MARUTA: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Pirates Black

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pai no io is mai rusinos si ma exprim mai greu hai faceti gasca odata (sefu Maruta ce zici) si sa o pune de intalneala aia pe cheia
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

    Comment


    • #62
      CH1 si CL1 au aceeasi motorizare, dar specificatii diferite de putere. Insa stiu ca nu exista nicio dierenta intre ele, puterea este data de cifra octanica. CL1 insa este un pic mai usor, vreo 50 kg diferenta intre ele.
      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

      Comment


      • #63
        Sa o stapanesti sanatos si fiecare clipa petrecuta cu ea sa ramana vesnicie in sufletul tau!
        '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T , Neutron Blue
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/dungatu/
        Ochi pentru ochi...iar lumea va sfarsi oarba.

        Comment


        • #64
          Hai sa va spun si primele 2 mici dezavantaje la masina asta.
          Primul este rezervorul: 65 litri. Bah, frate, nu se mai oprea pompa cand i-am facut plinul.
          Si trebuie sa-i bag numai de 99 sau 100. La cele facelift cum este a mea s-a facut o remapare sa merga si cu 95 (fata de 98 cu cat era initial), dar toti spun ca nu merge asa de bine, mai ales in VTEC.
          Un rezervor asa de mare este bun la drum lung sa nu faci multe opriri. Bine, daca stai numai in VTEC, nu ai nicio sansa...Eu am consumat azi aproape 2/3 din rezervor in 330 km .

          Si al 2-lea dezavantaj este legat tot de VTEC: nu te mai auzi cu cel din dreapta. Persoana cu care eram in masina a trebuit sa astepte pana am facut cateva depasiri sa poata continua discutia.

          Cam asa se aude:
          CR-V e:HEV
          JAZZ GD1 CVT
          Ex: CR-V RE6

          Ex: RDX TB1
          Ex: Civic FD1

          Ex - JAZZ GD1
          Ex - ACCORD Type-R
          Ex - DEL SOL EH6

          Comment


          • #65
            Originally posted by Den1GRator View Post
            Pai no io is mai rusinos si ma exprim mai greu hai faceti gasca odata (sefu Maruta ce zici) si sa o pune de intalneala aia pe cheia
            Facem, facem si intalniri. Abia astept.
            CR-V e:HEV
            JAZZ GD1 CVT
            Ex: CR-V RE6

            Ex: RDX TB1
            Ex: Civic FD1

            Ex - JAZZ GD1
            Ex - ACCORD Type-R
            Ex - DEL SOL EH6

            Comment


            • #66
              bine ai venit la +60L plinul)))))
              ex CL7 AT 2006
              CN1 Sport 2005
              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

              Comment


              • #67
                Originally posted by Doc View Post
                Pai asa zi mai Adi ca iti este dor de noi, nu ca "faci scoala cu noi". Stii bine ca nu m-am dat in laturi nici cand aveam Accord Tourer. Poate acum sunt un pic mai ruginit, dar pot sa exersez pana ne vedem sa nu te dezamagesc.

                Razvan evident ca am glumit, dar nici nu ma supar daca unul din cele 1-2 topicuri la care esti abonat sa fie si al meu.
                Pai ce sa mai urmareasca la tine daca o vinzi? eu sper sa nu....

                Si acum pentru "propritar" sa nu zica ca-i poluam topicul....cat ti-a consumat, de curiozitate? pe mine m-a lesinat FN2 ul pe vremea asta...mi-a luat si 17L in bucuresti
                CTRnovice
                Senior Member
                Last edited by CTRnovice; 08-03-12, 21:30.

                Comment


                • #68
                  Se poate antifona un pic si nu se mai aude asa rau in vtec motorul. Iti spun eu ca nici in EP3 nu este mai liniste, la FN2 insa este altceva.

                  LE: Momentan am 3xHonda in curte, gasesc eu o masina cu care sa ma prezint la intalniri.
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • #69
                    Super alegere, super masina ! Cred ca s-au spus deja mult prea multe, sa o tii multi kilometri si sa-ti dea fiori de fiecare data cand urci la volanul ei !
                    Asteptam pozele !
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by CTRnovice View Post
                      Pai ce sa mai urmareasca la tine daca o vinzi? eu sper sa nu....

                      Si acum pentru "propritar" sa nu zica ca-i poluam topicul....cat ti-a consumat, de curiozitate? pe mine m-a lesinat FN2 ul pe vremea asta...mi-a luat si 17L in bucuresti
                      Este primul plin pe care i-l fac si inca mai am ceva benzina in rezervor.
                      Masina nu are computer de bord.
                      Voi nu intelegeti ca a fost conceputa pentru circuit? S-au gandit ca nu ai timp sa te uiti la consum si nu s-au mai complicat sa-l mai si afiseze
                      Acum serios, fostul proprietar zicea ca i-a luat 13% iarna asta prin Bucuresti, dar nu prea a vazut VTEC.
                      CR-V e:HEV
                      JAZZ GD1 CVT
                      Ex: CR-V RE6

                      Ex: RDX TB1
                      Ex: Civic FD1

                      Ex - JAZZ GD1
                      Ex - ACCORD Type-R
                      Ex - DEL SOL EH6

                      Comment


                      • #71
                        E o masina facuta pentru VTEC cred, mai mult e chinuita in oras. Mai bine cred ca s-ar simti pe virajate, autostrazi? Adica 8000 rpm, LSD, suspensii tari...sunt ingrediente bune
                        -------------------
                        There is no point of having if you can't share.

