traseul principal și cteva variante. Cele mai nașpa sunt gropile mici și destul de adanci care raman dupa ce trece iarna.



    La alea, MULTA atentie si invatat pe unde sunt. Realist, indiferent de masina o rupi pe gaurile alea.
    In rest, linii de tramvai, gropile "obisnuite" de Bucuresti, etc... pe modul comfort sunt.. ca si cum ai fi intr-un Civic normal.

    Originally posted by alexme24 View Post
    closchkutza eu din 10 apeluri, in 3 nu ma aude cel cu care vorbesc si trebuie sa reapelez, indiferent unde as tine telefonul in masina. Alteori se intampla sa se auda ca si cum cineva ar zgaria un disc(si in cazul i ncare ascult muzica). Chiar nu stiu de la ce e. Am incercat si cu datele mobile oprite, hotspot oprit, la fel face. Problema e ca la reprezentanta nu se intampla asta)
    Exact asa imi face si mie. In cazul in care nu merge nici sa reapelez, trebuie sa dau restart la HU..

    Alte chestii naspa:
    Pe ploaie (mai putin) sau daca spal masina (pana se usuca, chiar si cateva ore) senzorii de parcare de pe fata fac ca toti dracii. I-am sters cu servetele, le-am adus ofrande, sacrificii, nimic. Treaba naspa: daca opresc senzorii de la buton, cand repornesc motorul, raman dezactivati. Pe cand prostia aia de start-stop, cum opresc motorul, cum se reseteaza.
    Am cam o data pe luna (poate de doua ori) probleme cu intratul in viteza I (am mai spus-o, dar era bilantul de 1 an).
    Daaar, asa cum spune Sheva_C nimic din toate astea nu iti rapesc placerea de a conduce. Iar cel mai frumos am vazut asta exprimat in cuvinte aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

    Ca sa incheiem intr-o nota DEOSEBIT de pozitiva totusi, pe 28 mai sunt la Adancata sa invat din tainele condusului cat mai aproape de limita (limita varstei si conditiei fizice, evident pentru ca limita masinii... nu stiu cand o sa o ating). Dupa, voi incerca sa am o oarecare cadenta de prezenta. Si ma gandesc si la niste mici modificari.

    Seara buna; ma duc sa ma dau cu FK2-ul pe Nurburgring (Gran Turismo Sport): am reusit sa scad sub 8 minute cu masina stock si cu controller-ul.

    P.S. Danielsportivu - daca ai nevoie de detalii referitoare la pretul reviziilor pentru CTR sau pentru 1.5T, da-mi un semn. La CTR, majoritatea costului la revizia de 120000km sunt:
    Bujiile - 465 EUR si placutele fata - 202 EUR.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Cumva pe aici scapa (imbinarea incercuita in rosu)?

    https://imgur.com/a/6AdNVUx

    Intreb pentru ca am gasit urme uleioase ultima data cand am facut curat pe la motor (ca si cumar fi transpirat un pic de ulei peste care s-a asezat praf).

    Momentan am curatat si o tin sub observatie, sa vedem daca mai apare.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Originally posted by Sheva_C View Post
    Intr-adevar, unitatea pare punctul slab al masinii, dar asta nu poate strica nici macar 0.000001% din bucuria de a o conduce. Chiar nu stiu cum sa descriu in cuvinte senzatia si nici nu sunt asa talentat ca wydarr 😊. Eu am root facut si aveam instalat doar waze si era ok, desi waze se misca cam greu si vb de versiunea aia mai veche. M-am interesat, am instalat apkpure și de acolo google play, youtube si update la waze. Dar... Waze nu mai vedea hartile, iar unitatea centrala mergea in frame-uri, chiar si cand cuplam marșarier. Uneori, nu vedeam in timp real. Asa ca am dezinstalat google play, google services, youtube si am revenit la waze-ul care merge. Pana la urma nu am mare nevoie de altele. Si, de curand am inceput sa folosesc mai des android auto, mai ales la drum lung.

    Pana imi fac eu topic (nu stiu cat mai rezist fara ), am sa scriu aici. A mai avut cineva probleme cu a/c? Am luat-o in martie anul trecut si nu am avut nevoie, iar in iunie am plecat din tara si am revenit când nu era nevoie de a/c. Ideea e ca mi s-a parut inca de prin apr-mai ca nu am a/c. Iar anul asta, in martie m-am convins. Am fost la Honda, 0 freon si conducta ce parea ca scapa la o imbinare. Schimbat pe garantie, umplut freon, pare ok acum. Sper sa nu o mai patesc. Am stat putin cu inima stransa, caci a fost nevoie de dat bara jos, dar a iesit ok, cel putin asa mi-a zis sotia. Eu sunt cu treaba 😊. E frustrant ca la o astfel de masina sa ai din start problemele astea. Eu suspectez ca nu am avut freon de la inceput, dar într-adevăr, si la o imbinare a conductei parea ca ar scapa (urme de ulei).

    Una peste alta, masina e incredibila si nu vreti sa stiti cum e sa stai 3 luni fara placerea de a o conduce.

    Ne vedem la Adancata in vara . Am gume pe 18", Falken Azenis FK510. Ma bate gandul sa iau si pe 20" tot Falken. Sunt bine in teste si se merita diferenta de pret fata de Michelin. Nu as mai lua Continental. Bineinteles ca nu mai zic de cat de pilot sunt ca sa observ diferente mari de timp in fct de anvelope.

    Va salut!

    Sent from my G8341 using Tapatalk
    Oare sa fie aceasi conducta care a fost si la mine? Tot asa scapa pe la o imbinare. Am inteles ca exista si un fel de recall pt conducta aia.

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Intr-adevar, unitatea pare punctul slab al masinii, dar asta nu poate strica nici macar 0.000001% din bucuria de a o conduce. Chiar nu stiu cum sa descriu in cuvinte senzatia si nici nu sunt asa talentat ca wydarr 😊. Eu am root facut si aveam instalat doar waze si era ok, desi waze se misca cam greu si vb de versiunea aia mai veche. M-am interesat, am instalat apkpure și de acolo google play, youtube si update la waze. Dar... Waze nu mai vedea hartile, iar unitatea centrala mergea in frame-uri, chiar si cand cuplam marșarier. Uneori, nu vedeam in timp real. Asa ca am dezinstalat google play, google services, youtube si am revenit la waze-ul care merge. Pana la urma nu am mare nevoie de altele. Si, de curand am inceput sa folosesc mai des android auto, mai ales la drum lung.

    Pana imi fac eu topic (nu stiu cat mai rezist fara ), am sa scriu aici. A mai avut cineva probleme cu a/c? Am luat-o in martie anul trecut si nu am avut nevoie, iar in iunie am plecat din tara si am revenit când nu era nevoie de a/c. Ideea e ca mi s-a parut inca de prin apr-mai ca nu am a/c. Iar anul asta, in martie m-am convins. Am fost la Honda, 0 freon si conducta ce parea ca scapa la o imbinare. Schimbat pe garantie, umplut freon, pare ok acum. Sper sa nu o mai patesc. Am stat putin cu inima stransa, caci a fost nevoie de dat bara jos, dar a iesit ok, cel putin asa mi-a zis sotia. Eu sunt cu treaba 😊. E frustrant ca la o astfel de masina sa ai din start problemele astea. Eu suspectez ca nu am avut freon de la inceput, dar într-adevăr, si la o imbinare a conductei parea ca ar scapa (urme de ulei).

    Una peste alta, masina e incredibila si nu vreti sa stiti cum e sa stai 3 luni fara placerea de a o conduce.

    Ne vedem la Adancata in vara . Am gume pe 18", Falken Azenis FK510. Ma bate gandul sa iau si pe 20" tot Falken. Sunt bine in teste si se merita diferenta de pret fata de Michelin. Nu as mai lua Continental. Bineinteles ca nu mai zic de cat de pilot sunt ca sa observ diferente mari de timp in fct de anvelope.

    Va salut!

    Sent from my G8341 using Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X