                        Comment


                        • #72
                          Consumul este unul obisnuit atunci o folosesti ca masina normala. Aproape identic cu unul de Accord CL7. Cred ca am postat eu in topicul meu cateva date despre consum pe la inceput, cand l-am verifcat atat in oras cat si in afara. Mie mi-a iesit, cu copil mic in masina, undeva la 7-8% in afara si intre 12-13% pe oras. In oras vede mai des vtec pe treptele inferioare pentru ca sunt scurte si folosesc des tr. 4 si tr. 5.
                          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                          Comment


                          • #73
                            Maruta cand esti pe vtec toata lumea tace se bucura de sunet, se tine bine de manere si e atenta la drum )) Cu galagia te obisnuiesti intr-un final si la mine e la fel. La intalnire as veni si eu ca sa se mai intregeasca suita de type r, dati un semnal cand stabiliti.

                            Doc legat de ce ziceai tu intre diferentele de atr, ep3 si integra singurul avantaj al atr-ului e spatiul interior, cel putin asa zic cei de la best motoring (http://www.youtube.com/watch?v=AB5AqAY5EpU)
                            R 42659 - Milano Red Ep3

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Doc View Post
                              Nici pe departe nu m-am gandit la NSX sau S2000, dar am facut o comparatie cu masinile din ograda.

                              Am inteles comparatia ta asa cum am inteles si modul mai popular folosit pentru astfel de masini doar ca in scris poate suna si altfel.


                              Chiar daca pentru unii Delsol VTI pare o masina sport, eu spun ca nu are nicio legatura cu ATR, Integra sau EP3.

                              Absolut! VTi-urile, mai ales pentru noi europenii, pot fi privite ca si versiunile antepremergatoare celor TYPE-S. Deci pana la R mai e ceva cale.



                              FN2 are carente la puterea motorului si greutatea masinii. Acest lucru inca nu l-am sesizat la ATR care are aproape aceeasi greutate cu FN2 si un sistem de franare mai bine dimensionat.

                              Comparatia intre prima ca si o masina foarte bine dotata si cea din urma care e destul de spartana nu va fi niciodata una prea concludenta, dar obiectivitatea ta e de apreciat.
                              De aici si greutatea destul de apropiata intre cele doua respectiv critica admiratorilor/pasionatilor/posesorilor de EP3 care scot mereu in evidenta raportul greutate/CP al sau in comparatie cu cel al lui FN2
                              .

                              Originally posted by maruta View Post
                              Despre ce spuneam eu mai sus am citit aici: http://honda-type-r.com/accord-type-r.html .

                              Foarte putine greseli dar cam incomplet.


                              Originally posted by Doc View Post
                              CH1 si CL1 au aceeasi motorizare, dar specificatii diferite de putere. Insa stiu ca nu exista nicio dierenta intre ele, puterea este data de cifra octanica.

                              Asa e! E vorba de aceasi putere, fiindca japonezii masoara dupa normele lor (JIS), noi dupa ale noastre (ECE), deci exprimat in cifre ale lor vor fi mereu usor mai mari (a se vedea S2000 AP1 spre ex. care era dat cu 250CP, la noi avand 240CP).



                              CL1 insa este un pic mai usor, vreo 50 kg diferenta intre ele.

                              CL1 - minim 1.330kg, CH1 - minim 1.405kg. Cam p-acolo
                              .

                              Originally posted by Doc View Post
                              Consumul este unul obisnuit atunci o folosesti ca masina normala. Aproape identic cu unul de Accord CL7.

                              Si asta-i printre cele mai interesante lucruri la aceste modele TYPE-R, multi necrezand asa ceva pana nu o experimenteaza pe pielea lor.

                              Ca o mica delectare, sa vedem cum era prezentat modelul la vremea sa de catre importator:

                              http://imageshack.us/photo/my-images/62/atr004.jpg/

                              Sa nu uitam ca pretul foarte mare provine de la taxele vamale la care erau supuse produsele non-EU, in cazul de fata avand de a face cu faptul ca mai mult de 30% din masina este "Made in Japan", adica motor, cutie, etc. Deci faptul ca a fost proiectata in Germania si fabricata in UK n-a jucat niciun rol. Pacat!

                              Si de ce nu si un articol (foarte optimist in privinta vanzarilor). Si-l mai aminteste cineva?

                              http://img215.imageshack.us/img215/9673/atr001.jpg
                              http://img14.imageshack.us/img14/7318/atr002.jpg
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment


                              • #75
                                sa ai partea de ea Maruta
                                o as pun si eu o filmare cu vtec-ul meu, asa ca mi-ai facut in ciuda

                                Comment

                                Working...
                                X